Ja man, ik ruk mij op de gedachte dat ik ooit Ricko ga meeten. Om maar niet te beginnen over het feit dat Sinosappel en ik dezelfde magnetron hebben gebruikt.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent wel net als Vas qua FOK!ker irl willen meeten.
quote:
Leeft die eigenlijk nogquote:Op maandag 18 juni 2012 13:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja man, ik ruk mij op de gedachte dat ik ooit Ricko ga meeten. Om maar niet te beginnen over het feit dat Sinosappel en ik dezelfde magnetron hebben gebruikt.![]()
![]()
Yup, ik was er. Welke ingang had je? Ik dacht eerst dat je naast me stond, dus ging ik die gast ziek aanstaren maar het bleek iemand anders te zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef Sala-adin het volgende:
Was er nog iemand hier naar Watch The Throne geweest?
Ziekste pits ever daar!
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je naast me stond, dus ging ik die gast ziek aanstaren
Ja, wat nouquote:
Ik dacht bij 3 verschillende meiden dat het Juminelle wasquote:
Stond daar waar Jay Z begon met H*A*M.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef Sala-adin het volgende:
Was er nog iemand hier naar Watch The Throne geweest?
Ziekste pits ever daar!
Ingang E of L weet niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yup, ik was er. Welke ingang had je? Ik dacht eerst dat je naast me stond, dus ging ik die gast ziek aanstaren maar het bleek iemand anders te zijn
Ah oké, ik stond helemaal aan de andere kant dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ingang E of L weet niet meerMaar ik stond op het veld, eerst helemaal achterin en met niggas in paris in het midden.
Volgens mij zag ik jou ook nogquote:Op maandag 18 juni 2012 13:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ingang E of L weet niet meerMaar ik stond op het veld, eerst helemaal achterin en met niggas in paris in het midden.
Daar waar Jay-Z opkwam?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou ook nog
Had ingang E en stond de gehele optreden links van dat zwarte blok met audio shit.
Zou best goed kunnen stond daar ook lekker te blazen, biertjes te klappen en loempia'squote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou ook nog
Had ingang E en stond de gehele optreden links van dat zwarte blok met audio shit.
Ja, bij dat blokquote:
Zag jij die gasten nog daar toevallig een eigen pitje maken? er zat 1 grote cubaan ofso bij die iedereen om duwde en "TRANQILO" schreeuwdequote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zou best goed kunnen stond daar ook lekker te blazen, biertjes te klappen en loempia's
Omdat het kan. Ze vroegen er ook om btwquote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Pitten bij Jay-Z en Kanye?Waarom?!
Ontstonden kankerveel ruzies daardoorquote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Nee dat had ik niet mee gekregenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag jij die gasten nog daar toevallig een eigen pitje maken? er zat 1 grote cubaan ofso bij die iedereen om duwde en "TRANQILO" schreeuwde
Wat volgens mij "rustig' betekend
Vond het ook apart maar was alleen tijdens niggas in paris maar toen stond ik ook in het midden, dat was wel lekker aan schijtquote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik vond dit ook al wel achterlijk maar op elkaar inslaan is helemaal treurigquote:Op maandag 18 juni 2012 13:48 schreef ThaTim het volgende:
Waren ook geen echte moshpits he. Bij RATM bijv begint iedereen echt op elkaar in te slaan.
Dit was veel relaxter, gewoon flink uit je dak gaan.
Vroeger kon die het welquote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Juminelle het volgende:
Enige gare aan het concert was die freestyle van Kanye. Beetje een dooddoener ook, de sfeer verdween meteen![]()
Verder was het echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |