Volgens mij wel zeker. Maar ik kan er naast zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen hoe dat komt. Misschien draagt het er juist aan bij.
Overigens wordt het alleen vergoed op recept, dat dan weer wel.
Gelukkig komt het ook soms goed, maar ideaal is het allesbehalve. Liever dat er alleen maar kinderen worden geboren in een goed en stabiel gezin.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:54 schreef Hanako het volgende:
[..]
Klinkt als mijn casus. Ben er niet slechter van geworden wel een beetje aparter op geworden hoort erbij
Lees je eerst even in voor je meteen ongefundeerd gaat blaten.quote:
Als iemand een persoonlijk verwijt maakt is het een zwaktebod om een verwijt terug te maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees je eerst even in voor je meteen ongefundeerd gaat blaten.
Samzz is liefquote:
Ik snap geen reet van deze post.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het oogpunt waarmee jij ernaar kijkt maar raar....
Mensen bekijken het blanko, wat goed zou zijn en wat slecht zou zijn... Dat de huidige situatie al aangepast is op jongeren tot 21 daargelaten.
Kijk, zo dus. Het gebeurt alleen niet helaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:56 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Gelukkig komt het ook soms goed, maar ideaal is het allesbehalve. Liever dat er alleen maar kinderen worden geboren in een goed en stabiel gezin.
Niet altijd maar het risico is zeer groot mee eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dit kind heeft sowieso een afwijking.
Adoptie maar dat is een vies woord tegenwoordig. Hoeven Nederlanders die een kind willen maar niet kunnen krijgen tenminste niet in China de gehandicapte kinderen naar huis te slepen. Wat ons ook bakken met geld kost.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:56 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Gelukkig komt het ook soms goed, maar ideaal is het allesbehalve. Liever dat er alleen maar kinderen worden geboren in een goed en stabiel gezin.
Is het voor mensen boven de 21 nu ook gratis?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap geen eert van deze post.
De situatie is niet aangepast voor jongeren tot 21, die is gewoon hetzelfde. Wat is aangepast is de vergoeding voor mensen boven de 21.
Slaap zacht jongeman.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar eens plat liggen. Mazzel!
Nee, dat is afgeschaft. Mensen boven de 21 moeten anticonceptie zelf betalen, tenzij op recept.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het voor mensen boven de 21 nu ook gratis?
Hoe weet jij dat nu weerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:59 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
In het echt is ze nog best aardig. Echt waar.
Jezus, wat een attitude.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze je eigen argument vernietigd. Ik net de andere. Heel goed.
Oke.quote:
is hetzelfde met maagtabletten deze werden vergoed en sinds iets meer dan een jaar niet meer tenzij je 1 jaar chronische gehandicapt bent dan zijn ze gratis.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Naja kvind het wel best, ksnap het verder ook niet meer, maar voglens mij is het gewoon goed geregeld.
Volkomen terecht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is afgeschaft. Mensen boven de 21 moeten anticonceptie zelf betalen, tenzij op recept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |