Alleen C_A? Of ook haar gasten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nietsalleen prive chauffeur van C-A vakantie paradijs
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Hij is gewoon aan het drammen.... klein kind
dat bij zn neus is niet echt practisch ghehehheequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook! Gadverdamme
.
Dat is wel handig als je last hebt van vastzittende snotjes. Nu kan je er makkelijker bij!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
Mond op mond wordt best lastig om dan z'n neus dicht te houden ja..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat bij zn neus is niet echt practisch ghehehhee
Wel joh!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat bij zn neus is niet echt practisch ghehehhee
Hoe snuit hij zijn neusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ik ben daar te laf voor mang.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jij voor de juiste auto zorgt en een redelijk deel van de buit ben ik je man!
Iets dat jou doet schrikken?quote:
Ben benieuwd hoe de rest van zijn lichaam versiert isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
Doekje in neus stoppen ipv neus in doekje en dan snuitenquote:
heb je foto wel eens gezien van die vent die schroefjes en moertjes ONDER zn hoofdhuid heeft laten plaatsen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de rest van zijn lichaam versiert is
Nee, ik wil niet stretchen, is me te permanent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:06 schreef ook_gek het volgende:
Samzz, die foto die je poste staat inderdaad mooi.
Heb jij dat ook?
Fjiet fjieuwquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ja goddomme, stel het dan ook niet voor.. Ik zou best een baantje a la Transporter willen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben daar te laf voor mang.
[..]
Iets dat jou doet schrikken?
nee hoor.... nu past dr gewoon een tampon inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lijkt me lastig als je een bloedneus hebt
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doekje in neus stoppen ipv neus in doekje en dan snuiten
Ja zoiets heb ik wel eens gezienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb je foto wel eens gezien van die vent die schroefjes en moertjes ONDER zn hoofdhuid heeft laten plaatsen...
Oh crisis...ik wil die foto echt vergeten -_-quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee hoor.... nu past dr gewoon een tampon in
Nee linkje?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb je foto wel eens gezien van die vent die schroefjes en moertjes ONDER zn hoofdhuid heeft laten plaatsen...
Kan iemand niet goed Photoshoppen??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh crisis...ik wil die foto echt vergeten -_-
ff zoekenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee hoor.... nu past dr gewoon een tampon in
doe ik liever niet >.<quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, google eens op bizarre lichaamsversiering.
Dat dusquote:
Een paar piercings en tattoo's kan mooi zijn maar dit is niet mooi meerquote:
Ja ik kijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_A, moet Engeland niet spelen of wat?
Ik vind het zo naar om te zienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een paar piercings en tattoo's kan mooi zijn maar dit is niet mooi meer
Hoofd heeft wel iets schattigs eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef marbasnarf het volgende:
niet precies wat ik bedoelde, maar je snapt t idee
[ afbeelding ]
Koud? Welnee? Ik heb geen zin om te kijken, maar wil wel weten als 't goed gaatquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik kijk
Ik zit in mijn Engelse witte Shirt op de bank
Onder een dekentje.... want koud
My godquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
http://www.meidenblog.nl/japanse-trend-donuthoofd/0620/
Idiote Jappen.
Ik zit met de deur open... want warmquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik kijk
Ik zit in mijn Engelse witte Shirt op de bank
Onder een dekentje.... want koud
Het is zo dubbel aan de ene kant wil je het niet zien toch kijk je er naar zulke dingenquote:
Why god whyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
Idiote Jappen.
mag ik bij jouw tatoe/piercing loze club...?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:14 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geen tatto of piercing, tel ik nu niet meer mee?
Ik... uhm... ik weet niet goed.... uhmquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
Idiote Jappen.
What. The. Fuck..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
Idiote Jappen.
jezus tering -_-quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
Idiote Jappen.
Eet ze!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
jaaaaaa eten is klaar...!!! vis en patatjes uit de oven ... lekker!!!!
Smakelijk snarfjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
jaaaaaa eten is klaar...!!! vis en patatjes uit de oven ... lekker!!!!
ja mag wel, ipv tatoe/piercing hebben wij sex met elkaar. Dus nieuw vlees altijd welkom.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mag ik bij jouw tatoe/piercing loze club...?
Je weet heul niet waar ik woonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tijn! Ik was vandaag nog bij jou in de buurt...
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja mag wel, ipv tatoe/piercing hebben wij sex met elkaar. Dus nieuw vlees altijd welkom.
Dat weet ik wel, ik heb je een keer afgezet rememberquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet heul niet waar ik woonWat was je aan het doen?
ja, vooral omdat ik geen seks met jou wil...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja mag wel, ipv tatoe/piercing hebben wij sex met elkaar. Dus nieuw vlees altijd welkom.
Klopt jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, ik heb je een keer afgezet remember
Ik moest kindjes ophalen bij de Mytylschool, samen met 2 andere collega's.. 24 kindjes in rolstoelen in 2 bussen, wat een gedoe.. Maar het was wel een voldoening met ze te werken
Was grappig, ik heb nog niet veel ervaring met de rolstoelbussen, dus het ging allemaal niet zoals ik wilde, moest ik maar rustig aan doen van ze en niet stressenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt jahelemaal vergeten.
Oh vandaar, dat is inderdaad zo. Werken met die mensen/kinderen is erg leuk en geeft veel voldoening
Verstandige raadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was grappig, ik heb nog niet veel ervaring met de rolstoelbussen, dus het ging allemaal niet zoals ik wilde, moest ik maar rustig aan doen van ze en niet stressen
Vind ik niet. Ik vind het doodeng.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt jahelemaal vergeten.
Oh vandaar, dat is inderdaad zo. Werken met die mensen/kinderen is erg leuk en geeft veel voldoening
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, vooral omdat ik geen seks met jou wil...dat stond zeker in de kleine lettertjes ..?
Begleiders, die snapten het wel gelukkig, alles beter dan een andere collega, die mag er niet meer komenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandige raadde kinderen of de begeleiders?
Het is ook niet altijd makkelijk om met zulke mensen om te gaan.quote:
Oh dan maak je het wel bontquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Begleiders, die snapten het wel gelukkig, alles beter dan een andere collega, die mag er niet meer komen
klinkt als een zeer ontspannen bezigheid idd ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]dacht je dat je direct sex met mij mag hebben? Dat moet je eerst verdienen
en wie weet ga je het zelfs nooit verdienen!
Leuke club he
Zowel lichamelijk als verstandelijk vind je eng? Lichamelijk vind ik meevallen, geestelijk wil ik nog weleens van schrikken, maar das meestal snel overquote:
Rolstoelen slecht vastzetten, veel te lang prutsen als het niet lukt.. Ik riep gewoon m'n collega (vader) erbij, die heeft er genoeg ervaring mee..quote:
Lichamelijk niet. Geestelijk wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zowel lichamelijk als verstandelijk vind je eng? Lichamelijk vind ik meevallen, geestelijk wil ik nog weleens van schrikken, maar das meestal snel over
Heb ik ook hoorquote:
Ach zo erg is dat niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rolstoelen slecht vastzetten, veel te lang prutsen als het niet lukt.. Ik riep gewoon m'n collega (vader) erbij, die heeft er genoeg ervaring mee..
als ze gaan schreeuwen, gewoon terug schreeuwen! En als ze gaan kwijlen, gewoon terug kwijlenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zowel lichamelijk als verstandelijk vind je eng? Lichamelijk vind ik meevallen, geestelijk wil ik nog weleens van schrikken, maar das meestal snel over
gooien ze met poep... gewoon terug gooienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ze gaan schreeuwen, gewoon terug schreeuwen! En als ze gaan kwijlen, gewoon terug kwijlen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gooien ze met poep... gewoon terug gooien
DAT DOE JE TOCH NIETquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:
Ik heb er an sich geen moeite mee, maar het kan soms als je ze net ontmoet best schrikken zijn, je weet immers niet hoe ze gaan reageren.. Maar met een dag zoals vandaag kun je heel leuk met ze omgaan.. Zij moeten jou wel vertrouwen met die lift omhoog enzo..quote:
nee..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DAT DOE JE TOCH NIET
Heb je nooit manieren geleerd
Nee man, dat soort kinderen is echt super relaxed! Schreeuwen echt heel weinig, veel minder dan "normale" kinderen..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ze gaan schreeuwen, gewoon terug schreeuwen! En als ze gaan kwijlen, gewoon terug kwijlen
Haar beste vrienden zijn honden en ze rijdt in een bestelbus, wat denk je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DAT DOE JE TOCH NIET
Heb je nooit manieren geleerd
Zelfde toch bij een hond als die bijt terug bijten.quote:
Weet je? Ik hou van jouquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn beste vrienden...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar beste vrienden zijn honden en ze rijdt in een bestelbus, wat denk je?
hondsdolheid dat is wat ik denk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar beste vrienden zijn honden en ze rijdt in een bestelbus, wat denk je?
hoi en u is?quote:
kally, dat staat er immersquote:
En jij?quote:
Haaiquote:
niet tegen rabies neequote:
dat klopt, staat ook een sterretje achter en kennelijk ben je van de vrouwelijke kant.quote:
Altijd lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet tegen rabies neewel tetanus-boost gehad vorig jaar
was geen fijn prikje neequote:
Oh sorry, ik was er al eerderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat klopt, staat ook een sterretje achter en kennelijk ben je van de vrouwelijke kant.
dat is allemaal duidelijk.
Maar oke nieuwe poging.
Vanwaar gezellig in dit topic? Kleine intro bv? Iets met voorstellen.
Heyquote:
Ik zag het ookquote:
aaaahw gos, wil je dr over praten...?quote:
Ach, ze zijn gigantisch goed van vertrouwen, dat krijg je met lage intelligentieniveau's.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er an sich geen moeite mee, maar het kan soms als je ze net ontmoet best schrikken zijn, je weet immers niet hoe ze gaan reageren.. Maar met een dag zoals vandaag kun je heel leuk met ze omgaan.. Zij moeten jou wel vertrouwen met die lift omhoog enzo..
Oh sorry, niet eerder gezien. Maar uhm oke leuk! En wat nu?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was er al eerder
Ik ben Kally en ik ken Miauw en Snarf en kwam even binnen hoppen
Niks eigenlijk, ik hop net zo makkelijk weer wegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh sorry, niet eerder gezien. Maar uhm oke leuk! En wat nu?
Überhaubt met kinderen werken. Kan niet geloven dat ik dat 2 jaar gedaan hebquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ze zijn gigantisch goed van vertrouwen, dat krijg je met lage intelligentieniveau's.
Een kennis van me werkt met kinderen met een IQ van 35 en lager. Unglaublich, ik zou het niet kunnen.
Mjah, de 1 kan het, de ander niet, kun je niets aan doen ook verder..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ze zijn gigantisch goed van vertrouwen, dat krijg je met lage intelligentieniveau's.
Een kennis van me werkt met kinderen met een IQ van 35 en lager. Unglaublich, ik zou het niet kunnen.
oh oke nou doei dan maar, en wel veilig hoppen dan he! Hopje om, gordeltje omquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, ik hop net zo makkelijk weer weg
Stoer, en nooit de neiging gehad 2 hoofdjes tegen elkaar aan te slaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Überhaubt met kinderen werken. Kan niet geloven dat ik dat 2 jaar gedaan heb
Ruim 2 jaar zelfs
Hahaha, doe ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh oke nou doei dan maar, en wel veilig hoppen dan he! Hopje om, gordeltje om
Ik ben blij dat er mensen zijn zoals hij die het kunnen. Die koters hebben 1 op 1 begeleiding 24/7. Kost de overheid ongeveer een miljoen per kind per jaar, maar als je ze alleen laat slaan ze mekaar dood en weten nog niet wat ze fout hebben gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, de 1 kan het, de ander niet, kun je niets aan doen ook verder..
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaahw gos, wil je dr over praten...?
Ik ben eens met een club van die gasten op vakantie geweest. Het was grensverleggend, in een hoop opzichten. Heb een hoop geleerd die week en ik zou het zo weer doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Stoer, en nooit de neiging gehad 2 hoofdjes tegen elkaar aan te slaan?
Nou ja, ik ben zelf moeder en ik kan niet zeggen dat ik alle kinderen leuk vind.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
In elk geval niet van de kinderen die in mijn groepje zaten. Wel van kinderen die er niet bij hoorden, waren van die allochtone probleemgevallen.
Maar de kinderen in mijn groepje gedroegen zich vrij goed moet ik zeggen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Ik ben eens met een club van die gasten op vakantie geweest. Het was grensverleggend, in een hoop opzichten. Heb een hoop geleerd die week en ik zou het zo weer doen
Eh, ja, als begeleider he? Ik denk ik zeg het ff
Zelfs 100% normale mensen wil ik wel eens met de hoofdjes tegen elkaar aan tikken. Of hier op fok wil ik ook wel eens iemand even een totall reset geven door middel van de tandjes op het toetsenbord te rammen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Stoer, en nooit de neiging gehad 2 hoofdjes tegen elkaar aan te slaan?
nou leuk je gezien uhm gehopte te hebben. Hop morgen nog een keer langs zal ik zeggen.quote:
Lijkt mij extreem vermoeiend om ouder te zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben zelf moeder en ik kan niet zeggen dat ik alle kinderen leuk vind.
Ik werk bij een taxi bedrijf die ze naar de dagopvang of scholen rijdt, en inderdaad sommige kinderen kunnen niet samen in een bus of taxi, want dan slaan ze elkaar aan gort.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er mensen zijn zoals hij die het kunnen. Die koters hebben 1 op 1 begeleiding 24/7. Kost de overheid ongeveer een miljoen per kind per jaar, maar als je ze alleen laat slaan ze mekaar dood en weten nog niet wat ze fout hebben gedaan.
Precies wat je zegt jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]ja bijzonder he die kinderen... zo vrij en eerlijk en puur... als ze je lief vinden knuffelen ze je, moeten ze je niet roggelen ze je in je gezicht...
wete precies waar je aan toe bent
goed dat je je zo goed kan beheersen dan...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zelfs 100% normale mensen wil ik wel eens met de hoofdjes tegen elkaar aan tikken. Of hier op fok wil ik ook wel eens iemand even een totall reset geven door middel van de tandjes op het toetsenbord te rammen.
Hoeven ze echt niet onder een IQ van 35 en half kwijlend in een stoeltje voor te zitten hoor.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Engeland scoort
Kan dat als mens eigenlijk wel tegen hondsdolheid?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet tegen rabies neewel tetanus-boost gehad vorig jaar
De kinderen waar ik het over heb gaan niet eens naar school, daar zijn ze te dom voor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werk bij een taxi bedrijf die ze naar de dagopvang of scholen rijdt, en inderdaad sommige kinderen kunnen niet samen in een bus of taxi, want dan slaan ze elkaar aan gort.
Ik had het ook over normale kinderenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zelfs 100% normale mensen wil ik wel eens met de hoofdjes tegen elkaar aan tikken. Of hier op fok wil ik ook wel eens iemand even een totall reset geven door middel van de tandjes op het toetsenbord te rammen.
Hoeven ze echt niet onder een IQ van 35 en half kwijlend in een stoeltje voor te zitten hoor.
[..]
nou leuk je gezien uhm gehopte te hebben. Hop morgen nog een keer langs zal ik zeggen.
ja, als je naar sommige langden gaat moet je zon enting hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan dat als mens eigenlijk wel tegen hondsdolheid?
Welnee, je groeit er in meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt mij extreem vermoeiend om ouder te zijn
uhm ho wacht stop! Laat alles maar vallen, niemand de deur uit.quote:
Ik vind het hebben van een relatie al extreem vermoeiend. Moet er niet aan denken er ook nog 1 of meerdere kinderen bij te hebben -_-quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm ho wacht stop! Laat alles maar vallen, niemand de deur uit.
Bedoel je nou dat je mee groeit en je dus ook half mogol gaat gedragen?
Of haal ik nu 2 dingen door elkaar?
Ik denk dat ze wat anders bedoelde gekquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook! Maar nooit gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
Ik werk liever met dieren. Dat vind ik dankbaar werk.
je relatie is extreem vermoeiend.... lijtk me dat dat niet zo hoort..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het hebben van een relatie al extreem vermoeiend. Moet er niet aan denken er ook nog 1 of meerdere kinderen bij te hebben -_-
ja nou nu snap ik het niet meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat anders bedoelde gek
Ik heb er niet zoveel ervaring mee en kan slecht mensen inschatten. sowieso vind ik relaties (ook vriendschappelijke) lastiger dan de meeste anderen (tenzij ik mensen al langer ken, dan gaat het steeds meer vanzelfquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je relatie is extreem vermoeiend.... lijtk me dat dat niet zo hoort..
Ik bedoel dat je in iedere fase meegroeit, baby is vermoeiend als ze veel huilen maar wonder boven wonder kun je daar tegen, en nu zijn het draken vooral tegen elkaar maar ook daar leer je mee omgaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het hebben van een relatie al extreem vermoeiend. Moet er niet aan denken er ook nog 1 of meerdere kinderen bij te hebben -_-
maar dan werkt dat toch ook zo met een relatie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel ervaring mee en kan slecht mensen inschatten. sowieso vind ik relaties (ook vriendschappelijke) lastiger dan de meeste anderen (tenzij ik mensen al langer ken, dan gaat het steeds meer vanzelf)
Dat klopt, maar zover is het bij mij nooit gekomenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar dan werkt dat toch ook zo met een relatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |