Wat meer info is welkom. Als ik zeg dat de winkel hier op de hoek hem voor 12 euro heeft, dan zal hij niet van Groningen naar hier komen om hem te halen lijkt me...quote:
wie weetquote:Op maandag 18 juni 2012 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat meer info is welkom. Als ik zeg dat de winkel hier op de hoek hem voor 12 euro heeft, dan zal hij niet van Groningen naar hier komen om hem te halen lijkt me...
Completely off topic: Friet!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:40 schreef Frietkraam het volgende:
40 euro is genoeg voor dit spel ik heb er geen 60 voor over.
Schijnt heel normaal te zijn voor digitale versies ja.... Best bizar dat retail meestal goedkoper isquote:Op maandag 18 juni 2012 15:41 schreef Brentmeister het volgende:
Vind 60 ook behoorlijk hoog, is dat tegenwoordig normaal?
Ja, retail istie 15 euro goedkoper te vinden..quote:Op maandag 18 juni 2012 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schijnt heel normaal te zijn voor digitale versies ja.... Best bizar dat retail meestal goedkoper is
Inderdaad, bij de meeste retailers ligt ie voor ¤45quote:Op maandag 18 juni 2012 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schijnt heel normaal te zijn voor digitale versies ja.... Best bizar dat retail meestal goedkoper is
En de Saturn bij ons in de stad heeft vaak op de releasedatum toppers te koop voor 39 eu. Zo heb ik Skyrim daar op de kop getikt op dag 1.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:50 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de meeste retailers ligt ie voor ¤45
Dat extra geld is gewoon dikke winstmargequote:Op maandag 18 juni 2012 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de Saturn bij ons in de stad heeft vaak op de releasedatum toppers te koop voor 39 eu. Zo heb ik Skyrim daar op de kop getikt op dag 1.
Geen idee waar die prijsverschillen vandaan komen maar het loont nogal om even rond te kijken.
Dat soort prijzen zijn er altijd al geweest...quote:Op maandag 18 juni 2012 15:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
RMAH is geopend en vervolgens zie je op de normale AH dit soort prijzen..
[ afbeelding ]
Wat kensei zegt...quote:Op maandag 18 juni 2012 15:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
RMAH is geopend en vervolgens zie je op de normale AH dit soort prijzen..
[ afbeelding ]
ik zou er bijna door gaan botten.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Dat soort prijzen zijn er altijd al geweest...
dat kan je wel zeggen, ik kan aan MW3 / blackops / alle call of duty games / battlefield 3 voor 18 euro komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat extra geld is gewoon dikke winstmarge
zeker een russische key?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:02 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen, ik kan aan MW3 / blackops / alle call of duty games / battlefield 3 voor 18 euro komen.
Wel bizar ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef bigbass het volgende:
Opvallend dat ik de game op de launch heb gekocht voor 33 euro en de laagste prijs nu 45 is...
eens. Ben blij dat ik er 30 voor betaald heb, elke euro meer zou te veel zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:40 schreef Frietkraam het volgende:
40 euro is genoeg voor dit spel ik heb er geen 60 voor over.
Nah, 150 miljoen en 500 miljoen vind ik niet normaal..quote:Op maandag 18 juni 2012 15:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Dat soort prijzen zijn er altijd al geweest...
Je moet ook sorteren op buyout prijs, er zijn altijd mensen die items er voor 150 en 500m opzetten, maar die krijgen ze 99,99% van de gevallen onverkocht weer terug.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, 150 miljoen en 500 miljoen vind ik niet normaal..
more QQ pleasequote:Op maandag 18 juni 2012 16:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
eens. Ben blij dat ik er 30 voor betaald heb, elke euro meer zou te veel zijn.
En hoeveel uur heb je erin gestoken?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Had je vader maar 50 cent betaald voor een condoom...quote:Op maandag 18 juni 2012 16:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:44 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Had je vader maar 50 cent betaald voor een condoom...
Dat probleem heb ik zo af en toe ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Net mijn gloves voor 29 euro verkocht, 10 minuten nadat ik ze erop had gezet, dan weet je dat je te goedkoop wasoverigens had ik ze voor 125k gold (!) gekocht afgelopen week lol.
waar farm jij die dingenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zojuist mijn wrists verkocht voor 65 euro
[ afbeelding ]
AH, beste farm plek in het spel.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:14 schreef totalvamp het volgende:
[..]
waar farm jij die dingen?
Ik heb nog geen 1 rare gevonden die ook maar enigszins goed is.. alles gaat de vendor in.
als je gold hebt wel ja xDquote:Op maandag 18 juni 2012 19:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
AH, beste farm plek in het spel.
ligt eraan met welke classquote:Op maandag 18 juni 2012 19:33 schreef DemonRage het volgende:
Pfff... Rakanoth is op Hell wel erg taai.
Ik heb dat probleem nu ook, nog maar 1m gold over, net nog wel goede bracers kunnen kopen voor 1.2m die zeker 15 euro waard zijn, dus dat is mooi. Nu alleen even kijken hoe ik weer aan gold kom. Iemand die gold wilt verkopen moet mij maar even PMen, ik betaal 2,50 euro per miljoen, maximaal interesse voor 30m.quote:
hmm ja precies. Ik zit ook te kijken of er al goldsellers op die prijs zittenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem nu ook, nog maar 1m gold over, net nog wel goede bracers kunnen kopen voor 1.2m die zeker 15 euro waard zijn, dus dat is mooi. Nu alleen even kijken hoe ik weer aan gold kom. Iemand die gold wilt verkopen moet mij maar even PMen, ik betaal 2,50 euro per miljoen, maximaal interesse voor 30m.
Hier ben ik ooit begonnen, met 5m:quote:Op maandag 18 juni 2012 19:39 schreef totalvamp het volgende:
[..]
hmm ja precies. Ik zit ook te kijken of er al goldsellers op die prijs zittendan wordt het interessant om misschien gold te kopen xD aar op het moment ligt de goldprijs op ongeveer 4euro per miljoen.
ja dat wel, maar je moet een begin kapitaal hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hier ben ik ooit begonnen, met 5m:
http://www.gameim.com/
die zitten nu op 2,80USD per miljoen zie ik, dus nog maar 2,50eu per miljoen, kan ik dus net zo goed daar kopenmaar toch maar even wachten, koop liever goede item voor 10 euro en verkoop um voor 20m lol.
Je hebt een tank nodig helaas.. teveel mobs hebben lange range of zijn onzichtbaar etc...quote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef Afwazig het volgende:
Pfff, ik kom zowat niet door Act II met mijn WD. Gebruik de CC + splinters build, 25k DPS unbuffed, 36k buffed, 39k hp, iets van 290 resist.
Tips?
te weinig resist heb jequote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef Afwazig het volgende:
Pfff, ik kom zowat niet door Act II met mijn WD. Gebruik de CC + splinters build, 25k DPS unbuffed, 36k buffed, 39k hp, iets van 290 resist.
Tips?
Of in de kachel gespoten... Dan was het met een sisser afgelopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:44 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Had je vader maar 50 cent betaald voor een condoom...
ik kom er nu opeens heel goed doorheen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef Afwazig het volgende:
Tips?
0 (ja serieus) voor act 1, 500 voor act 2, 800 voor act 3 en 900+ voor act 4.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Of in de kachel gespoten... Dan was het met een sisser afgelopen.
Hoeveel resist raden jullie aan voor mijn barbaar voordat ik op Inferno rond ga lopen. Iets van 300 op alles?
buffed?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
0 (ja serieus) voor act 1, 500 voor act 2, 800 voor act 3 en 900+ voor act 4.
Ja inderdaad, met die buff, anders was het helemaal drama hequote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
buffed?
je kan namelijk die shout doen: +50 % resist
Demon Hunter met 40k HP en 6k tot 12k (sharpshooter) dps. Dat teleporten is rete irritant en regelmatig in 1 klap al fataal. Met smoke screen kan ik me daar enigszins tegen verdedigen en preparation voor extra discipline, maar dat raakt alsnog te snel op.quote:
iddquote:Op maandag 18 juni 2012 23:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mag hopen dat je geen 6k dps hebt met de DH op level 60?
1. Ik verkoop ze altijd direct.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef neo2000 het volgende:
2 noob vraagjes..![]()
Ik heb regelmatig dat trinckets droppen met alleen een socket. Ring met een socket, of een ketting met alleen een socket. Direct verpatsen of heeft het nog enig nut? Ik bedoel; je kan er wel gems en zo in gaan stoppen, maar wordt nooit zo goed als een item welke al vaste eigenschappen + evt sockets heeft, toch?![]()
2e vraag, speel zelf nog steeds als Barbarian. Droppen vaak items (armor en zo) waarbij meeste stats wel OK zijn, maar Life vaak flink minder is als wat ik al equipped heb.. Hoe belangrijk is Life voor een Barbarian? (of laat 'Life' zich ook vertalen naar andere stats? Probeer meestal zoveel mogelijk items te equippen met Str en Vit, maar life.. Whut?) [/noob vragen]
Als ik goed geteld heb, dan is het Nederlandse tijdstip op 20 juni tussen 03.00 en 13.00.quote:We will be performing scheduled maintenance for Diablo III starting tomorrow at 3:00 a.m. PDT in order to deploy patch 1.0.3. We anticipate that maintenance will conclude and that all services will be available by approximately 1:00 p.m. PDT.
Important: Please note that you will not be prompted to download patch 1.0.3 until the patch is live in your home region. If you are logging in from a European or Asian client, you will need to wait for this patch to release in that region before it can be installed. Additionally, if your home region is the Americas, you will be unable to log into Europe or Asia using Global Play after patch 1.0.3 is live until those regions have also patched.
For reference, here are the scheduled maintenance times for each region:
The Americas: 3:00 a.m. PDT (6/19) to 1:00 p.m. PDT (6/19)
Europe: 6:00 p.m. PDT (6/19) to 4:00 a.m. PDT (6/20)
Asia: 1:00 p.m. PDT (6/20) to 11:00 p.m. PDT (6/20)
Please note that these times are subject to change. For time zone assistance, please visit: http://everytimezone.com
Ik ben vooral benieuwd naar de IAS...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, misschien nog maar even wachten met dingen kopen op AH. Ben benieuwd hoe de patch de gameplay veranderd voor je character...
Een stuk sneller dan verwacht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik goed geteld heb, dan is het Nederlandse tijdstip op 20 juni tussen 03.00 en 13.00.
Dus morgen kunnen we waarschijnlijk de hele dag niet spelen, aangezien ik na 13.00 weer inlogproblemen verwacht.
Inderdaad, ik ben ook wel benieuwd hoeveel ik straks kwijt ben aan repairsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de IAS...
Onofficiële info: http://d3db.com/news/id/2(...)ch-notes-unofficial/quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de IAS...
Volgens die releasenotes is Gems craften is nog duurder geworden in goud, daarentegen heb je nu maar 2 ipv 3 Gems nodig. Maar het kost me meer moeite om miljoenen aan goud te farmen dan dat er gems gewoon gratis droppen in de verschillende levels. Of ik kan ze net zo goed in AH kopen waarin ze maar een fractie van de prijs zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Onofficiële info: http://d3db.com/news/id/2(...)ch-notes-unofficial/
Hoger dan flawless square dropt niet. Dus die zul je toch echt moeten maken of kopen op de AH.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens die releasenotes is Gems craften is nog duurder geworden in goud, daarentegen heb je nu maar 2 ipv 3 Gems nodig. Maar het kost me meer moeite om miljoenen aan goud te farmen dan dat er gems gewoon gratis droppen in de verschillende levels. Of ik kan ze net zo goed in AH kopen waarin ze maar een fractie van de prijs zijn.
ik heb er zo'n 100+ per stukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat wordt Flawless Squares inkopen dan..
Ja het wordt juist heel veel goedkoper om alle gems die ook droppen te craften. Boven flawless squares blijft echter gehandhaafd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat wordt Flawless Squares inkopen dan..
Ow wait, ik lees komma's en G's als in duizendtallen. Maar het is Engelse numeriek en G staat voor zeker voor Gold, dus het zou dus goedkoper moeten worden en dus aantrekkelijker moeten worden om zelf Gems te craften. Wat op zich een goed ding is omdat me al de hele tijd afvroeg waarom ik de Jeweler en BM moet upgraden als ik er toch niks ging doen.
30k gold en 2 of 3 tomes of secret en 3 flawless squares.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah ja, scheelt vanaf Hell droppen toch al Flawless Squares dus die hoef ik eigenlijk al niet meer in te kopen. Wat zijn de reqs. voor Perfect Squares eigenlijk?
kost in totaal 150k om die te maken dacht ik... per stuk dus of is dat de volgende stap?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah ja, scheelt vanaf Hell droppen toch al Flawless Squares dus die hoef ik eigenlijk al niet meer in te kopen. Wat zijn de reqs. voor Perfect Squares eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |