Houd maar aan daar word ik niet warm vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Oke. Dan houd ik de foto in m'n badjas wel voor mezelf.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, youtube loopt gewoon vast als ik het open
Ik slaap naakt, dus m'n badjas is uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Houd maar aan daar word ik niet warm van
Waar word je wel warm van dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Houd maar aan daar word ik niet warm van
quote:
Gelukkig vind je m'n persoonlijkheid ook zo leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar word je wel warm van dan?Samzz heeft epische tetters! Ik wil trouwen met haar tetters. Bigamie mag helaas niet
Niet van het vrouwelijke geslachtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar word je wel warm van dan?Samzz heeft epische tetters! Ik wil trouwen met haar tetters. Bigamie mag helaas niet
OK.quote:
Nou ja, nu ben ik geil. Zo makkelijk gaat dat bij mijquote:
God oh Godquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, nu ben ik geil. Zo makkelijk gaat dat bij mij
Ja. Want jij bent lief. En een arrogant prinsesje tegelijkertijd. I likequote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig vind je m'n persoonlijkheid ook zo leuk.
quote:
Nu heb ik een epilepsie aanvalquote:
Ik ben helemaal niet arrogantquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Want jij bent lief. En een arrogant prinsesje tegelijkertijd. I like
Omdat er geen Starbucks of iStore in de buurt zat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:03 schreef El_Matador het volgende:
Die bril, WAAROM???
De rest is prima in orde.
Want hipster.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:03 schreef El_Matador het volgende:
Die bril, WAAROM???
De rest is prima in orde.
Die hipstermode, ik heb er niks mee. Zo'n lekker wijf en dan zo verneuken met een wanstaltige bril enquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat er geen Starbucks of iStore in de buurt zat.
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:04 schreef Barbusse het volgende:
Ik mis de photoshopelementen. Ik vind haar jukbeenderen nogal vol. Zou haar niet doen.
Gelukkig zit ik een level 152368 hoger dan hemquote:
Zelfs ik zit 10000 levels hoger.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik een lever 152368 hoger dan hem
HE!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:08 schreef El_Matador het volgende:
De enige die een bril zou mogen dragen is de plee.
Weet je waar je staat, nigga.quote:
The right onequote:
Dat heb ik ooit geprobeerd, ging niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je waar je staat, nigga.
Neem lenzen man.
Met de juiste begeleiding kunnen de meeste mensen lenzen hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit geprobeerd, ging niet helemaal lekker.
Na de operatie waag ik weer een poging, sowieso met bril zie je minder snel dat ik scheel ben en dat vind ik heel fijn.
Die stare contest. System overload, mijn hard disk crashte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:13 schreef Sinji het volgende:
Nog eentje voor het slapen gaan![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |