Houd maar aan daar word ik niet warm vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Oke. Dan houd ik de foto in m'n badjas wel voor mezelf.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, youtube loopt gewoon vast als ik het open
Ik slaap naakt, dus m'n badjas is uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Houd maar aan daar word ik niet warm van
Waar word je wel warm van dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Houd maar aan daar word ik niet warm van
quote:
Gelukkig vind je m'n persoonlijkheid ook zo leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar word je wel warm van dan?Samzz heeft epische tetters! Ik wil trouwen met haar tetters. Bigamie mag helaas niet
Niet van het vrouwelijke geslachtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar word je wel warm van dan?Samzz heeft epische tetters! Ik wil trouwen met haar tetters. Bigamie mag helaas niet
OK.quote:
Nou ja, nu ben ik geil. Zo makkelijk gaat dat bij mijquote:
God oh Godquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, nu ben ik geil. Zo makkelijk gaat dat bij mij
Ja. Want jij bent lief. En een arrogant prinsesje tegelijkertijd. I likequote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig vind je m'n persoonlijkheid ook zo leuk.
quote:
Nu heb ik een epilepsie aanvalquote:
Ik ben helemaal niet arrogantquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Want jij bent lief. En een arrogant prinsesje tegelijkertijd. I like
Omdat er geen Starbucks of iStore in de buurt zat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:03 schreef El_Matador het volgende:
Die bril, WAAROM???
De rest is prima in orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |