el_thijs nog 3 dagen....dus niet zeuren~!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zeg dat tegen mijn exbaas!
ik heb nog 11 dagen op mijn contract![]()
Het is dus je baas en geen ex-baasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zeg dat tegen mijn exbaas!
ik heb nog 11 dagen op mijn contract![]()
Kan geregeld worden. ik ken nog wel een adresje. ze doet ook loveshootsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:28 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Als we romantische zwart en wit foto's gaan maken wel
mag ik ook niet vragen wie het hier met wie doet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang het niet over daten gaat in het topic
Buiten topic maakt niet uit
Een keer regenen en de playah's zijn janka's.quote:
Meen je dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kan geregeld worden. ik ken nog wel een adresje. ze doet ook loveshoots
Onder voorbehoud, want ik weet nu ook niet meer hoe het eraan toe zal gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
el_thijs nog 3 dagen....dus niet zeuren~!
heul nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag ik ook niet vragen wie het hier met wie doet?
want true-fok-style word hier vast wat afgekust
aangezien ik geen loon meer krijg (lang verhaal) en ik niet meer op mijn werk hoef te zijn vind ik het mijn ex baasquote:
Ik heb niemandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat deed je? en waarom kun je niet blijven?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, want ik weet nu ook niet meer hoe het eraan toe zal gaan
Ze hebben toch die boobies gevoeld!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een keer regenen en de playah's zijn janka's.
Dat PM je maar, das prive.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah tnxquote:
Nothing beats the real thing.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ze hebben toch die boobies gevoeld!
soggen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb niemand
Wat denk je anders wat ik op fok! doe![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aangezien ik geen loon meer krijg (lang verhaal) en ik niet meer op mijn werk hoef te zijn vind ik het mijn ex baas
ja ik meen het dat ze loveshoots doet..... (even onverbloemd reclame maken: www.byannerieke.com)quote:
Doet ze zelf ook mee? Maakt het alleen nog maar leuker...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja ik meen het dat ze loveshoots doet..... (even onverbloemd reclame maken: www.byannerieke.com)
Duh ik ook. Oh, wacht ik werk soms.quote:
Jij was toch aan het bellenquote:
nieuw vlees in het topic he... mannetjes gaan zich weer bewijzenquote:
nee want dan moet ik verdorie toch meeten!quote:
denk niet dan manlief dat goed vindquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:32 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Doet ze zelf ook mee? Maakt het alleen nog maar leuker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |