oh maar je avond blijft ook vrij hoor..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vrije avond gepland en die wil ik ook even zo houden als je het niet erg vindt...
Dat weet ik nie? Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou niet aan tuinieren?
Paarsblauwquote:
Volgens mij is dat niet zijn idee van een vrije avondquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh maar je avond blijft ook vrij hoor..je hoeft alleen maar mee naar buiten
'k heb een interval van vier km op de planning staan en ik zoek nog een trainingsmaatje
alle huizen ook!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
In grote lijnen is het allemaal hetzelfde...........
Neem een hond! Die vind het heerlijk om te rennen en met een Tena om stopt ie ook niet bij elke boom of lantarenpaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh maar je avond blijft ook vrij hoor..je hoeft alleen maar mee naar buiten
'k heb een interval van vier km op de planning staan en ik zoek nog een trainingsmaatje
Nee, doe maar niet, anders moet ik mijn bloed weer terug bevelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat weet ik nie? Wil je er over praten?
woehoe... dat je dat nog weetquote:
Das waar. van vrouwen heb ik als eeuwige vrijgezel ook geen verstand.......quote:
Ik ben een beelddenker... zie nu DJMO die abrubt tot stilstand komt omdat Tarzan een Kastanjeboom staat te bewaterenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neem een hond! Die vind het heerlijk om te rennen en met een Tena om stopt ie ook niet bij elke boom of lantarenpaal.
ik ook niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das waar. van vrouwen heb ik als eeuwige vrijgezel ook geen verstand.......
boom doodquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben een beelddenker... zie nu DJMO die abrubt tot stilstand komt omdat Tarzan een Kastanjeboom staat te bewateren
* Ireth gaat ook ff... gelijk Joep laten piesen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef vannelle het volgende:
* vannelle gaat ff peukje roken, tot zo!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben een beelddenker... zie nu DJMO die abrubt tot stilstand komt omdat Tarzan Merlijn een Kastanjeboom staat te bewateren
Tenerifequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef Ehhe het volgende:
Slaap lekker maffemuts!
Waar ga je heen belle?
Ik lag alleen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
woehoe... dat je dat nog weet
met wie lag jij in een tentje dan???
Volgens mij is Merlijn geen hond toch? Iig de laatste keer dat ik hem zag liep ie op 2 poten, had ie een pak aan en kon ie autorijdenquote:
jaja...............quote:
Nee, volgens mij niemand behalve ondergetekendequote:
Lag er een tovenaar naast je?quote:
hahahahahaha.....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niemand behalve ondergetekende
nee, joene lag naast me.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |