Als me iets is ontgaan kan je dat ook op een normale manier uitdrukken, kleuterschool.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees je eerst even in voor je meteen ongefundeerd gaat blaten.
Daarom dus lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jezus, wat een attitude.Normaal reageren is zeker moeilijk voor je?
Ik zeg enkel dat ik het een goede zaak vindt dat het vergoed wordt, al dan niet op recept, geef daar argumenten voor (die overigens niet 'vernietigd' zijn).En ik dacht dat jij dat niet vond. Maar blijkbaar vind je dat dus wel voor mensen jonger dan 21, en dat heb ik niet mee gekregen nee. Shame on me, heb ik het gedeelte waarin je hebt gezegd het wel een goede zaak te vinden voor mensen jonger dan 21. Nou nou, shame on me.![]()
quote:
Want mensen kopen condooms dan voor de lol en gaan er ballonnen van blazen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volkomen terecht.
Net als condooms en tandpasta -terecht- niet door de al veel te dikbevleesde en daardoor peperdure ziektekostenverzekeringen betaald worden.
Huh, waar heb je het over???quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want mensen kopen condooms dan voor de lol en gaan er ballonnen van blazen?
Waar hebben we het eigenlijk over, vergoeding op anticonceptie of over gratis pillen? ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom dus lezen.
Je argumenten zijn trouwens wel weerlegd. Tenminste, je argumenten om vergoeding voor anticonceptie weer in te voeren.
Is wel grappig met perslucht een condoom opblazen tot die ontploft vooral als collega's dit niet in de gaten hebben tot het ding knaltquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want mensen kopen condooms dan voor de lol en gaan er ballonnen van blazen?
Oke. Als jij dan ook even wat beter leestquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als me iets is ontgaan kan je dat ook op een normale manier uitdrukken, kleuterschool.
Het is de huisneger van FOK! ra ra wie zal dat zijnquote:
Vergoeding op anticonceptie...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar hebben we het eigenlijk over, vergoeding op anticonceptie of over gratis pillen? ...
Omdat die ziektekostenverzekeringen dan zoveel duurder worden zeg je.... Tjah, als je dan niet meer hoeft te dokken voor je condooms dan maakt dat toch geen ruk uit?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volkomen terecht.
Net als condooms en tandpasta -terecht- niet door de al veel te dikbevleesde en daardoor peperdure ziektekostenverzekeringen betaald worden.
Oh, ik betaal die verzekering niet meer. Mag ik nu naar de tandarts en haar daarna neuken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volkomen terecht.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is de huisneger van FOK! ra ra wie zal dat zijn
Mauro?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is de huisneger van FOK! ra ra wie zal dat zijn
Je hebt dat serieus nu pas doorquote:
Die is al opgerot naar Angolaquote:
Jij doet dat nooit? Rare ventquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:07 schreef Sinji het volgende:
Er is maar 1 huisneger hier
Heloef waar ben je, ik weet dat je lurkt
| Forum Opties | |