Heb je helemaal gelijk in, maar zo kom je nu wel even over. Correct me if I'm wrong. En daar bedoel ik dan wat meer mee dan een post als "jij leest dat". Dit is een forum. Mensen communiceren. En logischerwijs ontstaan er misverstanden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk dat zijn jouw woorden
Je kent mij niet dus je hoeft ook niet zulke oordelen te vellen, dat kan je pas doen nadat je iemand daadwerkelijk ontmoet heb
Ohquote:
Nogmaals, dat is jouw meningquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar zo kom je nu wel even over. Correct me if I'm wrong. En daar bedoel ik dan wat meer mee dan een post als "jij leest dat". Dit is een forum. Mensen communiceren. En logischerwijs ontstaan er misverstanden.
Hij kan onmogelijk erger zijn dan die vorige Single van Sammz. Krea, hier een grote bek, irl een miezerig menneke.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar zo kom je nu wel even over. Correct me if I'm wrong. En daar bedoel ik dan wat meer mee dan een post als "jij leest dat". Dit is een forum. Mensen communiceren. En logischerwijs ontstaan er misverstanden.
Klopt, heerlijk spul, maar het mag er niet op.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh
Ik kreeg er wel een zachte babyhuidje van
Communiceren door middel van een forum leid veelal tot misverstanden dat je het maar even weet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Miezerig menneke? Hij is twee keer zo groot als jij en zegt irl ook gewoon wat hij denkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij kan onmogelijk erger zijn dan die vorige Single van Sammz. Krea, hier een grote bek, irl een miezerig menneke.
Het gaat niet om groot. Hij zei op die meet vooral... niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Miezerig menneke? Hij is twee keer zo groot als jij en zegt irl ook gewoon wat hij denkt.
Liever dat dan iemand die schijnheilig doetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Kijk ik weet zelf dat ik geen makkelijk persoon ben, zeg vaak wat ik denk, en zonder er echt over na te denken.
Maar maakt mij dat een irritant persoon?
Voor sommige misschien ja, maar ik blijf wel mijzelf
Hate it or love it
Weet tenminsten van mijzelf dat ik wel gewoon eerlijk en open ben
Dit dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:42 schreef Hanako het volgende:
[..]
Liever dat dan iemand die schijnheilig doet
Tegen jou misschien niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet om groot. Hij zei op die meet vooral... niks.
I get you bro.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Kijk ik weet zelf dat ik geen makkelijk persoon ben, zeg vaak wat ik denk, en zonder er echt over na te denken.
Maar maakt mij dat een irritant persoon?
Voor sommige misschien ja, maar ik blijf wel mijzelf
Hate it or love it
Weet tenminsten van mijzelf dat ik wel gewoon eerlijk en open ben
Haha sowiesoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I get you bro.
Een avondje bier en/of drugs zouden we es moete doen.
Niet alleen tegen mij. Er waren meer mensen op die meet.quote:
Ben ook te eerlijk en kom dan ook apart en nogal oervervelend op sommige tijden dus herken het welquote:
Mag deze man een lintje?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haha sowieso
Ik ben alleen wel gestopt met roken volgens mij
Al een week niet gedaan
Aha.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet alleen tegen mij. Er waren meer mensen op die meet.
Hee ik rook al zowat 14jaar, dan is een week gestopt zijn al best langquote:
Post dan ook gewoon tietenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:43 schreef Barbusse het volgende:
Owjooo, het was niet mijn bedoeling hier 1 of andere zinloze "jamaardie!!" discussie te starten
Tja ik ken er slecht tegen wanneer mensen om dingen heen draaien wanneer je er gewoon naar vraagtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:43 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ben ook te eerlijk en kom dan ook apart en nogal oervervelend op sommige tijden dus herken het wel
Nah, oke dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:46 schreef Hanako het volgende:
[..]
Een lul zo nu en dan mag ook als het even kan
Nou moest ik wel stoppen omdat mijn gezondheid helemaal vercrackt is maar tochquote:
Meer dan herkenbaar. Doe tegenwoordig met contracten werken als men bij mij leent het moet helaas dat erom heen gedraai en valse beloftes was ik op een punt meer dan zatquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ik ken er slecht tegen wanneer mensen om dingen heen draaien wanneer je er gewoon naar vraagt
Wees gewoon eerlijk, je bent toch geen kleuter
Krijg van een vriend van mij nog 800euro terwijl ik zelf in zware geldnood zit en de shit zit door een failliete ex werkgever
Gozer zegt elke week ja je krijgt het morgen, terwijl ik al 1000x heb gezegd dat als ie het niet heeft dan moet ie dat gewoon zeggen
En maar liegen erover
Ik leen gewoon geen grote bedragen uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:47 schreef Hanako het volgende:
[..]
Meer dan herkenbaar. Doe tegenwoordig met contracten werken als men bij mij leent het moet helaas dat erom heen gedraai en valse beloftes was ik op een punt meer dan zat
Ik leen gewoon geen geld meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:47 schreef Hanako het volgende:
[..]
Meer dan herkenbaar. Doe tegenwoordig met contracten werken als men bij mij leent het moet helaas dat erom heen gedraai en valse beloftes was ik op een punt meer dan zat
Dat mag niet meerquote:
Dat mag nog wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:46 schreef Hanako het volgende:
[..]
Een lul zo nu en dan mag ook als het even kan
Is ook het beste.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik leen gewoon geen grote bedragen uit.
Is ook zo maar je wil goed doen op zulke moment en en iemand niet in de shit laten zitten. Tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik leen gewoon geen geld meer
Komt alleen maar ellende van
Dat is sowieso heel verstandig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik leen gewoon geen geld meer
Komt alleen maar ellende van
Het woord welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag niet meer
[..]
Dat mag nog wel?
Mensen en 'vrienden' hebben mij ook zovaak in de shit gelatenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:50 schreef Hanako het volgende:
[..]
Is ook het beste.
[..]
Is ook zo maar je wil goed doen op zulke moment en en iemand niet in de shit laten zitten. Tegen beter weten in.
Jammer.quote:
Succes morgen in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga pitteng
Morgenochtend naar ziekenhuis voor onderzoek
laters
Succes morgenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga pitteng
Morgenochtend naar ziekenhuis voor onderzoek
laters
En dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen en 'vrienden' hebben mij ook zovaak in de shit gelaten
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het woord wel. En bedekte tieten mogen ook.
Oh. Oke. Dan houd ik de foto in m'n badjas wel voor mezelf.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]Das hetzelfde als Angelina Jolie in een burqa. "Ja, wat eronder zit is super hoor!" Owkee
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen en 'vrienden' hebben mij ook zovaak in de shit gelaten
DAMN YOU WOMAN!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Oke. Dan houd ik de foto in m'n badjas wel voor mezelf.
Sorry, youtube loopt gewoon vast als ik het openquote:
Houd maar aan daar word ik niet warm vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Oke. Dan houd ik de foto in m'n badjas wel voor mezelf.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, youtube loopt gewoon vast als ik het open
Ik slaap naakt, dus m'n badjas is uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Houd maar aan daar word ik niet warm van
Waar word je wel warm van dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Houd maar aan daar word ik niet warm van
quote:
Gelukkig vind je m'n persoonlijkheid ook zo leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar word je wel warm van dan?Samzz heeft epische tetters! Ik wil trouwen met haar tetters. Bigamie mag helaas niet
Niet van het vrouwelijke geslachtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar word je wel warm van dan?Samzz heeft epische tetters! Ik wil trouwen met haar tetters. Bigamie mag helaas niet
OK.quote:
Nou ja, nu ben ik geil. Zo makkelijk gaat dat bij mijquote:
God oh Godquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, nu ben ik geil. Zo makkelijk gaat dat bij mij
Ja. Want jij bent lief. En een arrogant prinsesje tegelijkertijd. I likequote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig vind je m'n persoonlijkheid ook zo leuk.
quote:
Nu heb ik een epilepsie aanvalquote:
Ik ben helemaal niet arrogantquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Want jij bent lief. En een arrogant prinsesje tegelijkertijd. I like
Omdat er geen Starbucks of iStore in de buurt zat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:03 schreef El_Matador het volgende:
Die bril, WAAROM???
De rest is prima in orde.
Want hipster.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:03 schreef El_Matador het volgende:
Die bril, WAAROM???
De rest is prima in orde.
Die hipstermode, ik heb er niks mee. Zo'n lekker wijf en dan zo verneuken met een wanstaltige bril enquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat er geen Starbucks of iStore in de buurt zat.
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:04 schreef Barbusse het volgende:
Ik mis de photoshopelementen. Ik vind haar jukbeenderen nogal vol. Zou haar niet doen.
Gelukkig zit ik een level 152368 hoger dan hemquote:
Zelfs ik zit 10000 levels hoger.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik een lever 152368 hoger dan hem
HE!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:08 schreef El_Matador het volgende:
De enige die een bril zou mogen dragen is de plee.
Weet je waar je staat, nigga.quote:
The right onequote:
Dat heb ik ooit geprobeerd, ging niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je waar je staat, nigga.
Neem lenzen man.
Met de juiste begeleiding kunnen de meeste mensen lenzen hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit geprobeerd, ging niet helemaal lekker.
Na de operatie waag ik weer een poging, sowieso met bril zie je minder snel dat ik scheel ben en dat vind ik heel fijn.
Die stare contest. System overload, mijn hard disk crashte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:13 schreef Sinji het volgende:
Nog eentje voor het slapen gaan![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |