kut er had achter gemoeten "Van miniem"quote:
Hele nette TT hoor. Geen hoer erin, geen stront. En sex is heel normaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik voel weer een waarschuwinkje aankomen
Een kapotte ja. Na tig clicks is de beeldsensor dood. Het Nikon Service centre in Tokyo (want natuurlijk gebeurt zoiets op vakantie) kon het niet meer maken. Ik ben dus ook zoekende, maar eerst maar eens wat sparen, ik heb iets te veel dingen die kapot gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:24 schreef Miniem het volgende:
[..]Ik ga wss een spiegelreflex kopen.
Heb jij ook een spiegelreflex Pheno?
Ok, jammer welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een kapotte ja. Na tig clicks is de beeldsensor dood. Het Nikon Service centre in Tokyo (want natuurlijk gebeurt zoiets op vakantie) kon het niet meer maken. Ik ben dus ook zoekende, maar eerst maar eens wat sparen, ik heb iets te veel dingen die kapot gaan.
Prima, het is namelijk seks. geen sex.quote:
Waren er waarschuwingen danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik voel weer een waarschuwinkje aankomen
Meester, ze zeggen vieze woordjes!quote:
Ik heb er nu geen kunnen vinden, die 20/25% is net geschlussen, behalve die ene eeuwige-altijd-werkende van 5 eurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Pis, hejje kortingscodes by any chance?
Ik heb toch nog een vest gevonden geloof ik
9690 en 1304quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Pis, hejje kortingscodes by any chance?
Ik heb toch nog een vest gevonden geloof ik
Ja maar dat stond er nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima, het is namelijk seks. geen sex.
Taalnazi to the rescue!
Rot op, jij laat ook nooit wat zienquote:
Alsof je daar ooit om gevraagd hebtquote:
Kijk aan jou heb ik watquote:
Eerste doet het niet bij mij. Of ik heb teveel sale zooi.quote:
Toen ik mijn manboobs hier toonde gingen ze huilen.quote:
Zeker jammer, pareltje dit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model
Net aangevuld, maar nu al weer weg, jammer!
Oh leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G10%2098935%20D1125%2056%201665%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Tis dat ik geen wit draag zeg , wat een snoepje
Echt pareltje of dikke parelmisser?quote:
quote:
Ja je moet echt in 2 seconden op bestellen klikken, erg klotequote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Dat vest dat ik wilde is er alweer niet meer als ik ga afrekenen, mogen ze de rest ook in hun hol douwen
Nou hier danquote:
Oh blegh, beeeeeeeeeeige.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.hm.com/nl/dressingroom/LADIES?lid=Look_0019996
Oh zo issie tof, andere kleur, ander model, same birdies.
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:00 schreef Muis006 het volgende:
http://www.wtf.nl/grenzel(...)man-sterft-niet.html
Oeps
Foutje bedanktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:00 schreef Muis006 het volgende:
http://www.wtf.nl/grenzel(...)man-sterft-niet.html
Oeps
Ohquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Suck on my chocolat salty balls op de radio
Geniaalquote:
welke?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:33 schreef Miniem het volgende:
Fuckyeah, spiegelreflex gereserveerd![]()
Morgen halen
Had ik toch liever dan de Canon eos 600d.quote:
Lenzen > body. Je hele lenzenpakket over tien jaar uinruilen doe je niet, over tien jaar een body: goed te doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had ik toch liever dan de Canon eos 600d.
Komt later nog wel een leuke lens bij, eerst hier maar eens mee beginnen.
Kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lenzen > body. Je hele lenzenpakket over tien jaar uinruilen doe je niet, over tien jaar een body: goed te doen.
Full frame, tja, erg duur. Ik twijfel tussen de D7000 of een D600, mocht die qua prijs lekke rgaan liggen. Maar ja, dan zit ik met iig een lens die niet zo lekker meer is. De rest van het spul is overkomelijk. Lastig. En duurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit zelf met de D3000, leuk als je overdag en goed verlicht een foto wilt maken, maar bewegende dingen of als het een beetje schemert compleet onbruikbaar. Zit een CCD censor in ipv de nieuwere CMOS![]()
Mja, ik wil eigenlijk een full frame camera, maar tegen de tijd dat ik daar bereid ben een berg geld tegenaan te smijten zien we dat wel weer
Ik heb tweedehands zo een leuk setje gescoord hier laatst, de 350D met 35-200mm lens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had ik toch liever dan de Canon eos 600d.
Komt later nog wel een leuke lens bij, eerst hier maar eens mee beginnen.
Ja, ik ben benieuwd naar die D600quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Full frame, tja, erg duur. Ik twijfel tussen de D7000 of een D600, mocht die qua prijs lekke rgaan liggen. Maar ja, dan zit ik met iig een lens die niet zo lekker meer is. De rest van het spul is overkomelijk. Lastig. En duur
Cropfactor, het is mijn favo lens: 10-20quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd naar die D600![]()
Lens die niet meer lekker is vanwege andere cropfactor, of is hij over het algemeen niet lekker meer?
welnee. Zit aan de crackers filet americanquote:
fokken lekkerquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren had ik van ellende Subway, bij alle andere zaken stond een lange rij.
OEH MEN!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Morgen ga ik bij de marktbakker lekker brood halen en dan ga ik weer gewoon tostiën
Ja ik vind het ook echt gore bende, dat brood is echt te ranzigquote:
quote:
Ik heb er 2x wat vandaan gehaald. 1x iets met kip, kei vet, kei klein, kei duur en kei droog. En dat was nog het meest te vreten want die andere was echt goorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt gore bende, dat brood is echt te ranzig
quote:
Ik vind het lekkah. Met peper ende zoutquote:
Ik heb es vieze gegeten en nu lust ik t nie meerquote:
Ik sop altijd bij het zien van die plaatjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Haha laatst stikte het hier toch van de Subway fans?
Waarvandaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb es vieze gegeten en nu lust ik t nie meer
Van de markt, van de keurslagerquote:
Ja, op papier ziet het er net zo goed uit als het NL elftalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sop altijd bij het zien van die plaatjes, maar heb het nog niet gegeten.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, op papier ziet het er net zo goed uit als het NL elftal
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, op papier ziet het er net zo goed uit als het NL elftal
je moet blazenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:30 schreef Qwea het volgende:
dafuqbrief van de HA, controle astma/copd
Whut?
Is omdat je zo smoking hot bentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:30 schreef Qwea het volgende:
dafuqbrief van de HA, controle astma/copd
Whut?
quote:
quote:
Wat kan ie allemaal Zwab? Ziet er wel tof uitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, ik had met mezelf een afspraak gemaakt, dat als ik 25 kilo was afgevallen ik dit ding ging bestellen:
[ afbeelding ]
Japanse keukengadgetsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, ik had met mezelf een afspraak gemaakt, dat als ik 25 kilo was afgevallen ik dit ding ging bestellen:
[ afbeelding ]
rijst maken, maar dan wel heel goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat kan ie allemaal Zwab? Ziet er wel tof uit
Maakt ie ook sake?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rijst maken, maar dan wel heel goed![]()
Er zit een chip in die continu de temperatuur in de gaten houdt en de sterkte van de verwarming instelt.
itt de rijstkokers die je in nederland kan kopen, waar gewoon een bimetaal in zit, die kookt gewoon door tot het water op is en dan klak, zit in die van 15 euro, en in die van 80
25 kiloquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Coolquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je je rijst er veels te lang in gaat zitten uiteindelijk wel ja
succes!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:44 schreef Lutte het volgende:
Ik ga maar eens naar school.. Ff examentje killen
uhuh, stond zaterdag stiekem even op de weegschaal, en die zei hoeveel ik woog.quote:
Dan herkennen we je nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]dat gaat nog leuk worden september
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan herkennen we je niet
Dus misschien moet je een bitterbalmetvlagdinges maken
Ach, ik heb eerst behoorlijk m'n best gedaan op het tegenovergestelde, maar ik werd het gewoon zat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef Pheno het volgende:
En zeker knap: 25 kilo verlies ik pas als ik dood ben waarschijnlijk. Nu word ik steeds zwaarder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Geweldigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, stond zaterdag stiekem even op de weegschaal, en die zei hoeveel ik woog.
Het feit dat ie dat doet, en niet uitschakelt omdat hij overbelast is betekent al dat ik 25 kilo kwijt ben
Ben benieuwd hoeveel het woensdag is, als het dan ook 25 kilo is dan kan ik beginnen met afbouwen
Uhuh, echt, brooooodquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GeweldigEcht. En je hebt het helemaal zelf gedaan, de discipline die je hebt
je kan wel shakes drinken, maar als je zelf die discipline niet hebt, dan kom je er niet!
Trots is![]()
en straks lekker afbouwen (val je ook nog af) en dan weer lekker opbouwen met normaal voedselEn dat is echt fijn! Dan ga je weer de gewone dingen waarderen, zoals een boterham met kaas bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, ik heb eerst behoorlijk m'n best gedaan op het tegenovergestelde, maar ik werd het gewoon zat.Ik ben het al tijden zat, maar wat ik ook doe, het stopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Pheen, jij sport toch ook regelmatig?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben het al tijden zat, maar wat ik ook doe, het stopt niet
2~3x in de week spinning, daarnaast nog wat simpele krachttraining. gezien we een enorm goede gewichtshefcoach (OS ook gedaan) hebben noem ik dat van mij maar simpel, die jonge gasten die echt bezig zijn voel ik me slap bijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pheen, jij sport toch ook regelmatig?
tweede ronde is wel moeilijker hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, echt, broooood![]()
even twee maanden genieten van normaal eten en dan nog een ronde
Omdat ik het prettig vind om een beetje normaal te eten, ik mis het wel. En zodat ik een beetje kan sportenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tweede ronde is wel moeilijker hoor
Heb ik ook gehad. Maar als je dan terugdenkt aan de eerste periode, dan wordt je gelijk weer gemotiveerd!
Is er een reden dat je 2 maanden stopt?
En broodZo lekker
![]()
Of wat dacht je van een schaaltje aardbeien, of een bakje yoghurt
Ja logisch ook welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ik het prettig vind om een beetje normaal te eten, ik mis het wel. En zodat ik een beetje kan sporten
Ja, maar behoorlijk sporten lijkt me geen goed idee met zo'n lage calorie-inname. Je lichaam kan minder snel energie opnemen uit lichaamsvet dan uit maaginhoud, beetje rustig fietsen kan natuurlijk welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja logisch ook wel
Maar je hebt nu toch ook wel meer energie?
Dat kreeg ik na 3 wekenIk was niet meer te stoppen
Ben je buiten het sporten heel t-r-a-a-g?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef Pheno het volgende:
Met spinning hoor ik dan wel weer bij de sicko's die een fiets kapot kan trappen door de weerstandMaar ja, ik hoor al vaak: ga sporten, snoep niet, etc./ Ik sport vaak zat, ik snoep niet. Dus ...
Ja dat is waar, ik had het soms ook wel zwaar hoor. En dan stopte ik met sporten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar behoorlijk sporten lijkt me geen goed idee met zo'n lage calorie-inname. Je lichaam kan minder snel energie opnemen uit lichaamsvet dan uit maaginhoud, beetje rustig fietsen kan natuurlijk wel
Ja dat wilde ik net zeggen! Koolhydraten zijn echt gemeenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef Muis006 het volgende:
Eet je veel koolhydraten Pheno? Die minderen helpt goed
Zit er veel in rijst en groenten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef Muis006 het volgende:
Eet je veel koolhydraten Pheno? Die minderen helpt goed
R.E.S.P.E.C.T. voor de aantallen kilo'squote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar behoorlijk sporten lijkt me geen goed idee met zo'n lage calorie-inname. Je lichaam kan minder snel energie opnemen uit lichaamsvet dan uit maaginhoud, beetje rustig fietsen kan natuurlijk wel
Complexe Koolhydratenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:09 schreef Qwea het volgende:
hey oh-oh, hoe ist eigenlijk met je pikgebruik?
Die in Jip en Janneketaal spreken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zijn dan niet-complexe koolhydraten? Of is dat groenten?
Whut?quote:
ja en fruit geloof ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien heb je wel een tumor net als die Engelsman waar ik gisteren over posttequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef Pheno het volgende:
Dan ben ik een complex persoon. Maar dan zou ik niet die bierton moeten hebben die ik nu heb, want er staat dat er weinig kans is dat het als vet opgeslagen wordt.
suikersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
Niet tof gezien de situatie van een collega hier. Maar goed, dat kun je niet ruikenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een tumor net als die Engelsman waar ik gisteren over postte
/houhetluchtig
Ik heb gister 1 liter bij de PLUS staan tappen, om 17:00 was het opquote:
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet tof gezien de situatie van een collega hier. Maar goed, dat kun je niet ruiken
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb gister 1 liter bij de PLUS staan tappen, om 17:00 was het op
Nom nomquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ik had gisteren verse jus met wat aardbeien erdoor in den blender
Aaah, je loopt me in de zeik te nemen, toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
Keine post Qwea, niet Dennis1 en ook niet Dennis2
Nee. Maar die van gister hoeft ook niet in 1 dag te komen, die kan ook morgen of overmorgen. Dennis1 is wel spoorlöse denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah, je loopt me in de zeik te nemen, toch?
Jezus christus, hoerig gore kutpostquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Maar die van gister hoeft ook niet in 1 dag te komen, die kan ook morgen of overmorgen. Dennis1 is wel spoorlöse denk ik
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:31 schreef Muis006 het volgende:
Qweeeeeee, ik zal de 15e pindakoekjes maken
Koequote:
Ja, met jou weet je het niet, voor hetzelfde bedoel je 15 septquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
15 juni is toch al geweest? Dan slaat 'de 15e' opde eerstvolgende 15e
JAAAAAAAAA daar is zequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef Robijn48 het volgende:
Qwea, zou je uit mijn DM willen blijven? Ik ben nl. niet geïnteresseerd in wat je te zeggen hebt.
Ga jezelf lastig vallen, ipv een ander.
Hey, ik heb dr enkel een linkje gestuurd met een vraag van oh-oh erin.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:51 schreef Muis006 het volgende:
Qwee, als je geband wordt whatsappen we wel
Nee, je lult dat er over me gesproken wordt en of ik wil komen hier.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik heb dr enkel een linkje gestuurd met een vraag van oh-oh erin.
Ze kan altijd de DM block knop gebruiken
quote:
Ik lig nog steeds dubbelquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor ook inene jou en Mo weer Duits lullen bij mij, Michelle en ik zeken echt bijna in onze slipjes
Das een naaktslak. Lijkt me vrij normaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die zit dus serieus hier in NL bij iemand in de kliko, is dat normaal?????
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das een naaktslak. Lijkt me vrij normaal
/ontwetendekneus
een naaktslak met panterprint?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das een naaktslak. Lijkt me vrij normaal
/ontwetendekneus
Whehehe. *PRIK*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds dubbel
"Kokain? oh nein, das geht nicht, ich habe ja kein nase"![]()
![]()
![]()
dafuq.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik scrolde van onder naar boven, dacht dat Qwea een mini p00p had gedaan met print
Oh dat was echt echt echt echt echt heel erg jaquote:
Ja hea, je weet het maar nooit!quote:
Kewl, die heb ik nog nooit gezien zegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:40 schreef Muis006 het volgende:
Dat is een grote aardslak
Die had Percy een te pakken vorige zomer
Woooooowquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die krengen kunnen 20 cm worden geloof ik
Huuu
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef Bos81 het volgende:
Heb ik toch nog zo'n stomme Gijpvogel van 't Kruidvat te pakken![]()
Oh had dat gezegd, ik liep gisteren langs een bak met 25 van die krengenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mosterd na de maaltijd he jongen
![]()
Zeg Q, hoe de neuk zit het met mn geluksvogeltje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja behoorlijk, maar het is gewoon een stom geval, gaat echt nergens over.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:42 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sonic kan daar een hele avond op terenquote:
Ik wil die voor Pietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh had dat gezegd, ik liep gisteren langs een bak met 25 van die krengen
OMGquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die krengen kunnen 20 cm worden geloof ik
Huuu
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht dat je er ook een kooitje voor wilde kopen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht dat je er ook een kooitje voor wilde kopen
Hoor je hem dan ook geluidjes maken?quote:
die zit bij de pillen inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:42 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat was echt echt echt echt echt heel erg ja
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
En dat met je laptop : -Ja wie is hier nou godverdomme systeembeheerder?
"hihihihihi"
-Ja ik kom wel ff langs oh-oh, maar ik heb wel kei gezopen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
God wat een doldwaas duo kwam er toen toch binnenvallen
Nee nee nee, je stapte uit de auto en riep al op een paar meter afstand dat je wel onwijs naar drank meurde, zelfquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
-Ja ik kom wel ff langs oh-oh, maar ik heb wel kei gezopen!
"Ja, what else is new"
*hoi hoi, kusje kusje*
"JEZUS Q, JE MEURT NAAR DRANK!
-
Haringstal was wel pico bello tip top?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
-Ja ik kom wel ff langs oh-oh, maar ik heb wel kei gezopen!
"Ja, what else is new"
*hoi hoi, kusje kusje*
"JEZUS Q, JE MEURT NAAR DRANK!
-
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee nee, je stapte uit de auto en riep al op een paar meter afstand dat je wel onwijs naar drank meurde, zelf
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]kun je nagaan, zo best herinner ik het me nou
Hmmz, dit zet alles wel in perspectief na wat dingen van gister enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Qwea babe, dat is je zegen, dat je je nooit iets herinnert zoals het echt ging!
![]()
![]()
![]()
![]()
Yups !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef indaha het volgende:
En ik moet ook nog eens een keertje naar Maastricht want ik heb Oh-Oh en de hondjes nog een ijs beloofd
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups !Die blijft nog lang bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups !Bek houden, chico is er dan nog gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja de teringquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
Whahaha, Qwea, jouw dm's vandaag, ik moet er een wallpaper van draaien
Die bulkt in zijn lies, laat je die nog checken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop het.
We gaan ieg voor de 14.5 nu.
Nog een maand en 5 dagen
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop het.
We gaan ieg voor de 14.5 nu.
Nog een maand en 5 dagen
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die bulkt in zijn lies, laat je die nog checken?
Okequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Waarom?
Hij gaat toch niet meer onder narcose en van 1 da bezoekje wordt Chico letterlijk drie jaar ouder qua stress
Dan zou ik het ook niet laten doen als hij er zo stressig van wordt en het kan ook gewoon een vetbult zijn .quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Waarom?
Hij gaat toch niet meer onder narcose en van 1 da bezoekje wordt Chico letterlijk drie jaar ouder qua stress
Gewoon genieten iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Het kan, ik steek mn kop gewoon lekker in het zand hoor.
Iets met narcose doen we gewoon echt niet meer dus uitzoeken wat voor bult het is is zinloos.
Vrijdag en zondag werd hij 's morgens vroeg in bed echt naar adem happend wakker, ik had hem elke keer meteen, was ie ff slap, en dan leg ik hem op zijn zij en wrijf ik en blaas ik ff in zn gezicht en dan issie dr weer.
Maar goed.
Eigenlijk wil ik het er gewoon helemaal niet over hebben.
Want verders doet ie het super, hij eet goed, hij is actief, hij speelt nog leuk en zo.
We mogen niet klagen, en ik geniet gewoon van elke dag dat ie dr is, klaar
HANDEN AAN HET STUURquote:
Oude sterkequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Het kan, ik steek mn kop gewoon lekker in het zand hoor.
Iets met narcose doen we gewoon echt niet meer dus uitzoeken wat voor bult het is is zinloos.
Vrijdag en zondag werd hij 's morgens vroeg in bed echt naar adem happend wakker, ik had hem elke keer meteen, was ie ff slap, en dan leg ik hem op zijn zij en wrijf ik en blaas ik ff in zn gezicht en dan issie dr weer.
Maar goed.
Eigenlijk wil ik het er gewoon helemaal niet over hebben.
Want verders doet ie het super, hij eet goed, hij is actief, hij speelt nog leuk en zo.
We mogen niet klagen, en ik geniet gewoon van elke dag dat ie dr is, klaar
Oh wat een leukerd, die pupquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, ik had weer twee grappige vandaag!
Pupje van 10 weken, mijnen vonden hem zoooo lief![]()
[ afbeelding ]
En een schijtlijster van een chihuahua van 10 maanden, die moest echt niks van mijnen weten en ze wilden zo graag spelen![]()
[ afbeelding ]
Denk je aan het pakketje voor Oognip, of wil ze geen aardbeien smoothiequote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat een leukerd, die pupEn die chihuahua lijkt groot, of komt dat toevallig door de foto?
OHHHHHHH ik had toch laatst die bulldog laten zien, dat beeld, bij een gallerie?
Gister stonden er nieuwe, even de foto van de telefoon halen.
Ik heb er ook nooit wat mee. Deze oogt echt leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Die stabij was echt leuk, en ik hou totaal niet van zulke rassen.
Het leek ook net of zo zwarte kop zo op dat gevlekte lijf geplakt was. Hij was ook echt zoetjes <3quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit wat mee. Deze oogt echt leuk
Net of ie gered moet worden vanaf zijn reddingsboeiquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net of ie gered moet worden vanaf zijn reddingsboei
Whehe, that's what birds doooooooo.quote:
Wow, veranda en boerderie, ultimate combo!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Bij Kel hebben ze echt zo een veranda:
[ afbeelding ]
Aangebouwd aan zo een boerderie met rieten dak
Wat heeft Piet toch een luxeleventje bij jou,quote:
WAT???????????quote:
Raad-de-smilie?quote:
Heur haringstal is verkozen tot de beste van NHquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Raad-de-smilie?
Aardbeien? Geneukt? What?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heur haringstal is verkozen tot de beste van NH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |