Heb je nog een auto naast de Up!?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:34 schreef MdMa98 het volgende:
Vandaag Up!loos, vrouwlief heeft hem een dagje mee te werk. Alvast wennen voor als ze er ook mee gaat rijden naar Frankrijk.
Dat beige interieur is leuk!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gister proef gereden in de citigo![]()
Helemaal top nu alleen nog een automaat![]()
Die komt pas einde van het jaar
Nja we hebben ook gewoon nog een autorijtopic en pta sc. Dus wellicht is een reeks voor dit dan wat overdreven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:39 schreef MdMa98 het volgende:
Met alle respect, zijn vaak de users die er op aangesproken dienen te worden toch?
Nee, van 1 ervaring niet, maar ik gok dat ik nog wel meer van dat soort ervaringen krijg. Overigens, ik vraag me wel af of jij vindt dat de ABS in de Up het beter doet dan in je Mazda..?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:45 schreef MdMa98 het volgende:
Jammer dat je er zo over denkt Coolguy, persoonlijk vind ik het van niet. Maar van 1 ervaring kun je geen waarheid maken. Ik rijdt persoonlijk pittig door, haal ook gewoon in en schroom niet om links te gaan staan bij rechtdoor aan de stoplichten. Auto heeft genoeg pit om vooraan weer te eindigen.
Ik ben bang dat dit wederom een gevalletje is. Liever kwantiteit dan kwaliteit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef MdMa98 het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in. Al lees ik wat berichten over Up!s die zijn stilgevallen, of al na 3 dagen voor een servicebeurt naar de garage willen.
In Twingo's, Yarissen en Agila's zijn denk ik nog veel ergerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, van 1 ervaring niet, maar ik gok dat ik nog wel meer van dat soort ervaringen krijg. Overigens, ik vraag me wel af of jij vindt dat de ABS in de Up het beter doet dan in je Mazda..?
Ik plaats de Up in datzelfde rijtje hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef H-D het volgende:
[..]
In Twingo's, Yarissen en Agila's zijn denk ik nog veel erger
Hmm kweenie maar vind dat de Up! nog iets 'fris' en guitigs heeft wat die drie ab-so-luut niet hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik plaats de Up in datzelfde rijtje hoor.
Je refereert nu aan de 1.2 TSI motoren? Volgens mij wordt dat allemaal door VW zonder kosten voor de klanten opgelost. Stond tenminste in de autoweek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit wederom een gevalletje is. Liever kwantiteit dan kwaliteit.
Het lijkt wel of dit de nieuwe strategie is van de VAG groep.
Het dashboard en het eerste gevoel met de auto premium laten aanvoelen maar onder de motorkap bezuinigen op de techniek.
Als VW nog even zo doorgaat dan is er weinig meer over van dat betrouwbare imago.
Nou, ik vind de nieuwe Yaris toch anders best fris als je 't mij vraagtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm kweenie maar vind dat de Up! nog iets 'fris' en guitigs heeft wat die drie ab-so-luut niet hebben.
Nee sorry vind het nog steeds niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik vind de nieuwe Yaris toch anders best fris als je 't mij vraagt
De 1.2TSI en de 1.4TSI inderdaad en dan hebben we het niet alleen over de kettingproblemen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je refereert nu aan de 1.2 TSI motoren? Volgens mij wordt dat allemaal door VW zonder kosten voor de klanten opgelost. Stond tenminste in de autoweek.
Ik heb zelf een Golf VI en de nieuwe Jetta gereden, beiden met TDI motor en geen centje pijn hoor.
Zeker de hybride versiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik vind de nieuwe Yaris toch anders best fris als je 't mij vraagt
Je moet dat relatief zien natuurlijk he, want ik vind de auto op zich niks aan, maar ik vind 'm toch een fris voorkomen hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee sorry vind het nog steeds niks.
En die nieuwe Agila![]()
![]()
Wat is daar frisser aan dan de gewone?quote:
Ja ik dus nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je moet dat relatief zien natuurlijk he, want ik vind de auto op zich niks aan, maar ik vind 'm toch een fris voorkomen hebben.
De Agila is altijd een draak van een auto geweest.
Oh dat mag uiteraardquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat is daar frisser aan dan de gewone?
[..]
Ja ik dus niet![]()
Klopt.
En dan is zo'n Up! toch wel geiniger.
Ja dat bedoel ik. Veel leuker/frisser dan een Agila.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh dat mag uiteraard![]()
Dan een Agila? Jazeker. Beiden passen zowat in de kofferbak van de Jetta
Nou ja, als je (maar) een kleine auto wil (/kunt betalen) dan is de Up natuurlijk een prima optie om toch ook nog een auto van een beetje een merk te hebben. Bij Audi, BMW en Mercedes hoef je dan niet aan te kloppen want die bedienen dat segment niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Veel leuker/frisser dan een Agila.
Wat ik eigenlijk bedoel is; mijn keus zou de Up! ook absoluut niet zijn. Ik heb totaal niks met dit soort auto's. Maar ik vind 'm wel geiniger dan heel veel andere auto's in dat segment. Al vind ik de Citigo misschien wel nog iets leuker. Maar nog steeds heb ik er niets mee.
Je kunt ook nog een Fiat 500 ofzo kopen natuurlijk. Het hoeft niet meteen Duits te zijn, iig voor mij nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, als je (maar) een kleine auto wil (/kunt betalen) dan is de Up natuurlijk een prima optie om toch ook nog een auto van een beetje een merk te hebben. Bij Audi, BMW en Mercedes hoef je dan niet aan te kloppen want die bedienen dat segment niet.
Ik vind de Up er van de 3 het meest uitzien alsof er een 45KM bordje op hoortquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef CoolGuy het volgende:
Ik reed vanmorgen achter een zwarte Up. Ik blijf het geen mooie auto vinden en hij begint nu al direct aan het stereotype beeld te voldoen dat het een auto is voor mensen die niet kunnen of durven te rijden, want waar je 50 mag vond deze mevrouw het prima om nog geen 30 te rijden. Die denkt ook dat ze in dr Uppie op de weg is.
Jaja...eej...eej.. did you see what I did there?
Ik heb geen idee wat de 500 moet kosten, maar ik zou zeggen dat die duurder is dan een Up?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een Fiat 500 ofzo kopen natuurlijk. Het hoeft niet meteen Duits te zijn, iig voor mij niet![]()
Verder vind ik de Citigo iets gedistingeerder en iets minder hipster dan de Up!
Ja klopt maar qua formaat e.d. zit ie wel in die klasse. Al is ie natuurlijk veel meer premium.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de 500 moet kosten, maar ik zou zeggen dat die duurder is dan een Up?
Het gaat meer over het VAG trio, de andere A's zijn ter vergelijkingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:35 schreef MdMa98 het volgende:
Plaatje in de op! gehouden. Mischien kan een modje de topic titel aanpassen naar "De VW Up! en andere A-segment auto`s"?
Wat vind jij eigenlijk van de Citigo dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:18 schreef MdMa98 het volgende:
D. Goed idee, miss dat een modje daar iets van kan maken? animo genoeg dunkt me.
Op basis van de foto's en artikelen vind ik het interieur wel gaaf.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef MdMa98 het volgende:
Ik heb de citigo nog niet van dichtbij mogen bewonderen, dus kan er nog weinig over kwijt. Denk dat hij er verder ok uit zal zien. Van binnen geen idee nog.
Daar ging het ook al over 'dikke' BMW's, dus dat zegt niet zoveelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:39 schreef Fritessaus het volgende:
Klopt helemaal, is niet echt een eerlijke vergelijking. Maar omdat 'ie eerder in dit topic naar voren werd gehaald.
Vast wel goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef MdMa98 het volgende:
Dat de Alto nog niet voorbij gekomen is![]()
Annyway hoor zo hoe m`n meisje het gehad heeft in de Up! Nu even vis kruiden, anders geen eten.
zag hem laatst in het wit, dan is die achterkant een stuk mooier (soort bicolor voertuigje)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:33 schreef ArnosL het volgende:
Op de achterkant na vind ik de Up! wel een tof bakkie eigenlijk. Ik vraag me alleen af hoeveel toeren zo'n Up! nou maakt bij 120 op de snelweg? Lijkt me niet dat ie daar voor gemaakt is namelijk en om nou met 4 tot 5000 toeren te rijden bij 120 is ook niet echt prettig![]()
Kan zo'n 1.0 Ford blokje met 100 of 125 pk niet in een Up! trouwens?
Hmm ja, volgens Google ziet ie er dan wel een stuk beter uit. Al zou ik voor een zwarte gaan, ik heb een hekel aan auto's wassen namelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zag hem laatst in het wit, dan is die achterkant een stuk mooier (soort bicolor voertuigje)
true en ik zie hem ook nog het vaakst in het zwart rijden maar vind hem dan echt oerlelijk van achterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:38 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hmm ja, volgens Google ziet ie er dan wel een stuk beter uit. Al zou ik voor een zwarte gaan, ik heb een hekel aan auto's wassen namelijk
Echt? Ik vind hem er zo nog wel leuk uit zien, zeker icm die wieldoppen:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
true en ik zie hem ook nog het vaakst in het zwart rijden maar vind hem dan echt oerlelijk van achter
nopes.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:48 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem er zo nog wel leuk uit zien, zeker icm die wieldoppen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |