Hij mag het ternauwernood overleven en vervolgens zijn leven heroverwegen, waarna hij het celibaat verkiest in Tibet.quote:
Nee hoor. Slechts een eunuch verwensing.quote:
Anders word ie wel volgespoten met crème de la creme, beetje vernedering.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je gaat je wel gedragen hier hè, tussen de crème-de-la-creme van KLB?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij mag het ternauwernood overleven en vervolgens zijn leven heroverwegen, waarna hij het celibaat verkiest in Tibet.
wat is dit? :Squote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Anders word ie wel volgespoten met crème de la creme, beetje vernedering.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Anders word ie wel volgespoten met crème de la creme, beetje vernedering.
Not our finest hour, deze.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:13 schreef boem-dikkie het volgende:
GTST, enkellaarsjes, haan met z'n faggot bal gescheer. Waar gaat het hier naar toe. In godsnaam.
Hm, ik zie er niets leuks tussenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie gehaald bij Smits (is in Arnhem, maar hebben ook een webshop) met 50% korting![]()
Ik zag ze laatst ook nog bij Shoebaloo staan, maar daar staan ze gewoon nog bij de nieuwe collectie.
JA HEY GISTER GINGEN WE LEKKERE WIJVEN PLAATSENquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:13 schreef boem-dikkie het volgende:
GTST, enkellaarsjes, haan met z'n faggot bal gescheer. Waar gaat het hier naar toe. In godsnaam.
En bij Invito of Hypebazaar ofzo?quote:
Leek mij ook. Soms zou je willen dat je het leven kon regisseren hè.quote:
Een troll met hele grote potenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En bij Invito of Hypebazaar ofzo?
[ afbeelding ]
Wie de fuck koopt dit?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet enkel laarsjes.
Aziaten die bindvoetjes willen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie de fuck koopt dit?
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHA WAT EEN LEKKER WIJF BEN IK TOCH./.
Ook mensen met klompvoeten willen schoeisel.quote:
Ik zie daar echt zoveel wijven in lopen hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie de fuck koopt dit?
Klompvoetenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie de fuck koopt dit?
wat is ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]