freestyle of liefdesliedje?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Juminelle het volgende:
Enige gare aan het concert was die freestyle van Kanye. Beetje een dooddoener ook, de sfeer verdween meteen![]()
Verder was het echt
quote:
Ja, iddquote:Op maandag 18 juni 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ja die love shit was wel minder, hij had beter get em high kunnen doen lekker los op een wilde beat
The old Kanyequote:Op maandag 18 juni 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ja die love shit was wel minder, hij had beter get em high kunnen doen lekker los op een wilde beat
nieuwe kanye is nog steedsquote:
Lekker hardstyle luisteren.quote:
Nee man, technoquote:Op maandag 18 juni 2012 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Werk je nog steeds bij die flagshipstore, Sala?
[..]
Lekker hardstyle luisteren.
Je hebt er ook geen kut aan. Weinig content op die shit.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap geen kanker van nieuwsgroepen en het maakt me chagrijnig.
Voor techno heb ik drugs nodig.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man, technoBen nog steeds kapoet van die rave dit weekend.
Nieuwsgroepen zijn echt voor nerdsquote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap geen kanker van nieuwsgroepen en het maakt me chagrijnig.
Eens techno.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man, technoBen nog steeds kapoet van die rave dit weekend.
Meestal daar ja maar laatste tijd ook speciaalzaken en hoofdkantoorquote:Op maandag 18 juni 2012 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Werk je nog steeds bij die flagshipstore, Sala?
[..]
Lekker hardstyle luisteren.
Ik ben toch maar weer overgestapt op torrents jaquote:Op maandag 18 juni 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen zijn echt voor nerds. Normale mensen gebruiken gewoon torrents
.
Ik snap er inderdaad ook geen bal van.
Deze man spreekt waarheden.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leugens. Met jouw lever kan je heel Artis incl. bezoekers neer krijgen.
Kom ik nu pas achterquote:Op maandag 18 juni 2012 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze man spreekt waarheden.
Tevens: Tickets voor Damian Marley zijn binnen
Gewoon doen man, je gaat toch (bijna) nooit naar concerten?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom ik nu pas achter. 30 Juli @ Paradiso, ¤37,50. /twijfel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |