Ah al gezien?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, het zijn dan ook redelijk fijne wel.
wijo wijo :Squote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet meer dat je mijn posts quote en erop reageert, ketelbinkie.
Nu is ie al slap zeker?quote:
Hehe, soms heb je ook even niet meer nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah al gezien?ja ik moet er naar kijken
dafuk
rustmomentjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, soms heb je ook even niet meer nodig.
Hij houdt het al goed vol sinds vanmorgen, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:29 schreef Zosk het volgende:
Hahah daar zou ik me hond vanaf trappen en kapot schieten.
zwijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Echt erg eigenlijkelke keer weer als ik de foto van Esssmeralda voorbij zie komen in de fobo grabbelton klik ik er op ondanks dat ze vettttttttt lelijk is
maar wel goeie tieten heeft, alleen voor de tieten klik ik elke keer weer
Iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:29 schreef Zosk het volgende:
Hahah daar zou ik me hond vanaf trappen en kapot schieten.
Ik schaam mij er diep voor. Zo ben ik wel.quote:
Ik zag trouwens laatst dat ik ooit in jouw fobo heb gereageerd. Toen stond er waarschijnlijk een fotoquote:
Werken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef haan33 het volgende:
Waar gaat iedereen heen in de zomervakantie?
Ik krijg nooit iets anders dan kansloze reacties, dus die van jou zal niet zijn opgevallen tussen de meute.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zag trouwens laatst dat ik ooit in jouw fobo heb gereageerd. Toen stond er waarschijnlijk een foto. Het was dan wel een kansloze reactie maar toen was ik ook vrij kansloos dus dat kan wel kloppen.
Ik heb al het bewijs van mijn kant toen maar snel verwijderd.
Echt hequote:
Zeggen we niet, want dan ga jij daar ook heen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef haan33 het volgende:
Waar gaat iedereen heen in de zomervakantie?
Mijn bestemming ligt al vast manquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeggen we niet, want dan ga jij daar ook heen.
Het is ook wel 5-6 jaar geleden volgens mijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik krijg nooit iets anders dan kansloze reacties, dus die van jou zal niet zijn opgevallen tussen de meute.
straks even proberenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |