SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
ben jij onder de 35? dat wist ik nietquote:
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Echt heHet is een wonder
![]()
Lol... staat hier een klant in de winkel... Nouja, klant... ze komt hier eens in de week binnen om te vragen of ze geld mag lenenOf misschien wat sigaretten
![]()
We kennen het hele mens niet, afgezien van die ene keer dat ze rond de kerst kwam vragen of we misschien naaktfoto's van haar konden maken... Op de drukste zaterdag voor kerst, tijdens openingstijd, midden in de winkel... Hadden nog geen antwoord gegeven en toen stond ze haar kleren al uit te trekken
Maar niet van haar!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
iedereen wil toch naaktfoto's van jou pien?
Haha. Wel een bizar verzoek!quote:
Wat een verzoek ookquote:
vind je het niet normaal dan om een fotozaak binnen te lopen en te vragen om een fotosessie? ik zou niet weten waar anders namelijk. die prive fotografen maken alleen maar misbruik van jequote:
Gewoon whatsappen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan een voicemail inspreken
Maar goed, nu toch maar doen, want dat scheelt weer terugbellen
Dat gaat een beetje moeilijkquote:
Gewoon inspreken en klaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan een voicemail inspreken
Maar goed, nu toch maar doen, want dat scheelt weer terugbellen
Ik ga die mensen niet in mijn telefoon zettenquote:
en een Apple?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Oooo! Ik krijg nu een foto van sylvesterrr!
Met Starbucks koffie
overratedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Met Starbucks koffie
The Bastardquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Met Starbucks koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Solique op 19-06-2012 13:19:34 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
omdat deze echt heel grappig is en jullie nu toch in mijn AT staan: mag je hier ook sc-en als je niet gaat meeten en vriendjes zoekt en zo?quote:
Als je om 17u vanmiddag ¤ 100 in de linker prullenbak op het station doet en weg loopt, dan wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat deze echt heel grappig is en jullie nu toch in mijn AT staan: mag je hier ook sc-en als je niet gaat meeten en vriendjes zoekt en zo?
Waarom nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat deze echt heel grappig is en jullie nu toch in mijn AT staan: mag je hier ook sc-en als je niet gaat meeten en vriendjes zoekt en zo?
welk station dan ook? wordt nog een hele zoektocht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:23 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Als je om 17u vanmiddag ¤ 100 in de linker prullenbak op het station doet en weg loopt, dan wel.
Projecten die de beste man voor ogen had waren niet echt WBSO-waardig, maar een toekomstig project wel. Alleen is dat pas over een week of 5 bekend. Afwachten maarquote:
explain.... welk topic en hoe horen wij daarbij?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
ja weet ik veel, omdat jullie bij dat andere topic horen zeg maar
Ik ben ook nog geen 1x bij een meeting geweest... Misschien gebeurd het een keer maybe not.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb toch niks te doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
welk station dan ook? wordt nog een hele zoektocht.
Het is wel de essentie dat dit de SC is van het andere topic waar het inderdaad gaat om meeten, contacten, etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
en ik heb geen 100 euroquote:
als het maar duidelijk dat dit GEEEN dating-topic is....want dan heb je een paar mensen op de kastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is wel de essentie dat dit de SC is van het andere topic waar het inderdaad gaat om meeten, contacten, etc. Maar zie genoeg mensen hier voorbij komen.
*Meldt*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is wel de essentie dat dit de SC is van het andere topic waar het inderdaad gaat om meeten, contacten, etc.
Maar zie genoeg mensen hier voorbij komen die nog niet op een meet zijn geweest.
Truequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als het maar duidelijk dat dit GEEEN dating-topic is....want dan heb je een paar mensen op de kast
Hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als het maar duidelijk dat dit GEEEN dating-topic is....want dan heb je een paar mensen op de kast
Zou jij willen date met mij?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Zolang het niet over daten gaat in het topicquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]alles draait toch om daten?
fok is toch een datingsite?
verdorie! heb ik voor niks al die jaren hier rond gehangen!
oh... dan heb ik al die jaren wat gemist denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]alles draait toch om daten?
fok is toch een datingsite?
verdorie! heb ik voor niks al die jaren hier rond gehangen!
ja zeg dat tegen mijn exbaas!quote:
Misschien, misschien nietquote:
Als we romantische zwart en wit foto's gaan maken welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
de vraag is denk ik eerder andersom... zou je dat aandurven
el_thijs nog 3 dagen....dus niet zeuren~!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zeg dat tegen mijn exbaas!
ik heb nog 11 dagen op mijn contract![]()
Het is dus je baas en geen ex-baasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zeg dat tegen mijn exbaas!
ik heb nog 11 dagen op mijn contract![]()
Kan geregeld worden. ik ken nog wel een adresje. ze doet ook loveshootsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:28 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Als we romantische zwart en wit foto's gaan maken wel
mag ik ook niet vragen wie het hier met wie doet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang het niet over daten gaat in het topic
Buiten topic maakt niet uit
Een keer regenen en de playah's zijn janka's.quote:
Meen je dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kan geregeld worden. ik ken nog wel een adresje. ze doet ook loveshoots
Onder voorbehoud, want ik weet nu ook niet meer hoe het eraan toe zal gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
el_thijs nog 3 dagen....dus niet zeuren~!
heul nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag ik ook niet vragen wie het hier met wie doet?
want true-fok-style word hier vast wat afgekust
aangezien ik geen loon meer krijg (lang verhaal) en ik niet meer op mijn werk hoef te zijn vind ik het mijn ex baasquote:
Ik heb niemandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat deed je? en waarom kun je niet blijven?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, want ik weet nu ook niet meer hoe het eraan toe zal gaan
Ze hebben toch die boobies gevoeld!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een keer regenen en de playah's zijn janka's.
Dat PM je maar, das prive.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah tnxquote:
Nothing beats the real thing.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ze hebben toch die boobies gevoeld!
soggen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb niemand
Wat denk je anders wat ik op fok! doe![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aangezien ik geen loon meer krijg (lang verhaal) en ik niet meer op mijn werk hoef te zijn vind ik het mijn ex baas
ja ik meen het dat ze loveshoots doet..... (even onverbloemd reclame maken: www.byannerieke.com)quote:
Doet ze zelf ook mee? Maakt het alleen nog maar leuker...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja ik meen het dat ze loveshoots doet..... (even onverbloemd reclame maken: www.byannerieke.com)
Duh ik ook. Oh, wacht ik werk soms.quote:
Jij was toch aan het bellenquote:
nieuw vlees in het topic he... mannetjes gaan zich weer bewijzenquote:
nee want dan moet ik verdorie toch meeten!quote:
denk niet dan manlief dat goed vindquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:32 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Doet ze zelf ook mee? Maakt het alleen nog maar leuker...
Baan staat op de tocht en heb nu van de twee weken nog 3 dagen om mezelf te bewijzen. Werk hier net sinds maart. Subsidieadviesbureau. Ik lever naar mijn mening goed werk af, maar ze wijzen me steeds op mijn gebrek aan kennis. Heb ook het idee dat hier het niveau een heel stuk hoger ligt dan ik gewend ben. Maar als je voorgaand 5 maanden thuis hebt gezeten, neem je elk werk aan...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat deed je? en waarom kun je niet blijven?
succes in ieder geval!
Met zijn 2e is het date en geen meeten he...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan moet ik verdorie toch meeten!
het is allemaal een truc!
dus ik heb zondag een date gehad met el_thijs???? waarom weet ik dat nu pasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Met zijn 2e is het date en geen meeten he...
Krijgen we de ontken-meet nu ook al?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Hopelijk kun je er toch iets uit slepen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Baan staat op de tocht en heb nu van de twee weken nog 3 dagen om mezelf te bewijzen. Werk hier net sinds maart. Subsidieadviesbureau. Ik lever naar mijn mening goed werk af, maar ze wijzen me steeds op mijn gebrek aan kennis. Heb ook het idee dat hier het niveau een heel stuk hoger ligt dan ik gewend ben. Maar als je voorgaand 5 maanden thuis hebt gezeten, neem je elk werk aan...
Ooo vandaar!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nieuw vlees in het topic he... mannetjes gaan zich weer bewijzen
Wel gvd...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dus ik heb zondag een date gehad met el_thijs???? waarom weet ik dat nu pas
owja...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Och, beter te laat dan nooitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is irrelevant in deze kwestie... alles kan kapotquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo vandaar!
Maar volgens mij is rhu gewoon bezet of het moet ondertussen uit zijn
nee ik ben nog steeds gewoon bezet hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo vandaar!
Maar volgens mij is rhu gewoon bezet of het moet ondertussen uit zijn
Oja, tuurlijk! Was ik even vergetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is irrelevant in deze kwestie... alles kan kapot
Of lijd jij aan ontken-datenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijgen we de ontken-meet nu ook al?
gelukkig hebben we het excuus dat Pien en HJ er ook warenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel gvd...
Waarom ik dus nu ook verdorie!
Ik reis niet met het veevervoer... ik heb eigen vervoer dus liever op een andere plek...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja...
ow nee dan is het prima
zelfde station als waar ik het geld niet achter heb gelaten dan?
Leerzaam zeker, en ik heb kennis genoeg opgedaan. Maar ik ben van grond uit een ICT-er en ook al begeleid ik ICT-projecten voel ik toch geen klik meer met het bedrijf. Ik zoek in ieder geval al verder, en een collega op een andere vestiging mocht blijven totdat of zijn contract af liep of totdat hij een andere baan vond. Dat wil ik dan ook anders vind ik het niet rechtvaardig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hopelijk kun je er toch iets uit slepen!
en anders was het misschien toch heel leerzaam?
Inderdaad, mini-meet FTW.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gelukkig hebben we het excuus dat Pien en HJ er ook waren
So true.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is irrelevant in deze kwestie... alles kan kapot
ik heb ook geen auto natuurlijk in het kader van fucking arm zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:35 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik reis niet met het veevervoer... ik heb eigen vervoer dus liever op een andere plek...
niet zeuren... fietsen is goed voor de lijn & conditiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook geen auto natuurlijk in het kader van fucking arm zijn
dus helaas, over een jaar of 4 dan als ik wel een auto heb?
en een rijbewijs
Meer een double date...quote:
tja dat zou netjes zijn maar mijn ervaring is ondertussen: werkgevers denken (terecht) vooral aan hun eigen bedrijfquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leerzaam zeker, en ik heb kennis genoeg opgedaan. Maar ik ben van grond uit een ICT-er en ook al begeleid ik ICT-projecten voel ik toch geen klik meer met het bedrijf. Ik zoek in ieder geval al verder, en een collega op een andere vestiging mocht blijven totdat of zijn contract af liep of totdat hij een andere baan vond. Dat wil ik dan ook anders vind ik het niet rechtvaardig.
Echt wtf hoe kom jij aan een pc met internet...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook geen auto natuurlijk in het kader van fucking arm zijn
dus helaas, over een jaar of 4 dan als ik wel een auto heb?
en een rijbewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |