Maar wel eentje met een goede afloop zag ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef Steve het volgende:
Wat een zenuwslopende dag.
edit: verkeerde topic... nou ja..
He Roger, voel met je mee, man. Afgelopen vrijdag precies hetzelfde gehoord met mijn eigen vader. Ook longkanker en ook geen kans op genezing. Zeer slechte levensverwachting. Zit nu in een hotel op weg naar Nederland terwijl mijn pa nu zijn eerste chemo heeft. Alles is even kut en kloten. Sterkte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor de zekerheid hebben ze ook zijn longen nog gecontroleerd en zo zijn ze er dus achter gekomen dat hij longkanker heeft.
Het is al te ver om nog hoop te hebben op genezing. Ze kunnen alleen nog proberen met chemo de klachten zo veel mogelijk te verminderen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
He Roger, voel met je mee, man. Afgelopen vrijdag precies hetzelfde gehoord met mijn eigen vader. Ook longkanker en ook geen kans op genezing. Zeer slechte levensverwachting. Zit nu in een hotel op weg naar Nederland terwijl mijn pa nu zijn eerste chemo heeft. Alles is even kut en kloten. Sterkte.
Ook sterkte voor jullie Knutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
He Roger, voel met je mee, man. Afgelopen vrijdag precies hetzelfde gehoord met mijn eigen vader. Ook longkanker en ook geen kans op genezing. Zeer slechte levensverwachting. Zit nu in een hotel op weg naar Nederland terwijl mijn pa nu zijn eerste chemo heeft. Alles is even kut en kloten. Sterkte.
Nicequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef sp3c het volgende:
als jullıe me nıet meer terugzıen dan woon ık hıer hoor dan ga ık ınternet fıxen ın cafeetjes zonder aırco en heel de dag doner kebab met rıjst eten
Heb je een telefoon dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef sp3c het volgende:
ja
yvonne!
kom me hale ık weet nıet waar ık ben!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |