in het bron atrikel staan wel linkjes naar die aandoeningen.. maar dat is niet echt bevoorderlijk voor je maagquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Barreltje, ik gooide het voor de grap in google translate, maar dat maakt het er niet beter op!
"hoekige cheilitis"![]()
Ik moet nu eerst dus stoppen met dat spul en dan over een maand weer bloedprikken. Met een beetje mazzel is het dan weer gewoon normaal en hoef ik het niet verder uit te zoeken. Daar ga ik maar een klein beetje vanuit.
Tx wel trouwens.
Dat weet ik verder niet, ik belde vorige week en ik hoorde 'die is normaal, maar de rest is er nog niet dus volgende week even terugbellen', dat was een AIO en nu zei de huisarts zelf ook dat die wel normaal was.quote:
Toch even vragen de volgende keer en bij volgende prikronde mee laten nemen. Bij mij wassie ook 'normaal', maar wel laag-normaal en en de drie rondes erna steeds lager. Just to be surequote:Op donderdag 21 juni 2012 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat weet ik verder niet, ik belde vorige week en ik hoorde 'die is normaal, maar de rest is er nog niet dus volgende week even terugbellen', dat was een AIO en nu zei de huisarts zelf ook dat die wel normaal was.
Interessant, ik wist niet eens dat je daar echt een overdosis van kon hebbenquote:Characteristics of pyridoxine overdose neuropathy syndrome.
Dalton K, Dalton MJ.
Abstract
A newly recognised neurotoxic syndrome due to pyridoxine (B6) overdose is described. It is the largest series of B6 intoxication hitherto reported. A raised serum B6 level was present in 172 women of whom 60% had neurological symptoms, which disappeared when B6 was withdrawn and reappeared in 4 cases when B6 was restarted.
The mean dose of B6 in the 103 women with neurological symptoms was 117 +/- 92 mgs, compared with 116.2 +/- 66 mgs in the control group. There was a significant difference (P less than 0.01) in the average duration of ingestion of B6 in the neurotoxic group of 2.9 +/- 1.9 years compared with 1.6 +/- 2.1 years in controls.
The symptoms were paraesthesia, hyperaesthesia, bone pains, muscle weakness, numbness and fasciculation, most marked on the extremities and predominantly bilateral unless there was a history of previous trauma to the limb. These women were taking a lower dose of B6 than previously described (1,2), which may account for the complete recovery within 6 months of stopping B6.
interressant!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Mijn medische boeken beschrijven alleen een B6 deficiëntie. Dit zegt PubMed:
[..]
Interessant, ik wist niet eens dat je daar echt een overdosis van kon hebben
Even toegevoegd:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paresthesie
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyperaesthesia (geen Nederlandse versie)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fasciculatie
Ja, volgens mij 1 van de grootste van Nederland.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:22 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat een spa?
Goedemorgen allen! Nog 1 dagje werken en dan een eenzaam weekend
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja, volgens mij 1 van de grootste van Nederland.
Krijg pedicure, hotstone massage en hydro massage.
http://www.tamponwellness.com/quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:46 schreef Brighteyes het volgende:
Elysium!
heerlijk!
Wat zijn welness tampons?
Ik ben 1,5 ons afgevallen tov vorige week, plus die bonuskilo van het weekend. Ik neem echt nooit meer pizza!Nu snap ik wat ze bedoelen met 'het is het niet waard'.
Dat zijn gewoon Beppy's in een luxe verpakkingquote:
Ah, zo'n hoerenschuimgevalletjequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:54 schreef Joene het volgende:
Dat zijn gewoon Beppy's in een luxe verpakking
O.oquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat dus! Vriendin in de prostitutie gaf ze aan mij toen ik zei dat ik niet mee kon naar de sauna wegens maandelijks gedoe. Nou, met zo'n ding kan je dus alles hè *wink wink*
Ik voelde alles samentrekken bij deze post... En niet op de goede manier....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, zo'n hoerenschuimgevalletjeWerken geweldig, wel even oppassen met verwijderen dat je niet met je nagels wat weefsel beetpakt
(vriendin deed dat, ouch)
Heel veel plezier!
Daar zijn die dingen idd standaard ....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat dus! Vriendin in de prostitutie gaf ze aan mij toen ik zei dat ik niet mee kon naar de sauna wegens maandelijks gedoe. Nou, met zo'n ding kan je dus alles hè *wink wink*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |