Je wilt niet weten hoe er met die dingen op die verzamelterreinen wordt gereden. Dat gaat ook niet echt alsof er ingereden moet worden.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:49 schreef MdMa98 het volgende:
Ze is te spreken over het optrekken en de koersvastheid van de auto. Straks ben ik hem nog kwijt! haha.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Vast wel goed
Het is toch meer een damesauto he![]()
Over lelijk gesproken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef MdMa98 het volgende:
Keek vanmiddag toevallig even in een IQ inderdaad krap maar totaal andere klasse.
de iq is volgens mij meer bedoeld als een luxe wagen die ook geschikt is voor de snelweg. ziet er van binnen een stukje volwassener uit dan een smart, passen met proppen ook wel 4 mensjes in, en is de duurste kleine dacht ik (excentrieke merken uitgezonderd)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
De IQ is dan ook een stukje kleiner dan de Up he, speelt inhetzelfde segment als de Smart
Het zal in ieder geval iets zijn dat door de Germaanse buren gefabricationeerd is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iq is redelijk hip. wat voor auto heb jij?
bmw is wel nice. vag is wel lelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval iets zijn dat door de Germaanse buren gefabricationeerd is.
Ik vind 'm redelijk lelijk. Maar is een kwestie van smaakquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iq is redelijk hip. wat voor auto heb jij?
ah. kay dan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik vind 'm redelijk lelijk. Maar is een kwestie van smaak
Een Volvo 960.
Sorry helaasquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval iets zijn dat door de Germaanse buren gefabricationeerd is.
Ik snap niet zo goed dat men zo enthousiast is over deze cijfers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
47 aantal
Benzin
4,26 min
5,37 gem
6,69 max
http://www.spritmonitor.d(...)%21.html?powerunit=2
http://www.werkelijkverbruik.nl/quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
47 aantal
Benzin
4,26 min
5,37 gem
6,69 max
http://www.spritmonitor.d(...)%21.html?powerunit=2
Ik vind werkelijkverbruik.nl enorm negatief qua verbruiksschaling. Dit komt omdat lease rijdend Nederland over het algemeen een redelijk zware voet heeftquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://www.werkelijkverbruik.nl/
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:59 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik vind werkelijkverbruik.nl enorm negatief qua verbruiksschaling. Dit komt omdat lease rijdend Nederland over het algemeen een redelijk zware voet heeft
De verbruiksmonitor van autoweek is een stuk realistischer.
Omg. mijn Focus '11 1.6vtiquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://www.werkelijkverbruik.nl/
Geloof dat ik in theorie iets van 1:10 ofzo moeten halen en in de praktijk is het iets van 1:9 ..dus klopt aardig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:02 schreef CoolGuy het volgende:
ik zou in theorie iets van 1 op 22 moeten halen ofzo dacht ik. In de praktijk kom ik aan 1 op..mwah...18, maar ik rij hele stukken snelweg op de CC.
Daar staat dan wel tegenover dat ik dat Start/Stop uitgezet heb want dat vind ik irritant.
Mijn auto zou volgens norm 1 op 14.7 verbruiken, travelcard geeft aan 1 op 11.1.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://www.werkelijkverbruik.nl/
Sorry maar even..wat de fuck is jouw probleem?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:41 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Mijn auto zou volgens norm 1 op 14.7 verbruiken, travelcard geeft aan 1 op 11.1.
Het norm verbruik haal ik op vakantie met gemak en kan het dan zelfs beter, dan haal ik namelijk makkelijk 1 op 16 zelfs met snelweggemiddelden van 140.
Dat Travelcard verbruik haal ik alleen als ik 'm bij elk verkeerslicht met vol gas de turbo injaag en volvo's 960 van de linkerbaan weg wil jagen.
(niet dat ik dat ooit doe overigens)
Met de Aygo heb ik in het verleden gem 1:17 gereden. Met de Mii is 1:21 prima haalbaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat men zo enthousiast is over deze cijfers.
De Aygo heeft deze cijfers al 6 jaar.
Een Yaris / Auris / Prius (Wagon) die beduidend groter, krachtiger en comfortabeler zijn verbruiken hetzelfde of zelfs minder.
De Yaris hybrid haalt in de praktijk zelfs 1:25. Alleen dan heb je wel aanzienlijk meer auto met alle denkbare luxe aanboord.
Volgens spritmonitor is het praktijk verbruik van de Aygo en de Up nagenoeg gelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met de Aygo heb ik in het verleden gem 1:17 gereden. Met de Mii is 1:21 prima haalbaar.
Ik praat over ervaring, niet over gegevens van een site..quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volgens spritmonitor is het praktijk verbruik van de Aygo en de Up nagenoeg gelijk.
Dat is nou 6 jaar innovatie bij VAG
Die niks mogen trekken en 30000 euro kosten ipv van 20000 euro waardoor je net zo goed een 20% bijtellings auto kan kopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op 14% motorisering in het C segment van VAG![]()
Iets wat Toyota en Honda al 6 jaar geleden in het assortiment hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |