Ja, want het staat in een serieus forumquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:27 schreef Roellie80 het volgende:
En jij verwacht een serieus antwoord van Fok!end Nederland?
Jij denkt dat God dat bedacht heeft?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:27 schreef sinepedraap het volgende:
Ik geloof wel degelijk dat er een God bestaat. Ik bedoel kijk eens om je heen!
Als die eerste vraag beantwoord is, is die tweede vraag dan nog nodig?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:26 schreef Paul het volgende:
Bestaat er nu op dit moment nog wel of helemaal geen God "ergens"...
En daarbij als 2e vraag, heeft hij nou wel of niet de aarde gemaakt?
Nou als je zo om je heen kijkt ik bedoel dat kan toch geen toeval zijn?quote:
Geen idee, geen idee en geen idee. De vraag die me belangrijker is lijkt me, als er een god/goden bestaat of heeft bestaan, betekend dat ook dat ze zich dan ook ooit hebben bekommert om de Aarde en haar inwoners?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:26 schreef Paul het volgende:
Bestaat er nu op dit moment nog wel of helemaal geen God "ergens"... (en heeft hij ooit wel bestaan?)
Is dat een vraag of een hoop?quote:En daarbij als 2e vraag, heeft hij nou wel of niet de aarde gemaakt?
Volgens de wetenschap kan dat welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou als je zo om je heen kijkt ik bedoel dat kan toch geen toeval zijn?
edit: ow dit is F&L dacht ONZ of zo![]()
Hey, wij zijn naar zijn evenbeeld geschapen, minste wat je kan doen is een beetje contact houden hè. Zou arrogant van hem zijn als hij zich daar te goed voor voelt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:34 schreef El_Matador het volgende:
Als er al een god zou bestaan, zou het wel van de grootste arrogantie en overmoed getuigen te denken dat mensjes die 200.000/4.600.000.000 jaar op de Aarde ronddartelen daar contact mee zouden kunnen maken...
Goed steekhoudend argument ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:27 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen blaten elkaar na dat het een lieve lust is. Kijk alleen eens op FOK! rond. Mensen doen de achterlijkste beweringen en uitspraken en geloven heilig in het waarheidsgehalte hiervan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:40 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Toch knap dat het de gemoederen al sinds mensenheugenis weet te beroeren.
Dat was dan ook niet serieus bedoeld.quote:
Vind je het gek, de wereld staat vol met kerken. Je kan moeilijk om hem heen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:40 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Toch knap dat het de gemoederen al sinds mensenheugenis weet te beroeren.
Ik vind het zeker niet gek, wat ik niet begrijp echter is dat het met zoveel gelovigen al zolang geen vreedzaam paradijs op aarde is, dat snap ik niet !quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind je het gek, de wereld staat vol met kerken. Je kan moeilijk om hem heen.
Evenbeeld? Geldt dat dan voor de jostiband, Angelina Jolie of Ron Jeremy?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey, wij zijn naar zijn evenbeeld geschapen, minste wat je kan doen is een beetje contact houden hè. Zou arrogant van hem zijn als hij zich daar te goed voor voelt.
Klopt, en ik zie maar weinig over de geestelijke inhoud gaan als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Mensen blaten elkaar na dat het een lieve lust is. Kijk alleen eens op FOK! rond. Mensen doen de achterlijkste beweringen en uitspraken en geloven heilig in het waarheidsgehalte hiervan.
Welke "god" heeft dat bepaald?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag oproepen tot een slotje?
Je zult toch eerst moeten definiëren wat je dan precies bedoelt met 'god' voordat je kunt zeggen dat-ie niet bestaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het feit dat jij zulks een topic opent geeft al aan dat er geen god bestaat.
Waarom daar onderscheid in maken? Wij zijn allen God's lammeren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:46 schreef El_Matador het volgende:
Evenbeeld? Geldt dat dan voor de jostiband, Angelina Jolie of Ron Jeremy?
Too much credit. Je vader heeft een moment van geilheid gehad, je moeder heeft zich dat laten welgevallen en zo is zijn zaad bij haar eicelletjes terechtgekomen en daarna is een proces gestart dat 9 maanden lang redelijk goed is verlopen, waarna jij geboren werd. Laten we er niet meer drama van maken, met je 'geschapen'.quote:Ik ben gewoon geschapen door mijn ouders.
Nou kusje terug hoor.quote:Contact houd ik liever met toffe mensen, niet met laffe holocaustplegers.
Nee ik heb niks met jouw fantasie mannetje te maken.quote:
Kun je leuk vinden, kun je niet leuk vinden, 't is zóóó!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:07 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Nee ik heb niks met jouw fantasie mannetje te maken.
Abeguwo (godin)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kun je leuk vinden, kun je niet leuk vinden, 't is zóóó!
Post de rest anders ook even, zo kan ik lastig kiezen. Ik wil wel een volledig overzicht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef imanidiot het volgende:
Mag ik kiezen? ik zit nu op de d met fantasieën het lijstje gaat nog ff door.
Ik twijfelde evenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:35 schreef Elemo het volgende:
[..]
Post de rest anders ook even, zo kan ik lastig kiezen. Ik wil wel een volledig overzicht.
Deze lijst is 'completer'.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:37 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik twijfelde evenmaar misschien is een link toch handiger
.
Als ik dan een lammetje ben dan kies ik het liefste wel een badass god: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_goden_en_godinnen
Ik heb gekozen mijn god : heh? ja heh? http://nl.wikipedia.org/wiki/Heh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:45 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Deze lijst is 'completer'.Maar wat als ik nou de verkeerde kies dan ga ik naar de helSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
Hmm , goed keuze, ik hou het bij Crom, de wormgod.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:37 schreef imanidiot het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:16 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Hmm , goed keuze, ik hou het bij Crom, de wormgod.
ik zie hem niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:27 schreef sinepedraap het volgende:
En de vader heeft hoorns?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom daar onderscheid in maken? Wij zijn allen God's lammeren.
Leuk, Jehova staat er niet bij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:37 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik twijfelde evenmaar misschien is een link toch handiger
.
Als ik dan een lammetje ben dan kies ik het liefste wel een badass god: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_goden_en_godinnen
Onder welke categorie schaar jij jezelf dan ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:02 schreef spiceinvader het volgende:
Dat kunnen we simpelweg niet weten. Daarom heb ik het niet zo op gelovigen en atheïsten.
We weten het gewoon niet. Punt uit.
Kennelijk een agnost, de polderaars der religies.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:51 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Onder welke categorie schaar jij jezelf dan ?
Ook agnosten zijn atheïsten of theïsten. Je gelooft in god(en) of je gelooft niet in god(en).quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Kennelijk een agnost, de polderaars der religies.
Inderdaad. Het houdt niet op.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:36 schreef Gertje-Plongers het volgende:
God is wel populair hier op fok !
Volgens mij onthouden agnosten zich van een mening daar over. Je weet wel:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:03 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ook agnosten zijn atheïsten of theïsten. Je gelooft in god(en) of je gelooft niet in god(en).
Zie het als een leuke soort loterij!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:59 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Maar wat als ik nou de verkeerde kies dan ga ik naar de hel
Bedankt voor het aanbod deelnemerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Inderdaad. Het houdt niet op.
Zie ook: [CENTRAAL] Atheïsme, deel IV
Nope.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:03 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ook agnosten zijn atheïsten of theïsten. Je gelooft in god(en) of je gelooft niet in god(en).
Ehm, in principe klopt dat wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |