SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
een hoop vunzigheid.. en lurkers die wat durven posten...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:29 schreef JK1982 het volgende:
Da's hard gegaan hier.. heb ik nog wat gemist?
Dit topic moet 24/7 worden bewaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
een hoop vunzigheid.. en lurkers die wat durven posten...
echt he....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit topic moet 24/7 worden bewaakt.
niks boeiendsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:29 schreef JK1982 het volgende:
Da's hard gegaan hier.. heb ik nog wat gemist?
Ah, duidelijk..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
een hoop vunzigheid.. en lurkers die wat durven posten...
Hmmz, ging wel hard voor dat het niet boeiend was, hahaha!quote:
verkocht bedoel jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk..
[..]
Hmmz, ging wel hard voor dat het niet boeiend was, hahaha!
Heb net het Corsaatje gekocht voor ¤ 475,=. Ben blij dat ik eraf ben
Ja, ik ben de viezigheid zelve natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja...Maar gelukkig ben jij er nu
Ja, had eigenlijk 500 gezegd, maar toen begonnen die gasten weer te zeiken uiteraard.. Lagertje dit, en de tank was leeg, blablabla.. Hup, weg met dat ding!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
verkocht bedoel je
maar ik las het super hoor, eindelijken toch iets meer dan die 300
Nou beter toch, je kan er maar van af zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, had eigenlijk 500 gezegd, maar toen begonnen die gasten weer te zeiken uiteraard.. Lagertje dit, en de tank was leeg, blablabla.. Hup, weg met dat ding!
Spannendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef El_Thijs het volgende:
Halleekes
Eerste vacature voor een functioneel beheerder is in mijn box beland. Eens kijken wat het is
Nogal, Functioneel Beheerder bij de RvA (Raad van Accreditatie). Eens goed doorlezen wat ze willen en wat ik kan verwachten.quote:
Daaromquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik ben de viezigheid zelve natuurlijk
want some? drie soorten sambal en heerlijk zoet/hete saus (en veeeeeel groente en klein beetje rijst )quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
want some? drie soorten sambal en heerlijk zoet/hete saus (en veeeeeel groente en klein beetje rijst )
Beterschapquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef douche-eendje het volgende:
Tijd voor thee een weer een keeltabletdingetje
Dat je maar snel opknapt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef douche-eendje het volgende:
Tijd voor thee een weer een keeltabletdingetje
Herkenbaar ik heb vaak last een verkoudheid daardoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik geef de airco op werk de schuld
Brakke airco zorgt ook voor geļrriteerde ogen. Zeker wanneer je contactlenzen draagt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Airco zorgt meestal voor hoofdpijn, althans als de filters niet schoon zijn dacht ik
Kan ik niet over meepraten helaas, draag altijd mijn bril. Maar ik heb in de auto wel eens lichte hoofdpijn gehad nadat ik de airco aan had staan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Brakke airco zorgt ook voor geļrriteerde ogen. Zeker wanneer je contactlenzen draagt.
Deze airco zit er net 2 maanden ofzo. Daarvoor hadden we geen airco... En weet je waar je pas hoofdpijn van krijgt? Met 9 mensen, inclusief microscopen en pc's in een te kleine ruimte werken waar 's middags de zon op staat. Met mooi weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat je maar snel opknapt!
Airco zorgt meestal voor hoofdpijn, althans als de filters niet schoon zijn dacht ik
Ook niet Alle Ramen Kunnen Open?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Deze airco zit er net 2 maanden ofzo. Daarvoor hadden we geen airco...
Dat is veel ongezonder inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Deze airco zit er net 2 maanden ofzo. Daarvoor hadden we geen airco... En weet je waar je pas hoofdpijn van krijgt? Met 9 mensen, inclusief microscopen en pc's in een te kleine ruimte werken waar 's middags de zon op staat. Met mooi weer.
Allicht, het is door mensenhanden gemaakt.quote:
Jep... hoe vaak ik wel niet met hoofdpijn thuis ben gekomen. Nu was het op warme dagen redelijk goed te doen nadat de ruimte verdubbeld is.quote:
Ach ik krijg altijd hoofdpijn door een microscoop kijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep... hoe vaak ik wel niet met hoofdpijn thuis ben gekomen. Nu was het op warme dagen redelijk goed te doen nadat de ruimte verdubbeld is.
Ik kan hem zo mooi inkoppen, maar ik doe het niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik krijg altijd hoofdpijn door een microscoop kijk
Jammer, ik wil graag lachen heb nogal een baaldagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan hem zo mooi inkoppen, maar ik doe het niet.
Doe eensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan hem zo mooi inkoppen, maar ik doe het niet.
hier, ga je ideale chick knutselenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, ik wil graag lachen heb nogal een baaldag
Dan moet gaan denken wat ik wil. Dan ga ik mij nog rotter voelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier, ga je ideale chick knutselen
dat moet opvrolijken
fantaseer hier je ideale chick bijeen!
Het moment van de grap is weg, maar here goes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
zo moeilijk is dat toch nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet gaan denken wat ik wil. Dan ga ik mij nog rotter voelen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het moment van de grap is weg, maar here goes:Ok, die is heel flauw ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het moment van de grap is weg, maar here goes:Die is zo flauw dat ik hem bijna wil gaan uit leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weten wat je wilt? Ja best welquote:![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik denk dat hij op het eerste moment van ingeving beter was geweest.quote:
Daarom gelijk maken dan volgende keerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op het eerste moment van ingeving beter was geweest.
Sommige dingen hoef je hier niet uit te leggen, letterlijk of figuurlijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die is zo flauw dat ik hem bijna wil gaan uit leggen
[..]
Weten wat je wilt? Ja best wel![]()
Daag mij niet uitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef je hier niet uit te leggen, letterlijk of figuurlijk...
Weet ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Viezigheid mag hier tijn, vunzigheid niet.
met je leven misschien wel jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die is zo flauw dat ik hem bijna wil gaan uit leggen
[..]
Weten wat je wilt? Ja best wel![]()
Fantasie-chick?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met je leven misschien wel ja
met een fantasiechick niet
Ik ga eens denkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met je leven misschien wel ja
met een fantasiechick niet
flauw topicquote:
Hoiquote:
Je bent jarig? Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja hier ook weer een jaar ouder, maar nog steeds nie wijzer hoor
Gefeliciteerd als nogquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja hier ook weer een jaar ouder, maar nog steeds nie wijzer hoor
Ohh niet mee gekregenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:03 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee was zondag jarig heel ff online geweest en daarna niet meer
Ik had gehoopt dat men dat weer vergeten wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja alleen balen dat NL verloren heeft
mag ik jou niet in dat oranje jurkje hijsen de 30ste
helaas voor jou vergeet ik weinigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat men dat weer vergeten washaha
![]()
Dat is zeker jammer ja![]()
En dat Nederland niet meer mee doet is terecht
Waar wanneer hoe?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef LaPeach het volgende:
eerste 2 kaarten voor back to the 90 zijn binnen
Waarom Spanje?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
helaas voor jou vergeet ik weinig![]()
ach ze hadden beter moeten spelen, maar goed hoef ik nu niet te kiezen tussen Nederland of Spanje
Leuk, wil je nog terug?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
omdat ik daar een poosje heb gewoond
Als je in Alkmaar woont ken je wel genoeg mensen die van het eiland afkomenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk, wil je nog terug?
Ik dacht dat ik bijzonder was omdat ik op Texel heb gewoond, maar Spanje dat is heel anders
als ik kan gaan rentenieren denkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk, wil je nog terug?
Ik dacht dat ik bijzonder was omdat ik op Texel heb gewoond, maar Spanje dat is heel anders
Ja ik denk je valt bijna in slaap je kan best wat koffie gebruikenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, moet nog wat dingen afmaken namelijk..
Kan wel, zó goed heb ik dat niet onthouden..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja donderdag elkaar voor het laatst gesproken he
alles goed?
Nee schatje.. voor m'n autoquote:
Inderdaad er kwamen genoeg mensen uit Alkmaar die bij het NIOZ werkte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je in Alkmaar woont ken je wel genoeg mensen die van het eiland afkomenDus zo speciaal is dat idd niet
Jammer, later als ik groot, oud, wijs en volwassen ben wil ik op Texel gaan wonen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
als ik kan gaan rentenieren denk![]()
geen werk te krijgen daar nu
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kan wel, zó goed heb ik dat niet onthouden..
[..]
Nee schatje.. voor m'n auto
ja ik heb het onthouden omdat ik die dag in Dokkum was hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kan wel, zó goed heb ik dat niet onthouden..
Hier wel ok, bij jou ook hoop ik?
nou dan ga je er nooit heen denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer, later als ik groot, oud, wijs en volwassen ben wil ik op Texel gaan wonen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou dan ga je er nooit heen denk ik
Dat denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Ok, laat ik het even uitleggen..quote:
Nouja, het is een tweedehandse hoor.. Maar ik ben er echt heel blij mee. Stiekem ben ik er een klein beetje verliefd opquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja ik heb het onthouden omdat ik die dag in Dokkum was haha
alles is goed hier
nieuwe auto zag ik
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Die was laagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Soms moet je een voorzetje gevenquote:
En niet eens gestopt??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok, laat ik het even uitleggen..
Ben net bij m'n vader geweest, en reed binnendoor terug naar huis. Mooie bochtige weg. Ik heb hem toen even flink doorgetrokken in z'n 3 en toen kwam ik erachter dat dat rare ding er met die 125pk (wat niet eens zo gek veel is) toch als een malle aan sleurt. Echt in een woord, 2 lettergrepen: heer-lijk!![]()
En toen was ik een stukje verder, kwam er een andere Saab me tegemoet rijden, en wat denk je? Zwaait er een wildvreemde vrouw naar me, alleen omdat ik ook Saab rij. Ik vind dat echt humor!
JK hallucineert gewoon. Die vrouw vroeg zich af hoe JK in godsnaam zijn rijbewijs heeft kunnen halen. Je ziet wat je wil zien hč.quote:
I'm not desperate...quote:
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
JK hallucineert gewoon. Die vrouw vroeg zich af hoe JK in godsnaam zijn rijbewijs heeft kunnen halen. Je ziet wat je wil zien hč.
En wat als het nu een leuke jonge dame was?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
I'm not desperate...![]()
Vind het alleen gewoon leuk dat Saab-rijders onderling blijkbaar toch 'iets' hebben
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
JK hallucineert gewoon. Die vrouw vroeg zich af hoe JK in godsnaam zijn rijbewijs heeft kunnen halen. Je ziet wat je wil zien hč.
Hoor je mij dat zeggen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
I'm not desperate...![]()
Vind het alleen gewoon leuk dat Saab-rijders onderling blijkbaar toch 'iets' hebben
Dat hebben Audi-rijders ook hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gewoon proberen, beetje lef tonen. Zelfs ik kan het. Meestal lachen ze mij uit maar tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Was ik IRL ook maar zo grappig...
Dat zien we dan wel weer.. Wie weet wat de toekomst brengtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als het nu een leuke jonge dame was?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Was ik IRL ook maar zo grappig...
Dat had je toch door dus?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon proberen, beetje lef tonen. Zelfs ik kan het. Meestal lachen ze mij uit maar toch:+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer.. Wie weet wat de toekomst brengt
Ik ben slechtziend niet blindquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben me er in ieder geval van bewust dat ik IRL niet grappig ben. Dat is stap 1.
Positief blijven hč...Komt wel goed RRrrrrrtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben me er in ieder geval van bewust dat ik IRL niet grappig ben. Dat is stap 1.
Positief blijven hč...positief blijven jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stap 2
There is nothing permanent except change.
Dat durf ik niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon proberen, beetje lef tonen. Zelfs ik kan het. Meestal lachen ze mij uit maar toch
Zou het?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
ahh sylje moet er gewoon ff inkomen
Stap 3 probeer het een keerquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Ik ben slechtziend niet blind
Waarom niet?quote:
-1,5 en - 3,5.quote:
En dat was ook al weer?quote:
Ja?quote:
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik geen medelijden met je.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, gaan we opscheppen met wie de slechtste ogen heeft?
Zonder blessuretijd?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zal ik het wedstrijdje afkappen dan?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, gaan we opscheppen met wie de slechtste ogen heeft?
Dan doe ik wel een tussenstapje, ok? Ga ik er ergens tussenin zittenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
als dat slechtziend is ben ik permanent blind
Primaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een tussenstapje, ok? Ga ik er ergens tussenin zitten
Ook als die met mij is?quote:
Hoi terug danquote:
Ik had het ook niet over mijn ogenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
als dat slechtziend is ben ik permanent blind
Hallee!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
Oei... Weet even niet hoe ik hierop moet reageren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je het beter niet doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oei... Weet even niet hoe ik hierop moet reageren...
Iedere gek zijn gebrek volstaat wel hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oei... Weet even niet hoe ik hierop moet reageren...
Vraagje hoe kijk je dan door een microscoop?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Iedere gek zijn gebrek volstaat wel hoor
Och, win ik er ook eens wat meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik besef me nu pas hoe ongepast mijn post hierboven met de beker eigenlijk is.
We zijn allemaal een beetje gek toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Iedere gek zijn gebrek volstaat wel hoor
Nou ja Tijn, moet ik jou dat nog uitleggen? Je begint als eerste met het aanzetten van de microscoop. Dan doe je een objectglaasje op de kruistafel, stel je met je 4x objectief scherp en draai je naar de 10 maal. En in de tussentijd heb je je ogen gewoon open.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraagje hoe kijk je dan door een microscoop?
Beetje gek? Het is fok, kom opquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zijn allemaal een beetje gek toch?
You go girl!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja Tijn, moet ik jou dat nog uitleggen? Je begint als eerste met het aanzetten van de microscoop. Dan doe je een objectglaasje op de kruistafel, stel je met je 4x objectief scherp en draai je naar de 10 maal. En in de tussentijd heb je je ogen gewoon open.
Gewoon dus. Maar dan met 1 oog ipv 2
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Ehm, betreffende de meet op 30 juni... Ik heb de avond ervoor een afscheidsborrel, dat wordt op zaterdag dus flink uitslapen.
Je zorgt er gewoon voor dat je er bent, anders komen we je gewoon halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Ehm, betreffende de meet op 30 juni... Ik heb de avond ervoor een afscheidsborrel, dat wordt op zaterdag dus flink uitslapen.
Gewoon je kater wegdrinkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
en? beginnen pas om 15:00 uurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Als je maar wel gewoon komtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan niet uitslapen, dus ben ik op de 30e brak.
quote:
dit is toch geen verkapte afzegging he??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan niet uitslapen, dus ben ik op de 30e brak.
Ik ben niet van plan te drinken, m'n (hopelijk) toekomstige manager en collega's zijn dan namelijk ook aanwezig.quote:
....mag ik nog meedoen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit dan maar...
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Oh, tijd zat!quote:
* sylvesterrr ziet "Manipulatief kutwijf" staan...quote:
Ik denk eerder een excuus voor eventuele brakheid mijnerzijds.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja Tijn, moet ik jou dat nog uitleggen? Je begint als eerste met het aanzetten van de microscoop. Dan doe je een objectglaasje op de kruistafel, stel je met je 4x objectief scherp en draai je naar de 10 maal. En in de tussentijd heb je je ogen gewoon open.
Gewoon dus. Maar dan met 1 oog ipv 2
Dus dan maakt het niet uit dat je de 30e een meet hebtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan te drinken, m'n (hopelijk) toekomstige manager en collega's zijn dan namelijk ook aanwezig.
Inderdaad, kan je de verloren schade inhalenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dus dan maakt het niet uit dat je de 30e een meet hebt
Nachtje doorhalen kan best, je bent nog jong sylquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, kan je de verloren schade inhalen
Geestelijk heb ik de pensioengerechtigde leeftijd reeds bereikt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen kan best, je bent nog jong syl
Nee dan inderdaad niet. Je moet inderdaad niet te veel doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geestelijk heb ik de pensioengerechtigde leeftijd reeds bereikt...
Lijkt mij geen strak plan met een bijna burn-out.
Daar gaat me hoopquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geestelijk heb ik de pensioengerechtigde leeftijd reeds bereikt...
Lijkt mij geen strak plan met een bijna burn-out.
Da's een goeie, dat moet ik ook nog steeds doen ja, voor van de 'zomer'..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:14 schreef STING het volgende:
Toevallig dit onderwerp, ga denk ik deze week eens naar lenzen kijken
JK echt, een schop onder je hol zou je moeten krijgenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's een goeie, dat moet ik ook nog steeds doen ja, voor van de 'zomer'..
Draag tot nu toe een bril achter de PC en in de auto, op straat draag ik hem niet. Maar merk toch dat het wel nodig begint te wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan heb je nog alle tijd want die zomer komt er dit jaar niet. Bezuinigingenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar je bent zoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef STING het volgende:
[..]
Draag tot nu toe een bril achter de PC en in de auto, op straat draag ik hem niet. Maar merk toch dat het wel nodig begint te worden
/ijdel
Air Optix Night & Day Aqua ftw!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:14 schreef STING het volgende:
Toevallig dit onderwerp, ga denk ik deze week eens naar lenzen kijken
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef LaPeach het volgende:
[..]
JK echt, een schop onder je hol zou je moeten krijgen![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:20 schreef NaRRaToR het volgende:
heb ik weer
een van me katten gaat voor mijn neus ongegeneerd op mijn tapijt lopen schijten.....
![]()
dacht dat ik veel had meegemaakt maar dit.....wtf
niet dat ik weet... het was gelukkig geen diarree maar toch...quote:
je loopt echt achter de feiten aanquote:
Ja, moet ook nog voor m'n glazen naar die klojo's toe. Coating laat weer los (2e keer)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
je loopt echt achter de feiten aan![]()
volgende week naar de opticien!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, moet ook nog voor m'n glazen naar die klojo's toe. Coating laat weer los (2e keer)
Lekker frisquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:20 schreef NaRRaToR het volgende:
heb ik weer
een van me katten gaat voor mijn neus ongegeneerd op mijn tapijt lopen schijten.....
![]()
dacht dat ik veel had meegemaakt maar dit.....wtf
hmm vreemdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet dat ik weet... het was gelukkig geen diarree maar toch...
Zij hebben die troep geleverd.. Dus voor garantie moet ik ook daarheen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]waarom ga je niet naar een ander eigenlijk?
service was slecht toch zei je?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zij hebben die troep geleverd.. Dus voor garantie moet ik ook daarheen.
hahaquote:
gewattes?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker fris
Je hebt het beestje toch wel gereprimandeerd?
tuurlijk niet....slechtste wat je met een beest kunt doen als ze naast de bak hun behoefte doen....quote:
Ik weet het, ik blijf er ook om lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahahaahaaa die is wel heeeeeel flauw zeg
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sylvesterrr?
wakker worden...
...wakker worden...syl...
Syl. Wakker worden.
SYLVESTERRR! WAKKER WORDEN!!!
Welterusten nog.
Boohoo-fuckin-hoo.quote:
zo ben ik op zoek naar een goede jukebox reviseur...selectiemechanisme is niet goed meer en hij zingt een beetje...ik ben alleen nog maar mensen tegen gekomen die vragen of ik het ding kan afleveren en dat gaat dus niet gebeuren...woon 2 hoog en er waren destijds 6 bouwvakkers nodig om hem naar boven te sjouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, weer een mail de deur uit. Er is weer iemand die het land door gaat om harpen aan huis te reviseren... En laat mijn harp al een hele tijd dringend een beurtje nodig hebben
je hebt een goede muzieksmaak dus kom maar opquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ga zo een plaatje erin knallen hier om de sfeer wat omhoog te brengen. Mag dat nog wel? Of alleen zwaaismileys?
Ik ga binnenkort eens voor je informeren, ik weet iemand in mijn omgeving die ook op zoek is geweest naar een reviseur voor zijn jukebox.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zo ben ik op zoek naar een goede jukebox reviseur...selectiemechanisme is niet goed meer en hij zingt een beetje...ik ben alleen nog maar mensen tegen gekomen die vragen of ik het ding kan afleveren en dat gaat dus niet gebeuren...woon 2 hoog en er waren destijds 6 bouwvakkers nodig om hem naar boven te sjouwen
oh tof... ik woon echter wel in Brabant he... en voorrijkosten kunnen hoog oplopen als ze uit jou buurt komen...maar wie weet. het kan geen kwaad. ik kan je het typenummer doorspelen mocht je willen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens voor je informeren, ik weet iemand in mijn omgeving die ook op zoek is geweest naar een reviseur voor zijn jukebox.
Degene die op zoek was woont in Noord-Limburg, dus afstand zal misschien niet zo'n probleem zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
oh tof... ik woon echter wel in Brabant he... en voorrijkosten kunnen hoog oplopen als ze uit jou buurt komen...maar wie weet. het kan geen kwaad. ik kan je het typenummer doorspelen mocht je willen.
Ik luister naar ruziende burenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:09 schreef MsMessy het volgende:
Ik luister momenteel naar de show van ValHallen op Radio49
quote:
Ken ik. Heb jaren lang naast een junk gewoond. Die begon s'avonds om 7 uur met ruzie maken en ging door tot 7 uur s'morgens. Heerlijke tijd.quote:
Hiernaast is het een gezin, en in de zomer willen die nog wel eens luid zijn in het zwembad wat ze in de tuin hebben. Dan zet ik mijn tv wat harder en is het snel rustigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ken ik. Heb jaren lang naast een junk gewoond. Die begon s'avonds om 7 uur met ruzie maken en ging door tot 7 uur s'morgens. Heerlijke tijd.
quote:
Oeh...Ik moet Superunknown weer eens opzoeken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef ArTiC het volgende:
Zaterdagnacht ergens in een Belgische kroeg ver buiten de bewoonde wereld...ineens volle bak Soundgarden
Americain?quote:
En die heb ik al lang niet meer gehoord trouwens...wat was het, 1997?quote:
ik denk zelfs iets eerder dan dat....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En die heb ik al lang niet meer gehoord trouwens...wat was het, 1997?
Werkzaamheden...quote:
Damn, i'm good!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik denk zelfs iets eerder dan dat....
Nu moet ik heel diep nadenken, dat heb ik wel geweten...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
maar weet je ook uit welk jaar het origineel komt?
Je bent nu pas thuis?quote:
Superunknown...wat een plaatquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oeh...Ik moet Superunknown weer eens opzoeken!
Van Halen? Maar welk jaar...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
maar weet je ook uit welk jaar het origineel komt?
meh...kan ik niet vrolijk van worden. Voor zomers denk ik meer aan jazz of ska voor de warme dagenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:34 schreef NaRRaToR het volgende:
om de zomer sfeer er een beetje in te brengen
iets van Beef dan maar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
meh...kan ik niet vrolijk van worden. Voor zomers denk ik meer aan jazz of ska voor de warme dagen
of Kyuss, maar dat is meer sentiment![]()
die heb ik iets te vaak gehoord...quote:
Liever Less Than Jakequote:
Dat is ook het enige nummer wat de eenheidsworstzenders hier van ze draaien helaas.quote:
vaak ook nog kid rock danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is ook het enige nummer wat de eenheidsworstzenders hier van ze draaien helaas.
het is allang muppetbedtijd geweest hoorquote:
Nee niets, gewoon verbaasdquote:
Zondag sliep ik pas om 4.45quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is allang muppetbedtijd geweest hoor
Ik ben bij een goede vriend wezen eten en heb film gekeken, haha.quote:
die site is geniaalquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
Goed, ik ga eens mijn bed opzoeken nadat ik Zero Punctuation heb zitten kijken. Welterusten allen!
Zeker, kijk het elke weekquote:
Die is best goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zo nu en dan... eventjes diablo III review kijken
trustequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef MsMessy het volgende:
Heb overal wel weer genoeg meegelurkt voor vandaag, welterusten
Welterustenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef MsMessy het volgende:
Heb overal wel weer genoeg meegelurkt voor vandaag, welterusten
Mjah, maar het is bijna weekendquote:
Nice! En dan zul je straks zien dat het allemaal tegenvaltquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:51 schreef Pheno het volgende:
Applaus mensen, voor UPC. Na 7 weken is het ze gelukt een mediabox met 27 HD-zenders te regelen. Nu nog een goede factuur en we zijn er klaar mee. Ik bel het Guinness Book of Records alvast
Het ziet er geil uit. Oh nee, wacht dat is het pornopakketquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nice! En dan zul je straks zien dat het allemaal tegenvalt
Als je dan HD hebt, kan je beter alles pakkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ziet er geil uit. Oh nee, wacht dat is het pornopakket
Moggequote:
Jup want dan ga je snoozen (ik iig)quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:10 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb er een hekel aan als ik telkens 5 minuten voor de wekker wakker wordt
Inderdaad. Gebruik mijn telefoon als wekker en dat ding maakt een lawaaiquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Jup want dan ga je snoozen (ik iig)
Was even druk aan het tekenenquote:
Wat teken je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |