quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de Up er van de 3 het meest uitzien alsof er een 45KM bordje op hoort
Ik heb je topic gevonden broertje!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef CoolGuy het volgende:
Ik reed vanmorgen achter een zwarte Up. Ik blijf het geen mooie auto vinden en hij begint nu al direct aan het stereotype beeld te voldoen dat het een auto is voor mensen die niet kunnen of durven te rijden, want waar je 50 mag vond deze mevrouw het prima om nog geen 30 te rijden. Die denkt ook dat ze in dr Uppie op de weg is.
ja smaken verschillen nu eenmaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef ArnosL het volgende:
Nu vind ik hem in het zwart eigenlijk mooier
Ik zie regelmatig zo'n trein met allemaal Volkswagens/Audi's erop langs komen, maar de laatste tijd staat zo'n beetje de hele bovenkant vol met Volkswagen Ups.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja smaken verschillen nu eenmaal
er rijden er trouwens al best veel rond is me opgevallen.
Vertelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef MdMa98 het volgende:....
Annyway hoor zo hoe m`n meisje het gehad heeft in de Up! Nu even vis kruiden, anders geen eten.
Grappigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:44 schreef Andyy het volgende:
Heb er eens eentje met een vriend ingereden (had iets minder dan 100 km gelopen).
Die zal vast niet oud worden
Je wilt niet weten hoe er met die dingen op die verzamelterreinen wordt gereden. Dat gaat ook niet echt alsof er ingereden moet worden.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:49 schreef MdMa98 het volgende:
Ze is te spreken over het optrekken en de koersvastheid van de auto. Straks ben ik hem nog kwijt! haha.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Vast wel goed
Het is toch meer een damesauto he![]()
Over lelijk gesproken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef MdMa98 het volgende:
Keek vanmiddag toevallig even in een IQ inderdaad krap maar totaal andere klasse.
de iq is volgens mij meer bedoeld als een luxe wagen die ook geschikt is voor de snelweg. ziet er van binnen een stukje volwassener uit dan een smart, passen met proppen ook wel 4 mensjes in, en is de duurste kleine dacht ik (excentrieke merken uitgezonderd)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
De IQ is dan ook een stukje kleiner dan de Up he, speelt inhetzelfde segment als de Smart
Het zal in ieder geval iets zijn dat door de Germaanse buren gefabricationeerd is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iq is redelijk hip. wat voor auto heb jij?
bmw is wel nice. vag is wel lelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval iets zijn dat door de Germaanse buren gefabricationeerd is.
Ik vind 'm redelijk lelijk. Maar is een kwestie van smaakquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iq is redelijk hip. wat voor auto heb jij?
ah. kay dan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik vind 'm redelijk lelijk. Maar is een kwestie van smaak
Een Volvo 960.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |