abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2012 @ 23:40:57 #101
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_113343999
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 19:51 schreef Ireyon het volgende:
Naja wat ik dus zeg.. geef het een paar weken.
Hm, het werkt nu al wat beter, maar ik heb nu nog steeds dat als je gewoon steeds doorklikt op het middelste woord als je een nieuwe sms wil maken je een complete zin krijgt die ik eerst had gesmst naar iemand (van dat Personal SMS Learning-dingetje dus)....
Gaat dat nog weg of blijft dat altijd een soort zin vormen? :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_113345469
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:52 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Thnx.
Had jij een Anker-batterij bij de Sensation? Zo ja, hoe is het accugebruik nu?
Wat is een Anker-batterij? :@ Zo een ding wat je huidige accu vervangt en 2 keer zo dik is zodat je meer accusap hebt?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 25 juni 2012 @ 00:25:54 #103
347693 BlackLodge
Beauty is truth, truth beauty
pi_113346470
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ligt er ook aan wat de mensen zelf als gematigd aangeven, beste is naar de screen on-time te kijken, daar ligt het meeste verbruik (60%+). Zo heb je ook mensen die hem steeds op de allerlaagste helderheid hebben en mensen die hem altijd op het hoogst hebben - dat verschil kan echt zo tientallen procenten schelen bij zo'n dagje internet/sms/whatsapp.
Daarnaast snap ik het hele punt eigenlijk niet, als hij 1 dag meegaat is het toch genoeg, want hoe vaak ben je nou echt 2 dagen weg zonder dat je kans hebt om even 1 uurtje een stopcontact te gebruiken?
Ja dat is waar, ik las ook dat het opladen 2-3 uur duurt, dus dat valt opzich wel mee dan.

Tevens nog een vraagje, hoe is het met geluid opnemen? Als je bijvoorbeeld bij een concert zou zijn en je neemt in (full) HD op, is het geluid echt goed?
pi_113349319
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Was eerst Swype gewend maar ging uiteindelijk toch gewoon op de letters klikken ipv echt swypen, dus SwiftKey 3 geprobeerd, maar die vind ik ook niet zo perfect werken. Het grote voordeel moet die voorspellingen zijn maar de voorspellingen die ik nodig had zijn er pas als ik het hele woord min één letter heb getypt ofzo.
:') Je overdrijft maar ik heb een legale key van swiftkey maar ik gebruik hem niet meer (een keer gekocht bij de 10 cent actie). Nu gebruik ik gewoon de HTC standaard tobo. Doet zijn werk prima.

Ik verdenk swiftkey ervan ongewenst accu leeg te trekken en ik vind het maar niks dat swiftkey slechts 3 keuzewoorden heeft en niet talloze zoals HTC IME.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:35:38 #105
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_113354211
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 23:05 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Net ff getest, bij personen met wie je nooit fotos of videos hebt gestuurd of ontvangen staat media er idd niet bij. Best logisch toch, er valt geen media te laten zien want die zijn niet verstuurd of ontvangen. Selecteer dus iemand met wie je wel media hebt gedeeld, of als je dat nooit doet, het is leuk iemand een foto/video te sturen, en het is gratis nog ook (mits je voldoende databundel hebt natuurlijk of via WiFi zit) :)

Overigens knopje media verschijnt tussen "bekijk contact" en "voeg bij".
Nee, natuurlijk bekijk ik het bij een persoon van wie ik iets heb ontvangen. Daar ging mijn vraag ook om. :P Iets wat hij mij gestuurd heeft.

Edit: Heb zojuist whatsapp even geupdate, en nu staat die knop er ineens wel bij. Die knop heeft er echt dus al zeker een week, en bij mijn vorige toestel gewoon nooit, bijgestaan. :? Maar alsnog geeft die trouwens niet alle foto's en video's van de afgelopen tijd. Alleen van recent twee dagen staan erbij. Maar goed! :P
  maandag 25 juni 2012 @ 11:24:14 #106
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_113355542
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 02:10 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

:') Je overdrijft maar ik heb een legale key van swiftkey maar ik gebruik hem niet meer (een keer gekocht bij de 10 cent actie). Nu gebruik ik gewoon de HTC standaard tobo. Doet zijn werk prima.

Ik verdenk swiftkey ervan ongewenst accu leeg te trekken en ik vind het maar niks dat swiftkey slechts 3 keuzewoorden heeft en niet talloze zoals HTC IME.
Eh nee, soms heb je wel langere woorden waarbij die het al wat sneller voorspelt, maar bij gewoon normale 5-letter-woorden moet ik het gewoon zelf typen, het enige handige eraan is wel dat hij ook de meervoud als suggestie heeft.
Daarnaast merkte ik gisteren wel dat SwiftKey inderdaad goed je zinnen leert, kon voor een normale zin echt 4 voorspellingen achter elkaar aanklikken _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_113379201
HTC_NL twitterde op maandag 25-06-2012 om 18:29:05 Yes! #HTC One X uitgeroepen tot Best Smartphone 2012 #Grahamawards reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.
pi_113379644
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat is een Anker-batterij? :@ Zo een ding wat je huidige accu vervangt en 2 keer zo dik is zodat je meer accusap hebt?
Niet 2x zo dik, maar gewoon even dik maar met een veel langere duur.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_113379936
heb gisteren bij de belcompany, mijn oude desire, de one s en de one x, naast elkaar gelegd, de one s heeft een betere scherm dan mijn desire, maar als je het vergelijkt met de one x is ie echt niet bij de tijd

wat een scherm heeft de one x zeg!

ik vind de one s sowieso mooier dan de one x, maar de one s ligt echt heerlijk in de hand itt de one x die is gewoon veel te groot voor mijn hand

na wat reviews gelezen te hebben, had ik me voorgenomen om de one s te nemen, alleen twijfel ik nu toch omdat ik zwaar zat te geilen op die one x scherm :9~

waarom heeft de one s niet de scherm van de one x? ;( ik bedoel past ie niet in de one s ofzo? ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_113379944
Aangezien ik morgen op vakantie ga heb ik mijn telefoon opgestuurd ter reparatie.
Ik ben overgestapt naar Samsung om wel over een telefoon te beschikken. Heb best goede verhalen gehoord over Samsung maar ik vind hem tegen vallen :{w :P
--- ҉ ---
pi_113380036
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Wells.p het volgende:
Aangezien ik morgen op vakantie ga heb ik mijn telefoon opgestuurd ter reparatie.
Ik ben overgestapt naar Samsung om wel over een telefoon te beschikken. Heb best goede verhalen gehoord over Samsung maar ik vind hem tegen vallen :{w :P
Er zijn dan ook maar een paar modellen van Samsung.....
pi_113380089
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Slayage het volgende:
heb gisteren bij de belcompany, mijn oude desire, de one s en de one x, naast elkaar gelegd, de one s heeft een betere scherm dan mijn desire, maar als je het vergelijkt met de one x is ie echt niet bij de tijd

ik vind de one s sowieso mooier dan de one x, maar de one s ligt echt heerlijk in de hand itt de one x die is gewoon veel te groot voor mijn hand

na wat reviews gelezen te hebben, had ik me voorgenomen om de one s te nemen, alleen twijfel ik nu toch omdat ik zwaar zat te geilen op die one x scherm :9~

waarom heeft de one s niet de scherm van de one x? ;( ik bedoel past ie niet in de one s ofzo? ;(
Dual-core 1.5 GHz Krait tegen een Quad-core 1.5 GHz denk dat daar het probleem ligt.
--- ҉ ---
pi_113380114
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Slayage het volgende:

De One S met een scherm als de One X zou die laatste bijna overbodig maken.
pi_113380171
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:53 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Dual-core 1.5 GHz Krait tegen een Quad-core 1.5 GHz denk dat daar het probleem ligt.
De processors doen nauwelijks onder voor elkaar.
pi_113380387
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:54 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

De processors doen nauwelijks onder voor elkaar.
Weet het niet zeker maar als een mobiel mindere resolutie heeft kan hij meer doen met een mindere processor. Wat volgens mij ook de rede is dat hij met sommigen dingen zelfs sneller is.
--- ҉ ---
pi_113380429
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:45 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Niet 2x zo dik, maar gewoon even dik maar met een veel langere duur.
Aha, dus een vervangende accu en dan doe je de originele backcover er weer op klikken zodat je niet meteen ziet dat er een andere accu erin zit? Wrm heet het Ankerbattery? Is dat een merk? Via Ebay?
pi_113380581
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Weet het niet zeker maar als een mobiel mindere resolutie heeft kan hij meer doen met een mindere processor. Wat volgens mij ook de rede is dat hij met sommigen dingen zelfs sneller is.
http://www.engadget.com/2012/05/01/htc-one-x-for-att-review/

Zoals je daar kunt lezen is de dual krait core Is wellicht zelfs beter dan de tegra 3 chip.
pi_113385126
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Aha, dus een vervangende accu en dan doe je de originele backcover er weer op klikken zodat je niet meteen ziet dat er een andere accu erin zit? Wrm heet het Ankerbattery? Is dat een merk? Via Ebay?

Klopt.
Geen idee waarom het zo heet.
Idd via eBay.
Maar goed, bij de One X dus niet mogelijk.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:50:45 #120
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_113396901
hmm volgens mij staat er in het vorige topic wel een ebay linkje met een hoesje waar een extra accu in is verwerkt, werkt via de docking pins op de achter kant van de One X. De naam/link is me ontschoten maar misschien dat iemand die nog tevoorschijn kan halen? :)
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
pi_113397054
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef jappy-b het volgende:
hmm volgens mij staat er in het vorige topic wel een ebay linkje met een hoesje waar een extra accu in is verwerkt, werkt via de docking pins op de achter kant van de One X. De naam/link is me ontschoten maar misschien dat iemand die nog tevoorschijn kan halen? :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik las iets over een accu dat je op de achterkant klikt zodat ie ietsjes dikker wordt maar de capaciteit verdubbeld wel zo. Ik wacht nog op een witte variant en dan bestel ik hem voor mezelf :)

Oh, is er al. :) Witte: http://www.ebay.nl/itm/22(...)&hash=item1e6f0bc9fa

Zwarte: http://www.ebay.nl/itm/22(...)&hash=item231e5215a6
Een One X gekocht hebben maar niet kunnen gebruiken is niet leuk -O- ...
pi_113398456
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef jappy-b het volgende:
Dat was mijn postje. :D Ik heb hem al besteld en het duurt een paar weken of zo maar hij is onderweg naar mij vanuit china. :Y

Moet ik die accu van mij nou een ankerbattery noemen ?
pi_113398464
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:56 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Een One X gekocht hebben maar niet kunnen gebruiken is niet leuk -O- ...
Je bedoelt? De jouwe is stuk en/of ligt bij de repaircenter? :?
pi_113409811
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 02:54 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Je bedoelt? De jouwe is stuk en/of ligt bij de repaircenter? :?
Wifi probleem. ;(
18 juni aangevraad voor reparatie bij de HTC chat, volgende dag opgehaald en is vanochtend om 11 uur ontvangen bij reparatieafdeling. Duurt nog wel even denk ik -O-

4 juli gaat mijn KPN abbo in (zit nu bij Vodafone) dus moet ik 'm dan wel terug hebben, want de nieuwe microsim van KPN past niet in een normaal simslot van m'n oude Desire (zonder adapter dan)...
pi_113411979
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 02:53 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Moet ik die accu van mij nou een ankerbattery noemen ?
Als het dat ding het merk Anker draagt wel, maar dat draagt hij niet, of wel? }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')