freestyle of liefdesliedje?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Juminelle het volgende:
Enige gare aan het concert was die freestyle van Kanye. Beetje een dooddoener ook, de sfeer verdween meteen![]()
Verder was het echt
quote:
Ja, iddquote:Op maandag 18 juni 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ja die love shit was wel minder, hij had beter get em high kunnen doen lekker los op een wilde beat
The old Kanyequote:Op maandag 18 juni 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ja die love shit was wel minder, hij had beter get em high kunnen doen lekker los op een wilde beat
nieuwe kanye is nog steedsquote:
Lekker hardstyle luisteren.quote:
Nee man, technoquote:Op maandag 18 juni 2012 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Werk je nog steeds bij die flagshipstore, Sala?
[..]
Lekker hardstyle luisteren.
Je hebt er ook geen kut aan. Weinig content op die shit.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap geen kanker van nieuwsgroepen en het maakt me chagrijnig.
Voor techno heb ik drugs nodig.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man, technoBen nog steeds kapoet van die rave dit weekend.
Nieuwsgroepen zijn echt voor nerdsquote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap geen kanker van nieuwsgroepen en het maakt me chagrijnig.
Eens techno.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man, technoBen nog steeds kapoet van die rave dit weekend.
Meestal daar ja maar laatste tijd ook speciaalzaken en hoofdkantoorquote:Op maandag 18 juni 2012 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Werk je nog steeds bij die flagshipstore, Sala?
[..]
Lekker hardstyle luisteren.
Ik ben toch maar weer overgestapt op torrents jaquote:Op maandag 18 juni 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen zijn echt voor nerds. Normale mensen gebruiken gewoon torrents
.
Ik snap er inderdaad ook geen bal van.
Deze man spreekt waarheden.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leugens. Met jouw lever kan je heel Artis incl. bezoekers neer krijgen.
Kom ik nu pas achterquote:Op maandag 18 juni 2012 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze man spreekt waarheden.
Tevens: Tickets voor Damian Marley zijn binnen
Gewoon doen man, je gaat toch (bijna) nooit naar concerten?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom ik nu pas achter. 30 Juli @ Paradiso, ¤37,50. /twijfel
Klopt. Ah ja, ¤37,50 inderdaad. Binnenkort maar even peilen of iemand mee wilt dan maarquote:Op maandag 18 juni 2012 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon doen man, je gaat toch (bijna) nooit naar concerten?En nee je moet via ticketmaster.nl he, enige officiële.
Geil, maar verwacht wel dat ik je ga lastigvallen als ik je zie hequote:Op maandag 18 juni 2012 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt. Ah ja, ¤37,50 inderdaad. Binnenkort maar even peilen of iemand mee wilt dan maar.
Goed plan.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:23 schreef Juminelle het volgende:
Ga samen om eindelijk een eind maken aan die haat-liefdeverhouding.
Testosteronfest.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Moshpits zijn sowieso de definitie van achterlijkheid.
Niks mis mee. Maar moshen omdat je niet wilt/kunt dansen is gewoon dom.quote:
Laatste keer toen ik in de Willem II was deden ze moshen op DNBquote:Op maandag 18 juni 2012 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar moshen omdat je niet wilt/kunt dansen is gewoon dom.
Als je bij je tieten gegrepen wilt worden moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geil, maar verwacht wel dat ik je ga lastigvallen als ik je zie he [ afbeelding ]
Ik doe wel uit veiligheid een kuisheidsgordel om en zo'n metalen bh zoals Madonnaquote:Op maandag 18 juni 2012 14:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je bij je tieten gegrepen wilt worden moet je dat vooral doen.
Weet niet hoor. Heb de beschikking tot de nieuwste shit 1080p met eventueel ondertitels als je die nodig hebt. Elke film binnen 20 min binnen.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je hebt er ook geen kut aan. Weinig content op die shit.
[..]
Voor techno heb ik drugs nodig.
Zo mee eensquote:Op maandag 18 juni 2012 14:23 schreef Juminelle het volgende:
Ga samen om eindelijk een eind maken aan die haat-liefdeverhouding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://loldutchpeople.tumblr.com
Godverdomme.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://loldutchpeople.tumblr.com
Godverdomme.![]()
Deathlift or Die.
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef Chocolatebear het volgende:
OudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://loldutchpeople.tumblr.com
Godverdomme.![]()
. Maar dat volk erop inderdaad, zo onzettend motherfucking pauper
![]()
.
![]()
Wtf.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:58 schreef jna het volgende:
Ik had eerst ook zo'n tokkie woonwagen gezin met een bedrijf verderop bij mij in de straat zitten, vooral die moeder en dochters zouden zo op die site kunnen. Gelukkig zijn ze nu opgerot omdat opa het Turkse vriendje van zn kleindochter midden op straat heeft doodgeschoten. Opa hield niet zo van allochtonen
Dushi, waarom doe je zo?quote:
Ook goed. Link naar je FB dan maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hat je maar nie met persilla vreemt moeten gaan :Squote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Ook goed. Link naar je FB dan maar.Oh ok dan niet doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |