Ik zag hetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:58 schreef Greys het volgende:
Zie meettopic in ESF, sp3c vanaf de vakantie
Je kan toch ook gewoon een dagje minder eetlust hebben?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Ben ik weer
verminderde eetlust klopt wel, ik kreeg niet eens 2 kleine shoarmabroodjes op en ik had verder alleen nog maar 2 boterhammen gehad. Ach ja, er kan wel wat af zonder dat ik schade lijd
Ik heb eigenlijk altijd dezelfde eetlust, maar misschien is dat wel heel raarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een dagje minder eetlust hebben?
Oh God, zo irritant is dat ja. Hopelijk is ie (of jij) snel wegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:34 schreef Oognip het volgende:
1 nerd zit continu naar mijn tieten te starenirritant
Dan hejje goeie tetten blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:34 schreef Oognip het volgende:
1 nerd zit continu naar mijn tieten te starenirritant
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:56 schreef Oognip het volgende:
Mm?
Ik ga zo misschien nog naar van der poelben er nu zo vlakbij
Ik denk dat ik een rare heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Wheheis dat nou typisch voor Bengalen of juist helemaal niet en heb jij gewoon een rare?
Mwoahquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hejje goeie tetten blijkbaar
Hey, ze kunnen er beter naar staren dan aanzitten
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een rare heb.
Hoewel... er stond wel destijds in de Bengalen beschrijving op internet dat ze een tikkie lomp zijn (lees: als ze bv van de grond op een kast springen letten ze niet op waar ze landen, dus dan belandt hetgeen dat op de kast staat nogal eens op de grond).
Maar deze valt ook wel eens van de bank. En landt dan altijd op zijn zij. Om vervolgens heel stoer weg te lopen met een blik van 'dat hoorde er allemaal bij hoor!!!!'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |