Zie edit!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
lieve mensen, vergeet u de begeleidende tekst niet? dank
18 zeg je? Dat mag!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ok verwachte informatie: pic (google it!). hoe oud is ze. wat zijn haar hobby's. wat is haar karakter. waarom ben je op haar gevallen.
TS trapt af:
[ afbeelding ]
ze is 18 jaar omdat legaal.
ze houdt van kralenkettingen maken en mensen helpen. ze geeft om de natuur en houdt van poezen. omdat lief
om al het geen hierboven is ze mijn ideale droom chick
Ik zag laatst zo'n filmpje van zo'n chick dat haar broek uitdeed en een piemel bleek te hebben. Was wel raar.quote:
Echte mannen gaan op avontuur.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zag laatst zo'n filmpje van zo'n chick dat haar broek uitdeed en een piemel bleek te hebben. Was wel raar.
Oke.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:17 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Stap een: Snij het vet van de chickfilets
Stap twee: Maak sneetjes in het vlees, dit helpt om de marinade beter in je chicken te laten trekken.
Stap drie: Marineer je chick.
Stap vier: Bak je chick tot hij mooi goudbruin in.
het is weer het dagelijkse thee-tijd-laat-ik-ffjfkdajflka2012-zijn-topics-eens-bekijken-moment?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:17 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Stap twee: Maak sneetjes in het vlees, dit helpt om de marinade beter in je chicken te laten trekken.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is weer het dagelijkse thee-tijd-laat-ik-ffjfkdajflka2012-zijn-topics-eens-bekijken-moment?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:17 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:17 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |