Ja, volgens mij 1 van de grootste van Nederland.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:22 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat een spa?
Goedemorgen allen! Nog 1 dagje werken en dan een eenzaam weekend
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja, volgens mij 1 van de grootste van Nederland.
Krijg pedicure, hotstone massage en hydro massage.
http://www.tamponwellness.com/quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:46 schreef Brighteyes het volgende:
Elysium!
heerlijk!
Wat zijn welness tampons?
Ik ben 1,5 ons afgevallen tov vorige week, plus die bonuskilo van het weekend. Ik neem echt nooit meer pizza!Nu snap ik wat ze bedoelen met 'het is het niet waard'.
Dat zijn gewoon Beppy's in een luxe verpakkingquote:
Ah, zo'n hoerenschuimgevalletjequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:54 schreef Joene het volgende:
Dat zijn gewoon Beppy's in een luxe verpakking
O.oquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat dus! Vriendin in de prostitutie gaf ze aan mij toen ik zei dat ik niet mee kon naar de sauna wegens maandelijks gedoe. Nou, met zo'n ding kan je dus alles hè *wink wink*
Ik voelde alles samentrekken bij deze post... En niet op de goede manier....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, zo'n hoerenschuimgevalletjeWerken geweldig, wel even oppassen met verwijderen dat je niet met je nagels wat weefsel beetpakt
(vriendin deed dat, ouch)
Heel veel plezier!
Daar zijn die dingen idd standaard ....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat dus! Vriendin in de prostitutie gaf ze aan mij toen ik zei dat ik niet mee kon naar de sauna wegens maandelijks gedoe. Nou, met zo'n ding kan je dus alles hè *wink wink*
tnx!quote:
ohh.. dat is toch al binnen het jaar!quote:
Nee niet echt geloof ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:55 schreef Vanyel het volgende:
Zeg van zwangerschap word je niet slank hoor
of interpreteer ik die cryptische teksten verkeerd?
ach een "buikgriepje" helpt toch wel ?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:55 schreef Vanyel het volgende:
Zeg van zwangerschap word je niet slank hoor
of interpreteer ik die cryptische teksten verkeerd?
dat doel je toch niet op mij en tico he ?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:38 schreef Barreltje het volgende:
oh en ik begreep dat er nog een (voorzichtige) "gefeliciteerd" geplaatst kan worden in dit topic?
of liever in het andere topic![]()
wel nee..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:48 schreef Joene het volgende:
[..]
dat doel je toch niet op mij en tico he ?
Whahahahaquote:
gefeliciteerd dan maar hequote:
Zou je denken?quote:
En gezien de situatie vond ik het niet echt voor de hand liggenquote:
dan moet jij het maar voor 2 doenquote:
Nee niet echt. Dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En gezien de situatie vond ik het niet echt voor de hand liggen
Maar gefeliciteerd Tico en Joene![]()
't is makkelijk te voorkomen anno 2012quote:
Hmz. Soms gaat het niet zo goed met voorkomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is makkelijk te voorkomen anno 2012
Maar hopelijk heeft ie jouw looks!
just kidding, vind het wel superleuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |