Why so mad?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voor de goede orde: lapo = OP
idk kies zelfquote:
Doe's nietquote:
Heeft wel iets van Allison Brie met die ogen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:31 schreef delano.888 het volgende:
Overly attached girlfriend heeft een nieuw filmpje:
je weet natuurlijk wel dat de jongste oma ter wereld 23 is, en de leeftijden dus enorm verschillenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vraagje he.
Stel dat je ¤ 150,- per keer krijgt om een oma te neuken, zou je doen?
Dat kan toch heulegaar niet gekquote:Op maandag 18 juni 2012 19:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
je weet natuurlijk wel dat de jongste oma ter wereld 23 is, en de leeftijden dus enorm verschillen
4 oma's tegelijk, 600 per uur, u mad?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Beetje olietankers schoonmaken van binnenuit, driehonderd per uur
sickquote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-grandmother-23.html
Schijt man, die oma's hebben de tijd van hun leven en jij bent ¤ 150,- rijker. win win situatie.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:39 schreef vogelkooi het volgende:
Zou me kleine remlofje niet eens omhoog krijgen.
Sterker nogquote:
Maar ja, 1884 tis beetje shadyquote:Mum-Zi was member of Chief Akkiri's harem on the island of Calabar, Nigeria. Her daughter also gave birth extremely early, making Mum-Zi a grandmother at age 17. [9][10] This case, first reported orally, would have occurred at the end of the year 1884, exactly 30 years before the British deposed him of his crown in 1914.[citation needed]
quote:Wat is het verschil tussen een accu & een steiger?Heb er vandaag al 3 mensen mee laten lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
twitter:Anoniem_Tweete twitterde op maandag 18-06-2012 om 20:10:57@FOKMCSLOWCHAT HOI SUKKELS GR GR BOBBERNAUT - Via http://t.co/voF4fV73 reageer retweet
twitter:Anoniem_Tweete twitterde op maandag 18-06-2012 om 20:30:30@CedricGay Bobbernaut houdt van piemels in zijn kont. Groetjes AlDieWillenteKaaprenVaren - Via http://t.co/voF4fV73 reageer retweet
sws daar stond mijn eckte twitter?quote:
Stoer....quote:
Fapfapfapfapquote:
Hans is anders.quote:
Ik heb er nog spierpijn van.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tom ken je deze nog?
[ afbeelding ]
Hee jij leeft ook nog!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
En dan alleen de bazen van deze SCquote:Op maandag 18 juni 2012 21:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he.
Met whitelist.
Owhja?quote:
pfieuw, dacht al, als ik leef is het niet goed!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nah misschien zag ik 't verkeerd... sorry!
Deal.quote:
Mender had het ook goed geregeld, ik vond t super op die server. Nam alleen ff een pauze en toen ik weer wilde beginnen was de server wegquote:Op maandag 18 juni 2012 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
Hangt er vanaf of je het goed regelt.
Drump had t gewoon goed geregeld, alleen later toen MCforum erbij kwam ging t mis, en drump had ook geen zin/tijd meer om te hosten.
Ja, en dat was juist goed. Ik heb 5x geprobeerd op mfok rond te lopen, maar de gemiddelde veel lagere leeftijd daar verpest het echt voor mij. Op MenderV was een veel meer volwassen sfeer.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef bobbernaut het volgende:
Mwah, hij had whitelist, daardoor kwamen er sws minder mensen
Ja jonge, MC forum he..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, en dat was juist goed. Ik heb 5x geprobeerd op mfok rond te lopen, maar de gemiddelde veel lagere leeftijd daar verpest het echt voor mij. Op MenderV was een veel meer volwassen sfeer.
Offcourse!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef TJV het volgende:
Ik word natuurlijk wel de machtigste man van deze reeks als ik een tientje per maand lap.
Jawel, maar dan moet je abo zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef delano.888 het volgende:
En nu is er geen Nederlandse server meer waar de gemiddelde leeftijd boven de 14 ligt, ja dat vind ik jammer.
Wie/wat/waar heb ik gemist?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef bobbernaut het volgende:
Wel triest dat ze een eigen abo servertje hebben___!
Ga naar Abo ( ja dat kan jij want abo) en dan zie je t wss vanzelfquote:
Zelfs als ik hem huur?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Mender het volgende:
Als iemand nu gewoon voor 6,18 per maand een server bij daddycheese huurt. en dan donaties vragen om het van te betalen. Dan wil ik die best wel even instellen. Zodat je /home /spawn enzo kan doen. En evt met creeperheal en choptree.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef Mender het volgende:
[..]
prima. Maar ik ga er zelf dan waarschijnlijk niet op spelen. of niet veel
Zie t nu idd. Maar dat zijn niet de bekende mensen van fokcraft/menderV. Toch beetje jammerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ga naar Abo ( ja dat kan jij want abo) en dan zie je t wss vanzelf
jahquote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef TJV het volgende:
Maarreuh, 512 mb. Dat gaat toch laggen als de tyfus.
Dat gaat prima. Daddycheese heeft de meest lagvrije servers.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef TJV het volgende:
Maarreuh, 512 mb. Dat gaat toch laggen als de tyfus.
Een mega piston deur?quote:
dat maakt niet veel uit voor het ramgebruikquote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef delano.888 het volgende:
Maarrrr als we nou een cobblestone omheining om de server heen maken ofzo, en daarbuiten mag je gewoon niet komen (doe je het wel = te zien = ban) dan lekker gezellig allemaal dicht bij mekaar, dan kan het wel
Grotere map - meer mb zie ik dat verkeerd? Dacht dat jou map grootte 2gb was ofzo, of is dat een andere mb, en doe ik nu heel dom?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef Mender het volgende:
[..]
dat maakt niet veel uit voor het ramgebruik
Zaten we allemaal dezelfde deur te maken.quote:
Hij laad alleen de chunks in het geheugen waar spelers zijn. Dus al heb je een map van 10gb, alleen de chunks waar spelers zijn tellen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Grotere map - meer mb zie ik dat verkeerd? Dacht dat jou map grootte 2gb was ofzo, of is dat een andere mb, en doe ik nu heel dom?
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Zaten we allemaal dezelfde deur te maken.
Aha, dus de kans dat er meer dan 512mb word geladen is erg klein tenzij je veel spelers hebt als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef Mender het volgende:
[..]
Hij laad alleen de chunks in het geheugen waar spelers zijn. Dus al heb je een map van 10gb, alleen de chunks waar spelers zijn tellen.
Jep. 512mb voor 12 slots is voldoende mits je bij daddycheese host.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aha, dus de kans dat er meer dan 512mb word geladen is erg klein tenzij je veel spelers hebt als ik het goed begrijp.
Ik zit soms op mfok. En soms kijk ik even rond op een server waar je alleen op kan als je een fok abbo hebt. Maar ik speel eigenlijk vrij weinig nu.quote:
Je bent geen zweed, dat valt mij mee. Maar wat is je policy tegenover slechte grappen?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:47 schreef TJV het volgende:
Nou, ik bestel eens zo'n 512 mb ding voor een maandje. Eens kijken.
Doe een plugin waarbij je als je op ´p´ drukt automatisch bobber bannedquote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef TJV het volgende:
Ik ga lekker kutten met plugins. Verwachte einddatum: 15-4-2013.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
vv
[..]
Doe een plugin waarbij je als je op ´p´ drukt automatisch bobber banned
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of dat je op ´o´ drukt en alle creepers in het spel automatisch naar Loon´s bouwsels lopen en ontploffen.
Precies wat ik bij drumpie deed.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Ik ben niet van plan om in de recente toekomst weer iets groots te bouwen
Meer van de gezelligheid en rondlopen!
WAUW KANKER STOER G AI SWEK YOLO!!!quote:
Ik neem aan dat je een fingerboard bedoelt. Verschilt. Je hebt voor 2-10 euro van die plastic dingen.quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:21 schreef -Datdus- het volgende:
Vraagje... Gaan jullie wel eens van het topicoverzicht direct naar een pagina van een topic (p5 van de 11 of zo bijvoorbeeld)?
Nee. Gewoon als je je actieve topics ziet of zo. Dat je je naar een random pagina gaat en niet de laatste komt dat vaak voor?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef vogelkooi het volgende:
Bedoel je dat pijltje met `´spring naar je laatste nieuwe post bla bla bla´´?
asusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:25 schreef MineraalWater het volgende:
Mender welke laptop raad jij mij aan voor 600 euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar welke dat weet ik dan ook niet precies. Kan ik nu ook niet ff kijken.
Nee klopt, Maar kan ik wel aan komen voor 500 euries, Kopen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij hebt geen Alienware M17x
Nou dat komt mooi uit een goede healer kunnen wij altijd gebruiken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:55 schreef MineraalWater het volgende:
Geachte politie, Ik ben aan het helen grgr plex.
Just kidding har har goeie garp.
Ja, ben alleen mijn mana potions vergeten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou dat komt mooi uit een goede healer kunnen wij altijd gebruiken.
dat is bullshit? (bs)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:34 schreef -Datdus- het volgende:
Hier ben ik mee bezig.
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet zo zeker van de informatie die achter het topic staat. Ik probeer het zo simpel mogelijk te houden iig. Geen info die je niet nodig hebt zeg maar.
Lekker clean designquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:34 schreef -Datdus- het volgende:
Hier ben ik mee bezig.
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet zo zeker van de informatie die achter het topic staat. Ik probeer het zo simpel mogelijk te houden iig. Geen info die je niet nodig hebt zeg maar.
Een aparte site. Buiten een forum wordt het ook een soort van sociaal netwerk. Het verschil is dat je op mijn site waarschijnlijk mensen als vrienden hebt die je op mijn site heb leren kennen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh woah, dat is best interessant! Moet dat een app gaan worden, een programma, een aparte site?
Klopt. Maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Dat wordt toch niet mee geliced.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lekker clean design
Trouwens ik weet niet of het aan het plaatje ligt maar de tekst ziet er nogal raar uit. beetje blurry.
Ah okquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Dat wordt toch niet mee geliced.
Ja, ik heb al een deel geprogrammeerd liggen trouwens hoor maar met een bout design.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ah ok
Moet je nog slicen en coderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:40 schreef -Datdus- het volgende:
Oja en als je adblock aanzet!
een goeie adblockert filtert gewoon je hele element wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk wel subfora maar minder uitgebreid als fok!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een soort van wél werkende versie van het FoBo begrijp ik?
Probleem is wel dat je voor een actieve community aardig wat werk moet verrichten, die komen echt niet zomaar aanwaaien. Algemeen forum met soortgelijke subfora als Fok neem ik aan?
Makkelijk op te lossen hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
een goeie adblockert filtert gewoon je hele element weg
Dat is waar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een soort van wél werkende versie van het FoBo begrijp ik?
Probleem is wel dat je voor een actieve community aardig wat werk moet verrichten, die komen echt niet zomaar aanwaaien. Algemeen forum met soortgelijke subfora als Fok neem ik aan?
Relax kiwi, ik ben even alle iconomyshit aan het uitzetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:04 schreef tuut-chips het volgende:
Is er nou eigenlijk ook een server, of blijft het bij een whitelist?
Gister bij je zus ging het proberen prima.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik maak zelf wel uit wat ik probeer.
hij is een troll/kloon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:21 schreef Mender het volgende:
Hey Nozem, vertel eens wat meer over jezelf
Ik sta heul niet op bangalijstjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij bent de nummer één op mijn bangalijstje
even een c/p op pastebin plaatsenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:09 schreef Mender het volgende:
Kunnen we even inzicht krijgen wie er op de lijst staat nu?
Ow ja, Ik weet wel wat je bedoeldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:24 schreef Mender het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de admin het vol gaat houden. Of hoe lang het gaat duren voordat hij compleet doordraait.
Ik denk niet dat dit het geval zal zijn. Als Tom er gewoon zorgt - en dat kan die - dat er geen mongolen op de server komen en het gewoon een klein groepje blijft zoals bij de ABO server, no probs. Meer zoiets als bij Drumpie 1.7quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:24 schreef Mender het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de admin het vol gaat houden. Of hoe lang het gaat duren voordat hij compleet doordraait.
Die post was niet serieus bedoeldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit het geval zal zijn. Als Tom er gewoon zorgt - en dat kan die - dat er geen mongolen op de server komen en het gewoon een klein groepje blijft zoals bij de ABO server, no probs. Meer zoiets als bij Drumpie 1.7
Flodder staat volgens mij op 1 post hier of niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey bobber, doe eens een gok hoeveel wij elkaar ontlopen qua posts?
Zo houden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:35 schreef Mender het volgende:
[..]
Flodder staat volgens mij op 1 post hier of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Hij gaat voor kwaliteit boven kwantiteit in tegenstelling tot sommige van jullie.Niet dat je namen wilt noemen, vanzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Hij gaat voor kwaliteit boven kwantiteit in tegenstelling tot sommige van jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar ik ben gezellig! Toch? Toch?
Jongens?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar ik ben gezellig! Toch? Toch?
Jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |