Omdat het kan. Ze vroegen er ook om btwquote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Pitten bij Jay-Z en Kanye?Waarom?!
Ontstonden kankerveel ruzies daardoorquote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Nee dat had ik niet mee gekregenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag jij die gasten nog daar toevallig een eigen pitje maken? er zat 1 grote cubaan ofso bij die iedereen om duwde en "TRANQILO" schreeuwde
Wat volgens mij "rustig' betekend
Vond het ook apart maar was alleen tijdens niggas in paris maar toen stond ik ook in het midden, dat was wel lekker aan schijtquote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik vond dit ook al wel achterlijk maar op elkaar inslaan is helemaal treurigquote:Op maandag 18 juni 2012 13:48 schreef ThaTim het volgende:
Waren ook geen echte moshpits he. Bij RATM bijv begint iedereen echt op elkaar in te slaan.
Dit was veel relaxter, gewoon flink uit je dak gaan.
Vroeger kon die het welquote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Juminelle het volgende:
Enige gare aan het concert was die freestyle van Kanye. Beetje een dooddoener ook, de sfeer verdween meteen![]()
Verder was het echt
freestyle of liefdesliedje?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Juminelle het volgende:
Enige gare aan het concert was die freestyle van Kanye. Beetje een dooddoener ook, de sfeer verdween meteen![]()
Verder was het echt
quote:
Ja, iddquote:Op maandag 18 juni 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ja die love shit was wel minder, hij had beter get em high kunnen doen lekker los op een wilde beat
The old Kanyequote:Op maandag 18 juni 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ja die love shit was wel minder, hij had beter get em high kunnen doen lekker los op een wilde beat
nieuwe kanye is nog steedsquote:
Lekker hardstyle luisteren.quote:
Nee man, technoquote:Op maandag 18 juni 2012 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Werk je nog steeds bij die flagshipstore, Sala?
[..]
Lekker hardstyle luisteren.
Je hebt er ook geen kut aan. Weinig content op die shit.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap geen kanker van nieuwsgroepen en het maakt me chagrijnig.
Voor techno heb ik drugs nodig.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man, technoBen nog steeds kapoet van die rave dit weekend.
Nieuwsgroepen zijn echt voor nerdsquote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap geen kanker van nieuwsgroepen en het maakt me chagrijnig.
Eens techno.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man, technoBen nog steeds kapoet van die rave dit weekend.
Meestal daar ja maar laatste tijd ook speciaalzaken en hoofdkantoorquote:Op maandag 18 juni 2012 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Werk je nog steeds bij die flagshipstore, Sala?
[..]
Lekker hardstyle luisteren.
Ik ben toch maar weer overgestapt op torrents jaquote:Op maandag 18 juni 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen zijn echt voor nerds. Normale mensen gebruiken gewoon torrents
.
Ik snap er inderdaad ook geen bal van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |