Hardcore ende hardstyle over het algemeenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat een namen allemaalken er niks van, zal wel niet mijn soort muziek zijn
Dacht ik al jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hardcore ende hardstyle over het algemeen
ik mag het hopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dacht ik al janiet mijn smaak, maar hopelijk kan je kaarten scoren
Yayyyyyyyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef ElisaB het volgende:
Top-dag, en Kasper zat zojuist in zijn hokje
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef ElisaB het volgende:
Dat is al heel goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb echt het hele verhaal gemist omtrent Kasper, iemand een samenvatting? Behalve dat Elies weer opnieuw bewijst dat ze een topmens is?
Een mens? In een hokje?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh! Dat had ik wel gelezen geloof ik, maar ik dacht dat Kasper een iemand was toen ik het hier zonet zag
Thanks though
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]Ik vroeg en kreeg toevallig van de week ook een samenvatting.
Die vind je hier! [SC]#1938 Voetbal. Gaap.
Ja, nu net!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Gb![]()
Heddegij nog in den agenda gekeken?![]()
Hardlopen
nintendo ds light is idd rond die prijsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Greys het volgende:
Spelletjes-lovers... mijn zus vroeg me iets over iets waar ik echt NUL van weet, misschien kunnen jullie helpen (en niet lachen).
Maar zo'n soort minispelletjescomputer voor op vakantie enzo, dat heet toch een... Nintendo... DS?
Ofzo?
Mijn zus had er toen ooit eentje geleend van iemand jaren geleden en had destijds gekeken wat die nieuw kosten en toen was het iets van 80-90 euro. Dacht ze.
Maar als ze er nu voor kijkt, dan is het zo ongeveer het dubbele. Klopt dat? En zo ja, waarom is dat dan duurder dan toen?
DS Light rond die prijs, dus 80-90 euro bedoel je? Of dat dubbele waar ik het over had?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
nintendo ds light is idd rond die prijs
De 3ds is duurder
Kun je t beeld op 3d mee zetten, maar speelt vind ik niet zo fijn
rond die80-90euroquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
DS Light rond die prijs, dus 80-90 euro bedoel je? Of dat dubbele waar ik het over had?
En hoe duur zijn de spellen daarvoor? Of zit er een hele berg op, ofzo?
Ik weet er echt NIETS van
En hoeveel spellen zitten er al op bij aankoop?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
rond die80-90euro
Spellen variëren tussen de 15 meestal kaartspellen tot rond de 50 euro voor dingen ala mario
meestal 0quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoeveel spellen zitten er al op bij aankoop?
Of nul?
Die spellen, kunnen die allemaal op DS Light? Of zijn daar weer tig soorten van enzo en moet je echt goed opletten dat je alleen voor DS Light koopt? (En thanks!)
geen spellen staan daaropquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoeveel spellen zitten er al op bij aankoop?
Of nul?
Die spellen, kunnen die allemaal op DS Light? Of zijn daar weer tig soorten van enzo en moet je echt goed opletten dat je alleen voor DS Light koopt? (En thanks!)
Jaaaaaren geleden waren die dingen ook minder goed ontwikkeld, denk ik zo. Maar goed, ik ben ook een gamenoob.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
DS Light rond die prijs, dus 80-90 euro bedoel je? Of dat dubbele waar ik het over had?
En hoe duur zijn de spellen daarvoor? Of zit er een hele berg op, ofzo?
Ik weet er echt NIETS van
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
Bedankt voor diverse hele goede tips () via DM!
Truequote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
True
Maar ik kreeg diezelfde tip van ongeveer 4-5 anderen nog, tegelijk![]()
![]()
Ik heb ze alquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:42 schreef Qwea het volgende:
Is het al de 23ste?Dan heb ik Doekoe voor GM kaarten
![]()
Ja, ik nog niet. Gaan die dingen loeihard? Of kan dat nog prima de 23ste?quote:
Geen idee eigenlijk. Kijk even op de site wat er nog beschikbaar is en dan straks weer ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik nog niet. Gaan die dingen loeihard? Of kan dat nog prima de 23ste?
Waar zie je dat?????quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Kijk even op de site wat er nog beschikbaar is en dan straks weer ofzo
Ga je staan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Qwea het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA
De mo gaat mee naar Guus in 2013
Je bent niet de enige kennelijkquote:
Ja en ja. Maar ik moet eerst zijn vpn probs oplossen anders wil die niet meequote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en ja. Maar ik moet eerst zijn vpn probs oplossen anders wil die niet mee
Douchen en nu ff buiten koffie drinkenquote:
Lekkertquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Douchen en nu ff buiten koffie drinken
Coolquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
Hierrrrrr
Ik vond net op internet een winkel met extraspeesjaale lange-maisjes-en-damesmode, in de buurt![]()
Nooit geweten dat die er zat.
Ik heb chips genoeg, kom je ruilen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool
Ik heb trek in chips ofzo maar ik heb alleen een bak bonbons
Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag maar ik ben nu al moe, dan rij ik de afsluitdijk afquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb chips genoeg, kom je ruilen?
Gaat je geld kostenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
Hierrrrrr
Ik vond net op internet een winkel met extraspeesjaale lange-maisjes-en-damesmode, in de buurt![]()
Nooit geweten dat die er zat.
Ik vind de prijzen op zich wel meevallenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaat je geld kosten
Wel hendig sjiek
Ik ook niet want ik heb echt een BH met 2 bandjes nodig en dat ziet niet uit op zo'n jurk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik hou van dat soort jurkenIk zou ze alleen nooit aandoen dus ik koop het niet
Doe dan iig nog ff broodje oid eten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef Laysa het volgende:
Ik zou eigenlijk nog wat moeten eten, maar heb me net opgevuld met chocolade en koekjes![]()
Zo lekker slapen.
Die had ik vanmiddagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe dan iig nog ff broodje oid eten.
Iets gezonds
Hm, daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik heb echt een BH met 2 bandjes nodig en dat ziet niet uit op zo'n jurk.
Lekker slapenquote:
Het kan wel, maar ik vind het persoonlijk zonde van het model van de jurkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, daar zeg je wat.
Dan wordt het weer zo'n jurk die 'voor de mooi' in mijn kast hangt
Hoewel, ik heb een zwarte bh met gewoon mooie bewerkte schouderbandjes. Die kan er op zich wel onder toch? Dan is het niet erg dat je dat bandje ziet. Denk ik. Ik ga wel effe passen daarMet die bh aan
+1quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Laysa
Ik hoop dat DK weer snel naast je ligt.
Net zijde. het ziet er wel sneu uit want ze lijkt normaal zo'n wulpse dame en ze is eigenlijk maar een mager dingetje. Geen grammetje vet teveel aan Donnetje. Maar haar hele vacht moest er echt af nu. Ik had al een keer eerder een besparende behandeling laten doen, maar deze keer ontkwamen we er niet aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef senesta het volgende:
Wat een lekker ding ook, ze kijkt wel wat bedenkelijk
Wat zijn ze zacht dan he?
Ik denk dat ze het uiteindelijk niet eens zo erg vinden hoor, en als het lekker weer is dan is het denk ik zelfs wel lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:47 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Net zijde. het ziet er wel sneu uit want ze lijkt normaal zo'n wulpse dame en ze is eigenlijk maar een mager dingetje. Geen grammetje vet teveel aan Donnetje. Maar haar hele vacht moest er echt af nu. Ik had al een keer eerder een besparende behandeling laten doen, maar deze keer ontkwamen we er niet aan.
Ik zie je reactie wel op FBquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef senesta het volgende:
Ik kan niet op Facebook postenIk krijg steeds de melding dat hij mijn reacties niet kan plaatsen
Ja nu wel bij Kay zie ikquote:
Ja, ze gaan goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja nu wel bij Kay zie ikMaar ik had op meerdere foto's een reactie gegeven, nou ja misschien komen ze nog
Je poezenbende ziet er goed uit
Elleboog gekneusd, waarschijnlijk bij één van zijn ondoordachte acties gebeurd. Maar het gaat alweer beter hoor, vanmiddag hing hij alweer in de vogelkooi dus ik denk dat de pijnstillers wel iets minder kunnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Ja, ze gaan goed
Ik las iets van Dodge. Was ie ziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |