Avond
Klint goed Mama Mia, zowel de werking van je nieuwe medicijnen als het feest met kittens!
Ik heb mijn dag wel overleefd. Toen ik het vanmorgen om kwart voor 5 licht zag worden toch nog even mijn bed ingedoken. Ik wilde er om 7 uur uit, maar dat werd 8 uur. Waardoor ik in de tram/trein/10 min. voor de presentatie m'n laptop uit kon foeteren (traaaag...altijd op de momenten dat het net even echt helemaal niet uit komt..) en het zweet in golven van mijn rug af liep door de stress
Na wat gedoe met de techniek (iets met harde schijven, usb sticks en weigerenden computers op school......*zucht*) en nadat ik mijn verhaaltje had verteld (ging wel prima),
keek een van mijn docenten mij vorlijk en daarna ook een beetje bedenkelijk aan.
'Maar jij studeert toch pas in januari af?'
'Eh...ja.....?'
"Wat doe je hier dan?
...
...
'Eh, ik stond ingedeeld op het rooster. Dus ik nam aan dat ik gewoon moest komen en laten zien dat mijn film startklaar is (volgens afspraak). Dat leek me beter dan wegblijven....Toch?
...
... Oh......nouja, dan maken we er maar een generale van hè!

Dan mag je nu even naar buiten, en dan gaan we overleggen..dat doen we op het echte examen ook!
Oftewel; leuk dat ik gekomen was (het externe examencommisielied keurde dit ook wel goed, zag ik aan haar gezicht

) en ik hoefde mezelf niet te verstoppen in een zwart gat (hooguit toen al mijn bestanden niet wilden afspelen....

) maar eigenlijk had ik dus niet hoeven komen.....want ik studeerde natuurlijk nog niet af... ..

En daar haal ik dan een nacht voor door......
Nouja, goed, 't is nu allemaal wel weer besproken en behalve wat nachtrust heb ik er niks mee verloren, juist eerder gewonnen, maar ik stond toch wel even vreemd te kijken. En een van de docenten dus ook. (Maar hij was in een uitermate vrolijk humeur, dus we konden er allebei wel om lachen.)
En nu duik ik mijn bed in

Net nog weer staan schilderen in het huisje. En morgen mag ik twee diensten draaien voor de thuiszorg.