Huh, waar heb je het over???quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want mensen kopen condooms dan voor de lol en gaan er ballonnen van blazen?
Waar hebben we het eigenlijk over, vergoeding op anticonceptie of over gratis pillen? ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom dus lezen.
Je argumenten zijn trouwens wel weerlegd. Tenminste, je argumenten om vergoeding voor anticonceptie weer in te voeren.
Is wel grappig met perslucht een condoom opblazen tot die ontploft vooral als collega's dit niet in de gaten hebben tot het ding knaltquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want mensen kopen condooms dan voor de lol en gaan er ballonnen van blazen?
Oke. Als jij dan ook even wat beter leestquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als me iets is ontgaan kan je dat ook op een normale manier uitdrukken, kleuterschool.
Het is de huisneger van FOK! ra ra wie zal dat zijnquote:
Vergoeding op anticonceptie...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar hebben we het eigenlijk over, vergoeding op anticonceptie of over gratis pillen? ...
Omdat die ziektekostenverzekeringen dan zoveel duurder worden zeg je.... Tjah, als je dan niet meer hoeft te dokken voor je condooms dan maakt dat toch geen ruk uit?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volkomen terecht.
Net als condooms en tandpasta -terecht- niet door de al veel te dikbevleesde en daardoor peperdure ziektekostenverzekeringen betaald worden.
Oh, ik betaal die verzekering niet meer. Mag ik nu naar de tandarts en haar daarna neuken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volkomen terecht.
Net als condooms en tandpasta -terecht- niet door de al veel te dikbevleesde en daardoor peperdure ziektekostenverzekeringen betaald worden.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is de huisneger van FOK! ra ra wie zal dat zijn
Mauro?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is de huisneger van FOK! ra ra wie zal dat zijn
Je hebt dat serieus nu pas doorquote:
Die is al opgerot naar Angolaquote:
Jij doet dat nooit? Rare ventquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:07 schreef Sinji het volgende:
Er is maar 1 huisneger hier
Heloef waar ben je, ik weet dat je lurkt
Heb je niet gelezen wat er allemaal gezegd isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay... dus eigenlijk subsidies op verstrekking van anticonceptie?
Sssssssst!!!! Do not awake the beastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:07 schreef Sinji het volgende:
Er is maar 1 huisneger hier
Heloef waar ben je, ik weet dat je lurkt
Jij snapt het echt niet he? Waarom zou je via een log en dus duur systeem de meest basale zaken die niet eens met ziek zijn te maken hebben moeten laten regelen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat die ziektekostenverzekeringen dan zoveel duurder worden zeg je.... Tjah, als je dan niet meer hoeft te dokken voor je condooms dan maakt dat toch geen ruk uit?
Zit vastquote:
Vraag je hem nu om toestemming om mij te neukenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik betaal die verzekering niet meer. Mag ik nu naar de tandarts en haar daarna neuken?
Alle Japans aandoende usernames zijn fucking wannabe-gajins! Opflikkeren met dat digitale spleetogentuig!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:07 schreef Hanako het volgende:
[..]
Wat jammer nou![]()
Geen rassenhaat vond het een beetje een aansteller
Ik snap om verschillende redenen niet meer waar het over gaat..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen wat er allemaal gezegd is?
Je weet wat er met de dolfijnen zijn gebeurd of niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alle Japans aandoende usernames zijn fucking wannabe-gajins! Opflikkeren met dat digitale spleetogentuig!
Nee, dat vraag ik alleen aan jou. Nobody else mattersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag je hem nu om toestemming om mij te neuken?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alle Japans aandoende usernames zijn fucking wannabe-gajins! Opflikkeren met dat digitale spleetogentuig!
Get a room.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat vraag ik alleen aan jou. Nobody else matters
Ik reageer niet meer op je denk ik, is beter voor mijn mentale gesteldheid. Bij deze.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he? Waarom zou je via een log en dus duur systeem de meest basale zaken die niet eens met ziek zijn te maken hebben moeten laten regelen?
Jij wil geen kinderen; jij koopt condooms of pillen of breinaalden of whatever.
Of vind jij een kind een ziekte ?
Er is voor mensen boven de 21 geen vergoeding op anticonceptie tenzij op recept. En dat mag van mij zo blijven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap om verschillende redenen niet meer waar het over gaat..
Een vergoeding op anticonceptie zeg je... Volledige vergoeding? Een deel?
Over wie had je het dan in je postquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat vraag ik alleen aan jou. Nobody else matters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |