Ik begin meestal net iets te vroeg ...quote:
En ik heb makkelijk praten, want ik ga met de auto naar mijn werkquote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begin meestal net iets te vroeg ...
BTW:Koopwoning in Spanje net een beetje in gang gezet ...
Zit er aan te denken, mn dochter woont er dus misschien dat er een mooie oplossing te vinden is... het geld dat ze jaarlijks van me krijgt is genoeg om een hypotheek te dekken van een huis van zeg 2tonquote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik heb makkelijk praten, want ik ga met de auto naar mijn werk![]()
Ga je een huis in Spanje kopen?
Ik niet in iig ... Maar mogelijk dat er een aantal zitten met het slot van het vorige topic ....quote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het rustig hier, is iedereen zijn Oranje wonden aan het likken?
En wil je daar dan definitief gaan wonen? Maar dan zal je toch nog steeds voor haar moeten betalen?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit er aan te denken, mn dochter woont er dus misschien dat er een mooie oplossing te vinden is... het geld dat ze jaarlijks van me krijgt is genoeg om een hypotheek te dekken van een huis van zeg 2ton
Ja dat was een verrassend eindequote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet in iig ... Maar mogelijk dat er een aantal zitten met het slot van het vorige topic ....
Ok wil het kopen in eerste instantie voor mn dochter... En dat ik er terecht kan als wanneer ik maar langs wil komen... Doe ik toch noch iets nuttigs met me geld. maar moet bog even uitzoeken wat de slimtse manier is ....quote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wil je daar dan definitief gaan wonen? Maar dan zal je toch nog steeds voor haar moeten betalen?
Hoe oud is je dochter? (Misschien heb je het al eens verteld, maar ik heb af en toe het geheugen als een vergiet)
Zo'n volwassen dochter al! Ja op die manier valt er wel iets voor te zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok wil het kopen in eerste instantie voor mn dochter... En dat ik er terecht kan als wanneer ik maar langs wil komen... Doe ik toch noch iets nuttigs met me geld. maar moet bog even uitzoeken wat de slimtse manier is ....
Mijn dochter is 22 btw en studerend, dat is nu juist weer een probleem...
Heeft zij op die manier geen huisvestingskosten meer, draag je toch ruimschoots bij en heb je er zelf ook nog wat aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok wil het kopen in eerste instantie voor mn dochter... En dat ik er terecht kan als wanneer ik maar langs wil komen... Doe ik toch noch iets nuttigs met me geld. maar moet bog even uitzoeken wat de slimtse manier is ....
Mijn dochter is 22 btw en studerend, dat is nu juist weer een probleem...
De market is nu wel gunstiger dan eem paar jaar geleden, maar ook de eigen financien ...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft zij op die manier geen huisvestingskosten meer, draag je toch ruimschoots bij en heb je er zelf ook nog wat aan.
Ik zou het in jouw geval doen, sterker nog; ik zou het allang gedaan hebben
En ook nog eens een leuk logeeradres in Spanjequote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft zij op die manier geen huisvestingskosten meer, draag je toch ruimschoots bij en heb je er zelf ook nog wat aan.
Ik zou het in jouw geval doen, sterker nog; ik zou het allang gedaan hebben
In een mooie stad aan de Mediterraneequote:Op maandag 18 juni 2012 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook nog eens een leuk logeeradres in Spanje
Ja, daar was ik al vanuitgegaanquote:Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
De market is nu wel gunstiger dan eem paar jaar geleden, maar ook de eigen financien ...
Het mooist zo zijn dat het gewoon op dr naam staat, maar nog studerend zonder baan , dus om een hyputheek te krijgen ... Nee dat gaat niet lukkenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al vanuitgegaan
Ik weet niet hoe het erfrecht in Spanje is, maar misschien zou je het zelfs zo kunnen doen dat ze mede-eigenaar wordt, dan scheelt aan het eind van de rit wellicht successierechten.
Directe lijndienst ... Ja lang weekendje zou dan wel steeds aantrekkelijker wordenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook nog eens een leuk logeeradres in Spanje
Volgens mij zou ik in Spanje moeten betalen voor mn onroerend goed aldaar... Maar ik heb Spanje ingeschakeld en die gaan ook kijken wat mogelijk is ..quote:Op maandag 18 juni 2012 22:57 schreef Leandra het volgende:
Dan heb jij onroerend goed in het buitenland, en dat wil de belastingdienst hier iig weten, maar goed... kosten die jij voor haar maakt zijn ook niet meer aftrekbaar sinds dit jaar, dus dat maakt allemaal niet zoveel uit, je zult toch belasting moeten betalen.
Is dat een spaanse tortilla probeersel? Het kan idd in allerlei vormen.. deze is wel dun..quote:Op maandag 18 juni 2012 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat vindt je van mijn kookkunsten ?![]()
Tortilla was een béétje aangebrand![]()
[ afbeelding ]
weetikniet waar hij vandaan komt !quote:Op maandag 18 juni 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een spaanse tortilla probeersel? Het kan idd in allerlei vormen.. deze is wel dun..
Nee dit is een Mexicaanse versie zonder eiquote:Op maandag 18 juni 2012 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weetikniet waar hij vandaan komt !heb ik niet gevraagd. was wel lekker
![]()
Recepten die 100% plantaardig zijn.
Misschien is er een optie dat jij haar hypotheekverstrekker bent.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik in Spanje moeten betalen voor mn onroerend goed aldaar... Maar ik heb Spanje ingeschakeld en die gaan ook kijken wat mogelijk is ..
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is er een optie dat jij haar hypotheekverstrekker bent.
Dus dan koopt zij het huis naar leent het geld daarvoor van jou, jij betaalt je bijdrage aan haar nog gewoon zolang ze studeert en van die bijdrage die jij aan haar betaalt betaalt zij haar hypotheek weer (aan jou dus).
Noem je dat zeuren ?quote:
Ja gewoon morgen fris weer wakkerquote:Op maandag 18 juni 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Noem je dat zeuren ?
Je mag niet zeuren op FOK![]()
Mod's die dreigen een topic te sluiten als je een reactie plaatst![]()
Triester kunnen we het niet maken![]()
slapies doen
Zeurpietquote:Op maandag 18 juni 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mod's die dreigen een topic te sluiten als je een reactie plaatst![]()
Ow daar zet ik zo mn tandjes in hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat vindt je van mijn kookkunsten ?![]()
Tortilla was een béétje aangebrand![]()
[ afbeelding ]
Das dan wel weer lief van Gquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik had een heftig lang dagje dus er komen zo gevulde eitjes aan
Iets met computers dus?quote:
Als ik daar op mot wachten...quote:
Al enig zicht op?quote:
Viel me tegen toen ik buiten ging roken: ik waaide weg en echt warm vond ik het nou ook weer niet.quote:
het is een graad of 20-21 lekker voor het voorjaar maar niet echt zomers te noemen nee, maar alles beter dan regenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Viel me tegen toen ik buiten ging roken: ik waaide weg en echt warm vond ik het nou ook weer niet.
Lijkt me ook wel een leuke filmquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:45 schreef Mickeys het volgende:
Wat trailers van Snow White gezien... geloof wel dat ik dat een hele gave film ga vinden.... Eens kijken wanneer ik daar naar toe zal gaan
Had oud collega gevraagd, die laat vanavond weten of hij het ook wat vind, zo niet, dan kunnen we desnoods wel samenquote:
Heeft alles met de juiste thermiek te maken... ze leggen heel soms wel 1800 km af of meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:22 schreef Aleandra het volgende:
Net met een beetje hmmmm gevoel een kennisje goeie reis gewenst. Hij doet mee aan Euroglide 2012. Dat is een zweefvliegwedstrijd door vijf landen heen. Nederland, duitsland, tjechie, slowakije en polen.
Als je zo'n ding eens goed bekijkt is het niet te geloven dat ze daar zover mee komen.
Ik .....vind het maar niks
Lijkt mij echt gaaf. Zo in de lucht hangen en zo... zonder herrie van de motoren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef Aleandra het volgende:
Ik weet het, ik weet het.
Thermiek en de juiste piloot roepen ze dan!!
Enne.... natuurlijk enig vertrouwen van het thuisfront op de goede afloop van een succesvolle wedstrijd.
Dus bij deze doe ik mijn best
Waarom moet ik dat doorgeven aan die ijsbeer?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Golvert geef je het effe door aan Piet![]()
http://www.nu.nl/gezondhe(...)e-niet-ongezond.html
Frituren in olijfolie niet ongezond![]()
Heb ik altijd gezegd, maar hij bleef maar zeiken
Ik heb ook hoogtevrees, maar hoogtevrees word voornamelijk veroorzaakt door contact met de grond. Vandaar dat ik dit wel zou durvenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:03 schreef Aleandra het volgende:
Schijnt ook echt gaaf te zijn!
En hoevaak ze al niet geprobeerd hebben om mij ook derin te krijgen.
Ik durf echt niet, te veel glas rondom om doorheen te kijken. Hoogtevrees![]()
Ik hou het bij zwaaien als ze boven me cirkelen.
Herkenbaar hahaha. Ooit, jaar of 4 geleden op het dak van de Duomo van Milaan gestaan. Was vergeten dat ik hoogtevrees heb en dacht echt door de grond te gaan. Later in het Vaticaan kun je de koepel helemaal naar boven. Je loopt dat tussen 2 muren door dus ik me laten verleiden om mee naar boven te gaan. Smalle ellenlange trap met aan beide zijden inderdaad muren, maar het is aan de binnenkant van de koepel. Op het laatst moest je helemaal schuin lopen. Ik heb staan janken en hield alle mensen op. En ondertussen te horen krijgen dat er al miljoenen mensen langs zijn geweest en zo tot ik zo pissed keihard riep, iemand moet verd*&^%*&^( de eerste zijn die er door heen kan vallen en meestal heb ik dat soort geluk. Tja, nooit meer ergens mij naar boven laten praten, ook een reuzenrad niet in. Ik leef echt met je mee, zo herkenbaar inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:43 schreef Aleandra het volgende:
Heey dat wist ik niet!
Het is ook niet dat ik niet in een groot vliegtuig durf te stappen. Muziekje op, effe ogen dicht en hoppa. Gaan. Maar door het raam van een flat naar beneden kijken of over het hekje van een balkonnetje hangen daar krijg ik het heen en weer van. Draait mijn maag om.
Heb ooit op een open flatgalerij een half uur met mijn rug tegen de muur gestaan eer ik het lef had om naar een deur te schuiffelen om mijn dochter op te gaan halen.
Ik dacht dat ik werkelijk de vloerplaten onder mijn voeten voelde bewegen.![]()
Onzin natuurlijk maar later bij de KNO arts bleek dat mijn evenwichtsorgaan niet helemaal 100 % is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:06 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger ook nergens last van, maar wat er precies is gebeurt weet ik niet meer. Volgens mij kijk ik een stijdens feesten van een hoge brug af naar beneden... Het was 6 uur in de morgen en helemaal nuchter was ik niet meer.. Maar sindsdien sta ik bij vele hoogten en balcons te trillen op mn knieen, zoals bij deze brug in Cuenca, om de stad vanuit je hotel te bereiken was dit de kortste weg .....Oeh, daar zou ik ook niet echt over heen durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Hoe laat word ik verwacht?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:06 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger ook nergens last van, maar wat er precies is gebeurt weet ik niet meer. Volgens mij kijk ik een stijdens feesten van een hoge brug af naar beneden... Het was 6 uur in de morgen en helemaal nuchter was ik niet meer.. Maar sindsdien sta ik bij vele hoogten en balcons te trillen op mn knieen, zoals bij deze brug in Cuenca, om de stad vanuit je hotel te bereiken was dit de kortste weg .....Oh mooi zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb ik geen hoogtevrees of andere vrezen
(alleen ben ik niet dol op vliegen)
Rond 6 uur ben je welkom.quote:
tja... hoe lang is het rijden? en bovenal... waar? Nederland is in zo'n geval best grootquote:
Gisteren zaten we de Austrische Masterchef te kijken en daar werd er eentje gemaakt volgens dit recept.. Die hebben we vandaag even nagemaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
He, zoiets had ik dit weekend gemaakt maar dan zonder deegrandje
Blommendaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:13 schreef Mickeys het volgende:
tja... hoe lang is het rijden? en bovenal... waar? Nederland is in zo'n geval best groot
Ah, thank god.. no mushroomsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteren zaten we de Austrische Masterchef te kijken en daar werd er eentje gemaakt volgens dit recept.. Die hebben we vandaag even nagemaakt.
Ja duh... dat ik niet halen niet.... better luck next timequote:
Komt nog wel een keertje, hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:15 schreef Mickeys het volgende:
Ja duh... dat ik niet halen niet.... better luck next time
Zeker weten.quote:
Ah handig om te weten .... Dat wat ik had gemaakt dit weekend zaten ze wel door maar dat kan ook zonder.quote:
Dás Vegetarisch toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteren zaten we de Austrische Masterchef te kijken en daar werd er eentje gemaakt volgens dit recept.. Die hebben we vandaag even nagemaakt.
Nee, want ook met stukjes uitgebakken pancetta/bacon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dás Vegetarisch toch?
die lus ik ook wel
Oeehhh nicequote:
Ik hoor het alquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Had oud collega gevraagd, die laat vanavond weten of hij het ook wat vind, zo niet, dan kunnen we desnoods wel samen
Maar het is/was wel lekker weerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeehhh niceEven het recept opgeslagen.
Ik eet maar even restjes, met mijn zus een paar uurtjes zitten borrelen in de zon.
Dat hakt er een beetje in.
Ja zeker is nog steedsquote:
Ik braad zo een paar wursten. Met bloemkoolquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen zin om op mn balkon te braden ...
Ja duh. Hij zit al maanden te zeuren dat ik een film moet uitkiezen en eindelijk eentje gevonden... Maar ik wil er sowieso naar toequote:
?quote:
Zoek maar even op Google ofzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:52 schreef Mickeys het volgende:
?
Zo maar even filmpje opzetten, probeer me los te wrikken van mijn nieuwe boek.... knap lastig
Volgens mij had Mick het over een boekquote:
Volgens mij over een bioscoop en een film.quote:
Heb jij al zo'n broek?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij over een bioscoop en een film.
Ik ga nooit naar de bioscoop. Hou daar niet van.quote:
OMGquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik kan me herinneren dat toen ik klein was mijn oom een grapje maakte over een bioscoopbroek, alle volwassenen lachen, ik snapte er niets van
Uh neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Waren nog jonge kerels toen, mijn vader had een paar broers, dan weet je wel hoe dat gaat.
Je leert nog eens iets van die ouwetjes, hè?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Tot vanavond had ik nog nooit van een bioscoopbroek gehoord![]()
Jij had ook geen oom.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Tot vanavond had ik nog nooit van een bioscoopbroek gehoord![]()
Jaah ik weet hoe dat gaatquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo dus ongeveer, schuine grappen maken
Echt! Stel je toch eens voor dat ik nooit had geweten wat een bioscoopbroek isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je leert nog eens iets van die ouwetjes, hè?
Ik vergeef het jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh. Hij zit al maanden te zeuren dat ik een film moet uitkiezen en eindelijk eentje gevonden... Maar ik wil er sowieso naar toe
Ja wel, genoeg, maar dat waren hele nette omesquote:
ah... dan sla ik af het enige waar ik me nog wel aan wil wagen is een gebakken tongfiletquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want ook met stukjes uitgebakken pancetta/bacon.
Heb je een foto genomen van de vermeende zus?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Karina? Jij hebt toch twee zussen met rood haar?
Ik ben er volgens mij eentje tegengekomen ergensen als dat je zus
niet is, dan moet je eens ernstig je vader gaan ondervragen![]()
Ik stuur je effe een DM
Neen en het is haar zus nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een foto genomen van de vermeende zus?
maar goed dat je dat niet gedaan hebt dan ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neen en het is haar zus niet![]()
Ik zou er bijna op gezoren hebben, kelere
Nou ja ze zeggen wel eens dat iedereen een dubbelganger heeft rondlopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
maar goed dat je dat niet gedaan hebt dan ...
Maar ze heeft geen tweelingszus toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja ze zeggen wel eens dat iedereen een dubbelganger heeft rondlopen
dit was er eentje
Nee, een dubbelganger is iets anders dan een tweelingbroer of zus, gewoon iemandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze heeft geen tweelingszus toch?
Ik zag in Finland ooit ook eens mn dubbelganger op een foto.....
Ik persoonlijk niet maar die Finse dame wel ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, een dubbelganger is iets anders dan een tweelingbroer of zus, gewoon iemand
die eng veel op iemand anders lijkt, ik ben de mijne nog niet tegengekomen
er was ooit een topic op Fok van mensen die hun foto dan plaatsten en een foto vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet maar die Finse dame wel ...
Ja frappant idd ... na het zien van die foto(op de laatste avond) begreep ik ook de woorden van de oudste zoon toen.. You look like my fatherquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er was ooit een topic op Fok van mensen die hun foto dan plaatsten en een foto van
een bekend iemand waar ze op leken, daar zaten er echt een paar tussen dat je dacht
![]()
en die bekende gasten zitten dan ook meestal aan de andere kant van de wereld is
best raar
Ah... je kwam zijn zoon tegen en die liet je een foto zien ofzoiets?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja frappant idd ... na het zien van die foto(op de laatste avond) begreep ik ook de woorden van de oudste zoon toen.. You look like my father
Ik was daar op bezoek en ja zn vader was de ex ....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... je kwam zijn zoon tegen en die liet je een foto zien ofzoiets?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg het gevoel dat dit topic niet lekker loopt![]()
ik ben effe zappen
Gelukkigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vergeef het je
Maja het woordje "desnoods" zat me niet lekker![]()
een bioscoop, een film en een boek.. film is gelukt, bios moet nog en boek even weggelegd voor ik anders verander in een boekenwurmquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij over een bioscoop en een film.
Ik wist het ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt! Stel je toch eens voor dat ik nooit had geweten wat een bioscoopbroek is
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had me er ook nog niet over uitgelaten of ik wist wat het was ...
quote:
Voor even wel een beetjequote:
Soms lucht het een beetje opquote:
Dan vloek je nog ff door joh.... %^&)&(*(*&^%$%*^#$(&*)()(**^&%^#$&%quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor even wel een beetje
[..]
Soms lucht het een beetje op
Laat die lummel dan lekker naar Ice Age gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelukkig
Maar nog steeds geen bericht... de lummel.. zal m morgenvroeg even bellen... Overigens... ik weet niet of die er in 3D is, daar wil ik dan NIET naar toe. Graag old fashion 2D
Klaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef Deisyy het volgende:
%^&)&(*(*&^%$%*^#$(&*)()(**^&%^#$&%
Kijk, dat begint erop te lijken
Ow, maar daar wil ik ook nog naar toe... dat is zo lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat die lummel dan lekker naar Ice Age gaan
Tellen niet je sterkste kant?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Kijk, dat begint erop te lijken
Ice Age 1 vond ik ook heel leuk, 2 ook nog, maar bij 3 dacht ik ..... hmmquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, maar daar wil ik ook nog naar toe... dat is zo lachen
Fout! Ik ben nogal cijfermatig ingesteldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tellen niet je sterkste kant?(plaag je nu maar even hoor)
woehahahahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fout! Ik ben nogal cijfermatig ingesteld![]()
Dus ik dacht als Leandra denkt dat 5 x helpt, dan doe ik er voor de zekerheid toch maar 6.
'Leandra en cijfers ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fout! Ik ben nogal cijfermatig ingesteld![]()
Dus ik dacht als Leandra denkt dat 5 x helpt, dan doe ik er voor de zekerheid toch maar 6.
Toevallig heb ik daar een vloek neergezet die vrijwel niet als aanstootgevend gelezen kan worden, en wie dat wel doet die moet z'n brilletje maar eens opzetten en het wat beter lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Dat lucht op!
Als anderen het maar niet aanstootgevend vinden, je weet maar nooit.
Nite Mickquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Mickeys het volgende:
Aangezien het niet uitmaakt hoe laat of hoe vroeg in bed lig, word elke keer rond half 7 a 7 uur wakker... maar keertje ietwat eerder slapen... kan ik morgen weer verder met mijn boek.
Nightynight
Correct vloeken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toevallig heb ik daar een vloek neergezet die vrijwel niet als aanstootgevend gelezen kan worden, en wie dat wel doet die moet z'n brilletje maar eens opzetten en het wat beter lezen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Mickeys het volgende:
Aangezien het niet uitmaakt hoe laat of hoe vroeg in bed lig, word elke keer rond half 7 a 7 uur wakker... maar keertje ietwat eerder slapen... kan ik morgen weer verder met mijn boek.
Nightynight
Eens kijken ... 2 cijfers uit het nummerbord van mn laatste auto ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Correct vloeken!![]()
Wat is dat met jou en cijfers? :
Niks, ik hou van cijfertjes en daarom onthou ik ze makkelijk... hoewel ik nu nog over m'n eigen geboortedatum moet nadenken, ben een beetje brakquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Correct vloeken!![]()
Wat is dat met jou en cijfers? :
43 was mn een na laatste idd , dacht dat ik je ooit mn laatste had laten weten, maar ja OK je zit nu ff in een andere fasequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef Leandra het volgende:
43 toch?
Oh wacht, de auto daarvoor... je laatste weet ik niet
Ja, je hebt het idd ooit gezegd, maar zo werkt dat niet, ik moet een nummerbord feitelijk zien om het te onthoudenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
43 was mn een na laatste idd , dacht dat ik je ooit mn laatste had laten weten, maar ja OK je zit nu ff in een andere fase92 en 8
Die staat gewoon in je profilequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niks, ik hou van cijfertjes en daarom onthou ik ze makkelijk... hoewel ik nu nog over m'n eigen geboortedatum moet nadenken, ben een beetje brak
Ja, gelukkig weet ik dat nog wel, dus mocht ik het echt vergeten zijn dan kan ik op FOK! in het profiel van Leandra kijkenquote:
Ja dan heb je hem idd gemist.....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je hebt het idd ooit gezegd, maar zo werkt dat niet, ik moet een nummerbord feitelijk zien om het te onthouden
Lekker naar bed zou ik zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gelukkig weet ik dat nog wel, dus mocht ik het echt vergeten zijn dan kan ik op FOK! in het profiel van Leandra kijken
Lig je half dood te gaan, kun je alleen nog "FOK! Leandra" roepen.... dat gaat ze ook geen antwoorden geven
Ja, dat is de bedoeling ook, ik moet alleen de moed en de kracht nog even vinden om van de bank af te klimmen...quote:
Ik ga graag met je meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelukkig
Maar nog steeds geen bericht... de lummel.. zal m morgenvroeg even bellen... Overigens... ik weet niet of die er in 3D is, daar wil ik dan NIET naar toe. Graag old fashion 2D
Ik geef je wel ff een steuntje in de rug ... Hoppa Lean !! Naar bed nuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is de bedoeling ook, ik moet alleen de moed en de kracht nog even vinden om van de bank af te klimmen...
Maar sommige dingen wil je je niet herinnerenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niks, ik hou van cijfertjes en daarom onthou ik ze makkelijk... hoewel ik nu nog over m'n eigen geboortedatum moet nadenken, ben een beetje brak
Oeh, jij weet ook gewoon alle telefoonnummers en kentekensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar sommige dingen wil je je niet herinneren![]()
Ik hou ook van cijfers, weet nog telefoonnummers van vrienden en kenissen van 25 jaar geleden en de kentekens van al mijn auto's hoest ik zo op.
Maar dat ik morgen de tandarts moet bellen heb ik maar even in mijn agenda gezet
Ja heerlijk! Ik ben alleen nog niet achter het nut ervanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, jij weet ook gewoon alle telefoonnummers en kentekens
Dat heet gemakzucht ..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen de mobiele nummers die opgeslagen zijn op mijn telefoon onthoud ik maar niet
Ik denk het ook, waarom zou ik ze onthouden als mij telefoon dat voor me doet.quote:
Ja dat, ik vind het ook strontvervelend dat ik sommige nummers nu dus gewoon niet uit m'n hoofd weet, zoals het vaste nummer bij N thuis, moet ik altijd even opzoeken in m'n telefoon...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Ik ben alleen nog niet achter het nut ervan![]()
Op mijn werk herken ik de bekende telefoonnummers ook altijd en weet dus al snel of een telefoontje wel of niet voor mij is.
Alleen de mobiele nummers die opgeslagen zijn op mijn telefoon onthoud ik maar niet
Nee, helaas nog niet.... ik geloof dat ik er zo maar een flinke dosis pijnstiller ingooi, misschien dat dat helpt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is het Leandra toch gelukt om van de bank af te komen en ik denk dat ik haar voorbeeld maar ga volgen, want wie weet wat er morgen nog komt.
Slaap lekker
Slaap lekker Deisyyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is het Leandra toch gelukt om van de bank af te komen en ik denk dat ik haar voorbeeld maar ga volgen, want wie weet wat er morgen nog komt.
Slaap lekker
Mag hopen dat je hier niet in je eentje blijft liggen Leandraquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet.... ik geloof dat ik er zo maar een flinke dosis pijnstiller ingooi, misschien dat dat helpt.
Slaap lekker Dees![]()
Nog niet gelukt dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat, ik vind het ook strontvervelend dat ik sommige nummers nu dus gewoon niet uit m'n hoofd weet, zoals het vaste nummer bij N thuis, moet ik altijd even opzoeken in m'n telefoon...
Kennelijk werkt het bij het bellen ook zo; niet gebruiken is niet onthouden, behalve het mobiele nummer van B, maar dat begint (na de 06) net als in de film met 555
Hoef ik alleen de 5 daarachter maar te onthouden.
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, al moet ik de trap opkruipen, ik lig zometeen lekker naast N
Misschien een goed idee wil je een beetje aan je nachtrust toe komen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet.... ik geloof dat ik er zo maar een flinke dosis pijnstiller ingooi, misschien dat dat helpt.
Slaap lekker Dees![]()
Nogmaal trusten Deesquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een goed idee wil je een beetje aan je nachtrust toe komen.
Slaap lekker, jij ook Chuf
N z'n mobiele nummer weet ik wel min of meer uit m'n hoofd, dus daar red ik me zelfs wel mee als ik geen eigen telefoon bij de hand zou hebben, maar het is idd het niet meer hoeven intoetsen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet gelukt dus![]()
Ik denk dat je het pas onthoudt door het ook daadwerkelijk in te tikken of het stempel 'priority' te geven, want de numers van mijn dochter en zoon staan ook in mijn telefoon, maar weet ik ook uit mijn hoofd. Die van Donald ook trouwens
Wel handig dat je zn nummer uit je hoofd weet maar zonder mobiel heb he er weinig aan als je bv op de snelweg staat .... En je wilt niet weten hoeveel nummers ik in mn mobiel hef staat, weet het zelf niet eens... Allemaal zakelijk van vroegerquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
N z'n mobiele nummer weet ik wel min of meer uit m'n hoofd, dus daar red ik me zelfs wel mee als ik geen telefoon bij de hand zou hebben, maar het is idd het niet meer hoeven intoetsen.
Maar je geheugen wordt idd lui met al die namen gewoon in je telefoon![]()
Oeh, zouden de huidige 40-minners nog sneller gaan dementeren?
Die hoeven echt niets meer te onthouden.
Tis hier altijd vrij rustigquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:26 schreef Aleandra het volgende:
Ben uitgedwaald, ben net thuis. Kom van de verjaardag van mijn stiefmoeder. Was wel gezellig en ik ben eigenlijk nog niet klaar voor vandaag wat gezelligheid betreft
Echt waar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:35 schreef Aleandra het volgende:
Ja hoor, kan me altijd goed vermaken ondanks dat ik de bob ben.
Ik heb eigenlijk nog nooit nagedacht over een abo.
Der zijn ook nog zoveel dingen waar ik over na moet denken op Fok!.
Half jaar geleden had ik namelijk nog nooit van Fok! gehoord.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik kwam het toevallig tegen bij het surfen
Jaartje gelurkt, ik zit er nu 3 jaar op zag ik
Maar fok wordt gemaakt door z'n users dus er valt eigenlijk niet zoveel over na te denken
Ja maar dat is het leukequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:40 schreef Aleandra het volgende:
Da zeg jij!
Ik zie hier soms dingen voorbij komen waarbij ik echt wel moet nadenken.
Moet je weer op de bank vandaagquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar zou er wel in moeten liggen ....
Ik heb mn bed voor mezelf ... Daar zou ik slecht selectief een stappert in toe laten ....quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:55 schreef Aleandra het volgende:
Geen moet dus maar je mag op de bank.
Nou die bank is hier meestal in het weekend bezet.
Weten de stappers de weg naar boven niet meer te vinden en blijven ze beneden hangen.
Ik maakte een geintjequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:55 schreef Aleandra het volgende:
Weten de stappers de weg naar boven niet meer te vinden en blijven ze beneden hangen.
Maar jij hebt zoete inval in het weekend? of valt dat wel meequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:55 schreef Aleandra het volgende:
Ow echt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:15 schreef Aleandra het volgende:
Zoete inval??
Eigenlijk meer een sociaal opvangcentrum
Ik krijg ook wel veel visite maar af en toe ben ik het echt zatquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:20 schreef Aleandra het volgende:
Nee hoor.
Krijg wel heel veel visite. Maar dat is niet erg. Ik hou van mensen om me heen.
Lijkt me wel een gezellige boel bij jullie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:18 schreef Aleandra het volgende:
Nee het is echt zoete inval hier.
Maakt niet uit wat voor tijdstip en of het onze eigen vrienden zijn of die van mijn zoon of dochter.
Zoon van 22 en dochter van 19.
Hij brengt vrienden mee in de perfecte leeftijd voor de vriendinnen van mijn dochter dus het is hier altijd "gezellig".
Hormonen gieren door de tent en echt niet alleen die van mijn eigen kinderen.
Zet ie dat zo op twitter?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Kleinkind van 2,5 roept inmiddels naar alle blauwe auto's "opaomablauweauto"
Druk geweest met dit lekkere weer? Matrassen slepen? Ik neem aan dat als je een nieuw bed neemt dat ze er dan ook de juiste maat matrassen bij doen ? Wat was er mis?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef Mickeys het volgende:
Zo, dat was weer een dagje... Eindelijk de juiste matrassen dus hoop gesleep.
Nu tijd voor mijzelf
Geloof het wel.. geen idee welke meerquote:
Niets mis met de oude matrassen hoor, maar die lagen niet zoals ik hoopte. Mocht verschillende matrassen elke keer van de winkel uitproberen mits ik dan wel zelf de matrassen kon omwisselen (kostenbesparing). Uiteindelijk een goede matras gevonden alleen de levertijd was erg lang. Nu eindelijk dus binnen. Ben allang blij dat ik zonder extra kosten en gedoe de matrassen mocht uitproberen en omwisselenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Druk geweest met dit lekkere weer? Matrassen slepen? Ik neem aan dat als je een nieuw bed neemt dat ze er dan ook de juiste maat matrassen bij doen ? Wat was er mis?
Op zich een goede deal , maar ja dat slepen is wel een gedoe lijkt me ... Maar goed je hebt de juiste hardheid of zachtheid gevondenquote:Niets mis met de oude matrassen hoor, maar die lagen niet zoals ik hoopte. Mocht verschillende matrassen elke keer van de winkel uitproberen mits ik dan wel zelf de matrassen kon omwisselen (kostenbesparing). Uiteindelijk een goede matras gevonden alleen de levertijd was erg lang. Nu eindelijk dus binnen. Ben allang blij dat ik zonder extra kosten en gedoe de matrassen mocht uitproberen en omwisselen
ja, ik quote mijzelfquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:26 schreef sacha het volgende:
mijn kind noemde laatst het nummerbord van mijn vaders groene Ford Taunus op...![]()
zomaar, uit het niets
mijn vader reed in die auto toen ik 8 was, ik ben nu 44quote:
maar dan heeft ie dat nummerbord van een foto...?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:49 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn vader reed in die auto toen ik 8 was, ik ben nu 44
mijn vader overleed toen mijn kind 4 was, hij is nu 8
ik geloof niet dat dit er duidelijker op wordt![]()
ik heb geen idee waar hij dat vandaan haaltquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
maar dan heeft ie dat nummerbord van een foto...?
Maar waar weet je het nog van ? Als nummer uit je geheugen? Want hoe lang is die auto al uit beeld ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar hij dat vandaan haalt
Misschien dat ie het stiekem van zn oma heeft ...?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef sacha het volgende:
ikzelf weet alleen de letters nog, mijn kind noemde het gehele nummerbord (gecheckt bij mun moedah)
de auto is weggedaan toen ik 10 was dus 34 jaar geleden
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ie het stiekem van zn oma heeft ...?
Dan hou ik het op een oude kinderfoto van jezelf met de auto erop .... Ik geloof niet in twilight gedoe...quote:
ik heb welgeteld 7 foto's van mijzelf en daar staat echt geen Ford Taunus opquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hou ik het op een oude kinderfoto van jezelf met de auto erop .... Ik geloof niet in twilight gedoe...
hij praat wel es met Opa zegt iequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:16 schreef golfer het volgende:
De geest van je vader waart rond in jouw kind.....
Dat zegt mijn vrouw ook altijd....quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:26 schreef chufi het volgende:
Interressant gevalletje die kleine van je
En je caps uitzetten iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn AT opschonen bedoel ik
nou, uiteindelijk werd het kletsen met vriendin die even langs kwam en maar heul efkes Fok!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef Aleandra het volgende:
Gelukkig effe pauze op tv. Helemaal leip van het zappen. Zware tweestrijd. Wat gaat het worden?
Antonio Banderas op de ene zender of Matthew McConaughy op de andere zender. Of toch maar Fok! ??
Je hebt altijd hele conversaties met jezelf?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:14 schreef Aleandra het volgende:
[..]
nou, uiteindelijk werd het kletsen met vriendin die even langs kwam en maar heul efkes Fok!
Kijkt die nog terug of loopt die gewoon weg?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:24 schreef Aleandra het volgende:
Oh dat gaat me ook goed af hoor.
![]()
En de kat ...... die krijgt ook regelmatig wat van me te horen
Wow....quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:49 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn vader reed in die auto toen ik 8 was, ik ben nu 44
mijn vader overleed toen mijn kind 4 was, hij is nu 8
ik geloof niet dat dit er duidelijker op wordt![]()
Ik zit in de supermarkt altijd tegen de kleine (die dan in de kar zit) te kletsen dat ik mezelf pas al betrapte dat ik ook tegen hem zat te kletsen toen hij niet mee was boodschappen doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:24 schreef Aleandra het volgende:
Oh dat gaat me ook goed af hoor.
![]()
En de kat ...... die krijgt ook regelmatig wat van me te horen
Ligt er maar net aan in wat voor bui ze is. Vandaag is ze beetje bitsy. Niet echt een aanhankelijke poes.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijkt die nog terug of loopt die gewoon weg?
Je moet gauw stoppen met die moedermelk leandra. Hoogste tijdquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit in de supermarkt altijd tegen de kleine (die dan in de kar zit) te kletsen dat ik mezelf pas al betrapte dat ik ook tegen hem zat te kletsen toen hij niet mee was boodschappen doen![]()
![]()
Wat voel je je dan een nut case![]()
Hij geeft vanzelf wel aan wanneer het genoeg is, ik ga daar geen probleem van maken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gauw stoppen met die moedermelk leandra. Hoogste tijd
Tegen een spin.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit in de supermarkt altijd tegen de kleine (die dan in de kar zit) te kletsen dat ik mezelf pas al betrapte dat ik ook tegen hem zat te kletsen toen hij niet mee was boodschappen doen![]()
![]()
Wat voel je je dan een nut case![]()
Tegen spinnen praat ik ook; die pak ik op en ik vertel ze dat zij de huur/hypotheek van het huis niet betalen dus of ze verder gewoon buiten willen blijven, en dan zet ik ze buiten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:32 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Tegen een spin.![]()
Eerst 10 minuten als verlamd staan kijken en vervolgens als die ook maar een poot durft te verzetten mepper der op met de woorden: Ja dat denk jij.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegen spinnen praat ik ook; die pak ik op en ik vertel ze dat zij de huur/hypotheek van het huis niet betalen dus of ze verder gewoon buiten willen blijven, en dan zet ik ze buiten.
Dat moet je anders zien .... En .Je gaat me toch niet vertellen dat je nog steeds zn enigste bron van voedingswaren bentquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij geeft vanzelf wel aan wanneer het genoeg is, ik ga daar geen probleem van maken.
Nee natuurlijk niet, hij eet gewoon met de pot mee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet je anders zien .... En .Je gaat me toch niet vertellen dat je nog steeds zn enigste bron van voedingswaren bent
Ja welke man houdt niet van borsten ..?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
maar waarom zou ik niet gewoon wachten tot hij zelf aangeeft dat het niet meer hoeft?
Trusten KT![]()
Nou.... dat was wel humor pas:quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja welke man houdt niet van borsten ..?
Hahhaahaaha .... Slaap lekker Lean, ik moet helaas weer te vroeg opquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... dat was wel humor pas:
We liepen in de stad en we lieten hem gewoon even los lopen, stond daar een reclamebord van een lingeriezaak, waarop een dame in BH te zien was; hij nam een sprint en liep er zo met z'n handen uitgestoken tegenaan![]()
zakdoekje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:24 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een groot probleem, mijn muts slaapt al en ik ben geil, wat nu?
Ik heb een onwaarschijnlijk brave dochter, verheug me nu al op de dwarse kleinkinderen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:16 schreef golfer het volgende:
De geest van je vader waart rond in jouw kind.....
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:24 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een groot probleem, mijn muts slaapt al en ik ben geil, wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |