Voorlopig niet neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voorlopig ga je toch nog niet naar bed?
Psychiater vond van wel, juist vanwege chaos in mn hoofd zou het moeten zorgen voor rust, dus ik moet persé binnen 3 uur na de laatste dosis naar bed en in slaap vallen. Hij gaf ook aan dat patiënten daar tussen 20 en 180 mg zitten dus ik laat het me allemaal maar een beetje aanleunen, altijd even afwachten welke dosis werktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat fijn dat de ritalin helpt MM![]()
Maar 's avonds innemen; is dat wel handig? Ivm slapen?![]()
En 50 mg per dag vind ik echt veel! Wij hebben geen 1 pt. die zoveel gebruikt![]()
En Shabuuuu![]()
Ja, poepje. 15de? Go?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nu alweer trek in![]()
Eigenlijk altijd wel. Meestal twee uur nadat ik thuis ben alweer
Boor heeft een nieuwe hobby.... heel ingewikkeld vanaf de grond zichzelf op de bench hijsen, dan over de bench lopen naar de vensterbank om daar op te gaan zitten. Ipv direct op de vensterbank te springen is dit veel leuker, kennelijk. Alleen ben ik steeds bang dat er poten sneuvelen, want per tripje over de bench pleurt ie een keer of vier met één of meer poten door die gatenMaar kennelijk is het nog steeds leuk...
Komt boor vanzelf wel achter als ie manktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nu alweer trek in![]()
Eigenlijk altijd wel. Meestal twee uur nadat ik thuis ben alweer
Boor heeft een nieuwe hobby.... heel ingewikkeld vanaf de grond zichzelf op de bench hijsen, dan over de bench lopen naar de vensterbank om daar op te gaan zitten. Ipv direct op de vensterbank te springen is dit veel leuker, kennelijk. Alleen ben ik steeds bang dat er poten sneuvelen, want per tripje over de bench pleurt ie een keer of vier met één of meer poten door die gatenMaar kennelijk is het nog steeds leuk...
Jaaaa ik had gePMd dat ik de 7e, 14e en 15e kanquote:
Het stimuleert idd je stofwisseling en je moet je bloeddruk mss es extra laten controleren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Psychiater vond van wel, juist vanwege chaos in mn hoofd zou het moeten zorgen voor rust, dus ik moet persé binnen 3 uur na de laatste dosis naar bed en in slaap vallen. Hij gaf ook aan dat patiënten daar tussen 20 en 180 mg zitten dus ik laat het me allemaal maar een beetje aanleunen, altijd even afwachten welke dosis werkt
en ik ben zwaar te zwaar dus misschien heeft het ook met gewicht van doen? Wat dat betreft wel mooi meegenomen dat het de stofwisseling bevordert
Ga je PM's es lezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa ik had gePMd dat ik de 7e, 14e en 15e kan
Dus als het de 15e wordt, zet ik hem NU in de agenda
Volgens mij ben ik juist bijgelezenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa ik had gePMd dat ik de 7e, 14e en 15e kan
Dus als het de 15e wordt, zet ik hem NU in de agenda
15de it is.quote:
Oh, ik ging er al vanuit dat het de 15e werdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik juist bijgelezen
Ik heb ook een wit vloppie ipv een geleMaar ben ik ergens nog vergeten op te reageren dan?
![]()
Heb over 2 weken telefonisch contact en dan gelijk afspraak inplannen, hij heeft nu inderdaad bloeddruk gemeten (135/93 dacht ik), hartslag (104quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het stimuleert idd je stofwisseling en je moet je bloeddruk mss es extra laten controleren.
Meest gangbare dosering hier is 30 mg per dag in 3 giften, maar dat zijn voornamelijk kinderen en pubers.
Hopelijk blijft het je goed helpen
anders lees je even het onderwerp van de laatste 30 pmsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik juist bijgelezen
Ik heb ook een wit vloppie ipv een geleMaar ben ik ergens nog vergeten op te reageren dan?
![]()
ja is ook zoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, ik ging er al vanuit dat het de 15e werd
Ja maar wáár moet ik dan nog op reageren dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
anders lees je even het onderwerp van de laatste 30 pms
je doet het prima zo in de pm, kreesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:35 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel, de 15e staat in mijn agenda, de tijd komt nog wel, toch?
Gewoon een beetje op tijd.
Eet smakelijk!quote:
afijn, geen honger meer dus?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik heb net al iets teveel van de gehakt met pastasaus lopen snaaien
Terwijl ik de pasta nog op moet zetten
Mwahquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
MwahEen beetje nog
Maar ik wacht op S en dan heb ik straks vast wel weer trek in een beetje pasta ook nog
Ik zag hetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:58 schreef Greys het volgende:
Zie meettopic in ESF, sp3c vanaf de vakantie
Je kan toch ook gewoon een dagje minder eetlust hebben?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Ben ik weer
verminderde eetlust klopt wel, ik kreeg niet eens 2 kleine shoarmabroodjes op en ik had verder alleen nog maar 2 boterhammen gehad. Ach ja, er kan wel wat af zonder dat ik schade lijd
Ik heb eigenlijk altijd dezelfde eetlust, maar misschien is dat wel heel raarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een dagje minder eetlust hebben?
Oh God, zo irritant is dat ja. Hopelijk is ie (of jij) snel wegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:34 schreef Oognip het volgende:
1 nerd zit continu naar mijn tieten te starenirritant
Dan hejje goeie tetten blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:34 schreef Oognip het volgende:
1 nerd zit continu naar mijn tieten te starenirritant
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:56 schreef Oognip het volgende:
Mm?
Ik ga zo misschien nog naar van der poelben er nu zo vlakbij
Ik denk dat ik een rare heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Wheheis dat nou typisch voor Bengalen of juist helemaal niet en heb jij gewoon een rare?
Mwoahquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hejje goeie tetten blijkbaar
Hey, ze kunnen er beter naar staren dan aanzitten
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een rare heb.
Hoewel... er stond wel destijds in de Bengalen beschrijving op internet dat ze een tikkie lomp zijn (lees: als ze bv van de grond op een kast springen letten ze niet op waar ze landen, dus dan belandt hetgeen dat op de kast staat nogal eens op de grond).
Maar deze valt ook wel eens van de bank. En landt dan altijd op zijn zij. Om vervolgens heel stoer weg te lopen met een blik van 'dat hoorde er allemaal bij hoor!!!!'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |