had je het zelf opgelost? Misschien kon iemand anders er nog wat van leren.quote:
Had het zelf opgelost:quote:Op maandag 23 juli 2012 08:46 schreef Deetch het volgende:
[..]
had je het zelf opgelost? Misschien kon iemand anders er nog wat van leren.
http://social.technet.mic(...)5-876e-9d1d46e7975f/quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef _superboer_ het volgende:
Als ik enkele van mijn excelbestanden probeer te openen (>15mb) loopt excel (64bit) vast. Als ik deze bestanden echter openen op een virtual machine met excel (32bit) kunnen de bestanden wel geopend worden. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
En waar zet ik dat neer? Want k snap er echt ff helemaal niks meer van. Heb tot nu toe alleen "simpele" sommen hoeven verwerken in Excel en nog nooit echt met formules gewerktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef DaFan het volgende:
DATUMVERSCHIL(startdatum;einddatum;"m")
Waar "m" is de eenheid die je wilt (kan ook "j" zijn bv)
In cel c1 zet je =datumverschil(A1;B1;"m")quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waar zet ik dat neer? Want k snap er echt ff helemaal niks meer van. Heb tot nu toe alleen "simpele" sommen hoeven verwerken in Excel en nog nooit echt met formules gewerkt
En in cel C2 dus =datumverschil(A2;B2;"m") enz?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:57 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
In cel c1 zet je =datumverschil(A1;B1;"m")
Voer de formule in in cel c1, klik de cel aan en sleep het kleine vierkantje in de rechter onderhoek van de cel naar beneden. Als je dubbelklikt op dat vierkantje worden de cel gekopieerd tot de laatste gevulde cel van B2. A1 en B1 veranderen dan automatisch naar A2 en B2 in cel C2, en B3 en C3 in cel C3, enz.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En in cel C2 dus =datumverschil(A2;B2;"m") enz?
Dat kan niet makkelijker? Ik hoef namelijk maar 505 rijen uit te rekenen
Helemaal geweldig!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:02 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Voer de formule in in cel c1, klik de cel aan en sleep het kleine vierkantje in de rechter onderhoek van de cel naar beneden. Als je dubbelklikt op dat vierkantje worden de cel gekopieerd tot de laatste gevulde cel van B2. A1 en B1 veranderen dan automatisch naar A2 en B2 in cel C2, en B3 en C3 in cel C3, enz.
Welkom in de wondere wereld van Excel waar alles makkelijker is dan het lijktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal geweldig!!
Mijn dank is groot!!
Ghehe mjah ik heb er gewoon al jaren niet meer mee gewerkt. Voel me nu echt een dom blondjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef Deetch het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van Excel waar alles makkelijker is dan het lijkt
Die was simpelquote:
1 | =AANTAL.ALS(E186:BG186;"D")-AANTAL.ALS(H186:K186;"D") |
1 | =AANTAL.ALS(E186:BG186;"D")-AANTAL.ALS(H186:K186;"D")-AANTAL.ALS(T186;"D") |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |