quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:20 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus serieus gepost door een lelijke dikke meid.
Not sure if serious.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of mensen(achtige) die geen woord Nederlands correct kunnen typen...maar wel tot in de perfectie Engelse teksten kunnen typen.
Post iemand een foto van de stortbui.
Zij: Moppie, love you.
Hij: Love you to moppie.
Zij: Love you forever.
Hij: Love you more.
Zij: Was gezellig vandaag, lekker saampjes.
Hij: Ja moppie, gaan we vaker doen.
Hij: Love you 4 ever.
Zij: Love you to.
Koop een dagboek.
Ze zijn trouwens in de 30.
Doen omdat iedereen het doet...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:08 schreef DjinN het volgende:
Ook een irritatie. Een vrouwke op mn FB die me in alles kopieert. Kopieert mijn emoticons, mijn manier van schrijven. Liked alles wat ik schrijf. Al zou ik schrijven dat ik een hoop stront had gelegd zou ze het nog gaan liken.
Ze had laatst een of ander hersenloos bericht geschreven, vol met hashtags. Ik zeg *om een beetje te trollen* "goh wat leuk! Heb je ook al Twitter??"
Ze kon me niet eens vertellen wat Twitter wasDus ik vroeg waarom gebruik je dan al die hashtags. Zegt ze dat ze dat deed omdat iedereen het deed
Ja.
Serieus.
Echt waar
Dat je een Twitterpost doorlinkt naar FB kan ik me nog voorstellen...maar dat je die klotehashtags gebruikt terwijl je niet eens gebruik maakt van Twitter, dat vind ik nogal treurigquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef Matty___ het volgende:
mensen die #tags op fb gebruiken moeten sowieso een permaban krijgen
DJEEZ relax ik heb nog niks binnenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
En het leuke is dan nog dat ze gaan happenMaar dat vertel je dan weer niet, wat hun reageren
Ik zou er anders niet van schrikken als iemand dat gewoon op FB zou zetten...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Kom op, zoiets deel je toch gewoon met je familie en beste vrienden.
Neeeeee, jeez! Heb wel iemand die d'r echo foto's op FB gooit. Iedereen meteen reageren met: "ahhhh wat mooi!" terwijl je alleen een vormloos wormpje ziet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:43 schreef luckass het volgende:
Een foto van je zwangerschapstest op FB zetten, WTF.
Wachten is op eerste foto's van nageboorte op FB.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:40 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Neeeeee, jeez! Heb wel iemand die d'r echo foto's op FB gooit. Iedereen meteen reageren met: "ahhhh wat mooi!" terwijl je alleen een vormloos wormpje ziet.Maar zoals ik al eerder zei, met de komst van social media is echt niks meer privé...
Heb na het lezen van dit topic m'n eigen FB er eens op nagekeken, maar ik kan me echt niet betrappen op het gedrag omschreven in deze reeks...
Smoesjes! Compleet onacceptabel dit!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
DJEEZ relax ik heb nog niks binnen
Aah, nee wacht je begrijpt het verkeerd.quote:
Ik heb een nieuwe vorm van hashtag gebruik ontdekt bij iemandquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef Matty___ het volgende:
mensen die #tags op fb gebruiken moeten sowieso een permaban krijgen
quote:Mega Trots op mijn 3 Boefjes!!! Allemaal Super Rapportjes!!! #extrabezoekjeaandespeelgoedwinkeldubbelendikverdient#
Mijn god wat onbestaanbaar dom.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:08 schreef DjinN het volgende:
Ook een irritatie. Een vrouwke op mn FB die me in alles kopieert. Kopieert mijn emoticons, mijn manier van schrijven. Liked alles wat ik schrijf. Al zou ik schrijven dat ik een hoop stront had gelegd zou ze het nog gaan liken.
Ze had laatst een of ander hersenloos bericht geschreven, vol met hashtags. Ik zeg *om een beetje te trollen* "goh wat leuk! Heb je ook al Twitter??"
Ze kon me niet eens vertellen wat Twitter wasDus ik vroeg waarom gebruik je dan al die hashtags. Zegt ze dat ze dat deed omdat iedereen het deed
Ja.
Serieus.
Echt waar
Ow.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee dat kopiëren ze van websites. Maar ze doen net alsof ze dat zelf hebben bedacht.
Ik snap het nu.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Aah, nee wacht je begrijpt het verkeerd.
Het ging om twee verschillende personen. Die van het perfecte Engels is een andere dame. Maar deze twee lovers schreven zoals ik het neer pende.
Verdient met een t uiteraard.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:32 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe vorm van hashtag gebruik ontdekt bij iemand
[..]
Je kan ook beter een heel slim kind hebben, dan een hoogbegaafd kind; bij een hoogbegaafd persoon komen veel meer dingen bekijken dan alleen hoogbegaafd zijn. Snap dus helemaal niet waarom iedereen een hoogbegaafd kind wil, grote kans op meer problemen/gezeik dan bij gewoon een slim kind.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verdient met een t uiteraard.
Ook kansloos dat mensen zo te koop lopen met dat soort dingen. Mensen die elke keer maar weer benadrukken hoe slim hun kinderen zijn. Hoeveel mensen ik niet tegenkom die over hun kind zeggen dat ze denken dat het hoogbegaafd is.
Maarja, zowat alle kinderen hebben tegenwoordig al zo'n modeziekte, dus daar past hoogbegaafdheid prima bij! Het is tegenwoordig niet normaal om een "normaal" kind te hebben, er moet gewoon iets aan mankeren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Je kan ook beter een heel slim kind hebben, dan een hoogbegaafd kind; bij een hoogbegaafd persoon komen veel meer dingen bekijken dan alleen hoogbegaafd zijn. Snap dus helemaal niet waarom iedereen een hoogbegaafd kind wil, grote kans op meer problemen/gezeik dan bij gewoon een slim kind.
Maar goed, dat weten ze dan weer niet; en zien ze hoogbegaafd gewoon als een persoon die slim is en makkelijk leert.
Oh idd! En ondertussen heeft het kind allerlei problemen op school, en leert het niet. Maar ja dat komt omdat het kind te slim is en niet wordt uitgedaagd. En dan maar niet op het idee komen dat het misschien niet lukt op school, omdat het kind gewoon dommer is dan gehoopt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verdient met een t uiteraard.
Ook kansloos dat mensen zo te koop lopen met dat soort dingen. Mensen die elke keer maar weer benadrukken hoe slim hun kinderen zijn. Hoeveel mensen ik niet tegenkom die over hun kind zeggen dat ze denken dat het hoogbegaafd is.
Je kunt het instellen dat je eerst toestemming moet geven voor tags!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:42 schreef AbXorb het volgende:
Ik heb er laatst nog weer één ontdekt: mensen die dan op een feestje oid een minder flatteuze foto van je maken, en die dan meteen doodleuk overal gaan posten en taggen, zonder te vragen of je dat goed vindt. Ik weet zo ook wel dat ik een vaag hoofd trek soms!![]()
Dat hoeft niet de hele wereld in still-frame te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |