quote:Klacht CBR: CBR meest criminele organisatie van NL
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over CBR
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CBR
Lezers van deze klacht: 441
Ik durf mijn klacht niet eens op te schrijven. Je kunt nog beter in conflict zijn met de Maffia. Willem Holleeder mocht je nog een baantje zoeken, ga dan aub solliciteren bij het CBR, alles is daar zo goed georganiseerd en dichtgespijkerd, het geld stroomt met bakken binnen en zelfs de rechters in dit land hebben er geen weerwoord tegen.
Gewenste oplossing
Mijn oplossing is het CBR oplossen, het liefst in Caustic soda.
Dafuq?quote:Klacht CBR: CBRijexamen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over CBR
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CBR
Lezers van deze klacht: 625
Ik heb vandaag voor de DERDE 09-08-11 keer moeten afrijden bij het CBR Haarlem. Ik ben voor de Derde keer gezakt. Ik zal kort toelichten wat naar mijn mening fout is gegaan vanuit de CBR.
Eerste examen
Hierbij ben ik terecht gezakt want volgens CBR heb ik niet veilig gerijen . Wel moet ik er bij vermelden dat ik ruim 55 minuten moest afrijen . maar ik heb ongeveer 20 minuten gereden.
Aangezien er tijdens een examen maximaal twee bijzondere manoeuvres gevraagd mogen worden. Vervolgens heb ik meerdere malen naar rechts en liks moeten rijden. Normaliter gebeurt dat maar één keer. Ik ben door de examinator in allemaal beknellende situaties geleid en heb mezelf er goed uit kunnen……
ik heb voor de examen aangegeven dat ik probleem heb met rechtsaf en link afslaan.
En u moet met hand aanwijzen. En dat heeft ze niet gedan .
En heb ik ook aangeven dat ik probleem heb met Nederlands taal. En dat ze ook niet langzaam gesproken.
Tweede examen
Examinator vertelde mij vooraf dat ik niet foutloos hoefde te rijden. Volgens de examinator was 60% ook voldoende.
redden. Aangekomen bij het CBR vertelde de examinator dat ik was gezakt. Mijn kijkgedrag was volgens examinator niet voldoende. Concrete situaties kon hij mij niet geven. Maar ‘voor de rest’ had ik wel goed gereden. Ik nam aan dat ‘voor de rest’ onder de 60% valt, maar kennelijk niet.
Ik ben paar keer In rit en uit rit…. , een keer parkeren, keren,, N weg rijden , paar keer gevaarlijk Kruis punten , paar keer rechts afslaan en links afslaan, paar keer neetjes rechts voorlaten gaan, Enz Enz…
volgens Examinator ik rijn best .Maar mij kijk gedrag niet goed. En tweede dat heb voor je geremd volgens examinator .maar dat klopt niet
Derde examen: 09-08-2011 om 14:55
Weer dezelfde examinator als eerst examen . ze was zelfde examinator
Tijdens mijn derde examen heb ik wederom 55 minuten moeten rijden.
Maar ik heb ruim 25 minuten gereden
Hierbij heeft de examinator mij vaak proberen af te leiden. Maar heb rustig en zonder stress gereden. Bovendien veranderde de examinator op het laatste moment zijn opdrachten waardoor ik in de war raakte. Ook hierbij gaf de examinator aan dat het ‘voor de rest’ wel goed ging. Ik citeer ‘je hebt goed fouten opgevangen vandaag. Je hebt laten zien dat je prima zelfstandig kunt rijden als je alleen de weg op zou moeten. Maar ik denk dat je er toch niet helemaal klaar voor bent’ . Wederom naar huis gestuurd met een volkomen vreemde reden.
de examen ben ik gezakt omdat ik niet vlieg rijd ’.
Volgens de examinator dat je laat geremd op een kruis punt om de bus moest ik voorlaten gaan.
(dat klopt niet. Omdat, toevallig op kruis punt was een Hooge drempel .en heb ik toch geremd voor drempel en terug schakelt naar 2 . en heb ook kiekje naar rechts om te de bus voorlaten gaan en dat heb ik gedan )
Nadat ik hierover in discussie ben gegaan met de examinator kwam hij met een nieuwe reden. Ik had alle mijn bijzondere manoeuvres goed uitgevoerd. Dit is natuurlijk een belachelijke reden aangezien ik vier opdrachten heb gehad waarvan er maar misschien één fout ging. Dit is in procenten niet eens 20%. Vervolgens gaf de examinator aan dat ik in 30 zones te breed keek. Bij een kruispunt keek ik goed naar rechts, maar misschien keek ik toch teveel. Ik leek hierdoor onzeker van mijn zaak. Dit vind ik een belachelijke reden. Ik wil juist zeker zijn van mijn zaak en mezelf veilig voelen in mijn voertuig en daarom kijk ik vaak naar rechts. Als ik niet zo had gekeken dan had ze examinator aangegeven dat ik te weinig naar recht keek. Dan zou ik weer te horen krijgen ‘één keer kijken is niet voldoende, stel je voor dat er ineens een auto aan komt van rechts’.
Twee keer krijg ik de zelfde examinator en ieder keer weer krijg ik een andere reden aangevoerd. Wat bij de ene examinator perfect ging, is bij de andere examinator toch net niet goed genoeg. Er word geen concrete lijn getrokken onderling waardoor een leerling ook niet weet wat hij moet verwachten. Ik vind het erg vreemd dat er na mijn examen wat anders wordt gezegd dan hetgeen wat op mijn uitslagformulier staat. De examinators schrijven het heel makkelijk af onder de term ‘kijkgedrag’. Naar mijn mening word er gewoon gezocht naar een excuus en als die niet word gevonden wordt het maar op ‘kijkgedrag’ of onveilig gegooid.
Ik heb meerdere malen gehoord dat ik niet 100% reed maar zeker wel 80%. Kan iemand mij dan uitleggen hoe het mogelijk is dat ik dan ieder keer weer zak?. De eerste twee keer dacht ik dat het aan mijn eigen rijgedrag lag, maar na wat rondvragen weet ik dat het niet zo is. Ik heb meerdere leerlingen gesproken die met hetzelfde problemen kampen. Er worden te vaak door examinators aangegeven dat de leerling goed reed maar dat er toch iets ontbrak in het kijkgedrag. Het lijkt mij dat de CBR geen concrete lijnen trekt en hiermee geld probeert te verdienen aan arme studenten. Wat de CBR echter niet begrijpt is dat de motivatie van de leerlingen hierdoor daalt. Ieder keer ontstaat er weer spanning bij de leerlingen. Iedere keer moeten wij ons weer bedenken waar zou ik dit keer weer op af worden gerekend. Het autorijden hoort leuk te zijn en het afleggen van een examen hoort niet zo’n grote spanning met zich mee te brengen.
Jarenlang wordt er gesproken van een quota bij de CBR Haarlem . Veel mensen zijn van mening dat de examinators een hoeveelheid procent moeten laten zakken. Als er examinatoren zijn die een te hoge slagingspercentage hebben dan worden zij op het matje geroepen. Ik begin me sterk af te vragen of er hier inderdaad sprake van is. Het zou handig zijn als hier een onderzoek naar word ingesteld. Het is namelijk erg vreemd dat de CBR geen cijfers naar buiten brengt.
Gewenste oplossing
eerlijk oplussing
quote:Geachte Heer/Mevrouw,
Waarom zijn er alleen maar blanke mensen in uw reclames. Ik krijg daardoor het gevoel dat het alleen voor een bepaalde bevolkingsgroep is. Als dat zo is kom er dan ook voor uit dat chocomel alleen voor een bepaalde bevolkingsgroep is. Want ik laat het nu gewoon staan tot er een multiculturele reclame komt.
Met vriendelijke groeten,
Ahmed
Gewenste oplossing
Met reclames zonder mensen of meerdere nationaliteiten.
Hmm misschien wel...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef Bombvis het volgende:
Wat een mensen leven er toch in Nederland, zal dat in andere landen ook zo erg zijn?
Aaagh.. ik krijg allemaal ideeën die ik hier niet mag zeggen, omdat ik dan gebanned wordt vanwege gevaarlijke ideeënquote:
quote:GEACHTE HEREN OF DAMES.
IK HEB ONLANGS EEN BRIEF GEKREGEN VAN DE POLITIE DAT IK NOG EEN OPEN STANDE BOETE HEB STAAN VAN DATUM 26-02-2010
EN DAT IK DE BOETE MOET BETALEN EEN BEDRAG VAN 168,75
ANDERS WORD MIJ AUTO IN BESLAG GENOMEN.
DE BRIEF IS GEDATEERT 01-03-2012 DOOR DE POLITIE.
DE ZAAK IS NAMELIJK IN SEPTEMBER 2010 OVERGEDRAGEN AAN DEURWAARDER JANSSEN/JANSSEN TE EINDHOVEN EEN BEDRAAG VAN 168,36 EURO.MAAR DOOR DE KOSTEN VAN DEURWAARDER JANSSEN/JANSSEN IS HET BEDRAAG TOT 631,36 EURO GEWORDEN WAT AL DIE KOSTEN ZIJN WEET IK NIET.DE DEURWAARDER ZEGT DAT HIJ DE ZAAK TERUG STUURD NAAR (CJIB) CENTRAAL JUSTITIEEL BUREUA ALS IK NOG DE OPENSTAANDE BEDRAAG NIET BETAAL. HIJ ZEGT DAT HIJ HET MOET INNEN OM DAT ER EEN BEPAALDE TIJD VOOR STAAT VOOR OM HET BEDRAAG TE INNEN.DE DEURWAARDER ZOU DE ZAAK TERUG GESTUURD HEBBEN NAAR CJIB OM DAT ZE HET TERMIJN NIET HEBBEN KUNNEN HALEN OM HET BEDRAAG TE INNEN.TERWIJL IK AL EEN BEDRAAG VAN 377.30 EURO AL HEB BETAAL VAN DE 631.36 VIA LOONBESLAG AAN DEURWAARDER JANSSEN/JANSSEN.
MAAR IK HEB LOONBESLAG VIA DEZE DEURWAARDER LOPEN AL 5 JAAR
MAAR IK HEB EEN UITKERING EN ER IS LOONBESLAG OP VAN EEN BEPAALDE BEDRAAG.IK VRAAG MIJ AF DEZE DEURWAARDER JANSSEN/JANSSEN TE EINDHOVEN DAT HIJ AL VAN TE VOREN WEET DAT HIJ HET TERMIJN VAN HET INNEN BEDRAAG NOOIT KAN BEHALEN OMDAT HIJ HET LOONBESLAG OOK MOET VERDELEN MET ANDERE DEURWAARDERS OMDAT DIE ALS DE DERDE BESLAG LEGGERS ZIJN TOCH NEEMT HIJ DEZE ZAAK AAN EN MIJ OP ZADELT MET EEN HOOG BEDRAAG.EN UITEINDELIJK DE ZAAK TERUG STUURD NAAR (CJIB)CENTRAAL JUSTITIEEL BUREUA.
LOONBESLAG LOOPT NOG STEEDS OMDAT IK VESCHILLENDE ZAKEN HEB LOPEN BIJ DEZE DEURWAARDER WEGENS EEN FIALLESSEMENT.IK VIND DIT ONTERECHT.
Gewenste oplossing
IK ZOU TE VREDEN ZIJN DAT DE DEURWAARDER ZELF EEN OPLOSSING VOOR VIND HIJ NEEMD DE ZAAK AAN TERWIJL HIJ WEET DAT HET NOOIT BEHAALD KAN WORDEN IK HEB HET BETAALD.
quote:Hallo ik rook al 12 jaar alleen gauloises (omdat ik dit gewoon de lekkerste sigaretten vind) maar ik heb nu een slof waarvan alle pakjes sigaretten bevatten (ongeveer de helft van alle sigaretten bij alle pakjes).
Waarbij het papier niet goed om de filters zit.
Wat er in resulteerd dat de sigaretten lucht lekken en dit dus niet rookt.
Gewenste oplossing
Graag zou ik een nieuwe slof ontvangen zodat ik weer 5 dagen lekker kan roken zoals ik gewend ben.
Wie kan me dit goed uitleggen. Niet te lezen zonder interpunctie.quote:ik kom op zaterdag 29-1-2011 tussen 15:30 en 16:00 en loop met 2 kleinkinderen het poortje door bij mijn kleinzoontje gaat de pieper af dit kind heeft niets in zijn zak een mede werkster wil dit na kijken dit laat ik niet toe bij een kind van 5 jaar en waarom laat ik dit niet toe ben zelf een keer met mijn man op gepakt geweest bij het kruidvat in het citycentrum in veldhoven omdat een medewerkster de verkeede personen aan heeft gewezen ben ik en mij man in de boeien van de politie geslagen en ben ik vreselijk behandeld en en mij man ook heel onze auto werd onderzocht de boodschappen die ik gekocht in de winkel had ik de bonnen in mij tas gedaan na 2 uur op het politie burauw hebben gezeten kwam er een agent zeggen dat ze nu de goede daders hebben en dat ze ons konden laten gaan die hadden flink gestolen bij het kruidvat dus een groot misverstand hebben ik heb hier een trauma van heb word boos dat heel dat poorje na mij binnen komen en bij andere ook af gaat vind dit heel erg en schaam me voor iets wat we of ik niet in mij zak heb ben geen dief de controle poort gaat vaak af bij de kruidvat aan de heezerweg in eindhoven waar ik een goede klant ben en laat me ook niet door zoeken in een andere winkel wel als de pieper gaat maar niet op de heezerweg eindhoven die is niet goegd afgesteld en wat kreeg ik als excuus van de kruidvat in veldhoven een boeketje bloemen en een trauma daar kan ik het mee doen
Gewenste oplossing
dat bij de kruidvat heezerweg eindhoven de controle poort word na gekeken heb begrip voor het personeel maar heb die ook voor de klant ben daar een goede klant maar laat me niet na kijken omdat de poort niet goed werkt ik ben en na mij gaat bij de volgende weer af aan dit spel doe ik niet mee
met vriedelijke groet de goede klant
Poster heeft zelf een trauma overgehouden aan controlepoortjes en dit trauma kwam weer boven toen de poortjes gingen piepen bij haar kleinzoon.. Tenminste, dat begreep ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef themole het volgende:
[..]
Wie kan me dit goed uitleggen. Niet te lezen zonder interpunctie.
Ik wil ook zo'n anti helicopter machine!quote:Klacht Politie: Politie Helicopters stalkers
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Politie
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Politie
Lezers van deze klacht: 106
Er vliegt hierboven onze wijk carnisselande een politie helicopter dag en nacht! ik heb er veel last van in de tuin kan ik niet meer rustig zitten het begint erop te lijken dat ik op een vliegveld ben gaan wonen! De helicopter is een stalker dat ding houd ons allemaal in de gaten!. waar is mijn rust en privacy !.
Gewenste oplossing
Een anti helicopter machine, Stoppen met vliegen zonder melding stoppen met stalken stoppen met herie maken stoppen met privacy schenden
Ja de CEO van TomTom gaat dat ook echt even hoogstpersoonlijk oplossen.quote:Klacht TomTom: Na update flitslocaties doet Tomtom niets meer (nav doorgave gegevens politie aanbod CEO)
Klacht: In behandeling
In behandeling
Klacht over TomTom
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden TomTom
Lezers van deze klacht: 1204
gisteren was in het nieuws dat Tomtom gegevens heeft doorgespeeld aan politie. ik was enigszins verbolgen. sávonds echter al een mail van de CEO van Tomtom: het zal niet meer gebeuren en hierbij een gratis download flitslocaties om het goed te maken. Ik vond dat wel een passende tegemoetkoming: gelijk via tomtom-home een download gedaan. Nu doet het toestel niets meer, ook niet na een advies van Tomtom helpdesk (14 minuten wachttijd).
Gewenste oplossing
Toestel moet snel weer werken, want ik gebruik het voor mijn werk.
Als je daar 4 keer moet steken kun je beter je rijbewijs inleveren. Zo moeilijk is dat bochtje ook niet hoor.quote:Ik heb bij de nieuwe situatie van de mcdrive brasserkade in delft 3 van mij pas gespoten 20 inch velgen beschadigt!!
de splitsing van het bestelloket is zo belachelijk uitgevoerd dat ik met mij opel vivaro VPC ruim 4 keer moest steken om de bocht door te komen met als gevolg flinke schade aan mijn dure wielen!
dit gebeurde op 12 januarie om 12:20 met de kassa juffrouw als getuige, waar ik ook mijn beklach heb gedaan!
Gewenste oplossing
ik wil de schade aan mijn velgen graag vergoed hebben en ook dat er een aanpassing komt van de huidige situatie van de mcdrive brasserskade delft!
Arme jongen dat zijn ouders zo erg de vinger aan de pols willen houden. Gaat over inHolland dus.quote:1.als ouder geen info krijgen omtrent of er al dan niet lesuitval is, wordt niet gegeven ter bescherming van de leerling. ????
2.leerlingen kunnen weg blijven tijdens de lessen, er is geen sanctie bij het niet volgen van de lessen, m.a.w. je kan net zo goed een thuisstudie volgen.
Gewenste oplossing
1. dat ouders info krijgen omtrent het al dan niet uitvallen van de lessen. Tenslotte zijn er nog voldoende zelf betalende ouders die wel de vinger aan de pols willen houden. En nee een 18 jarige is niet altijd zo netjes om alle info te verstrekken.2.sanctie zou kunnen zijn 2x geen les gevolgd dan geen tentamen voor dat vak maken.
Goeie oplossing wel.quote:Omschrijving klacht
Een politiehelicopter vliegt nu, om 22:00 vrolijk rondjes boven mijn huis. Snelheid van een fiets. Ik snap werkelijk niet wat die idioten bezielt. Dochtertje wakker, wat een ellende…
Meer blauw in de lucht?? Vast een voetganger door rood licht gelopen….
Gewenste oplossing
Bazooka
Meestal kan ik er wel wat van maken, maar ik snap hier geen reet vanquote:Goede middag afd.Arke klachten;
Betreft boekingsno.2350026023
Retourvlucht TP662 was dag voor vertrek 23 mei 2012 tijdstip rond 20.00uur ,na inchecken bij Lido-Hotel bekend dat deze vertraagd/verzet is wat bij navraag telf.bij hostess,hoelaat mijn Ouders beiden bijna tegen de 70 opgehaald zouden worden op de 24 mei 2012, werd toegezegt dat ze tussen 10.00uur-en 10.20uur opgehaald zullen worden.
De rit duurt ong.00.40 min.naar het vliegtuig.opgehaald per kleine tourbus 10.10uur exact.
Wij zijn met z’n 4′en hebben deze accomodatie aangegaan en 2 zijn met de hostess/vervoerbus(mijn ouders)meegegaan en wij 2pers tw.Anja en Andre B zijn met de huurauto van en naar lisboa-Hotel Lido te Estoril gereisd.
U moet begrijpen dat na aankomst op vliegveld Lisboa rond 11.10uur en constatering dat inderdaad de vlucht pas rond 17.10uur vertrekt en optijd hebben ingechect het een lange vervelende wachttijd wordt.
Een vergoeding van 6 euro p.p. op vliegveld Lisboa van TAP.is er wel erg gemakkelijk vanaf komen.
Volgens de gegevens op Rijksoverheid/Consu-wijzer heb ik recht op een veel hogere vergoeding waar ik u ivm.mijn Reisverzekering een beroep op wil doen.
Ik ben bij Reisbureau Arke Schiedam in het Hof van Spaland geweest jl. maar de medewerker wist mij te zeggen dat het alleen de heenreis behartigd???.Op internet heb ik dit nagezocht echter dit is niet waar wat uw medewerker te Schiedam verteld.
Hier ben ik het dus niet meeeens dat het alleen de heenreis beteftt en vraag u om een helder advies en antwoord,daar mijn ouders kapot waren na thuiskomst en wij er tevens goed uit ons humeur waren en de volgende dag vroeg naar ons werk moesten.
Afzender Dhr H.A. B F
Gewenste oplossing
Ik verwacht een helder antwoord,en een schade vergoedeing ivm de vertraging. Ook heb ik bewijsstukken opgevraagd dat inderdaad de vlucht vertraagd/verzet is.deze kan ik naar u toezenden maar ik wacht eerst uw antwoord af.
http://www.klacht.nl/gile(...)esjes-uit-beverwijk/quote:mijn vrouw is naar de Zwarte markt in beverwijk geweest en daar zag ze Gillette schhermesjes liggen die ik toevallig een paar dagen eerder had gekocht bij kruitvat en ik toen schrok van de prijs.daar lagen de prijzen iets hogen maar had een dubbel aantal dus dat scheelde en na wat onderhandelen met de sympatieke marokaan zij nam een verpakking mee.ik ben me er mee gaan scheren en de mesjes zij zo bot als een kloofbijl.na vergelijken zijn de verschillen welliswaar bijna niet te zien maar ben er van overtuigt dat dit gewoon namaak uit china is .heb mijn vrouw dan ook op een paar dingen attent gemaakt nl.#1.dat ze daar in beverwijk alleen maar neptroep verkopen en je geluk heb is het geen nep maar gestolen.#2.dat sympatieke marokanen niet bestaan ,tenminste niet in Nederland
Gewenste oplossing
als die hele bazaar opgedoekt wordt en alle steuntrekkers die daar een kraampje hebben vlink laten bloeden zoals ikk door hun scheermesjes tevens importverbod met China.
Altijd al geweten, alle Marokkanen zijn hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:25 schreef themole het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/gile(...)esjes-uit-beverwijk/
En dan klagen bij gilette.
Misschien had de klager er meer mee te maken dan hij/zij wist.quote:
Dit soort klachten heb ik volgens mij eerder gezien, maar kom op... een uur van te voren op de luchthaven komen en dan de schuld bij Ryanair leggen dat het te lang duurtquote:Klacht Ryanair: Vlucht gemist in London Stansted wegens slechte organisatie en het vliegtuig overboeken.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 1375
Mijn klacht is dat ik heel dit jaar voor mijn zuurverdiende geld heb gewerkt samen met mijn vriendje om gezellig een paar daagjes naar londen te gaan! wij gewoon een uur voor vertrek aanwezig waren op het vliegveld om 16.00 in de rij gaan staan voor secrurity check, duurt veel te lang veel te weinig mensen aan het werk, mensen die treuzelen. uiteindelijk zijn we om 16.25 klaar lopen we naar het bord voor de gates zoeken onze gate op. Niet wetende dat alle gates aan de andere kant van de airport zitten en dat je een bord tegen komt dat het 12 minuten lopen is. Uiteindelijk zijn we bij onze gate, worden er nog een paar mensen binnengelaten en krijgen wij met nog 8 andere mensen de vervelende mededeling dat we niet meer mee mogen…. staan we nog een kwartier naar een vliegtuig te kijken wat nog met koffer word ingeladen, deur nog open.. vertrekt uiteindelijk nog later dan gepland! hele slechte zaak!!! Vervolgens ga je naar een balie van ryanair word je onvriendelijk geholpen en word er nog een 300 euro van je verwacht om naar huis te kunnen! ben ontzettend kwaad, stelletje oplichters!
Gewenste oplossing
Mijn geld voor de tickets die wij moesten boeken terug krijgen.. belachelijk dat als wij een vlucht naar huis boeken …. ze het vliegtuig overboeken terwijl wij er voor betaald hebben en vervolgens een nieuw ticket moeten betalen!
Mongoolquote:Klacht Gilette: 3 mesjes voor 15 euro
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gilette
Lezers van deze klacht: 59
Gilette verkoopt voor 15 euro een grote verpakking. Ik heb zelf de kleine letters niet goed gelezen, waardoor ik heb gemist dat er alleen 3 mesjes in de verpakking zaten, terwijl ik verwachtte dat er ook een handle in zou zitten. Dit omdat de handle ook op de achterzijde van de verpakking uitgebreid wordt toegelicht. Als het pakje eenmaal helemaal geopend is zie je een bakje waar mesjes in passen. het bakje bied ruimte voor 4 mesjes, terwijl er drie maar in zitten. Dit geeft je het gevoel dat je belazerd bent (ik vindt het marketingtechnisch zeer onverstandig om een bakje van 4 in de verpakking te stoppen terwijl er maar 3 mesjes in gaan). De mesjes zijn niet beter of slechter dan de mesjes uit eerdere series van Gilette. Ik eindig hier met een gevoel dat ik 7 euro heb betaald voor de mesjes en 8 euro voor de zeer uitgebreide en grote verpakking.
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden als ik een pakje scheermesjes krijg (mag uit een andere serie). Gilette zou de verpakking moeten aanpassen , zodat deze minder misleidend is. Ik ga er vanuit dat als de drievoudige verpakking (bakje van de mesjes in een doosje in een verpakking) wordt aangepast in één verpakking of maximaal twee, de prijs ook lager kan worden.
Wel lullig als je haar zwart is in plaats van bruin.quote:Ik ben gisteren naar een kapperzaak geweest om mijn haar te verfen. Hiervoor werd 37 euro aangeboden en mij werd gezegd dat ik 100% garantie heb: we gaan net zolang door totdat jij je haarkleur hebt! Achteraf bleek dat ipv goudbruin, mijn haar zwart was geworden! Ook hadden ze het verf meer dan 45 min laten inwerken, waardoor ik alleen maar jeuk heb! Ik was hier ontevreden over en mevrouw begint tegen mij te schreeuwen dat ik moeilijk ben! Dat het wel die kleur is! We hebben mijn haarkleur vergeleken met de haarkleur wat ik had uitgekozen en het was DUIDELIJK ZWART! Mevrouw en haar collega’s hadden al bij het wassen door dat de verf niet had gepakt en begonnen mij te vleien en ik moest naar buiten komen zodat ze mijn haarkleur kon laten zien, wat nog steeds zwart was en heel donkerbruin! Ze ging heel agressief doen dus en ze pakte een boek en deed 3 x de poging dat ze mij ermee wilde slaan. Ze schreeuwde keihard tegen mij en eiste de 37 euro. Ik zei dat ik geen 37 wilde betalen, waarna ze de kassa ZO KEIHARD dichtsmeed dat al het geld eruit viel! En ze schreeuwde mij dat ik haar wilde naaien, dat ik gwn weg wilde gaan zonder betalen, terwijl ik aangaf wel te willen betalen, maar geen 37 euro! want ik heb niet wat ik wil… Plus daar ging haar garantie: zij zei als ik t weer wilde verfen naar de juiste kleur dat ik gwn erbij moest betalen!
Ze bleef maar bij me staan en schreeuwde echt 1 cm voor mijn neus. Haar 2 collega’s stonden er maar bij en 1 deed zelfs mee van ja het is toch mooi!
Ik was alleen daar en ik had mijn spullen daar en geen telefoon. Het was totaal uit de hand gelopen en ik was hartstikke bang! Ik voelde me helemaal bedreigd en de vrouw bleef maar elke x bij mij, dat ik nergens heen kon! Uit angst heb ik haar betaald, want het was 3 tegen 1 en er was verder niemand!
Ik durf nu niet eens in die straat te lopen, terwijl ik er elke dag langs moet en ik heb de hele dag zitten huilen en piekeren. Heb hier een trauma aan overgehouden… Politie wilt niks doen, dus dan hoop ik dat het hier wel opgelost kan worden!
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden als ik mijn 37 euro terugkrijg en een oprechte spijt! Ik wil weer normaal kunnen lopen in die straat.
Dat gaat zeker helpen, zo krijg je veel sneller een uitkering.quote:Sedert 05 jan.2012 heb ik een aanvraag ingediend bij de Gemeente Den Haag voor een WBB uitkering.
Mijn WW uitkering is per 15 jan.2012 stop gezet.
Ik zit nu al ruim 1,5 maand zonder inkomen.
Vanmorgen heb ik contact opgenomen met Dhr.M over een voorschot,hierop meld Dhr.M mij dat als hij mij de voorschot geeft mijn aanvraag weer onder op de stapel komt te liggen en dat ik langer kan gaan wachten op afhandeling van mijn aanvraag.
Mijn lasten lopen een achterstand op,en Dhr.M deelde mij eenvoudig weg mee dat ik het maar moet uitzoeken hoe ik mijn kind van 5jaar te eten geef.
Nu lees ik net op de site van de Gemeente dat als er na 4 weken nog geen reactie volgt op de aanvraag er automatisch een voorschot volgt.
Waarom chanteert Dhr.M mij dat ik dan nog langer op mijn uitkering kan wachten als hij een voorschot moet geven?
Gewenste oplossing
Het liefst helemaal niets te maken hebben met de Gemeente Den Haag omdat ik hier niet vrijwillig terecht gekomen. Het is helaas niet anders,maar dan toch op een menselijke manier je cliënten tegemoet komen.
...en de gemeente Utrecht moet dit oplossen, want...?quote:Klacht gemeente - Utrecht: afbreken steel van koekkepan
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over gemeente - Utrecht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden gemeente - Utrecht
Lezers van deze klacht: 479
ik heb onze 4 zonen voor 2 jaar elk een koekkepan gegeven met sinterklaas, nu vroeg ik aan 1 van onze zonen wat ze zouden willen als sint cadeau en hij zei een koekkepan maar volgens mij had hij er een.Het handvat was eraf gebroken tijdens het omschudden van de aardappeltjes. Hij is hierbij hard op een glazen pannenzetter terecht gekomen waardoor deze ook is gebroken.
Er was een schroefje of pin wat de steel in de pan houdt verroest en gebroken. Het had nog heel anders af kunnen lopen, maar er zijn gelukkig geen brandwonden.Hoe kan dit nou? Hij heeft de pan direkt weggegooid en nu dit pas gezegd, maar dit mag toch niet nu al? Ik vind dat Tefal hier aan moet werken dat dit niet meer gebeurd.
Ik vond dit een klacht waard.
M.vr. gr
Mevr B
Gewenste oplossing
Laat ik geheel aan jullie over
Eens. Maar als je de politie wil inschakelen omdat je haar niet de juiste kleur is dan spoor je ook niet helemaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:33 schreef themole het volgende:
[..]
Wel lullig als je haar zwart is in plaats van bruin.
http://www.klacht.nl/kaps(...)t-ik-ontevreden-ben/
quote:Suggestie C1000: friso snel honger en lekker slapen
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze suggestie: 1241
ik heb een dochter van 3,5 maand en zij heb voeding van friso snel honger en lekker slapen. nou word die niet meer verkocht bij de c1000 dit kan toch niet.!
nu ben ik verplicht naar de plus te gaan of naar de kruidvat.
dat is net of je slaat je handen mis of het word opeens niet meer verkocht meld dit dan van te voren zodat we er op voor bereid zijn.! kan het niet gewoon weer terug gezet worden in de winkel in nieuw lekkerland.!
Iets met dat ze met hun ouders op vakantie waren. Ouders waren oud, dus moesten met speciaal vervoer naar het vliegtuig. Dat was verder prima geregeld volgens mij, maar ze waqren dus veelstevroeg op de luchthaven. Hier hebben ze blijkbaar nog 6 euro voor vergoed gekregen (ze moesten 6 uur wachten ofzo?) maar dit vonden ze niet genoeg want die oude mensjes waren helemaa versleten en zij waren ook moe terwijl ze de volgende dag weer vroeg moesten werken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Meestal kan ik er wel wat van maken, maar ik snap hier geen reet van
quote:Klacht Zorgtoeslag.nl: Een wolf in schaapskleren
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Zorgtoeslag.nl
Lezers van deze klacht: 152
Onlangs ben ik achttien jaar geworden. Dit betekent op financieel gebied een aantal veranderingen, waaronder het recht op zorgtoeslag. Onwetend en geinstrueerd door mijn ouders (ik woon nog thuis) kwam ik via Google op zorgtoeslag.nl terecht. Na het invullen van mijn vertrouwelijke gegevens, vertrouwende op het feit dat dit het juiste (internetadres) zou zijn, dacht ik dat zo het zaakje geregeld zou zijn.
Niets bleek minder waar; na een paar weken zag ik toevallig op mijn bankafschriften dat het bedrijf JSKS Administratie & Fiscaal Advies (de moeder van zorgtoeslag.nl) een automatische incasso van negentien euro had afgeschreven van mijn rekening. Als ik dit niet op tijd gezien had, had ik nooit geweten had ze dat bedrag afgeschreven hadden (je afschriften verdwijnen op mijning.nl nogal snel naar onderen, waardoor je er niet meer op let).
Bij het invullen van mijn gegevens dacht ik dat de site zorgtoeslag.nl ‘officieel’ te noemen was, en in handen van de overheid. Ook dat bleek niet te kloppen. De goede site bleek later toeslagen.nl. Die in van de overheid, en daar hoeft men geen negentien euro af te dragen. Ik voel mij misleidt door het feit dat zorgtoeslag.nl pretendeert officieel te zijn, maar later een wolf in schaapskleren blijkt te zijn.
Ik heb dan ook via mijn bank de automatische incasso terug laten storten (gelukkig zijn ze dit verplicht), waarna ik een brief heb ontvangen waarin staat dat ze het bedrag van negentien naar 29 euro hebben verhoogd. Voor zover ik weet is dit bedrag nog niet afgeschreven. Ik ben dan ook niet van plan ook maar een cent aan het bedrijf te geven, en blok alle aanmaningen totdat ik niet meer hoef te betalen.
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden wanneer: 1. De openstaande aanmaning wordt ingetrokken, 2. Mijn vertrouwelijke gegevens worden verwijderd uit het klantenbestand van het bedrijf, 3. Zorgtoeslag.nl een halt wordt toegeroepen, en 4. De domeinnaam wordt overgenomen door de overheid.
Overigens als je ook maar iets met zorgtoeslag intypt in Google, krijg je altijd de site van de belastingdienst als eerste hit. Dat jij dan zo dom bent om maar lukraak naar zorgtoeslag.nl te surfen, ja ....quote:Veelgestelde vragen
V: Is Zorgtoeslag.nl onderdeel van de belastingdienst?
A: Nee, via zorgtoeslag.nl kunt u eenvoudig en snel uw zorgtoeslag aanvragen. Zorgtoeslag.nl is een intermediair die uw aanvraag controleert en vervolgens indient bij de belastingdienst.
Wat is dat toch daar in Tilburgquote:
quote:Er vliegt een politie helicopter vaak midden in de nacht van 2 uur, avond en middag boven mij huis uren lang ik kan niet slapen en ik durfde niet eens kleding aan te doen in me kamer toen ik van de douche kam die politie mensen luren de hele tijd in de Heli. me huis staat in barendrecht carnisselande en me werk is in rotterdam centrum waar ook al een helicopter vliegt als ik naar werk ga ik hoor de heli geluid dan begin ik al te stressen omdat ik slaap te kort heb gekregen . steeds weer het zelfde!
Gewenste oplossing
Juridische Maatregelen, Stoppen met vliegen zonder melding en niet in andere mensen de huizen gaan kijken via de lucht zonder melding, Bazooka, politie mag niet boven de wet staan ,handelen en of veranderen.
volgens mij heeft deze vent te veel drugs gebruiktquote:Klacht Burger King: Plonspoep
Er lopen wat vreemde mensen in de burger king. Zo zag ik Hitler, iemand van de Klu Klux Klan,Geert Wilders mensen van de Hells Angels en er waren zwarte mensen
Gewenste oplossing
Burger king moet lekker in verotte banenen knijpen en ik moet schijten van slingerschijt
Geen kleding aan durven doen omdat ze naar binnen keken.. Maar daar zien ze toch juist wat ze willen (ja, of niet natuurlijk, hangt beetje van de kla(a)g(st)er af)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Wat is dat toch daar in Tilburg
Allemaal agressieve mensen...
[..]
quote:Klacht Veolia: veiligheid op het spoor
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veolia
Lezers van deze klacht: 343
Op Station Tegelen vertrok in de middag van 26 sept. een trein richting Nijmegen bij uitzondering van spoor twee.
Er zijn daar drie seinen. Hoofdsein ,grondsein en het witte vertreksein. Voorzover ik kon zien stond geen van die seinen op veilig.Toch trok de trein op richting Venlo. Ik wachtte aan de overkant op spoor een, richting Roermond.
Gewenste oplossing
Graag een verklaring
quote:Ik heb 2 kaarten besteld en voel me opgelicht door rang1tickets.nl. Ik heb ¤ 238,58 betaald voor 2 kaarten die een normale waarde heb van ¤ 70,40 per stuk inclusief service kosten. Ik ben dus opgelicht voor ¤ 91,78. Ik heb 2 maal een mail gestuurd maar er word niet op gereageerd. Als je hun telefoon nummer beld in Utrecht dan krijg je een antwoord apparaat die je naar de site vermeld naar de regels staan die zij handhaven. Inmiddels ga ik wel een stuk verder en gaar hier het programma Radar inschakelen om deze praktijken te laten aanpakken. Tevens ga ik naar de politie om te vragen of dit legaal is of dat het internet criminaliteit is. Ik vraag me af of ik wel binnen komt met mijn tickets??
quote:Wij zijn een bedrijf dat zich specialiseert in het in- en verkopen van toegangsbewijzen. Het gaat hierbij voornamelijk (dus niet in alle gevallen) om toegangsbewijzen voor voorstellingen, sportevenementen en concerten die al lange tijd uitverkocht zijn. Wij maken het mogelijk om op een later moment toch nog te kunnen beslissen naar een voorstelling te gaan, ook al is deze voorstelling al uitverkocht. Uiteraard verkopen wij ook tickets voor concerten en evenementen die nog niet uitverkocht zijn. Soms is een concert uitverkocht maar worden er later nog extra tickets vrijgegeven.Op onze website geven wij aan dat ons bedrijf kaarten verkoopt tegen een prijs die gebaseerd is op vraag en aanbod en vaak hoger is dan de inkoopprijs van de toegangsbewijzen. Leest u onze beschrijving van onze bedrijfsactiviteiten na op www.rang1tickets.nl.Naast deze tekst die te lezen is op onze homepage is de koper ook nog eens verplicht om onze algemene voorwaarden door te lezen voor de koper de bestelling definitief maakt. In onze algemene voorwaarden leggen wij onder andere uit dat wij de toegangsbewijzen verkopen voor een prijs die dikwijls hoger is dan de inkoopprijs, afhankelijk van vraag en aanbod. Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u het vakje bij onze algemene voorwaarden aangevinkt en bent u zodoende met onze algemene voorwaarden akkoord gegaan. Het is niet mogelijk om een bestelling te doen zonder akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Bovendien staan de originele verkoopprijzen op de site vermeld. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om onze algemene voorwaarden aandachtig door te lezen om vervolgens tot de koop over te gaan.Ook vermeld Rang1tickets de kostprijs van de tickets bij het aanbieden van de tickets. (Indien de kostprijs bekend is)
bay bayquote:Voorstellen ik ben een vrouw van 56 jaar die in haar vrije tijd beelden maakt met ijzer en steensoorten. Vorig jaar een Gamma medewerker aangesproken omdat ik een nieuwe boor wilde kopen en aan de verkoper uitgelegd waar voor ik hem wil gaan gebruiken.Verkoper bekijkt mij van onder naar boven, begint te lachen, wijst 2 boormachines aan en loopt weg! Vrijdag naar de Gamma omdat ik ijzeren stangetjes nodig heb en schroeven. Als ik de winkel binnen kom zie ik dat ze nog steeds aan het verbouwen zijn en dat er achter de rekken een groepje mannen van de Gamma staan de ouwehoeren. De schroeven kan ik zo pakken maar waar normaal de ijzeren stangetjes staan zijn ze bezig. Ik vraag aan een Gammamedewerker die groot Gamma op zijn shirt heeft staan of hij weet waar ik het ijzerwerk kan vinden. Hij lacht loopt gewoon door en zegt : ik zou het niet weten. Ik zoek verder maar vindt niets. Dan spreek ik twee andere medewerkers aan. Zij leggen mij uit dat zij zijn ingehuurd voor de verbouwing en niets weten van de winkel en dat ik het beter aan een Gammamedewerker kan vragen. Weer zoeken in de winkel maar kan het product niet vinden. Dan ga ik naar het groepje mannen wat nog steeds staat te ouwehoeren. Ik vraag of zij weten waar ik de ijzeren stangetjes kan vinden. Ze vragen wat ik bedoel? Wederom zeg ik dat ik ijzeren stangetjes zoek. Zij vragen of het wel echt ijzer is en of ze hol zijn. Ik geef aan dat het ijzeren staafjes zijn en dat ze niet hol zijn. Er wordt een beetje gegniffeld door de mannen. Wederom vraagt de Gammamedewerker of ik niet iets specifieker kan zijn want hij weet niet wat ik bedoel. Ik geef aan dat ik mij afvraag of ik wel serieus wordt genomen. De medewerker geeft aan dat ik serieus wordt genomen en dat ik het gewoon kan uitleggen. Ik geef aan dat ik vermoed dat de stangetjes gebruikt worden voor bewapening van beton. De mannen hebben moeite om niet te lachen en de medewerkers vraagt of ik dat nog eens wil herhalen. Ik geef aan dat ik vermoed dat ze het product niet hebben. De medewerker geeft aan dat hij ook vermoed dat dit zo is. Als ik wegloop leg ik de schroeven op de plank waar ik langs loop. Even later hoor ik een medewerker roepen dat ik iets vergeet. Ik ben boos de winkel uitgelopen en bij de buurman de Praxis binnen gelopen. Als ik binnen loop hoor ik iemand goedenmorgen mevrouw zeggen en als later mij een medewerker passeert groet hij mij ook. De schroeven heb ik zo gevonden nu weer opzoek naar de ijzeren stangetjes. Wederom kan ik ze niet vinden en vraag het aan een medewerker. Ook hij weet niet wat ik bedoel maar hij heeft wel een vermoeden en hiij loopt met mij naar het schap waar ze staan. Het is wat ik bedoel en 5 minuten later sta ik al buiten met alle spullen die ik nodig heb. Zo Gamma bay bay jullie zien mij nooit meer ik ga voortaan naar de Praxis!!
Gewenste oplossing
Bij Gamma Heerlen heerst een mannen cultuur. Ze meoten zich eens bewust worden dat vrouwen ook met een boor kunnen omgaan en dat er een recessie heerst!!! Walgelijk ik kom nooit meer!!! Er is geen snelheid je vindt nooit een medewerker. Het is er rommelig!! Ze zijn niet vriendelijk! Oplossing: cursus sociale vaardigheden gegeven door een vrouw!
Klacht van Socios zeker?quote:
BELAGELIJK BELEID VAN DE DPquote:Klacht BP: boete 9 euro
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over BP
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BP
Lezers van deze klacht: 535
op 21-11-11 bij de BP getank kruispunt helvoirt.
was onderweg naar werk en moest tanken eenmaal aan de kassa kwam ik tot de ondekking dat me pinpas nog in het apperaatje van inet bankieren zat en dus thuis lag.
wed mijn verteld dat dat 9 euro extra zou kosten omdat ik niet gelijk kon betalen.
Gelijk na me werk terug gegaan met me pinpas om te betalen en nog gevraagd of ze die 9euro eraf konden laten maar dat ging niet(zonder blikken of blozen) omdat het een Bp regel was.
er is een kopie van me paspoort gemaakt en moest een schuldbeketenis invullen en ondertekenen.
Ten 1ste je word aangekeken alsof je een crimineel bent omdat je per ongeluk je pinpas niet bij hebt.
Ten 2de hoe moet iemand van die 9euro regel weten als het niet word aangegeven.
Ten 3de je laat je gegevens al achter dus het kan ook op een andere manier worden opgelost.
Ten 4de ronduit walgelijk dat ze over de rug van mensen winst moeten maken ik tankte daar al zelden tot nooit meestal een broodje halen en wat te drinken. maar nu zal ik er echt niet meer komen.
quote:Klacht CBR: Als rijinstructeur gezakt voor E achter B
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over CBR
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CBR
Lezers van deze klacht: 228
Vandaag, 22 februari 2012, heb ik om 14:00 een ‘E achter B’ examen afgelegd bij het Centraal Bureau voor Rijvaardigheidsbewijzen op locatie Haarlem.
Ik wil middels dit schrijven enerzijds de uitslag betwisten en anderzijds een officiële klacht indienen tegen de dienstdoende examinator.
Verder is het van belang te weten dat ikzelf rijschoolhouder en rijinstructeur categorie B ben. In de hoedanigheid van rijschoolhouder/rijinstructeur, maar ook als kandidaat op het praktijkexamen ‘E achter B’, schrijf ik u aan.
Ik stel dat de examinator niet objectief heeft gehandeld, dat zijn persoonlijke –er niet toe doende- meningen zijn beoordeling onterecht hebben beïnvloed, met als gevolg financiële schade voor mij.
Om de objectiviteit –of beter het gebrek hieraan- van de examinator duidelijker te maken moet ik u de mogelijke oorzaken eerst verduidelijken. Hieronder een opsomming van voorvallen en oorzaken welke de examinator’s objectiviteit duidelijk hebben beïnvloed. Hopelijk krijgt u een beter beeld van de situatie door onderstaande punten aandachtig te belezen:
1) de onderlinge verstandhouding tussen mijzelf en de rijschool Arend Reym & Brinkman was ernstig verstoord geraakt, met name met de instructeur welke mij op 22 februari ‘begeleide’ ten tijde van het examen. Deze verstoorde verstandhouding heeft natuurlijk voor onderlinge spanningen gezorgd (welke mijn rijden overigens geenszins heeft beïnvloed!) tussen mijzelf en de instructeur. Uiteraard heeft de examinator dit bemerkt en heeft dit, voor mij nadelige, gevolgen gehad ten aanzien van zijn objectiviteit. De examinator had overduidelijk een goede band met mijn instructeur.
Een ‘band’ tussen examinator en instructeur mag nooit van invloed zijn op de beoordeling!
2) tijdens het achteruit rijden om de aanhanger aan te koppelen, heb ik de instructeur een duidelijk wegwerp gebaar zien maken, waarbij ik vermoed dat dit een uiting van ongenoegen aan mijn adres betrof, in straattaal: “pfff, wat een zeikerd!”.
Persoonlijke opvattingen over een kandidaat mogen nooit van invloed zijn op de beoordeling!
3) tijdens de rit was de examinator continue en alleen met de instructeur aan het ‘babbelen’ en mij werden slechts de broodnodige aanwijzingen gegeven. Het is mijn ervaring een examinator altijd een gesprekje met de kandidaat aangaat, al is dit alleen maar voor het ‘op gemak stellen’. Er werd niet of nauwelijks met mij gepraat, wat mij al enigszins bevreemdde. Ik ben zelf overigens ook geen gesprek aangegaan, ik had hier helemaal geen behoefte aan, daar de heren al zo lekker met elkaar aan het babbelen waren. Gebrek aan ‘gespreksstof” mag nooit van invloed zijn op de beoordeling!
4) eenmaal teruggekeerd op de parkeerplaats vroeg een collega-examinator, waarmee ik een goede band heb, of ik dacht geslaagd te zijn, “natuurlijk” luidde mijn antwoord, volledig hierin gelovend. Wellicht was het chiquer geweest hier ‘schouderophalend’ op te reageren.
Voorbarig ‘juichen’ mag nooit van invloed zijn op de beoordeling!
5) de examinator wist misschien wel, maar mogelijk ook niet dat ik het beroep van rijinstructeur uitoefen. Ik ben hier zelf nooit over begonnen, maar het is zeer wel mogelijk dat de instructeur van de rijschool dit aan de examinator heeft gemeld. Als dit inderdaad bekend was bij de examinator, dan nog presteerde ik op het niveau zoals men van een rijinstructeur mag verwachten, zeer goed tot perfect rijden! Op een praktijkexamen mag aan een rijinstructeur nooit andere eisen worden gesteld dan aan een ‘normale kandidaat’!
Eenmaal terug bij het CBR Haarlem, werd mij door de examinator gevraagd te raden naar het resultaat, waarop ik resoluut “geslaagd” heb geantwoord. Tot mijn zeer grote verbazing meldde de examinator vervolgens dat ik gezakt was. Uiteraard vroeg ik de examinator, wat er naar zijn inzien aan schortte. Ik kreeg alleen te horen dat ik te snel gereden zou hebben, ik heb de examinator aangegeven dat ik het hier niet mee eens was. Een duidelijk voorbeeld kon de examinator niet geven, hij meldde slechts dat ik overal te hard zou hebben gereden, hetgeen ik dus stellig ontken.
Overigens heeft de examinator tijdens de gehele rit geen enkele keer aangegeven dat ik te hard zou rijden, dat hoefde uiteraard ook niet, want ik reed nooit te hard! Als examinator heeft hij voor zover ik weet geen verplichting een snelheidsovertreding aan te geven, maar in de praktijk wordt dit bijna altijd gedaan, waardoor de kandidaat hier op kan letten en alsnog zijn examen succesvol aflegd. Ik spreek hier uit eigen ervaring!
Het afgelegde praktijkexamen BE was perfect, mijzelf beoordelend aan de hand van uw eigen ‘Rijprocedure BE’, mijn eigen ervaring, inzicht en kennis als rijinstructeur. Hieronder een beschrijving:
1) De bijzondere manoeuvres betroffen een “bocht achteruit” als keeropdracht, daarna “recht achteruitrijden tot een van te voren aangegeven punt”. Beide werden perfect uitgevoerd met tijdig stoppen voor ander verkeer, alarmlichten aan tijdens de manoeuvre, goed spiegelen, etc.
Geen mogelijkheid tot te hard rijden aangezien alles stapvoets is uitgevoerd!
2) Ik heb mij tijdens de gehele rit keurig aan de maximumsnelheid gehouden, meestal zelfs wat hieronder vanwege de grotere massa en remweg. Waar nodig heb ik de snelheid dusdanig aangepast dat de belangen van de andere weggebruikers altijd bleven gewaarborgd.
Geen enkel spoor van de bewering ‘te hard rijden’!
3) Op in- en uitritsituaties, maar ook op drempels waarbij dit nodig was, paste ik de snelheid aan zodat de combinatie altijd rustig en comfortabel bleef rijden, dit door terug te schakelen naar de eerste versnelling om vervolgens met een licht trekkende motor te voorkomen dat de aanhanger ‘oploopt’. Geen enkel spoor van de bewering ‘te hard rijden’!
4) op kruisingen heb ik mijn snelheid, waar nodig aangepast, zodat ik tijdig op een normale manier tot stilstand zou kunnen komen. Ook hier geen enkel spoor van te hard rijden!
Uiteraard ben ik, op verzoek, bereid mijn rijvaardigheden opnieuw aan een (andere) examinator of deskundige te tonen, waarbij zal worden vastgesteld dat ik weldegelijk ruimschoots over de vereiste vaardigheden beschik en een negatieve beoordeling ongedaan kan worden gemaakt.
Mij uitnodigen voor een herbeoordeling lijkt mij de beste –én juiste- oplossing, op deze manier kunt u op eenvoudige wijze voldoen aan het artikel zoals gesteld in ‘Klachtenprotocol CBR artikel 2a’.
Artikel 2: Doelstelling
het klachtenprotocol kent de volgende doelstellingen:
a. het opheffen van individueel ongenoegen en het wegnemen van gevoelens van onrecht bij de Klager
Mocht u zich in bovenstaande schikkingsvoorstel kunnen vinden, dan wil ik u er wel op wijzen dat de persoonlijke klacht tegenover de examinator gehandhaafd blijft. Hoogstwaarschijnlijk zal dit toch een interne kwestie blijven waarvan ik alleen maar naar de uitkomst mag raden, al hoop ik dat het tot een reprimande zal leiden.
Mocht deze zaak niet naar mijn tevredenheid worden opgelost dan zal ik mij niet schromen andere stappen te ondernemen in de breedste zin van het woord, waarvan akte. Ik stel dat mij ten onrechte geld afhandig is gemaakt, waarvoor ik u bij deze alsnog in de gelegenheid stel dit te corrigeren.
Uiteraard ben ik bereid één en ander nader toe te lichten indien gewenst
Graag zie ik uw reactie, binnen de gestelde termijn van zes weken, tegemoet.
Gewenste oplossing
Herziening! Ben benieuwd of de spreekwoordelijke hand weer eens boven het hoofd van de examinator wordt gehouden... tja wat willen ze, iemand die al jaren vastgeroest zit bij het CBR ontslaan, oeps ontslag vergoeding, neeee dat kost geld! Ze moeten het juist binnenhalen door het slagingspercentage zo laag mogelijk te houden, stelletje klootzakken!
quote:Dankzij bezuinigingen op kinderopvang is mijn inkomen drastisch gedaald. Met nog 600 euro per maand kreeg ik een boete voor het door rood rijden (volgens mij oranje maar overtuig maar de dienstklopper die jou aanhoudt). Vervolgens verschuif ik de betalingen van mijn verzekering om dat immense bedrag te kunnen betalen, iets wat ik al vaker doe om de kinderen van eten te voorzien. Nu was ik blijkbaar zo ver dat ik ook daarvoor een boete ontvang van ruum 150 euro plus de mededeling dat mijn premie nog eens met 30% wordt verhoogd. Ik ben ten einde raad, betalingsregeling is niet mogelijk, en ik ben verplicht een verzekering te hebben die ik eerst al niet kon betalen, nu helemaal niet. Ik heb een jong gezin en ben gestopt met de kinderopvang want het brengt niks meer op. Ik was zelfstandig dus heb nergens recht op. Kan iemand mij vertellen waar ik de kracht vandaan moet halen om de brave burger te blijven die ik graag ben? Ik kom hier nooit meer uit en heb nu zoiets van “jullie komen me maar halen…”
Gewenste oplossing
Afschaffing van dit asociale systeem, en verkeersboetes mogen best minder voor mensen zonder veel inkomen... 220 euro?
quote:ik had ene verkeersboete gehad voor het overschrijden van 3 km per uur.
( belachelijk alleen dat al maar toch het moet betaald worden )
daarop heb ik gewacht tot laatste moment om de acceptgiro op te sturen, welliswaar dat hier in de omgeving geen acceptgiro bussen meer zijn.
dus meot het via de post, omdatdit via de post moet gaat dit 1 dag later verwerkt worden.
beschikkingsdatum is 5-3 en het word overgeschreven op 6-3
met CJIB gebeld en kreeg ik een niet zo vriendelijke vrouw aan de lijn mevrouw F.
deze vrouw kon mij nergens mee helpen en het bedrag word toch verhoogd ook al word dit via de post 1 dag later betaald.
belachelijk vind ik dit omdat ik dit netjes meld en hun nergens voor open staan, kortom justitie leeft om burgers geld uit de zak te kloppen.
en niet alleen justitie maar heel de regering leeft om geld uit de burger te kloppen maar zelf wel decelaraties doen van duizenden euros
en wij blijven dit maar pikken.word tijd dat er eens net als in Frankrijk gestaakt word door het volk!!
en dit meot maar eens gedaan zijn!!
quote:Geachte menner/mevrouw
Hierbij maak ik klacht tegen het beslising van het geldboete CJIB nummer 9062542157644935
Ik zal het verhaal in het kort uitleggen,
Ik heb en bromfits gekocht maar hij was stuk, ik wilde hem repareren om te gebruiken omdat deze bromfiets heeft 150,00 euro gekost dus niet zo duur.
daarom heb ik hem gekocht om het te laten maken maar helaas was dat niet mogelijk Altans niet goed koop.
toen ik na 20 dagen wilde ik de bromfiets laten repareren heb ik en brief van RDW ontvangen op 19-10-2011 in de brief van RDW stond dat ik verplicht ben om de bromfiets te verzekeren of te schorsen.
dus heb ik besloten om bromfiets te schorsen en dat is ook gebuurt op 21-10-2011 helaas kon ik dat niet eerder doen want daar voor heb ik geld nodig en ik krijg mijn salaris elke 20e van de maand en daar op heb ik gewacht.
toen ik heb mijn salaris had ontvangen heb ik op 21-10-2011 mijn bromfiets geschorst, hier van heb ik bewijs op mijn betaalrekening van ING.
en op 27-10-2011 heb ik mijn bromfiets voor 50,00 euro verkocht. omdat ik geen geld had ik leef op uitkering.
ik vind het om eerlijk ik heb all mijn bromfiets voor weinig weg gedaan en daar naast krijg is nog en geld boete van 310,00 omdat ik 2 dagen telaat was met schorsen.
de brief van RDW is van 19-10-2011 daar in staat dat ik moet keuze kan maken tussen schorsen of verzekeren dus heb ik 1 dagen later dat gedaan dus waarom deze geld boete wat dat kan ik echt niet betalen.
Gewenste oplossing
deze geld boete wat dat kan ik echt niet betalen.
Het is de schuld van de gemeente Utrecht. dat die stelen afbrekenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat gaat zeker helpen, zo krijg je veel sneller een uitkering.![]()
[..]
...en de gemeente Utrecht moet dit oplossen, want...?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef themole het volgende:
[..]
Wie kan me dit goed uitleggen. Niet te lezen zonder interpunctie.
Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd te vertalen. Sommige stukken zijn niet echt te begrijpen.quote:Ik kom zaterdag 29 januari 2011 bij kruidvat en loop met mijn 2 kleinkinderen het poortje door.
Bij mijn kleinzoontje ging het alarm af (dit kind heeft niets in zijn zakken). Een medewerkster wou dit controlen. Dit laat ik niet toe bij een kind van 5 jaar. En waarom laat ik dit niet toe? Ik ben zelf een keer met mijn man opgepakt geweest bij kruidvat in het citycentrum in Veldhoven, omdat een medewerkster de verkeede personen heeft aangewezen zijn wij in de boeien geslagen en zijn wij vreselijk behandeld.
Heel onze auto werd onderzocht. Ik had de bonnen van kruidvat in mijn tas gedaan. Na 2 uur op het politiebureau hebben gezeten, kwam er een agent ons vertellen dat ze nu de juiste daders hebben opgepakt en dat ze ons konden laten gaan. De daders hadden aardig veel spullen gestolen.
Ik heb hier een trauma aan overgehouden. Als het alarm bij anderen ook afgaat vind ik dit heel erg en schaam me voor iets wat ik niet in mij zak heb gestoken. Ik ben geen dief. De controle poort gaat vaak af bij de kruidvat aan de Heezerweg in Eindhoven (waar ik een goede klant ben) en ik laat me ook niet doorzoeken in een andere winkel. Wel als de pieper gaat, maar niet op de Heezerweg in Eindhoven. Die is niet goeg afgesteld.
Wat kreeg ik als excuus van de kruidvat in Veldhoven? Een boeketje bloemen en een trauma. Daar kan ik het mee doen.
ik weet welke schoenen ze bedoelt. Die liggen zonder verpakking in de winkel, kosten tien euro en ze had ze kunnen ruilen?quote:Hallo, Ik heb een maand geleden de schoenen action ( uggs ) gekocht De zwarte. Was er zo blij mee totdat ik thuis kwam En zag dat de uggs verkleurd waren ipv zwart paars ok denk dat dit door De felle lampen in de winkel komen ik doe ze nu niet meer aa. Omdat het Zo erg opvalt ! Heb ze 1 keer gedragenGewenste oplossing Ik zou al heel blij zijn met een paar nieuwe
alles kan toch kapot ook schoenen die je regelmatig draagt?quote:schoenen normaal gedragen al binnen 3 maanden kapot. met het teruggaan word er gezegd sorry we kunnen er niets aan doen. hele goede service maar niet heus. zegt wel iets over de winkel !.Gewenste oplossing dat ze misschien gemaakt kunnen worden. of nieuwe aanbieden. we hadden ook nog de aankoop bon.
Een trauma hebben door zo'n voorvalletjequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:35 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd te vertalen. Sommige stukken zijn niet echt te begrijpen.
dat lege vakje is toch ook juist om je oude mesje in te klikken...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
MongoolZelf eerst de verpakking niet goed lezen en dan klagen daarover. Denken dat die verpakking 8 euro kost ipv de 2 cent aan productiekosten
Denken dat Gilette niet uitgebreid onderzoek doet naar zijn verpakkingen
Hij vindt dat je teveel voor je rijbewijs moet betalen? Die laatste zin is wel een pareltje trouwens.quote:geachte mede werkers ik heb een klacht over het cbr beseft u wel hoeveel mensen er in een sociaal isolament raken en zelfs overspannen en zelfs nar een pischiater moeten
dat allemaal door het niet luisterende oor van het cbr het is schandalig dat het cbr boven een rechter staat te walgelijk voor woorden hun wil is wet en ook zal het uitgevoerd worden volgens mijn weten zijn er nog geen doden gevallen (zelfmoord en zo) maar dat komt eraan kunnen wij dan ook het cbr aanwijzen??
het cbr trekt je financieel helemaal leeg en gaat over lijken en let wel ik zit in de zelfde situatie
er is geen advocaat die u helpen kan en waarom niet omdat het een bestuurs kwestie is ja er zijn advocaten die het willen proberen maar dan plus minus 200 per uur en wie kan dat betalen niemand dus lang leve het cbr!!
proficiaat honderden zoniet duizenden gezinnen in en waar trauma ook na dat u een keer gepakt bent!!!ik was me rijbewijs via een rechter 4 maanden kwijt nu ben ik door het cbr al 1900uero lichter en een jaar me rijbewijs nu kwijt er alles aan gedaan om te praten met die mensen nou mensen je komt er niet door!!
Gewenste oplossing
ik ben tevreden met de oplosing dat ze per onmiddelijke ingang het cbr deze rechten afnemen dit heeft alleen comercieele doeleinden en geen mens is hier bij gebaad word tijd dat het kabinet dit eens onder de loep neemt dit heeft geen zin zo mensonterende toestanden het lijkt wel oorlog in rijbewijs land !!ik word er ontoepasselijk van maar ik zal blijven vechten hoe moeilijk ook tot ik begrip en of een gaatje ergens vind!! mvg ba sikkens! hoop op een beetje begrip! op deze manier grijpen mensen vanzelf naar de fles en dat dank zei u het almachtige cbr!!
Venijn zit hem hier ook in de staart. Hopelijk krijgt deze klager zijn of haar rijbewijs nooit meer terug.quote:Klacht CBR: mediche onderzoek
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over CBR
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CBR
Lezers van deze klacht: 1284
ik heb een black out gehad onder het rijden.
cbr stuurt mijn een aangetekende brief dat ik mee moet werken.
daar ben ik ook bereid toe ,maar wat gebeurt er hr schippers van cbr zegt dat ik niet had meegewerkt en verklaarde mijn rijbewijs ongeldig,hij wil beweren dat ik op 14 maart 2011 moest komen,terwijl ik niks heb ontvangen.
ik heb een advocaat ingeschakeld want dit gaat mijn te ver.
hoe is het mogelijk dat zo,n iemand mijn gewoon vals zit te beschuldigen,hij gebruikte een alcohol term,terwijl er helemaal geen alcohol in het spel is.
deze man is een grote leugenaar.
mijn advocaat is helemaal niet te spreken over de cbr,want het regent klachten
Gewenste oplossing
dat ik zo snel mogelijk mijn rijbewijs terug heb,want als ik fout was dan was het terecht maar in dit geval is dit onterecht ik wist op moment van het ongeluk helemaal niks meer te herinderen,zonder dat ik dit met opzet heb gedaan ben ik weggegaan waar ik niets meer van weet.
Wat een pareltje, die Jacco van Succes Op Weg maakt zijn rijschool volstrekt belachelijk. Alsof hij niet weet dat het CBR geen herziening doet na een klacht op klacht.nl. En dan besluiten met 'stellletje klootzakken', terwijl er zoveel moeite is gestoken in het formele taalgebruik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]Prachtig weer dat die "rij instructeur" zoveel tijd steekt in dit hele verhaal.
en nu ga ik slapen.
Duidelijk een vaste leeser van de Privé.quote:Klacht Prive: dvd de gelukkigehuisvrouw
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Prive
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prive
Lezers van deze klacht: 88
waar om kunnen we geen dvd maar krijgen
als trouwe leeser grijp ik mis had ik er we graag een gehad
jullie kunnen wel zegen op is op dan zij er niet genog in voor raad bij de Etos geweest
Gewenste oplossing
kom met wat ander[ dvd]
Ok, wat moeten we hier nu mee?quote:Klacht Marlboro: Marlboro uit Egypte.
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Marlboro
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Marlboro
Lezers van deze klacht: 18
Afgelopen week kwam mijn moeder thuis met een slof Marlboro uit egypte, het was al voor teveel geld gekocht ¤25,00 maar als het daarbij was gebleven was het in orde.
Na een pakje gerookt te hebben en de andere half op te hebben, besloot ik net om er eentje uit elkaar te halen.
Kwamen er allemaal houtsnippers en soort dunne blaadjes vermoed dus ook gewoon hout.
Ik proefde al niks bij het inhaleren, smaak 0.00%
Opgelicht dus.
Was overigens op het vliegveld Herghada
Gewenste oplossing
Laat maar horen.
Garantie was toch dat je spul naar de fabriek wordt opgestuurd voor het gratis repareren ervan? En niet dat je 6mnd bedenktijd hebt?quote:Begin april scheerapparaat gekocht bij Aldi.
6 maanden garantie.
Na 2 maanden laadt het scheerapparaat niet meer op.
Bij Aldi filiaal willen ze het apparaat niet retour nemen en ook geen geld terug.
Ze verwijzen naar de fabrikant. Maar ik heb een koopovereenkomst met Aldi.
Gewenste oplossing
Scheerapparaat retour nemen en geld terug.
huh?quote:Klacht Albert Heijn: vegetarische filet
Onlangs is de vegetarische filet american van AH?Tivall vernieuwd. Daarvoor vond ik dit het lekkerste vegetarische broodbeleg dat er te krijgen is. Nu lijkt het meer op de smaak van de “verse” filet american van AH en sorry dat ik het zeg,maar ik vind het nu echt vies geworden. Ik kan het helaas niet anders noemen en ik betreur het enorm!
Gewenste oplossing
Natuurlijk zou ik grag zien dat het product weer net zo gemaakt gaat worden als het was, deze smaak is er al als "verse" filet american...
Gooi gelijk je e-mailadres en wachtwoord op internet.quote:Suggestie Kingolotto.nl: mail binnen krijgen
Suggestie
Suggestie voor Kingolotto.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kingolotto.nl
Lezers van deze suggestie: 66
ik krijg uw mail niet binnen om te spelen
hij heeft wel degelijk gelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:25 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Garantie was toch dat je spul naar de fabriek wordt opgestuurd voor het gratis repareren ervan? En niet dat je 6mnd bedenktijd hebt?
Alcohol tast dus wel degelijk je hersens aan.quote:Klacht CBR: wanneer krijg ik mijn reibewijs terug
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over CBR
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CBR
Lezers van deze klacht: 1389
ik ben op 03/02/2011 gekeurd bij dr.sleegers ik ziekenhuis lievensberg in bergen op zoom nu is mijn vraag wanneer krijg ik het terug want het loop 01/03/2011 af het gaat om een alcehol keuring maar ik drink nu al zeker 10 jaar niet meer en tog nog iedere keer gekeurd worden ik hoop snel bericht te krijgen want ik heb er recht op.
Gewenste oplossing
ik hoop snel een nieuw reibewijs te krijgen en voor goed het gaat om b/c/e reibewijs want aan de alcehol ligt het niet meer en ook niet aan mediseinen ik wacht op een snel antwoord.
Hebben ze geen knijpfruit bij de Aldi?quote:Klacht Aldi: onbeschoft gedrag tegenover mijn moeder in de Aldi (Oosterhof) te boxtel
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Aldi
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 9
Tot op het heden heeft mijn moeder vele jaren met plezier boodschappen gedaan bij de Aldi (Oosterhof) te Boxtel. U zou kunnen zeggen dat ze altijd eerst naar de Aldi ging voordat ze bij de andere supermarkten ging kijken.
Het probleem ontstond toen een Aldi Personeel, genaamd dhr. van de D, een gerucht van klanten had gehoord dat mijn moeder in het brood en groenten had geknepen. Als reactie daarop had dhr. van de D mijn moeder erop gewezen dat ze dat niet moest doen, omdat anders het brood en de groenten “kapot” gaan.
Mijn moeder zou nooit een product knijpen met als gevolg dat dat product “kapot” gaat. Wat ze wel regelmatig doet (ik neem aan dat veel mensen dat doen), is een product zoals brood en groenten oppakken om te “controlleren” of dat product voldoet aan haar eisen voordat ze het koopt.
Vandaag heeft dhr. van de D zich onbeschofd gedragen tegenover mijn moeder. Terwijl mijn moeder bezig was met afrekenen, liep dhr. van de D naar de desbetreffende kassiere, en had hij zachtjes tegen de kassiere gefluisterd “Stomme Vrouw”. Droevig ging ze naar huis en had ze ons over dit incident verteld.
Overigens heeft dhr. van de D zich meerdere malen onjuist gedragen tegenover mijn moeder. Een voorbeeld daarvan is dat hij mijn moeder niet wilde bedienen bij het afrekenen.
Ik zou me goed kunnen voorstellen dat meerdere klanten ontevreden zijn over de man.
Gewenste oplossing
Ik wilde alleen melding maken over het onbeschoft gedrag jegens mijn moeder. Een oplossing is niet nodig. Bovendien hebben we al besloten om geen boodschappen meer te doen bij de Aldi.Misschien denkt u: "oh dat maakt niet uit, het is maar 1 klant". Maar stel u zich eens voor dat meerdere klanten dezelfde gevoelens hebben tegenover het personeel van de Aldi, en misschien zelfs tegenover de genoemde man. Dan hebben we niet meer over 1 klant, maar meerdere klanten die geen boodschappen meer willen doen bij de Aldi.
Doe niet zo vies, dat is een oude man...quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Gooi gelijk je e-mailadres en wachtwoord op internet.
wtf moet je met zo iemandquote:waarschijnlijk is mn hotmail gehackt, probeer een nieuw wachtwoord in te stellen, alleen er staan 2 emailadressen.
1 ken ik dat is een heel oud emailadres van mn vorige werkgever dat niet meer geldig is, en de 2 is een uk hotmail. ben nooit in engeland geweest heb nooit een emailadres van uk aangemaakt
Gewenste oplossing
wil graag in mn hotmail komen, maar ik weet helaas de gegevens niet meer, weet wel wat er in mijn hotmail staat.
quote:ik heb me online geregistreerd. mijn vriend belde hun op en ze hebben hem verteld wat mn wachtwoord is en mn adres en e mail adres enz. dat is 2 keer bij hetzelfde nummer gebeurt. ik had alles zo geregistreerd dat niemand de gebruikte gegevens kon raden . ik heb een e mail adres gebruikt die hij niet kent. ik heb een geheime wachtwoord ingesteld . hij wist geen van deze dingen en wist ook niet wat mn puc code was. en toch hebben ze hem toegang verleend tot mijn account en al mijn bel/sms verkeer. dit heeft er voor gezorgd dat wij uitelkaar zijn gegaan en ons huwelijk is geanulleerd.
ps toen hij het de eerste keer deed , heb ik lyca gewaarschuwd dat het niet weer mocht gebeuren . en indien hij beweert dat het zijn nummer is , vraag hem dan om een kopie van de simkaart met zn legitimatie bewijs op te sturen . maar zo veel moeite doen wilde lyca niet doen blijkbaar.
Gewenste oplossing
ik zou erg graag mijn account terug willen . dit is namelijk onnaceptabel
quote:ik zag op fok forum te posten, vervolgens zie ik een gebruikersnaam smeg anus, dit is ogelovelijk!! mijn zoontje van 4 kykt altijd mee hij heeft de grote k en mijn man stalk my en is agressief dit kan mijn zoontje wesley niet hebben
Gewenste oplossing
user naames als smeg anus niet accepteren
quote:Tijdens het posten op FOk word ik regelmatig niet series genomen. Topic worden gesloten of door lullige opmerking totaal uit de context gehaald
Gewenste oplossing
De mods mogen beter hun werk doen!!
Dat is een Belg, vast niet dezelfde.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:28 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Doe niet zo vies, dat is een oude man...
Check zijn facebook maar
quote:Hallo,
marokko.nl moet sluiten
haatzaaingen,bedreigingen,met de dood wensingen
moderators die aan vriendtje politiek mee doen ..moderators die met leden in het complot gaan over leden zo als info over leden doorgeven ..mensen zwartmaken waar ze ook aan mee doen
het is het gek dat zo n forum nog blijft bestaan
Gewenste oplossing
sluiten dat is het enige optie dat nog rest voor die haat forum
quote:Klacht Trouwen.nl: Trouwen.nl verziekt mij hele bruiloft
Nadat alles goed ging de helft van mij dag.
Begint de ergernis. Het feest begon ik dacht dat alles geregeld was maar kwam er achter op die avond gelijk ze hadden de catering vergeten de 3 artiesten gerard joling wolter kroes en marco borsato allemaal vergeten de Dj was er ook niet die waren ze ook vergeten wat moest ik doen ik werd zo kwaad dat ik maar heel snel zelf ben gaan bellen en toch het feest kon door laten gaan alleen anders we hebben het maar gedaan met een DJ ik moest nog betalen ook aan Trouwen.nl of te wel had dit al gedaan en kreeg me geld gewoon niet terug omdat ik hun personeel een klap had gegeven ze was me namelijk een beedje te arrogant.
Ik Zal ook echt nooit iemand aanraden bij Trouwen.nl want zij verziekt je bruiloft van A tot Z. Ze zegt dat ze dr diploma heeft achteraf achtergekomen heeft ze die niet eens.
Als je je bruiloft mooi wil hebben ga dan nooit met trouwen.nl in zee
Zo zwakzinnig die mensenquote:Klacht Overige websites: De zoveelste miljoenste bezoeker..?
Vandaag was ik de gelukkige en ook ik belde naar Amsterdam en kreeg zon vriendelijke dame aan de lijn. Jawel an American lady again. Een heel verhaal afgestoken over wat ik zo allemaal gewonnen heb en daarna kreeg ik een kerel aan de lijn die vroeg naar mijn creditcard. Heb ik niet en I dont need one,zei ik. De stemming werd grilliger toen ik meedeelde dat ik niet van plan was om naar de bank te hollen voor een visa of mastercard en de verbinding werd abrupt verbroken.
Gewenste oplossing
Ik zou het zeer op prijs stellen als dergelijke malafide internetpraktijken op een zwarte lijst zouden belanden en automatisch gefilterd zouden worden,zodat argeloze mensen niet de dupe kunnen worden van dergelijke oplichters en kaalplukkers.Het is te erg voor woorden!!
Die trouwen.nl-klacht snap ik eigenlijk ook niet, op die site staat gewoon algemene info, niet dat ze bruiloften regelen ofzo.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die trouwen.nl-klacht snap ik eigenlijk ook niet, op die site staat gewoon algemene info, niet dat ze bruiloften regelen ofzo.
Gaan we nu allemaal een klacht over FOK aanmaken? Kunnen we niet beter andere sites voor schut gaan zetten?quote:Klacht Fok Forum: autisten
er sitte veel autisten op de fok en hier kan mij soontje niet so goed tegen want dan wort hij ook autistiesch en dat is niet goed
Gewenste oplossing
ik eis dat alle autisten verbannen worden gr gr gerrie en een poot van de hont
quote:Klacht Holland Casino: wc vervuiling
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Holland Casino
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Holland Casino
Lezers van deze klacht: 170
Hallo op 06.05.2012 omstreeks 21.00 uur bezocht ik samen met mijn vriendin, het o zo aardige casino in Valkenburg waar in bij binnenkomst het toilet gebruikte.Na ongeveer een uur kwam een aardige heer mij kwam halen en nam mij mee naar een kamertje voorbij uitgang casino, samen met zijn collega.Daar wist hij mij te vertellen dat ik het toilet wel zo vies en vuil had gemaakt dat er niemand meer gebruik van kon maken.Voor ik me kon verdedigen en zeggen dat ik dat niet gedaan had stond ik buiten.Maar niet te spreken over hoe vernederd je je voelt en behandelt word of dat je een of andere viespeuk bent.Als het aan mij ligt is hier het laatste woord nog niet over gesproken en zal ik er alles aan doen om de aardige heren daar eens op hun fouten te wijzen,maar ja wat wil je doen tegen zo een staats miljoenen bedrijf.Ps wordt vervolgd bij geen oplossing,dan maar een deur verder.
Gewenste oplossing
Ik zou het zeer op prijs stellen om met de heren een gesprek aan te gaan waar ik mijn kant van het gebeuren kan vertellen en een excuus van de heer en of heren zou ook zeer welkom zijn.
Oplossing van het bedrijf
Er vindt een gesprek plaats tussen Holland Casino en u
Snelheid
Vriendelijkheid
Oplossing
Klacht van Dhr. O, over Holland Casino, in de rubriek: Casino/entertainment geplaatst op 7 mei 2012
1 reactie
Webcare Holland Casino reageerde op juni 12th, 2012 at 15:53
Dhr. In der H heeft een uitnodiging ontvangen op 22 mei voor een gesprek op 1 juni jl. Helaas is hij niet verschenen.
quote:Klacht Holland Casino: intreeverbod is puur discriminatie
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Holland Casino
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Holland Casino
Lezers van deze klacht: 330
Holland Casino hanteerd ‘n intreeverbod, niet om mensen tegen zichzelf te beschermen (zoals gesuggereerd word) maar om mensen te weren die met voldoende geld (is nodig om gelijkwaardig tegenover het casino te staan) ‘n bepaald systeem consequent durven te spelen, ook ik heb dat gespeeld, maar ben niet meer welkom (niet interressant genoeg voor het casino, kost alleen maar geld) maar wel verder iedereen toelaten die telkens weer (de meeste ‘n relatief klein bedrag, maar ook domspelende grote spelers) geld komen brengen, want daar komt het normaliter op neer en daar alleen kan Holland Casino van bestaan (niet van goed nadenkende en financieel krachtige systeemspelers)
Ik hoop op vele reacties van mensen die dit ook overkomen is en hoop met diegene ‘n vuist te kunnen maken tegen dit verschrikkelijk huichelerige beleid van Holland Casino.
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden met 'n opheffing van mijn intreeverbod op basis van het hierboven vermeldde.
Oplossing van het bedrijf
Versheidene malen geprobeerd om in gesprek te komen en tot een oplossing
Als dit soort grappen doorgaan vrees ik het ergste voor deze vermakelijke reeks....quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal een klacht over FOK aanmaken? Kunnen we niet beter andere sites voor schut gaan zetten?
altijd zó flauw, een leuke website verneuken met stomme kinderachtige kutgrappen, want 'haha dat is zo leuk'quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als dit soort grappen doorgaan vrees ik het ergste voor deze vermakelijke reeks....
Vorm anders ff een eigen mening ofzo.. In plaats van met je idool meeblaaten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
altijd zó flauw, een leuke website verneuken met stomme kinderachtige kutgrappen, want 'haha dat is zo leuk'
echt..quote:Mijn Clio uit 2006 heeft een vastzittende remklauw achter. Volgens de monteur is dit een kwaal bij Renault. Er is geadviseerd beide remklauwen en blokken achter te vervangen vanwege verschillen in remkracht die anders kunnen ontstaan. Kosten: ongeveer ¤ 750,-. Er is geen garantie meer natuurlijk, maar ik vind het vreemd dat deze remklauwen zo duur zijn en bovendien vind ik dat dit niet mag gebeuren na net iets meer dan 100.000 km, aangezien remklauwen toch wel meer dan een miljoen km mee kunnen gaan.
Gewenste oplossing
Ik zou het op prijs stellen als de remklauw toch onder garantie of tegen een sterk gereduceerde prijs wordt vervangen
Echt in de rubriek auto's staan een hoop klachten van mensen die volgens mij totaal niet begrijpen dat er kosten aan een auto verbonden zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Remklauwen die wel een miljoen kilometer meegaan, ondertussen is de hele auto uit elkaar gevallen. Maar de remklauw functioneert nog prima
jijquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:07 schreef Sant. het volgende:
[..]
Vorm anders ff een eigen mening ofzo.. In plaats van met je idool meeblaaten.
Ontopic: Ik blijf me verbazen, maar de playstation ter compensatie van de overleden vader slaat nog steeds alles.
Op de voet gevolgd door ziek worden van de Mac en een vergoeding eisen uit het Ronals McDonald fonds
[..]
echt..
Die onderste gaat de OP inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat gaat zeker helpen, zo krijg je veel sneller een uitkering.![]()
[..]
...en de gemeente Utrecht moet dit oplossen, want...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |