Ah thanks! Ik ben overal wel vrij spekkig, dus ik weet niet of mijn rug dikker is dan de rest eigenlijk, ben vrij gelijkmatig. Het is ook al wat minder geworden nu ik ben afgevallen, maar het blijft vrij hardnekkig. Het is ook in het midden van mijn rug, onder de bh, terwijl dit het heeft over het gebied rond de schouderbladen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Rugvet duidt vaak op insuline problemen.
http://www.ppcchicago.com/articles/biosignature-modulation.php
En anders moet je googlen
Ja hoi!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:14 schreef Novem het volgende:
[..]
Ah thanks! Ik ben overal wel vrij spekkig, dus ik weet niet of mijn rug dikker is dan de rest eigenlijk, ben vrij gelijkmatig. Het is ook al wat minder geworden nu ik ben afgevallen, maar het blijft vrij hardnekkig. Het is ook in het midden van mijn rug, onder de bh, terwijl dit het heeft over het gebied rond de schouderbladen.
Heb wel vaak last van schommelingen in mijn bloedsuiker, dips, hoofdpijn etc., maar dat probeer ik te bestrijden met regelmatig eten, geen snelle suikers etc.
Zal er wat dieper in duiken, heb sowieso wel altijd een beetje gedonder met hormonen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef Perruche het volgende:
Ohai, vandaag en gisteren lekker naar het strand geweest, plus vandaag nog een 2.5 uur gelopen (1 uur berg af, 1.5 uur berg op) en gesnorkeld, zo cool! Nu voor het eten even beetje internetten
.
Ja echt vette chillax. Plus we zitten in een huis van vrienden van vriendlief en ze kunnen echt goed kokenquote:
Rug-, buik- en bilrollen, putjes in benen en bovenarmen ook inmiddels geloof ik. En van sporten krijg ik blaasontstekingen. Gezond eten is ver te zoeken en m'n blij ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hoi!
Dat heb ik ookEn ik heb ook midden-rugvet!
Nee hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Perruche het volgende:
Hey mo, ben je er weer? Ben je de hardlopers beu?
Rugvet en suikerdip boksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hoi!
Dat heb ik ookEn ik heb ook midden-rugvet!
zet ḿ dan uit!! OF ga fokken enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meeehhhhhhhh. Vind m echt vies scury... :/
Lekker ding ga eens even gezond eten mmkay?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Rug-, buik- en bilrollen, putjes in benen en bovenarmen ook inmiddels geloof ik. En van sporten krijg ik blaasontstekingen. Gezond eten is ver te zoeken en m'n blij ook.
Maar ik heb geen hooikoorts.
Hier moest ik even op reageren, ik was nog in de afkick modus en ik probeerde me te herinneren wat ik zoal naar binnen had gewerkt maar dat was nog verdomd lastig!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:29 schreef anna82 het volgende:
Perruche, je bent op vakantie, dat betekent dat je GEEN lijstjes post, gekkerd!
Wauw!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan we volgende week heen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Toilet duty= als ik vannacht moet plassen, dan moet hij mee
Héérlijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]en de hardloopspullen gaan mee!
+1 herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Anna, gewoon met me mee zodat ik niet alleen de trap af hoef enzo
That's the spiwit!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah ja, vergeten. Gelukkig gaat Spanje wel door, rood en geel maakt ook oranje
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Toilet duty= als ik vannacht moet plassen, dan moet hij mee
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef anna82 het volgende:
Alleen de trap afmoeten: vroeger als klein meisje durfde ik de trap niet op en ook niet af na het kijken van Opsporing Verzocht. Wij hebben thuis een open trap en ik ben jaren bang geweest dat een inbreker me bij mijn enkels zou grijpen.
Dus ik begrijp het helemaal coco
(al zou het nu wel mijn eer te na zijn mijn vriendje wakker te maken, dus dan zou ik het ophouden)
Je verveelt je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe gaat 't met de Cocotrimini Coco?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik was vroeger bang voor ramen zonder gordijnen in het donkerdaar durfde ik niet bij in de buurt te komen
want dan zouden de Russen
me van buitenaf met een Ufo
en een rode laserstraal
ontvoeren
Volkomen normaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik was vroeger bang voor ramen zonder gordijnen in het donkerdaar durfde ik niet bij in de buurt te komen
en een rode laserstraal
ontvoeren
ik geloof dat ik iets teveel stukjes van films voor grote mensen had gezien én half begrepen...
daarnaast was ik bang voor het donker onderaan de trap als ik de trap opliep.
en voor het einde van de wereld (dat kwam door een nare film die we op jeugdkerk hadden gekeken)![]()
![]()
Schrap je wat vetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniek ik eet altijd verre van perfect maar afgelopen 2,5 - 3 weken gaat het op zich goed! Geen cola, minder gesnaai, beter avondeten (op 1x snackbar na).
misschien wel af en toe teveel (vind ik lastig in te schatten) of te vet...
Slaniequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Schrap je wat vet
Noh gewoon Mo
Terusten slanies
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
en een rode laserstraal
ontvoeren
ik geloof dat ik iets teveel stukjes van films voor grote mensen had gezien én half begrepen...![]()
![]()
Ik bedenk me dat meestal pas als ik het op heb en ga documenterenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Schrap je wat vet
Noh gewoon Mo
Terusten slanies
Raadselen!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe gaat 't met de Cocotrimini Coco?
quote:
Van de clip of het nummer zelf?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Raadselen!
At first schrok ik me een hoedje maar het blijkt op de lange duur mooi
Beidequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Film afgelopen! Was nice
Mo, ik had je foto daarstraks ook nog gespot. Kan me voorstellen dat je er niet blij mee bent. Maar je lijkt absoluut niet dik/chubby/ietswatdaarookmaaroplijkt op die foto. Tis idd meer slap vel. Denk dat dat gezien je leeftijd met gezond leven en sporten vast nog beter wordt, maar het zal meer tijd kosten dan 'gewoon' afvallen, lijkt me. Anyhoo, ik vind je er tóch gewoon goed uitzien
[..]
[..]![]()
![]()
Anyhoo, Mo, gaat wel goed, geloof ikKrijg steeds meer pens in ieder geval
Morgen 20 weken echo. Zit alweer praktisch op de helft.
[..]
Van de clip of het nummer zelf?
Heb je dit clipje wel eens gezien? Zó vreselijk ontzettend tof. En knettergek ook
Edit: je moet dat clipje écht afkijken om je te realiseren hoe achterlijk hard en hoog die kerel vliegtzweeftvalt!!
Ja, report maar backquote:
Oh echt? Maar toch niet op zo'n manier neem ik aan??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
Past wel bij degene waarvan ik het linkje kreeg Coco, die is gek van "springen" .
Nee klopt de officiële clip ken ik niet eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, report maar back
Overigens ken ik die clip niet. Tis in ieder geval niet de officiële clip, voor zover ik weet althans.
Nee op een andere manier maar nog steeds creepy wmbt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh echt? Maar toch niet op zo'n manier neem ik aan??
Levensgevaarlijk
Oh, dat zal bestquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee op een andere manier maar nog steeds creepy wmbt.
Nee ik krijg bij het al Spaans benauwd bij het idee op het randje te moeten staan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dat zal bestIk vind hoogtes an sich niet eng. Maar ik wil niet springen ofzo
Dat er groente in verwerkt is betekent niet dat het gezond is. Ik vertrouw 'em iig niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef beefcake het volgende:
D: bij McDonald's, groenteburger met side salad en cola light
Sorry jagar, ik zal de volgende keer m'n mobiel meenemen als ik aan t voeden benquote:Op woensdag 20 juni 2012 03:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Saai hoor, tijdsverschil. Niemand die reageert!
Dan maar naar bed. een fijne dag gewenst, lieve slankies...
Goed lijstje ook! En uit etenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef Nallie het volgende:
Mooi Novem, maar is dat niet te weinig? Kan t moeilijk inschatten hoor...
Mijn planning:
O: overnight oats met halve banaan
T: appel, kleine bh met hummus
L: 2 bh pindakaas en een salade van tomaat/komkommer/kikkererwten/surimi
T: bio reepje
D: uit eten hier
B: zo'n anderhalf uur fietsen
Dan is het goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:47 schreef Novem het volgende:
[..]
Goed lijstje ook! En uit etenmenu ziet er lekker uit.
Ik denk wel dat het genoeg is, bolletje mozzerella is al 350 kcals en er zit olijfolie op.
Zal het zo op werk eens door de eetmeter halen.
Sowieso pak ik er nog wel wat bij als ik honger heb
Tof!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Weegschaal was weer liefzoals eigenlijk altijd de laatste tijd als ik maar normaal doe.
Maar normaal doen was een beetje lastig de laatste tijd
Het hardlopen stelt nog niet zoveel voor hoor dat is maar 3x 2km per week.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:31 schreef Novem het volgende:
[..]
Tof!
Hoeveel wil je nog kwijt? Je sport wel lekker veel de laatste tijd toch, harlopen en buikdansen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel ik nog kwijt wil weet ik niet.....had afgelopen week opeens het doel om onderde 70 te wegen terwijl ik dat eerst nooit wilde.
Schommel nu tussen de 79 en 80, mijn eerst volgende doel is 76, daarna kijken we weer verder![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het hardlopen stelt nog niet zoveel voor hoor dat is maar 3x 2km per week.
Verder wel veel buikdansen inderdaadkomt vaak boven de 5 uur in de week uit.
En sinds een week ook half uurtje hoepelen per dag, alleen is dat niet zo'n succes straks in de bikinitijd:Oeh dat ziet er niet lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel ik nog kwijt wil weet ik niet.....had afgelopen week opeens het doel om onderde 70 te wegen terwijl ik dat eerst nooit wilde.
Schommel nu tussen de 79 en 80, mijn eerst volgende doel is 76, daarna kijken we weer verder
Precies, gewoon stap voor stap kleine doelen bereiken, dan is het het makkelijkst vol te houden denk ik
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Succes nog even!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:45 schreef Probability het volgende:
Nog even doorbikkelenGaat goed, zit in de flow. Maar de klok tikt.
En datquote:
Herkenbaar, stabiliseren is het moeilijkste. Het duurt even voor er iets afgaat, maar als je door een bepaald punt bent gaat er net meer af dan je wilt. Terug op exact 80 komen is een uitdagingquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:55 schreef the85mc het volgende:
Vandaag was ik 78 kg. Ik heb het idee dat mn gewicht lang stabiel blijft en dan ineens een paar kg naar beneden schiet. Al wil ik niet veel lichter meer worden. Binnenkort maar eens beginnen met flinke krachttraining.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |