Rolstoelen slecht vastzetten, veel te lang prutsen als het niet lukt.. Ik riep gewoon m'n collega (vader) erbij, die heeft er genoeg ervaring mee..quote:
Lichamelijk niet. Geestelijk wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zowel lichamelijk als verstandelijk vind je eng? Lichamelijk vind ik meevallen, geestelijk wil ik nog weleens van schrikken, maar das meestal snel over
Heb ik ook hoorquote:
Ach zo erg is dat niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rolstoelen slecht vastzetten, veel te lang prutsen als het niet lukt.. Ik riep gewoon m'n collega (vader) erbij, die heeft er genoeg ervaring mee..
als ze gaan schreeuwen, gewoon terug schreeuwen! En als ze gaan kwijlen, gewoon terug kwijlenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zowel lichamelijk als verstandelijk vind je eng? Lichamelijk vind ik meevallen, geestelijk wil ik nog weleens van schrikken, maar das meestal snel over
gooien ze met poep... gewoon terug gooienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ze gaan schreeuwen, gewoon terug schreeuwen! En als ze gaan kwijlen, gewoon terug kwijlen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gooien ze met poep... gewoon terug gooien
DAT DOE JE TOCH NIETquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:
Ik heb er an sich geen moeite mee, maar het kan soms als je ze net ontmoet best schrikken zijn, je weet immers niet hoe ze gaan reageren.. Maar met een dag zoals vandaag kun je heel leuk met ze omgaan.. Zij moeten jou wel vertrouwen met die lift omhoog enzo..quote:
nee..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DAT DOE JE TOCH NIET
Heb je nooit manieren geleerd
Nee man, dat soort kinderen is echt super relaxed! Schreeuwen echt heel weinig, veel minder dan "normale" kinderen..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ze gaan schreeuwen, gewoon terug schreeuwen! En als ze gaan kwijlen, gewoon terug kwijlen
Haar beste vrienden zijn honden en ze rijdt in een bestelbus, wat denk je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DAT DOE JE TOCH NIET
Heb je nooit manieren geleerd
Zelfde toch bij een hond als die bijt terug bijten.quote:
Weet je? Ik hou van jouquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn beste vrienden...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar beste vrienden zijn honden en ze rijdt in een bestelbus, wat denk je?
hondsdolheid dat is wat ik denk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar beste vrienden zijn honden en ze rijdt in een bestelbus, wat denk je?
hoi en u is?quote:
kally, dat staat er immersquote:
En jij?quote:
Haaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |