Ik heb er nog spierpijn van.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tom ken je deze nog?
[ afbeelding ]
Hee jij leeft ook nog!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
En dan alleen de bazen van deze SCquote:Op maandag 18 juni 2012 21:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he.
Met whitelist.
Owhja?quote:
pfieuw, dacht al, als ik leef is het niet goed!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nah misschien zag ik 't verkeerd... sorry!
Deal.quote:
Mender had het ook goed geregeld, ik vond t super op die server. Nam alleen ff een pauze en toen ik weer wilde beginnen was de server wegquote:Op maandag 18 juni 2012 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
Hangt er vanaf of je het goed regelt.
Drump had t gewoon goed geregeld, alleen later toen MCforum erbij kwam ging t mis, en drump had ook geen zin/tijd meer om te hosten.
Ja, en dat was juist goed. Ik heb 5x geprobeerd op mfok rond te lopen, maar de gemiddelde veel lagere leeftijd daar verpest het echt voor mij. Op MenderV was een veel meer volwassen sfeer.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef bobbernaut het volgende:
Mwah, hij had whitelist, daardoor kwamen er sws minder mensen
Ja jonge, MC forum he..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, en dat was juist goed. Ik heb 5x geprobeerd op mfok rond te lopen, maar de gemiddelde veel lagere leeftijd daar verpest het echt voor mij. Op MenderV was een veel meer volwassen sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |