abonnement Unibet Coolblue
pi_113770812
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarmee bedoelde: als iemand buiten zijn/haar eigen schuld om ineens niet meer mee kan. Als er bijvoorbeeld zoveel vertraging is dat je je overstap niet meer kunt halen mag je soms een dag later de reis maken, maar uit tijdnood kunnen ze dan niet alle koffers van boord gaan halen. Op dat soort momenten gaat je koffer gewoon naar de eerstvolgende bestemming terwijl je niet op de vlucht zit.
Normaliter gaat je koffer dan ook niet mee op de vlucht en wordt hij er dus echt vanaf gehaald. Je moest eens weten hoe vaak ik vertraging heb, omdat ze de koffer van iemand van de vlucht aan het halen zijn...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_113771224
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarmee bedoelde: als iemand buiten zijn/haar eigen schuld om ineens niet meer mee kan. Als er bijvoorbeeld zoveel vertraging is dat je je overstap niet meer kunt halen mag je soms een dag later de reis maken, maar uit tijdnood kunnen ze dan niet alle koffers van boord gaan halen. Op dat soort momenten gaat je koffer gewoon naar de eerstvolgende bestemming terwijl je niet op de vlucht zit.
Dat is sinds Lockerbie absoluut verboden.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:13:57 #103
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_113772492
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat is sinds Lockerbie absoluut verboden.
In principe is het inderdaad verboden om de bagage mee te nemen aan boord wanneer de persoon niet aanwezig is.
De enige uitzondering is als de bagage, buiten de schuld van de passagier, op de vlucht waar deze mee gevlogen heeft niet is meegekomen, dan komt het met een eerstvolgende vlucht alsnog mee. (Maar dit is iets wat een passagier niet in de hand heeft waardoor het risico te verwaarlozen is).

In alle andere gevallen zal de bagage van boord gehaald moeten worden, in principe ook logisch, wanneer de bagage de aansluiting op de volgende vlucht haalt, dan kan de passagier dit in principe ook, daarvoor heb je allemaal short connection lines bij de immigratie en veiligheidscontroles op luchthavens waar overstappen veel voorkomt.

Wanneer een maatschappij dit niet doet dan riskeert deze een vertrekverbod, wat door de plaatselijke luchtverkeersleiding in samenwerking met de grenspolitie ook daadwerkelijk wordt afgedwongen door het vliegtuig fysiek te blokkeren wanneer de gezagvoerder niet wil meewerken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:48:05 #104
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113773934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:31 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Normaliter gaat je koffer dan ook niet mee op de vlucht en wordt hij er dus echt vanaf gehaald. Je moest eens weten hoe vaak ik vertraging heb, omdat ze de koffer van iemand van de vlucht aan het halen zijn...
Soms kost dat zoveel tijd (omdat het teveel mensen zijn) dat ze het niet doen, en dan halen ze alleen de "VIP bagage" eruit voor zover dat wel nog mogelijk is.
Komt ook omdat je soms van bij de gate eerst weer terug naar de incheckbalie moet om daar je vlucht om te boeken en ze dan blijkbaar pas gaan doorgeven welke koffers er nog uit moeten.
pi_113775214
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Soms kost dat zoveel tijd (omdat het teveel mensen zijn) dat ze het niet doen, en dan halen ze alleen de "VIP bagage" eruit voor zover dat wel nog mogelijk is.
Komt ook omdat je soms van bij de gate eerst weer terug naar de incheckbalie moet om daar je vlucht om te boeken en ze dan blijkbaar pas gaan doorgeven welke koffers er nog uit moeten.
Zoals ozzietukker als scheef: het gebeurt gewoon niet, want het mag niet meer.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:30:29 #106
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_113775947
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Zoals ozzietukker als scheef: het gebeurt gewoon niet, want het mag niet meer.
Er zal geen maatschappij ter wereld zijn welke dit publiekelijk zal toegeven. Daarnaast vindt er een controle plaats op basis van de passagierslijst en aanwezige koffers (associated passenger record), deze lijst kan ook achteraf opgevraagd worden, als er dan naar voren zou komen dat er bagage aan boord is geweest van niet meereizende passagiers en de betreffende bagage zijn geen 'rush bagage' (Bagage van passagiers die al gevlogen hebben en waarvan de koffers niet zijn meegekomen) of crew bagage dan heeft de maatschappij een probleem.

Daarom wordt op een X moment de beslissing genomen om de koffer te zoeken en uit het vliegtuig te halen, en ook al kom je naar de gate, mag je niet meer mee op het moment dat deze beslissing is genomen.
Low Cost maatschappij of niet, elke maatschappij zal zich eraan houden, want bij 'moedwillige' overtredingen kan en zal actie worden ondernomen. Behoorlijk lastig vliegen wanneer de luchtverkeersleiding geen toestemming tot vertrek geeft.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_113776045
Dat dus. Ik vlieg voor werk voor BC in Europa en zit dus altijd vooraan - dan maak je elke keer die discussie weer mee. Passagiers missen, wachten wachten en dan soms alsnog alle bagage eraf halen... Soms erg irritant, want dan heeft de rest vertraging.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:15:06 #108
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_113781764
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:32 schreef Bajskorv het volgende:
Dat dus. Ik vlieg voor werk voor BC in Europa en zit dus altijd vooraan - dan maak je elke keer die discussie weer mee. Passagiers missen, wachten wachten en dan soms alsnog alle bagage eraf halen... Soms erg irritant, want dan heeft de rest vertraging.
Moet wel worden gezegd dat reguliere airlines er natuurlijk weer wat meer last van hebben dan de low cost airliners omdat de eerste veel overstappende passagiers hebben wat er natuurlijk voor zorgt dat niet alle passagiers hun vlucht halen.
Bij low cost airliners is dit niet het geval, en hoewel het natuurlijk voorkomt dat iemand niet bij de boarding gate aankomt na net te zijn ingecheckt zal dit procentueel gezien een stuk lager liggen.

Het ligt zeker niet altijd aan de passagier dat de connectie niet gehaald wordt, met erg krappe connectietijden van minder dan 45 minuten moet je bij een kleine vertraging goed je best doen om de volgende vlucht te halen.
Binnenkort met Estonian Air via Tallin naar Tiblisi, connectietijd heen en terug 25 minuten, persoonlijk vindt ik dat veel en veel tekort, maar een echt alternatief is er niet, 8 uur wachten is ook weer zo wat...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:26:16 #109
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113782475
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Zoals ozzietukker als scheef: het gebeurt gewoon niet, want het mag niet meer.
Waarom heb ik het dan al 2x meegemaakt het afgelopen jaar? :') Misschien mag het niet, maar het gebeurt blijkbaar wel gewoon.
pi_113789268
Leg dan even uit wat je precies 'hebt meegemaakt', want daar zal wel een verklaring voor zijn. Ik vlieg iets van 100 enkeltjes per jaar en zie hoe de bagage er altijd af komt, dus ik ben benieuwd. Trouwens geen reden om op je pik getrapt te zijn, het is een normale discussie verder. Of je moet kleinzerig aangelegd zijn, in dat geval mijn excuses
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  donderdag 5 juli 2012 @ 00:30:46 #111
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113789640
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef Bajskorv het volgende:
Leg dan even uit wat je precies 'hebt meegemaakt', want daar zal wel een verklaring voor zijn. Ik vlieg iets van 100 enkeltjes per jaar en zie hoe de bagage er altijd af komt, dus ik ben benieuwd. Trouwens geen reden om op je pik getrapt te zijn, het is een normale discussie verder. Of je moet kleinzerig aangelegd zijn, in dat geval mijn excuses
Dat zei ik toch eerder al: eerste vlucht was zo vertraagd dat ik de overstap niet meer zou kunnen halen en de vlucht geen zin meer had. Toen mocht iedereen met dat probleem annuleren of omboeken, maar niet meer alle koffers werden uit het vliegtuig gehaald, alleen de "VIP's" vanwege gebrek aan tijd.
En hoeveel je vliegt maakt niet uit, dat je het nog nooit hebt meegemaakt heeft meer te maken met de vluchten die je neemt.

Overigens heb ik geen pik, maar dat terzijde :+
pi_113793740
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef bunnahabhain het volgende:

[..]

het kan dat het weer veranderd is, maar ik heb in April op een vlucht van Düsseldorf over NY naar Canada toch echt mijn koffers moeten reclaimen, En ook het koffer van een mede reiziger die door vloog naar een bestemming in de VS, moest reclaimen.

Heb wel eind 2011 op een vlucht vanuit Chile naar Amsterdam weer niet hoeven reclaimen op Atlanta. Dus het is nog een zooitje lijkt me zo.
De Amerikaanse douane wil de reiziger samen met zijn bagage kunnen kontroleren op het moment dat deze het land binnenkomt. De reiziger kan immers overstappen op een binnenlandse of Canadese vlucht. Dergelijke vluchten worden niet gekontroleerd, althans niet op import/export gerelateerde problemen.

Voor zover ik weet, werkt de Amerikaanse douane landelijk op deze wijze en moet je altijd je bagage oppikken en daarna weer afgeven als je doorvliegt. De KLM geeft dit ook aan op haar website. Als reizigers claimen dat dit in hun geval niet hoeft, dan heb ik daar m'n vraagtekens bij.

Als je van Chili naar Amsterdam vliegt, dan kom je de VS niet binnen. Of hooguit loop je naar een andere terminal zonder over je bagage te beschikken. De Amerikaanse douane hoeft in dat geval ook geen kontrole uit te oefenen omdat je niets importeert.
  donderdag 5 juli 2012 @ 08:35:54 #113
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113794514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 05:23 schreef jaco het volgende:

[..]

De Amerikaanse douane wil de reiziger samen met zijn bagage kunnen kontroleren op het moment dat deze het land binnenkomt. De reiziger kan immers overstappen op een binnenlandse of Canadese vlucht. Dergelijke vluchten worden niet gekontroleerd, althans niet op import/export gerelateerde problemen.

Voor zover ik weet, werkt de Amerikaanse douane landelijk op deze wijze en moet je altijd je bagage oppikken en daarna weer afgeven als je doorvliegt. De KLM geeft dit ook aan op haar website.Als reizigers claimen dat dit in hun geval niet hoeft, dan heb ik daar m'n vraagtekens bij.

Als je van Chili naar Amsterdam vliegt, dan kom je de VS niet binnen. Of hooguit loop je naar een andere terminal zonder over je bagage te beschikken. De Amerikaanse douane hoeft in dat geval ook geen kontrole uit te oefenen omdat je niets importeert.
Het kan ook nog zijn dat mensen de heen- en terugvlucht door elkaar halen, want op de terugweg hoef je je koffer niet te reclaimen.
pi_113794557
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:43 schreef bunnahabhain het volgende:
het ligt een beetje aan je route, cq. waar je over stapt, en waar mee je vliegt.
over het algemeen, worden koffers altijd door gelabeled tot je eindbestemming.
uitzonderingen zijn er op
- je vliegt naar of via de VS, dan moet je als je de eerste keer land je koffers reclaimen, dat betekend op de caroussel ophalen, en achter de douane weer afgeven. Op dat moment ben je in de VS en zul je weer via de Douane weer naar de gates gaan.
- je vliegt met twee maatschappijen die op je vliegveld van overstappen, geen agent hebben.
Over het algemeen, vlieg me met maatschappijen van dezelfde alliantie, dan zonder meer geen probleem, zijn het verschillende allianties, kan het ook vaak, maar moet je vragen bij het inchecken, beste twee keer vragen.

Even buiten het vliegveld gaan drinken, dat kan, als je, je ticket hebt van je aansluitende vlucht hebt. Zo niet krijg je die vaak bij de transferbalie op het vliegveld van de overstap. Even er van uitgaan dat je geen visum beperkingen hebt.
4 uur is relatief kort, vaak ben je toch 30-45 min kwijt tussen landen en dat je op de stoep staat, en ik raad je toch aan een uur voor het vertrek weer op de stoep van het vliegveld te staan. D
Vaak ligt een vliegveld toch redelijk buiten het interessante gebied, dus ben je ook weer snel een half uur met de taxi onder weg. Ik heb het laatst bij Charles de Gaulle gedaan, 6 uur tussen de vluchten, dacht pik even een terrasje bij de Eiffeltoren....... ik heb nog moeten zweten om op tijd mijn vlucht naar huis te halen. had een dik uur nodig om in het centrum te komen.
Dus heb je een uur voor iets te drinken. Ik denk dat het dan niet de moeite is.
Het gaat om een vlucht binnen Europa.
waar ik heen kan kiezen voor een overstap in Rome. Tussen de vlucht zo'n 7 uur. zit

Zoals je al zegt. 45min eruit te komen. 1 voor aanvang terug. in Rome is het een half uur met de metro van vliegveld naar centrum. Hou je een kleine 4 uurtjes over. Dat is opzich te doen.

en terug in Venetië. zit er 5 uur tussen de vluchten.
ik las dat het ook een half uur kost met de bus om in het centrum te zijn.
dan hou je een kleine 2 uur.

Begrijp ik het goed, als je overstapt, dat je langs de transferbalie moet?
pi_113794736
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:35 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het kan ook nog zijn dat mensen de heen- en terugvlucht door elkaar halen, want op de terugweg hoef je je koffer niet te reclaimen.
Klopt. Het is ook mogelijk dat sommige reizigers het niet doorhebben dat de bagage moet worden opgepikt en dat de douane het niet opmerkt of het laat zitten. Ik zie regelmatig niet geclaimde koffers van een vorige vlucht op de band die dan uiteindelijk door een porter worden doorgestuurd.
pi_113807641
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:58 schreef Bajskorv het volgende:
Zelfs onverwachts niet. Als jouw vriend niet op de vlucht naar Nederland zit, wachten ze net zolang tot ze zijn bagage gevonden hebben in het ruim en verwijderd hebben. Hij moet gewoon bij inchecken vragen of ze zijn bagage enkel tot London willen labellen, dat moet te doen zijn.
nou ja, onverwacht bedoelde ik mee als jij het vliegtuig wel haalt, maar je bagage niet. Dan gaat de bagage op de volgende vlucht mee, waar jij niet opzit. Wat onduidelijk verwoord zie ik...
pi_113808652
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 05:23 schreef jaco het volgende:

Voor zover ik weet, werkt de Amerikaanse douane landelijk op deze wijze en moet je altijd je bagage oppikken en daarna weer afgeven als je doorvliegt. De KLM geeft dit ook aan op haar website. Als reizigers claimen dat dit in hun geval niet hoeft, dan heb ik daar m'n vraagtekens bij.

Nee, ieder vliegveld in de VS is verschillend. Laatst had ik zelfs dat er alleen een foto van mijn bagage werd getoond en ik moest bevestigen dat dat mijn tas was.
pi_113808726
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:42 schreef corne1984 het volgende:

Begrijp ik het goed, als je overstapt, dat je langs de transferbalie moet?
Nee, je krijgt in 99,9% van de gevallen je boardingcards voor beide vluchten op het vliegveld van vertrek. Alleen als dat niet zo is en bij bijzondere omstandigheden kun je langs de transferdesk.
pi_113813301
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat zei ik toch eerder al: eerste vlucht was zo vertraagd dat ik de overstap niet meer zou kunnen halen en de vlucht geen zin meer had. Toen mocht iedereen met dat probleem annuleren of omboeken, maar niet meer alle koffers werden uit het vliegtuig gehaald, alleen de "VIP's" vanwege gebrek aan tijd.
En hoeveel je vliegt maakt niet uit, dat je het nog nooit hebt meegemaakt heeft meer te maken met de vluchten die je neemt.

Overigens heb ik geen pik, maar dat terzijde :+
Als jij de vlucht niet meer kon halen, hoe haalden de koffers het dan? Verder herken in de situatie wel, maar dan liggen de koffers over het algemeen gewoon ergens in de bagage-afhandeling en hebben ze geen zin om die er voor je uit te halen, tenzij je stampij maakt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_113813964
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:16 schreef Bajskorv het volgende:
tenzij je stampij maakt.
dat vind ik gewoon triest, dat je gewoon verplicht bent, om voor die balie een enorm drama te moeten maken, en dan kunnen dingen wel. Terwijl als je netjes blijft, dan kun je naar elke vorm van service fluiten.
Ik vind dit gewoon in en in triest, of het kan wel, of het kan niet, en als het kan als je stampij maakt. In middels is het een sport van me geworden. Maar eigenlijk op het moment als "het wel blijkt te kunnen" dan wordt ik pas echt boos, en kan ik de tien managers die inmiddels zijn op getrommeld, een uur lang onder de ballen trappen. (indien ballen aanwezig)
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:32:29 #121
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_113814008
Ik heb een tijdje met een heel krappe overstap op München naar Istanbul gevlogen. Dan moest mijn bagage altijd mee, want ik kon die overstap wel halen. Dan werd ik met twee busjes opgewacht... een rode en een blauwe en mocht ik in het blauwe busje, vervolgens werd mijn bagage aan het vliegtuig eruit gevist en die mocht in het rode busje. Dan moesten beide busjes naar de douane voor het verlaten van Schengen en dan gingen beide busjes naar het nieuwe vliegtuig. Ik vond dat altijd leuk om te zien, dat ik niet bij mijn bagage mocht komen en dat daarom 2 chauffeurs benodigd waren om mij in het vliegtuig te krijgen. Vervolgens reden die busjes wel achter elkaar het hele vliegveld over.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_113814517
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:31 schreef bunnahabhain het volgende:

[..]

dat vind ik gewoon triest, dat je gewoon verplicht bent, om voor die balie een enorm drama te moeten maken, en dan kunnen dingen wel. Terwijl als je netjes blijft, dan kun je naar elke vorm van service fluiten.
Ik vind dit gewoon in en in triest, of het kan wel, of het kan niet, en als het kan als je stampij maakt. In middels is het een sport van me geworden. Maar eigenlijk op het moment als "het wel blijkt te kunnen" dan wordt ik pas echt boos, en kan ik de tien managers die inmiddels zijn op getrommeld, een uur lang onder de ballen trappen. (indien ballen aanwezig)
Ach, met stampij maken bedoel ik niet echt stampij maken. Ik bedoel meer dat ik dan netjes even doorvraag en aangeef dat ik FF ben. Werkt bijna altijd, ik ga echt geen verdere energie verspillen aan ruzie schoppen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:49:59 #123
348014 HouseFann
live, laugh, love
pi_113814746
Hallo iedereen(:

Ik had een aantal vraagjes wat betrefd het vliegen naar Singapore. (we vliegen met France Air KLM)
Het is een rechtstreekse vlucht.
Het is een e-ticket.
Maar mijn vragen waren, ik wil graag mijn koffer meenemen in het vliegtuig hoe zwaar en wat zijn de afmetingen dat dit nog meegenomen mag worden in het vliegtuig, ik heb dit al eerder gedaan maar dit is inmiddels al erg lang geleden! En dit is de eerste keer dat ik onbegeleid zal reizen dus alles zelf moet regelen.
Mijn vriend is 20, ik zelf ben 16, moet er dan nog een formulier getekend worden door mijn eventuele voogd?

Groetjes en alvast bedankt House. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door HouseFann op 05-07-2012 17:55:12 ]
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:55:43 #124
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_113814942
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:49 schreef HouseFann het volgende:
Hallo iedereen(:

Ik had een aantal vraagjes wat betrefd het vliegen naar Singapore. (we vliegen met France Air KLM)
Het is een rechtstreekse vlucht.
Het is een e-ticket.
Maar mijn vragen waren, ik wil graag mijn koffer meenemen in het vliegtuig hoe zwaar en wat zijn de afmetingen dat dit nog meegenomen mag worden in het vliegtuig, ik heb dit al eerder gedaan maar dit is inmiddels al erg lang geleden! En dit is de eerste keer dat ik onbegeleid zal reizen dus alles zelf moet regelen.
Mijn vriend is 20, ik zelf ben 16, moet er dan nog een formulier getekend worden door mijn eventuele voogd?

Groetjes en alvast bedankt House. :)
wat betreft je koffer moet je even de regels van de maatschappij bekijken. Staat vast online ;)
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:55:43 #125
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_113814943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:49 schreef HouseFann het volgende:
Hallo iedereen(:

hoe zwaar en wat zijn de afmetingen dat dit nog meegenomen mag worden in het vliegtuig,
Hangt meestal van de maatschappij af (en eventueel soort ticket) af, 23 is standaard maximaal, na bijbetaling (en dat is niet goedkoop) maximum 32. Meer dan 32 mag niet vanwege de CAO voor de bagageafhandelaars.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')