abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112686799
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

ooh nou, met zijn alleen massaal de hitler groet op de tribune doen is daar heel normaal :') Mensen in elkaar slaan omdat ze niet 100% blank zijn ook :')

http://www.liveleak.com/view?i=85d_1338302021
http://www.liveleak.com/view?i=4e8_1338303070

Die doen het wel. Echt, ik stond echt zo van " What the fuck?" En dan in een land waar miljoenen joden zijn vermoord :{
Ja ik kan daar ook met mijn verstand niet bij -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zondag 10 juni 2012 @ 11:07:03 #202
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_112686822
Mogguh :W

Wat goed Oognip! ^O^

Toen ik vannacht op bed kwam zat alles onder het bloed; vloer, beddegoed, behang, kasten.
Leek wel een aflevering van CSI :')
Heb alle katten gecontroleerd maar kon niets vinden.
Heel irritant -O-
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_112686876
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:07 schreef Ingetje79 het volgende:

Wat goed Oognip! ^O^

Toen ik vannacht op bed kwam zat alles onder het bloed; vloer, beddegoed, behang, kasten.
Heel irritant -O-
Wat gek :o , ik heb dat wel eens gehad op de vloer en toen kon ik aan de katten ook niets vinden maar toen bleek het een kapot getrapte teek te zijn maar dat kan het bij jou niet zijn :?
  zondag 10 juni 2012 @ 11:13:18 #204
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_112686947
quote:

Wat goed Oognip! ^O^

Heel irritant -O-
Ow, jakkes :{

Vegen, druppels, spetters of plasjes??
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 10 juni 2012 @ 11:13:52 #205
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_112686964
Het is in de hal al begonnen, dus ik vermoed dat ze achter elkaar aan hebben gerend en dat er een nageltje is ingescheurd.
Maar ik mag aan alle pootjes komen nu en er loopt ook geen een raar oid.
Hou het wel ff in de gaten vandaag :P
  zondag 10 juni 2012 @ 11:14:38 #206
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_112686984
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow, jakkes :{

Vegen, druppels, spetters of plasjes??
Spetters.
  zondag 10 juni 2012 @ 11:15:37 #207
33954 ElisaB
pi_112687007
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Het is in de hal al begonnen, dus ik vermoed dat ze achter elkaar aan hebben gerend en dat er een nageltje is ingescheurd.
Maar ik mag aan alle pootjes komen nu en er loopt ook geen een raar oid.
Hou het wel ff in de gaten vandaag :P
Welcome to Miami, bienvenido a Miami :7

pi_112687030
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Spetters.
Sow, da's lekker, zo net voor het slapen gaan. -O-

Mogguh! :O Vandaag weer niet opgeroepen om te werken en morgen vrij. *O*
Redelijk goed geslapen (om half 1 ben ik maar een bakje pudding met paracetamol gaan eten want trek en hoofdpijn :') ) en nu gelukkig op een fatsoenlijke tijd wakker. Ik heb al 2 kilo asperges geschild. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 juni 2012 @ 11:17:08 #209
33954 ElisaB
pi_112687036
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Spetters.
Gek hoor! Wij hebben het hier ook wel eens gehad en ik kan het niet uitstaan als ik het niet kan ontdekken :D

Maak volgende keer foto's, dan kunnen we CSI-sporenonderzoek doen of zoiets wat Dexter altijd doet *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 juni 2012 @ 11:21:25 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_112687119
*luminol en vergrootglas tevoorschijn haalt*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_112687182
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:21 schreef Rewimo het volgende:
*luminol en vergrootglas tevoorschijn haalt*
Ja doen we CSI Friesland ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juni 2012 @ 11:25:43 #212
163650 Greys
pi_112687206
It's always lupus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 juni 2012 @ 11:25:54 #213
13151 crew  Rewimo
pi_112687210
Ik moet eerst koffie anders wordt het niks :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_112687218
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Sow, da's lekker, zo net voor het slapen gaan. -O-

Mogguh! :O Vandaag weer niet opgeroepen om te werken en morgen vrij. *O*
Redelijk goed geslapen (om half 1 ben ik maar een bakje pudding met paracetamol gaan eten want trek en hoofdpijn :') ) en nu gelukkig op een fatsoenlijke tijd wakker. Ik heb al 2 kilo asperges geschild. :9
Ik heb nog niets gedaan vanmorgen behalve Fokken en c_/ , ik ga mijn man maar eens wakker maken :P
  zondag 10 juni 2012 @ 11:30:32 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112687301
mensen hier die vanaaf nog die wedstrijden gaan kijken eigk?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 juni 2012 @ 11:31:50 #216
13151 crew  Rewimo
pi_112687325
Tuurlijk! Ik kijk alles w/
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juni 2012 @ 11:32:06 #217
163650 Greys
pi_112687329
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 juni 2012 @ 11:32:20 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112687331
ik ook *O*

Alleen duitsland gisteren niet gezien :')
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juni 2012 @ 11:32:44 #219
163650 Greys
pi_112687338
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:30 schreef Qwea het volgende:
mensen hier die vanaaf nog die wedstrijden gaan kijken eigk?
Nee dan lig ik in de sauna *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_112687527
*zucht*

Vrijdag had er iemand belangstelling voor kitten Blutz. Ze had mijn voicemail ingesproken, ik haar voicemail weer ingesproken maar ik hoorde niks. Gisteravond dus gebeld met de mededeling dat ik hem tot maandag zou vasthouden maar dat hij daarna weer vrijkwam voor adoptie.
Uurtje daarna belde ze terug: ze had hem op 'gereserveerd' zien staan op de site en dacht toen dat hij aan iemand anders vergeven was (mijn voicemailbericht dat ze me kon terugbellen voor het maken van een afspraak was blijkbaar niet duidelijk :') ) Toen ik gisteren terugbelde met de deadline snapte ze pas dat hij voor haar gereserveerd was. Maar intussen had ze voor vanmiddag al een afspraak gemaakt om bij een ander kitten te gaan kijken. Meteen een afspraak gemaakt dat ze vandaag kon komen kijken want ze vond Blutz toch wel erg leuk. Net belt ze weer: dochterlief had haar zinnen gezet op het andere kitten dus Blutz viel af en ze komen niet langs. -O-

Volgens mij hoorde ze aan mijn stem wel dat ik not amused was. }:| Waaat een doos. :r

En intussen ben ik er tijd mee kwijt en heeft Blutz dit hele weekend geen kans op baas gehad. ;(

[/frustratie]

Het doorlezen van zo'n topic helpt trouwens niet. :{ Het meiske bedoelt het vast goed maar hallooooo kattenoverschot! Als ze het al redden. ;( Ik kan er even niks liefs en behulpzaams in posten dus blijf er maar weg.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 juni 2012 @ 11:52:11 #221
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_112687735
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Gek hoor! Wij hebben het hier ook wel eens gehad en ik kan het niet uitstaan als ik het niet kan ontdekken :D

Maak volgende keer foto's, dan kunnen we CSI-sporenonderzoek doen of zoiets wat Dexter altijd doet *O*
Als ik van iemand de kriebels in a non-positive way krijg, dan is het Dextert wel :X

Idd irritant, zo vlak voor de nachtelijke rust; na een inspectieronde, gevolgd door poetsronde was ik weer klaarwakkert :')

Cat, wat balen van Blutz -O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 juni 2012 @ 11:53:04 #222
13151 crew  Rewimo
pi_112687760
Nou ja Cat, wat een malloot, die snapt er dus niks van :{
  zondag 10 juni 2012 @ 12:03:36 #223
33954 ElisaB
pi_112688022
Owkee, ik zal jullie even updaten...

Wij hebben sinds een aantal jaar een zwerfkater rondlopen. Aanvankelijk was hij erg schuw en het enige dat hij deed was de hele tuin onder sproeien.

In het najaar van 2011 had hij ineens een hele dikke poot. Er zat duidelijk een vies abces. Dat kan ik natuurlijk niet aanzien, dus heb ik contact gezocht met het zwerfkattenproject hier in West Brabant. Die wilden hem wel helpen, maar dan moest ie natuurlijk gevangen worden.

We hadden afgesproken dat ik hem een paar dagen op een vaste tijd en plaats wat eten zou geven. Dan zou de zwerfkattendame daarna met de vangkooi komen. Helaas heb ik hem daarna maanden niet meer gezien. Ik was in de veronderstelling dat ie het leven gelaten had.

Begin dit jaar dook hij ineens weer op. Een écht zwerfkater: stoffig, morsig, mager, vol met krassen en schrammen. En nog steeds zo'n stel van die enorme ballen en de aandrang om iedereen te laten weten dat ie er was. Stinken jonguhh!

Zijn abces was (uiteraard) ondertussen verdwenen, maar we besloten toch weer een vangpoging te wagen om hem te laten castreren. Op zich hadden we namelijk totaal geen last van hem. Behalve dus die stank.

Opnieuw maakten we een vangplan: ik zou gedurende enkele dagen gaan voeren en dan zou de zwerfkattendame een kooi brengen. Dit keer ging het beter: Kasper (de Kater) kwam netjes elke dag zijn prakje eten. Ergens in maart hebben we een vangkooi in de tuin gezet. Die braafneus liep er zo in.

In overleg hebben we besloten Kasper na de castratie terug te laten plaatsen. Sowieso achtten de zwerfkattenmensen hem niet echt geschikt voor herplaatsing elders. Maar bovendien: Kasper gedroeg zich voorbeeldig. Lag braaf op het schuurtje in de tuin te slapen, liet onze eigen veestapel met rust (en zij hem) en hield ondertussen de andere zwervers uit de buurt. Hem hier weghalen zou tot gevolg hebben dat zijn plek zou worden ingenomen door een andere zwerver. En de kans dat dat net zo'n braafneus zou zijn, leek ons niet erg groot.

En dus kwam Kasper na de castratie terug. Zonder ballen en met een hap uit zijn linkeroor (voor de herkenbaarheid: deze is gecastreerd en deze hoeft dus niet opnieuw gevangen te worden). Een paar dagen was hij een beetje schuw, maar al snel kwam hij op gezette tijden weer voor zijn dagelijkse prakje.

We zijn inmiddels een maand of twee verder. Soms zie ik hem dagen niet, maar even vaak ligt hij gewoon de hele dag een beetje in de tuin te sukkelen. Hij heeft een kuurtje AB van me gekregen, want de hap uit zijn oor ging wat ontsteken. Om hem het leven wat aangenamer te maken, heb ik Kasper opgenomen in de verzorgingsroutine: ontworming, behandeling tegen vlooien, gezond en gevarieerd eten, en sinds deze week: zijn kale plekjes (waarschijnlijk van de jeuk van wat teken) smeer ik enkele keren in.

Het heeft hem goed gedaan. Hij knapte zienderogen op (denk ik): minder morsig, hij ging zowaar glimmen, zijn wondjes trokken weg en hij werd (naar het zich liet aanzien) een beetje happier. Eergisteren heb ik hem voor het eerst horen mauwen. Vanmorgen wilde ik hem eten geven, maar dat wilde hij eigenlijk helemaal niet: hij wilde gewoon een beetje koppies geven en knorren.

Die gekke ouwe Kasper!
pi_112688107
Jij hebt jouw eigen Vale Rooie. O+

Maak je eens een foto van Kasper? O+
  zondag 10 juni 2012 @ 12:08:34 #225
33954 ElisaB
pi_112688158
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:06 schreef Cat22 het volgende:
Jij hebt jouw eigen Vale Rooie. O+

Maak je eens een foto van Kasper? O+
Heb ik al gedaan. Maar ik krijg alleen de pic niet van mijn cam :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 juni 2012 @ 12:15:13 #226
13151 crew  Rewimo
pi_112688362
Ahhh, hij klinkt als een lief beestje O+ Wat fijn dat hij er nu beter uitziet en ook goed dat hij nu geen kleine Kaspertjes meer kan veroorzaken. 't Zal ook wel schelen in de stank inderdaad :D
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2012 @ 12:17:47 #227
43556 miss_dynastie
pi_112688433
quote:

Wat goed Oognip! ^O^

Heel irritant -O-
Raam open gehad? Misschien een duif die net op tijd ontsnapt is?

Kasper O+ Ben benieuwd naar de foto!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 juni 2012 @ 12:17:55 #228
13151 crew  Rewimo
pi_112688438
Onslow hield weer een trappelsessie :D

pi_112688589
Ik bén me toch een partij chagrijnig. :D

Staat niet echt in verhouding tot de hick-ups die ik vandaag al tegengekomen ben dus ik sluit me maar even op met een film en kittens en aspergesoep. Misschien gaat het straks dan beter. :')
  zondag 10 juni 2012 @ 12:35:36 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112688946
Boh, worteldoek in de tuin gelegd, nu siergrind erop. Pfff. Kutklus.
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 12:36:14 #231
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_112688972
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:35 schreef Qwea het volgende:
Boh, worteldoek in de tuin gelegd, nu siergrind erop. Pfff. Kutklus.
Heb je mijn Whappje nog gehad? :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 10 juni 2012 @ 12:36:43 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112688987
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:36 schreef senesta het volgende:

[..]

Heb je mijn Whappje nog gehad? :@
Ehhhhm. Ik moet ff mijn foon zoeken, moment.
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 12:38:12 #233
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_112689026
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:03 schreef ElisaB het volgende:

Wij hebben sinds een aantal jaar een zwerfkater rondlopen. Aanvankelijk was hij erg schuw en het enige dat hij deed was de hele tuin onder sproeien.

In het najaar van 2011 had hij ineens een hele dikke poot. Er zat duidelijk een vies abces. Dat kan ik natuurlijk niet aanzien, dus heb ik contact gezocht met het zwerfkattenproject hier in West Brabant. Die wilden hem wel helpen, maar dan moest ie natuurlijk gevangen worden.

We hadden afgesproken dat ik hem een paar dagen op een vaste tijd en plaats wat eten zou geven. Dan zou de zwerfkattendame daarna met de vangkooi komen. Helaas heb ik hem daarna maanden niet meer gezien. Ik was in de veronderstelling dat ie het leven gelaten had.

Begin dit jaar dook hij ineens weer op. Een écht zwerfkater: stoffig, morsig, mager, vol met krassen en schrammen. En nog steeds zo'n stel van die enorme ballen en de aandrang om iedereen te laten weten dat ie er was. Stinken jonguhh!

Zijn abces was (uiteraard) ondertussen verdwenen, maar we besloten toch weer een vangpoging te wagen om hem te laten castreren. Op zich hadden we namelijk totaal geen last van hem. Behalve dus die stank.

Opnieuw maakten we een vangplan: ik zou gedurende enkele dagen gaan voeren en dan zou de zwerfkattendame een kooi brengen. Dit keer ging het beter: Kasper (de Kater) kwam netjes elke dag zijn prakje eten. Ergens in maart hebben we een vangkooi in de tuin gezet. Die braafneus liep er zo in.

In overleg hebben we besloten Kasper na de castratie terug te laten plaatsen. Sowieso achtten de zwerfkattenmensen hem niet echt geschikt voor herplaatsing elders. Maar bovendien: Kasper gedroeg zich voorbeeldig. Lag braaf op het schuurtje in de tuin te slapen, liet onze eigen veestapel met rust (en zij hem) en hield ondertussen de andere zwervers uit de buurt. Hem hier weghalen zou tot gevolg hebben dat zijn plek zou worden ingenomen door een andere zwerver. En de kans dat dat net zo'n braafneus zou zijn, leek ons niet erg groot.

En dus kwam Kasper na de castratie terug. Zonder ballen en met een hap uit zijn linkeroor (voor de herkenbaarheid: deze is gecastreerd en deze hoeft dus niet opnieuw gevangen te worden). Een paar dagen was hij een beetje schuw, maar al snel kwam hij op gezette tijden weer voor zijn dagelijkse prakje.

We zijn inmiddels een maand of twee verder. Soms zie ik hem dagen niet, maar even vaak ligt hij gewoon de hele dag een beetje in de tuin te sukkelen. Hij heeft een kuurtje AB van me gekregen, want de hap uit zijn oor ging wat ontsteken. Om hem het leven wat aangenamer te maken, heb ik Kasper opgenomen in de verzorgingsroutine: ontworming, behandeling tegen vlooien, gezond en gevarieerd eten, en sinds deze week: zijn kale plekjes (waarschijnlijk van de jeuk van wat teken) smeer ik enkele keren in.

Het heeft hem goed gedaan. Hij knapte zienderogen op (denk ik): minder morsig, hij ging zowaar glimmen, zijn wondjes trokken weg en hij werd (naar het zich liet aanzien) een beetje happier. Eergisteren heb ik hem voor het eerst horen mauwen. Vanmorgen wilde ik hem eten geven, maar dat wilde hij eigenlijk helemaal niet: hij wilde gewoon een beetje koppies geven en knorren.

Die gekke ouwe Kasper!

Wat heeft die een mazzel gehad dat hij bij jullie kwam buurten, jullie zijn lief O+
pi_112689033
  zondag 10 juni 2012 @ 12:39:11 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112689055
nee wel van muis :P
  zondag 10 juni 2012 @ 12:39:47 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112689076
Ooh van die vrijwillige bijdrage senes?
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 12:40:41 #237
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_112689093
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:39 schreef Qwea het volgende:
Ooh van die vrijwillige bijdrage senes?
Ja, de tegenpartij wil de procedure royeren :?
  zondag 10 juni 2012 @ 12:42:19 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112689134
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:03 schreef ElisaB het volgende:

Die gekke ouwe Kasper!

Aaaahw O+
  zondag 10 juni 2012 @ 12:42:32 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112689140
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:40 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, de tegenpartij wil de procedure royeren :?
Ja, ik las het :')
  zondag 10 juni 2012 @ 12:51:38 #240
33954 ElisaB
pi_112689342
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:38 schreef senesta het volgende:
Wat heeft die een mazzel gehad dat hij bij jullie kwam buurten, jullie zijn lief O+
Hij is gewoon zo grappig :D Een grote stoere vent met een indrukwekkend hasses, maar eigenlijk een braafje O+
  zondag 10 juni 2012 @ 12:52:24 #241
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_112689368
Fijne Kasper-update O+

Ll _O- :')
pi_112689377
Lief dat je voor hem zorgt Elies O+
pi_112690748
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:14 schreef indaha het volgende:

[..]

Dat is balen Sararaats, hoe lang mag je niet lopen ?
6 weken in de lappenmand. Als ik ga lopen doe ik m'n brace (sokje met rekbanden) aan ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 juni 2012 @ 13:48:05 #244
13151 crew  Rewimo
pi_112690950
Wat is er aan de hand met je enkel dan, Sara? Beterschap!
pi_112690991
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:48 schreef Rewimo het volgende:
Wat is er aan de hand met je enkel dan, Sara? Beterschap!
Verstuikt nadat ik van de Kusttram viel tijdens het uitstappen.

En dank je wel.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 juni 2012 @ 14:00:48 #246
13151 crew  Rewimo
pi_112691363
Niet tegen een walrus getrapt gelukkig ;)

6 weken is lang maar ik begrijp dat je toch wel mag lopen met iets eromheen? Gelukkig maar.
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2012 @ 14:18:19 #247
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112691909
Hoi :7
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 juni 2012 @ 14:27:01 #248
13151 crew  Rewimo
pi_112692139
Hee, weer thuis? Hoe is het met je?
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2012 @ 14:30:34 #249
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112692248
Niet al te best, maar thuis :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 juni 2012 @ 14:33:22 #250
13151 crew  Rewimo
pi_112692347
Dat is al een stuk beter dan "bij de buren" ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')