Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Volgens mij was dit de laatste post:quote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een collega van me (die goed verdient en een man heeft die ook goed verdient) vertelde dat ze vandaag zeven jaar getrouwd was. Ze gingen met zijn tweeen eten bij een restaurant in de buurt waar ze een kortingsbon van hadden. Konden ze voor 34,50 euro met z'n tweeën eten.
quote:
dat was een volmakertjequote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de laatste post:
[..]
en het nut daarvan is?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:19 schreef einschtein het volgende:
Ik heb eigenlijk wel trek om een test op te zetten.
Dat wij, als in users van deze thread, een plaatje maken met de usual shit die men normaal plaatst/deelt/liked. Die plaatsen we dan en dan kijken we hoeveel likes/replies/gedeelte posts we krijgen.
Aantonen dat Facebook bagger is. Niet dat het alleen daarmee kan. We hebben al een paar draadjes vol die dat doen.quote:
Dat had ik in deel 1 al aangegeven. plaatje maken van die punten in de OP van deel 1 en dat op facebook zettenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:19 schreef einschtein het volgende:
Ik heb eigenlijk wel trek om een test op te zetten.
Dat wij, als in users van deze thread, een plaatje maken met de usual shit die men normaal plaatst/deelt/liked. Die plaatsen we dan en dan kijken we hoeveel likes/replies/gedeelte posts we krijgen.
Als je zoiets op FB post, dan gaan de mensen die zich aan die punten schuldig maken het hardste roepen: Jaaa helemaal gelijk in, zoooo irritant!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat had ik in deel 1 al aangegeven. plaatje maken van die punten in de OP van deel 1 en dat op facebook zetten
En dan heel je fucking prikbord volspammen met uitnodigingen van dat soort rommelquote:Op maandag 18 juni 2012 22:25 schreef BlazingV2 het volgende:
HENK JAN HEEFT JE UITGENODIGT IN *KANKERSPEL*
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:25 schreef BlazingV2 het volgende:
HENK JAN HEEFT JE UITGENODIGT IN *KANKERSPEL*
rechtsbovenin de post,quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
En dan heel je fucking prikbord volspammen met uitnodigingen van dat soort rommel"Blablabla heeft een uitdaging gehaald! klik hierop om 5 munten te ontvangen!"
AARGHH ROT OP MET DIE GRAFROMMEL!
Ik moest lachen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]!!! Triest hoor.
Heb trouwens ook iemand op FB die haar vriend constant "schnoebel" noemt. Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dat was een volmakertjetelt niet mee
Wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:40 schreef Federer-fan het volgende:
Van een Facebookvriendin die foto's post op haar pagina: "Januari 2012 ben ik eindelijk begonnen met mijn hobby op een hogere level te tillen."
x miljard.
Zie je een foto van een boom. Ik keek zo:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |