Oh duh... da's de alcohol he..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:02 schreef Sequencial het volgende:
Da's Hoornse Plas he![]()
...en uiteraard die verse pinda's van de Spar!
Ik heb nu al een borrel nodig..en ik heb nog niet eens geklikt..quote:
Ik vind dit vooral de verkeerde plek probeer het hier eens: Post hier jouw creaties! (Muziek, zang etc.) #3quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb nu al een borrel nodig..en ik heb nog niet eens geklikt..
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb nu al een borrel nodig..en ik heb nog niet eens geklikt..
Sorry hoor, ik was zat toen ik dat opschreef.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken (maar dat doe ik wel...), maar die heet eigenlijk "Zeven dagen lang"
Maar wel lange timeslots. Hoewel dat ook wel erg verschild per artiest. Maar het lijkt erop alsof het er niet heel gestructureerd aan toe ging.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Grappig trouwens dat ze daar 3 dagen mee vol maakten30 bands moet je nu niet meer mee aankomen op een 3 daags festival
Iedereen was stoned als een garnaal. Je kunt rustig 4 keer optreden met dezelfde liedjes.. geen kip die het merktquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Grappig trouwens dat ze daar 3 dagen mee vol maakten30 bands moet je nu niet meer mee aankomen op een 3 daags festival
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iedereen was stoned als een garnaal. Je kunt rustig 4 keer optreden met dezelfde liedjes.. geen kip die het merkt
Belachelijk weinig 4AD gitaarbandjes met een zangeres erbij, idd.quote:
Eensquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef methodmich het volgende:
Melanie wordt ernstig ondergewaardeerd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foei!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |