tatta? Wil je batta ofzo?quote:
Je gaat je wel gedragen hier hè, tussen de crème-de-la-creme van KLB?quote:
kom tunneltje vieze schekmeh ik haal ali mohammed kezhi viez joch ik kom je djoeken met de pipa sahgbetquote:
Wat ben jij nu voor een latente homo?quote:
Is goed pharkusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je gaat je wel gedragen hier hè, tussen de crème-de-la-creme van KLB?
Ik kijk het zelf ook maar 1x per maand hoorquote:
Ja aardbeien zagen er ook goed uit, maar kersen zijn zo zeldzaam. Heb ze gelijk gekocht en opgegetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HeerlijkHeb ik zojuist ook gedaan met een bak aardbeien.
Ik zie meestal de laatste paar minuten en somehow is het verhaal dan ook prima te volgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kijk het zelf ook maar 1x per maand hoor
Krabbel je nu terug, haan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kijk het zelf ook maar 1x per maand hoor
wow..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
kom tunneltje vieze schekmeh ik haal ali mohammed kezhi viez joch ik kom je djoeken met de pipa sahgbet
Check die tatta, batta, battieboy, bakra tot de chatra flatra hakken ja.quote:
Ik kijk alleen als lorena weer een laag shirtje aanheeftquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie meestal de laatste paar minuten en somehow is het verhaal dan ook prima te volgen.
Hoe steek je in godsnaam iemand neer met een pistool?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
kom tunneltje vieze schekmeh ik haal ali mohammed kezhi viez joch ik kom je djoeken met de pipa sahgbet
Kan, met zo'n mes eraanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe steek je in godsnaam iemand neer met een pistool?
Ik heb hele mooie gehaald bij Smits (is in Arnhem, maar hebben ook een webshop) met 50% kortingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:10 schreef Allure_ het volgende:
Waar kun je nog ergens leuke enkellaarsjes kopen? Aangezien het toch nooit mooi weer wordt.
Met een beetje geluk steekt hij hem ook zo in zijn shoulderstrap en tegelijk in zijn vitale delen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Of heb je een bajonet aan je colt getaped Haan?
Doodsverwensing? :Squote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk steekt hij hem ook zo in zijn shoulderstrap en tegelijk in zijn vitale delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |