SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 26-06-2012 21:22:58 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Mocht je het inmiddels nieuw geopende deel ook niet meer kunnen vinden...
Veel plezier nog en tot je volgende internetmomentGroeten aan yv van ons allen!
Weinig met esf te maken, helaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Een echte crisis of een ESF-fake-crisis?
Kom d'r maar in hoor!We are here for comfort
Oh neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weinig met esf te maken, helaas.![]()
Afgelopen week is mijn vader in het ziekenhuis geweest. Hij was wat kortademig de laatste tijd.
Ze dachten dat er vocht rond zijn hart zat (zit een beetje in de familie), bleek ook zo te zijn.
Operatie gehad, allemaal goed gegaan. Hij had hierna ook weer wat meer lucht.
Voor de zekerheid hebben ze ook zijn longen nog gecontroleerd en zo zijn ze er dus achter gekomen dat hij longkanker heeft.
Het is al te ver om nog hoop te hebben op genezing. Ze kunnen alleen nog proberen met chemo de klachten zo veel mogelijk te verminderen.
Dank je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh nee
Heel veel sterkte pop![]()
Gaven ze een tijdspanne?
Het is wel fijn dat het geen 1.5 ofzo is, al is het natuurlijk altijd te kort.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je.
8-12 maanden, al laten de cijfers zien dat de meeste die 8 niet halen.
O Roger wat een rotnieuws , heel veel sterkte voor julliequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Afgelopen week is mijn vader in het ziekenhuis geweest. Hij was wat kortademig de laatste tijd.
Ze dachten dat er vocht rond zijn hart zat (zit een beetje in de familie), bleek ook zo te zijn.
Voor de zekerheid hebben ze ook zijn longen nog gecontroleerd en zo zijn ze er dus achter gekomen dat hij longkanker heeft.
Het is al te ver om nog hoop te hebben op genezing. Ze kunnen alleen nog proberen met chemo de klachten zo veel mogelijk te verminderen.
Vorig weekend, daarom ben ik hier de afgelopen week bijna niet geweest.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
Oh jezus, da's een Crisis met een hoofdletter zeg Roger
Wat zullen jullie je kapot geschrokken zijn. Dus het is helemaal niet meer te opereren (al uitgezaaid enzo, of zo gegroeid dat het niet meer te opereren is?), ... jemig![]()
Wanneer hebben jullie het gehoord en kan hij het zelf een beetje 'bevatten' al?
Dank je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:19 schreef indaha het volgende:
[..]
O Roger wat een rotnieuws , heel veel sterkte voor jullie
Oef. Dat klinkt heel dapper, maar allemachtig... arme man.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vorig weekend, daarom ben ik hier de afgelopen week bijna niet geweest.
Het doet hem natuurlijk ook heel wat, maar voorlopig blijft hij er nogal nuchter onder.
"Je hebt pech of geluk in je leven. Ik heb mijn hele leven al geluk gehad, nu een keer stevig pech."
Mijn ouders zijn al best een tijd uit elkaar, maar ze is er wel heel erg van geschrokken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef. Dat klinkt heel dapper, maar allemachtig... arme man.
En arme jullie. (Hoe gaat het met je moeder na dit nieuws?)
Gaat het zelf ook een beetje met je? Het klinkt vast raar omdat we elkaar nog maar zo weinig gezien hebben, maar als ik iets voor je kan doen of je wilt gewoon een avondje van je af janken of je wilt juist er even gezellig uit ter afleiding, geef je dan een gil?
Dank je.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
He bah, wat naar Roger!
Heel veel sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga even een goed boek lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dittemquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:47 schreef Greys het volgende:
En voel je niet bezwaard om het er hier over te hebben als je wilt he Roger.
Echt niet. For better or for worse. Enzo.
Maar wel eentje met een goede afloop zag ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef Steve het volgende:
Wat een zenuwslopende dag.
edit: verkeerde topic... nou ja..
He Roger, voel met je mee, man. Afgelopen vrijdag precies hetzelfde gehoord met mijn eigen vader. Ook longkanker en ook geen kans op genezing. Zeer slechte levensverwachting. Zit nu in een hotel op weg naar Nederland terwijl mijn pa nu zijn eerste chemo heeft. Alles is even kut en kloten. Sterkte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
He Roger, voel met je mee, man. Afgelopen vrijdag precies hetzelfde gehoord met mijn eigen vader. Ook longkanker en ook geen kans op genezing. Zeer slechte levensverwachting. Zit nu in een hotel op weg naar Nederland terwijl mijn pa nu zijn eerste chemo heeft. Alles is even kut en kloten. Sterkte.
Ook sterkte voor jullie Knutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
He Roger, voel met je mee, man. Afgelopen vrijdag precies hetzelfde gehoord met mijn eigen vader. Ook longkanker en ook geen kans op genezing. Zeer slechte levensverwachting. Zit nu in een hotel op weg naar Nederland terwijl mijn pa nu zijn eerste chemo heeft. Alles is even kut en kloten. Sterkte.
Nicequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef sp3c het volgende:
als jullıe me nıet meer terugzıen dan woon ık hıer hoor dan ga ık ınternet fıxen ın cafeetjes zonder aırco en heel de dag doner kebab met rıjst eten
Heb je een telefoon dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef sp3c het volgende:
ja
yvonne!
kom me hale ık weet nıet waar ık ben!!!!
Damn, jij ook veel sterkte, Knut.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wacht, je loopt in een vreemde stad in Turkije en dan besluit je om sluipweggetjes te nemen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef sp3c het volgende:
anyways ık ben weer terug ın gumbet
ık moest uıtstappen bıj de grote bushalte maar yvonne had me een sluıpweggetje laten zıen dat ık dacht te herkennen maar ık weet nıet meer waar ık ben en ık kwam ınternet tegen dus maar ff ınternetten enzo
We hebben het wel over sp3c he, die zelfs een extraspeesjaale-lange-sluipweg naar de kroeg nam bij de ESF meetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, je loopt in een vreemde stad in Turkije en dan besluit je om sluipweggetjes te nemen?
Oh ja, da's waar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het wel over sp3c he, die zelfs een extraspeesjaale-lange-sluipweg naar de kroeg nam bij de ESF meet
Ahgossie wat vreselijk zeg Roger. Ik weet hoe het is om een zeer naast familielid te verliezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maak er het beste vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je.
8-12 maanden, al laten de cijfers zien dat de meeste die 8 niet halen.
Ach nee toch, jij ook alquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Tentamensquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet meer gepost sinds woensdag, heeft iedereen ineens een leven waar ik niets van af weet?
Ah, gelukkig, er zijn nog mensen.quote:
He, nieuwe ava! Een kat met blauwe ogen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had deze week een leven ja... volgende week ook nog een beetje.. daarna niet meer
Daarna nog maar 10-15 uur per week werkenEn over paar weekjes vakantie.
Oeh, veel succes!quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
He, nieuwe ava! Een kat met blauwe ogen.
[..]
Oeh, veel succes!
Goed gevoel erover? Ja toch?
Ja, bizar he?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet meer gepost sinds woensdag, heeft iedereen ineens een leven waar ik niets van af weet?
Dank je.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, bizar he?![]()
Dus vandaar dat ik het vreselijke nieuws over jouw vader en die van Knut nog niet had meegekregen.Sterkte.
Hoe is het nu?
Ik had vroeger nooit en goed gevoel na mijn tentamens, meestal onterecht, gelukkig.quote:
Dat is het tegenstrijdige vaak: je bent doodziek zonder het te weten, de diagnose wordt gesteld en behandeling wordt gestart en opeens ben je écht doodziek en patiënt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je.
Met mij weer wat beter, met hem niet. Chemo is een k**** behandeling, maar ja, beter dan niets doen.
Ja, je gaat je bijna afvragen of het niet beter zou zijn om het niet te weten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is het tegenstrijdige vaak: je bent doodziek zonder het te weten, de diagnose wordt gesteld en behandeling wordt gestart en opeens ben je écht doodziek en patiënt.
Gelukkig heb ik geen frans en duits meerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had vroeger nooit en goed gevoel na mijn tentamens, meestal onterecht, gelukkig.
Alleen voor Frans en Duits wat het altijd terecht, rot-talen.
Goed zo!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen frans en duits meer
Maar ach, stressen verandert niets dus doe ik het zo min mogelijk.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed zo!
Je ne stress beaucoup also!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |