Hij mag het ternauwernood overleven en vervolgens zijn leven heroverwegen, waarna hij het celibaat verkiest in Tibet.quote:
Nee hoor. Slechts een eunuch verwensing.quote:
Anders word ie wel volgespoten met crème de la creme, beetje vernedering.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je gaat je wel gedragen hier hè, tussen de crème-de-la-creme van KLB?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij mag het ternauwernood overleven en vervolgens zijn leven heroverwegen, waarna hij het celibaat verkiest in Tibet.
wat is dit? :Squote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Anders word ie wel volgespoten met crème de la creme, beetje vernedering.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Anders word ie wel volgespoten met crème de la creme, beetje vernedering.
Not our finest hour, deze.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:13 schreef boem-dikkie het volgende:
GTST, enkellaarsjes, haan met z'n faggot bal gescheer. Waar gaat het hier naar toe. In godsnaam.
Hm, ik zie er niets leuks tussenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie gehaald bij Smits (is in Arnhem, maar hebben ook een webshop) met 50% korting![]()
Ik zag ze laatst ook nog bij Shoebaloo staan, maar daar staan ze gewoon nog bij de nieuwe collectie.
JA HEY GISTER GINGEN WE LEKKERE WIJVEN PLAATSENquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:13 schreef boem-dikkie het volgende:
GTST, enkellaarsjes, haan met z'n faggot bal gescheer. Waar gaat het hier naar toe. In godsnaam.
En bij Invito of Hypebazaar ofzo?quote:
Leek mij ook. Soms zou je willen dat je het leven kon regisseren hè.quote:
Een troll met hele grote potenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En bij Invito of Hypebazaar ofzo?
[ afbeelding ]
Wie de fuck koopt dit?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet enkel laarsjes.
Aziaten die bindvoetjes willen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie de fuck koopt dit?
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHA WAT EEN LEKKER WIJF BEN IK TOCH./.
Ook mensen met klompvoeten willen schoeisel.quote:
Ik zie daar echt zoveel wijven in lopen hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie de fuck koopt dit?
Klompvoetenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie de fuck koopt dit?
wat is ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie de fuck koopt dit?
Die is echt vaak in der reet genomenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
l0t gaf toen straks die youtube link van the bad touch.
Krijg je daarna dit als aanbevolen video
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Immer zo een grote bijdrage die Haan.
WAT THE FUCK IS DEZE GAST?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vlieg op, jij vlegel!quote:
Echt hequote:
Sick.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHA WAT EEN LEKKER WIJF BEN IK TOCH./.
Ik heb liever niet meer dat je mijn posts quote en erop reageert, ketelbinkie.quote:
wat een kutfilmpjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
watquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Echt erg eigenlijkelke keer weer als ik de foto van Esssmeralda voorbij zie komen in de fobo grabbelton klik ik er op ondanks dat ze vettttttttt lelijk is
maar wel goeie tieten heeft, alleen voor de tieten klik ik elke keer weer
Ok. Link?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Echt erg eigenlijkelke keer weer als ik de foto van Esssmeralda voorbij zie komen in de fobo grabbelton klik ik er op ondanks dat ze vettttttttt lelijk is
Nou, het zijn dan ook redelijk fijne wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Alleen om tieten.. hoe kan dat? er is zoveel meer
Mag niet meer toch? :Squote:
Ah al gezien?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, het zijn dan ook redelijk fijne wel.
wijo wijo :Squote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet meer dat je mijn posts quote en erop reageert, ketelbinkie.
Nu is ie al slap zeker?quote:
Hehe, soms heb je ook even niet meer nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah al gezien?ja ik moet er naar kijken
dafuk
rustmomentjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, soms heb je ook even niet meer nodig.
Hij houdt het al goed vol sinds vanmorgen, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:29 schreef Zosk het volgende:
Hahah daar zou ik me hond vanaf trappen en kapot schieten.
zwijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:29 schreef Zosk het volgende:
Hahah daar zou ik me hond vanaf trappen en kapot schieten.
Ik schaam mij er diep voor. Zo ben ik wel.quote:
Ik zag trouwens laatst dat ik ooit in jouw fobo heb gereageerd. Toen stond er waarschijnlijk een fotoquote:
Werken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef haan33 het volgende:
Waar gaat iedereen heen in de zomervakantie?
Ik krijg nooit iets anders dan kansloze reacties, dus die van jou zal niet zijn opgevallen tussen de meute.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zag trouwens laatst dat ik ooit in jouw fobo heb gereageerd. Toen stond er waarschijnlijk een foto. Het was dan wel een kansloze reactie maar toen was ik ook vrij kansloos dus dat kan wel kloppen.
Ik heb al het bewijs van mijn kant toen maar snel verwijderd.
Echt hequote:
Zeggen we niet, want dan ga jij daar ook heen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef haan33 het volgende:
Mijn bestemming ligt al vast manquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeggen we niet, want dan ga jij daar ook heen.
Het is ook wel 5-6 jaar geleden volgens mijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik krijg nooit iets anders dan kansloze reacties, dus die van jou zal niet zijn opgevallen tussen de meute.
straks even proberenquote:
Turkye, Sidequote:
En Zosk is weer aan het ankerhatenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:26 schreef Zosk het volgende:
Gizmo is weer ankervies aan het doen hoor, jezus
jouw uiquote:
marmaris? ofsoquote:
Spanje, naar m'n schoonpa.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef haan33 het volgende:
En dat na the bad touchquote:
Weetniet, ergens in een 5 sterren all-inclusive hotelquote:
Jaloersquote:
hoog tijd voor een andere hobbyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is ook wel 5-6 jaar geleden volgens mij
Ik ken daar iemand die dat kan regelen mattiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Weetniet, ergens in een 5 sterren all-inclusive hotel
Helaas geen kanon
Regel 3 traytjes kanon en ik leg 200euro neer(serieus)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken daar iemand die dat kan regelen mattie
Die krampachtige liefde voor kanon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Regel 3 traytjes kanon en ik leg 200euro neer(serieus)
Het is mijn lievelingsdrinkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die krampachtige liefde voor kanon.
Nice. Komt goed swsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Regel 3 traytjes kanon en ik leg 200euro neer(serieus)
quote:
GEWOON VIES JONG VUILAK.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En Zosk is weer aan het ankerhaten. Heb hem toch in spoiler gvd
Heerlijk zwoelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |