Mooi. Goed voor de ontwikkeling.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)ort_deelen_excelsior
Huigevoort en van Deelen naar Excelsior.
Dat jij er nooit wat van hebt gehoord zegt helemaal niks natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:27 schreef Guidetti het volgende:
Nooit van gehoord. Wat is het voor een speler?
Ja. CL-plaatjesquote:
Fucking baas gekquote:
Ik moet dan wel weer zeggen dat als ik naar het gepruts van Heitinga heb gekeken ik me zowaar afvraag of het wel slechter had kunnen gaan.quote:
Hmm, Feyenoord had hem verboden daar te spelen ivm CL.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:27 schreef zoekeenleven het volgende:
El Ahmadi in de voorselectie van de olympische spelen
Ja zal ook wel niet doorgaanquote:Op maandag 18 juni 2012 12:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hmm, Feyenoord had hem verboden daar te spelen ivm CL.
Fuck marrokko op de olympische spelenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:44 schreef Steven184 het volgende:
Tsja, ik sta hier altijd beetje dubbel in. Enerzijds staat het clubbelang altijd voorop, anderzijds is de OS een uniek toernooi.
Dat boeit me ook geen klote, maar voor El Ahmadi zelf wel. Zo'n kans krijgt een speler vaak maar 1x. Maar dit jaar is het met de CL heel makkelijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Fuck marrokko op de olympische spelen
Zoveel waarheidquote:Op maandag 18 juni 2012 13:28 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Opflikkeren, KNVB zoekt zelf maar een trainer. Ipv de 2de bondscoach achter elkaar van Feyenoord te halen. Hij zit daar eindelijk op een goede plek.
Haal F. de Boer maar...
Niks. De vergoeding staat gewoon vast of hij nou wel of niet speelt.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
Hoeveel geld krijgen we trouwens voor het twee keer in de basis staan van Vlaar?
Ik meen gelezen te hebben dat de vergoeding opliep bij het daadwerkelijk spelen van Vlaartje.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks. De vergoeding staat gewoon vast of hij nou wel of niet speelt.
Ergens tussen de 2 en 3 ton gaat Feyenoord ontvangen.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat de vergoeding opliep bij het daadwerkelijk spelen van Vlaartje.
Maar ik begreep iets van 50.000 per dag ofzo? Weet jij er meer van? Komt vér uit mijn achterhoofd vandaan
Wat is dat uit het oog uit het hart?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:53 schreef Happel het volgende:
Mijn afbeeldingen kunnen weer. Bandbreedte gezeur is opgeheven.
[ afbeelding ]
Netjes. Nog een miljoentje voor Cabral en 5 miljoen voor Leerdam naar PSV, en we kunnen Drenthe op linksbuiten knallenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens tussen de 2 en 3 ton gaat Feyenoord ontvangen.
De UEFA strooit tijdens het Europees kampioenen met flinke vergoedingen voor de clubs. Per speler die naar het EK gaat in Polen en Oekraïne ontvangen werkgevers maar liefst een bedrag van minimaal twee ton van de Europese voetbalorganisatie.<br /><br />Afhankelijk van de duur van het EK voor de speler kan dit bedrag nog oplopen. Als de finale gehaald wordt zal de club 333.000 euro ontvangen als vergoeding. Voor spelers die geblesseerd raken heeft de UEFA zelfs een speciale verzekering afgesloten.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat de vergoeding opliep bij het daadwerkelijk spelen van Vlaartje.
Maar ik begreep iets van 50.000 per dag ofzo? Weet jij er meer van? Komt vér uit mijn achterhoofd vandaan
Weg is weg, hè. Jij moest zo nodig naar dat andere forum.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat is dat uit het oog uit het hart?
Mijn naam staat niet meer bij vak T
50k per speeldag danquote:Op maandag 18 juni 2012 13:44 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
De UEFA strooit tijdens het Europees kampioenen met flinke vergoedingen voor de clubs. Per speler die naar het EK gaat in Polen en Oekraïne ontvangen werkgevers maar liefst een bedrag van minimaal twee ton van de Europese voetbalorganisatie.<br /><br />Afhankelijk van de duur van het EK voor de speler kan dit bedrag nog oplopen. Als de finale gehaald wordt zal de club 333.000 euro ontvangen als vergoeding. Voor spelers die geblesseerd raken heeft de UEFA zelfs een speciale verzekering afgesloten.
http://oranje.nl/nieuwsit(...)ngen-voor-ek-spelers
Je hebt dus wel ergens gelijk. Alleen geen 50.000 per dag...
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:46 schreef Muto het volgende:
Dat andere forum. Daar gaan de topics zo hard dat het mij niks zou verbazen als ze daar nog een topic hebben waar we net voorronde CL hebben gehaald.
Ben nooit weg geweest hè, zat hier alleen niet meer in voetbalquote:Op maandag 18 juni 2012 13:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Weg is weg, hè. Jij moest zo nodig naar dat andere forum.
Toch zonde van Castelen, aangezien hij ondanks al zijn beperkingen zeer effectief was.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:22 schreef OProg het volgende:
Ik zie trouwens dat Romeo Castelen bij Red Bull Salzburg op stage is. Ze zoeken een “Een snelle, vindingrijke en sterke buitenspeler”. Ik vraag me af of dat ooit nog wat gaat worden na slechts 22 wedstrijden in 5 jaar.
Klopt. Maar we hebben hem wel precies op het juiste moment in de verkoop gedaan denk ik zo.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch zonde van Castelen, aangezien hij ondanks al zijn beperkingen zeer effectief was.
Naar zo een club wil je toch niet.quote:Ook Engelse interesse voor Ron Vlaar
Na vermeende belangstelling uit Italië voor Ron Vlaar is er nu ook Engelse interesse voor de Feyenoord-aanvoerder. Promovendus Reading FC voegt Vlaar graag aan haar selectie toe. De international speelde op het Europees Kampioenschap de volle 90 minuten in de teleurstellende wedstrijden tegen Denemarken en Portugal. Van Geel gaf onlangs nog aan dat geen enkele club zich concreet heeft gemeld voor spelers van Feyenoord. Een mogelijk vertrek kan in de huidige selectie opgevangen worden, al zal de ervaring een groot gemis zijn voor de manschappen van oefenmeester Ronald Koeman.
Zolang de KNVB maar betaald, gelukkig hebben we de opvolger al klaar staanquote:Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat Van Geel zegt dat ze Koeman absoluut niet laten gaan.
Die zal dus binnenkort tekenen bij Oranje.
Weer? Bert.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
Nu hebben we wéér een trainer die goed presteert, komt dalijk de KNVB langszeilen. Ja pleur lekker gauw op
Nee klopt, die Bert heeft er niks van gebakken bij Feijenoordquote:Op maandag 18 juni 2012 16:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Weer? Bert.laat die man nooit meer terugkeren alsjeblieft.
Gaat me nog niet eens zozeer om zijn prestaties (die ook schromelijk worden overdreven door dat gegeil op de uefa cup). Wel om het schofterige gedrag van die man. Baan enzo.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee klopt, die Bert heeft er niks van gebakken bij Feijenoord
Denk dat Vlaar een avontuur in het buitenland met beide handen aanpakt. Al is het maar voor de financiële verbetering.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef OProg het volgende:
Ik zie dit op FR12:
[..]
Naar zo een club wil je toch niet.
Je weet dat we bij zijn terugkomst de beker pakten, in de winterstop eerste stonden en - zonder al die kloteblessuresquote:Op maandag 18 juni 2012 16:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Gaat me nog niet eens zozeer om zijn prestaties (die ook schromelijk worden overdreven door dat gegeil op de uefa cup). Wel om het schofterige gedrag van die man. Baan enzo.
Heeft al 2 serie-A clubs afgewezen. Dat valt dus reuze mee.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat Vlaar een avontuur in het buitenland met beide handen aanpakt. Al is het maar voor de financiële verbetering.
Vlaar na de gewonnen voorronde CL verkopen idd, aangezien hij zijn contract echt niet meer gaat verlengen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:25 schreef Paul-89 het volgende:
Wel een ideaal moment om Vlaar te verkopen, nog 2 jaar contract, prima seizoen gehad, op het ek minuten gemaakt, er zijn al vervangers.
met Bert kampioen ? Nee joh, Feyenoord stortte altijd in na de winterstop, 1x niet maar toen bakte hij er voor de winterstop niets van.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet dat we bij zijn terugkomst de beker pakten, in de winterstop eerste stonden en - zonder al die kloteblessures- gewoon landskampioen hadden kunnen worden?
PSV stond eerste in de winterstop en uiteindelijk werden we zesde. Dat ligt dan ineens niet aan de coach, maar aan de blessures. Zo kan je de UEFA Cup ook wel volledig aan Pierre toeschrijven.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
Je weet dat we bij zijn terugkomst de beker pakten, in de winterstop eerste stonden en - zonder al die kloteblessures- gewoon landskampioen hadden kunnen worden?
bron ?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:41 schreef nostra het volgende:
[..]
PSV stond eerste in de winterstop en uiteindelijk werden we zesde. Dat ligt dan ineens niet aan de coach, maar aan de blessures. Zo kan je de UEFA Cup ook wel volledig aan Pierre toeschrijven.
Feit blijft dat ie het redelijk gedaan heeft als trainer bij Feijenoord, maar ook niet meer dan dat. Belangrijker is dat het een achterbakse idioot is die een mes in je rug steekt als je niet omkijkt. Geen lui die je bij Feijenoord wil hebben.
Genoegzaam bekend lijkt me? Als je het op schrift wil: Leo Verheul.quote:
Waar gehakt wordt vallen spaanders.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Genoegzaam bekend lijkt me? Als je het op schrift wil: Leo Verheul.
Als ik Feyenoord zou zijn zou ik gewoon JP en Gio gezamelijk hoofdtrainer maken. Assistent erbij die de zwaktes van de andere 2 opvult en je bent voor nop klaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef Muto het volgende:
Adriaanse wordt de nieuwe bondscoach. Lijkt me helder. En als Koeman het wordt, zitten wij straks opgescheept met hem.
Adriaanse durft de KNVB niet aan, dat lijkt me duidelijk: teveel problemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef Muto het volgende:
Adriaanse wordt de nieuwe bondscoach. Lijkt me helder. En als Koeman het wordt, zitten wij straks opgescheept met hem.
Rijkaard? Liet Nederland wel leuk voetballen op EK 2000. Dat was het toernooi waarin we gewoon kampioen hadden moeten worden, Frankrijk was al niet meer zo sterk en die wedstrijd tegen Italië is één van de meest bizarre die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Clasie moet echt overal z'n id laten zien
Rijkaard nieuwe bc. 100%
Heeft toch niks te doen. Denk iig dat de KNVB wel als eerste met hem gaat praten. Alle andere kandidaten liggen al vast. Behalve Louis natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rijkaard? Liet Nederland wel leuk voetballen op EK 2000. Dat was het toernooi waarin we gewoon kampioen hadden moeten worden, Frankrijk was al niet meer zo sterk en die wedstrijd tegen Italië is één van de meest bizarre die ik ooit heb gezien.
Ik zou in Koeman wel een ideale bondscoach zien, iemand die onpartijdig is en heeft bewezen het hoogste niveau (Europa) goed te kunnen handlen.
Die kale erachter is toch die wildschut? Wat moet die teringjood daar nou? Dacht ergens te hebben gelezen dat hij diehard ajacied is.quote:
Nu je het zegt, ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:33 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Die kale erachter is toch die wildschut? Wat moet die teringjood daar nou? Dacht ergens te hebben gelezen dat hij diehard ajacied is.
Rubinho is Immers ook een Amsterdammer.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ja.
Zal wel een vriend van Schaken zijn.
Wie maakt de grap ?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rubinho is Immers ook een Amsterdammer.
Goed ideequote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef TheRulingEagle het volgende:
De interessestroom voor Eljero Elia begint goed op gang te komen. West Ham United en Schalke 04 werden al aan de aanvaller gelinkt, maar daar blijft het niet bij. Ook Red Bull Salzburg, Benfica en opmerkelijk genoeg het krap bij kas zittende Feyenoord jagen op de handtekening van de Oranje-international. Elia maakte een bijzonder moeilijk jaar door bij Juventus en wil alle kansen aangrijpen om Turijn komende zomer te kunnen verlaten. (Daily Mirror)
Die gozer heeft toch gewoon nog een doorlopend contract? Zullen we hem anders maar ruilen voor Cabral?
Heeft de Snor het al aangekondigd in VI?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
Junker naar Mechelen. De_kromme met zijn betrouwbare bronnen.
Kan me niet voorstellen dat feyenoord daar mee bezig is. Drenthe te duur maar Elia wel haalbaar?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef Steven184 het volgende:
Elia lijkt me wel iemand die opbloeit onder de KGB.
Tuurlijk niet, onzinbericht.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat feyenoord daar mee bezig is. Drenthe te duur maar Elia wel haalbaar?
Dat dus.quote:
Elia is te goed voor de Eredivisie en onbetaalbaar voor Feyenoord, veel te duur. Als je die weet te strikken....... Maar kost minstens 5 miljoen denk ik zo.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef Steven184 het volgende:
Elia lijkt me wel iemand die opbloeit onder de KGB.
De keren dat hij tegenover C. Ronaldo kwam te staan, werd hij aan alle kanten voorbij gelopenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
Ronnie
Enige voldoende in de verdediging gisteren.
Joh, pleurt nou eens gewoon op. Ron liep Ronaldo er een paar keer uit, en had een paar mooie tackles op die pleuris homo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:55 schreef Devv het volgende:
[..]
De keren dat hij tegenover C. Ronaldo kwam te staan, werd hij aan alle kanten voorbij gelopen. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat zijn optreden voldoening heeft gegeven. Hij is net als de rest volledig door het ijs gezakt.
Niet op m in gaan is het effectiefst.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh, pleurt nou eens gewoon op. Ron liep Ronaldo er een paar keer uit, en had een paar mooie tackles op die pleuris homo.
En Ron deed tenminste zijn haar niet in de rust.
Verder kan jij ook gewoon lekker weg blijven uit dit topic.
Kan volgens Van Geel op beide posities uit de voeten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is die jongen die van City komt een rechterspits?
Gebaseerd op dat "gerucht"?quote:
Ja, idd, Blackcard Greg was de enige die continu voorbij gelopen werdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh, pleurt nou eens gewoon op. Ron liep Ronaldo er een paar keer uit, en had een paar mooie tackles op die pleuris homo.
En Ron deed tenminste zijn haar niet in de rust.
Verder kan jij ook gewoon lekker weg blijven uit dit topic.
quote:Beperkte groep bij traditionele eerste training
Supporters die aankomende week de traditionele eerste training bezoeken, kunnen maar een beperkte groep aanschouwen op het veld van De Kuip. Aanvoerder Ron Vlaar, die vorig jaar als eerste uit de tunnel kwam tijdens de sfeervolle training, sluit pas op 9 juli tijdens het trainingskamp in Ermelo bij de groep aan. Jordy Clasie, Kelvin Leerdam, Bruno Martins Indi en Miquel Nelom zullen ook nog niet te bewonderen zijn. Zij hoeven zich pas te melden op 2 juli.
Alle spelers speelden een langer seizoen vanwege interland-verplichtingen. Vlaar was aanwezig op het Europees Kampioenschap, die eindigde in een waar debacle. Clasie, Leerdam en Martins Indi kwamen nog uit voor Jong Oranje tijdens de EK-kwalificatiewedstrijden. Nelom zat in Toulon met het beloftenelftal van trainer Adrie Koster.
Feyenoord speelt op 7 juli haar eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen. Dan staat de broederstrijd met SC Feyenoord op het programma. Opvallend genoeg oefent de Rotterdamse club maar één keer tegen een betaald voetbalclub.
Beenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef Guidetti het volgende:
Het ziet er dus naar uit dat de KNVB bij Feyenoord aan gaat kloppen voor Ronald Koeman. Wie moet hem op gaan volgen?
Bron?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef Guidetti het volgende:
Het ziet er dus naar uit dat de KNVB bij Feyenoord aan gaat kloppen voor Ronald Koeman. Wie moet hem op gaan volgen?
Van Gaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef Guidetti het volgende:
quote:Bondscoach Pim Verbeek heeft Karim El Ahmadi opgenomen in zijn voorlopige selectie van Marokko voor de Olympische Spelen. De middenvelder is kandidaat om als één van de drie dispensatiespelers mee te gaan naar Londen. Feyenoord is niet verplicht om de geboren Enschedeër vrij te geven en zal dat vermoedelijk ook niet doen.
Verbeek gaf immers vorige maand nog te kennen er niet op te rekenen dat Feyenoord El Ahmadi vrijgeeft voor de Zomerspelen in Engeland. Toch heeft hij de Marokkaans international in zijn voorselectie opgenomen, weet RTV Rijnmond. De Olympische Spelen begint op 25 juli en de finale wordt op 11 augustus afgewerkt. Als Marokko dus ver komt in de prijskamp, mist El Ahmadi een deel van de voorbereiding op het nieuwe seizoen bij Feyenoord.
De Rotterdamse club gaat de voorronde van de Champions League in en de kans lijkt derhalve klein dat Feyenoord El Ahmadi toestemming geeft voor de Spelen
Ook nog iemand met een hockey achtergrond. Maar dan zijn we wel een eind klaar jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we gelijk Jan Wouters en Fred Rutten meesturen
Beter idee, Jan Wouters ruimt alle rotzooi op die de supporters gooien. Richard Roelofsen als assistentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook nog iemand met een hockey achtergrond. Maar dan zijn we wel een eind klaar ja
Cruijff staat dat nooit toe.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop op Frank de Boer en dat Van Gaal dan naar ajax gaat
quote:'Feyenoord wil uitvak verbouwen als test voor staanvakken'
Feyenoord wil het uitvak in De Kuip volledig gaan verbouwen. De Rotterdamse club wil circa 1200 staanplaatsen creeëren in vak GG, waardoor men voortaan slechts één vak ter beschikking hoeft te stellen aan de uitspelende voetbalclub. Hierdoor kunnen Feyenoord-supporters permanent plaatsnemen in Vak G. De verbouwing zou ongeveer 300.000 euro kosten en dit zou via de extra inkomsten uit het het onderste vak binnen 2 jaar terugverdiend worden, zo bericht feijenoordcasuals.nl.
Het schijnt zelfs dat de transformatie van het uitvak een test is om in de toekomst mogelijk ook staanvakken in te voeren op de tribunes waar de eigen supporters plaatsnemen. Vak S en het parterre vak X zouden op het lijstje staan om verbouwd te worden, indien de test bij het uitvak positief uitvalt.
Hoewel staanvakken voorheen een wens was van de fanatieke aanhang van de stadionclub, blijkt nu echter ook dat dergelijke eenheden extra veiligheidmaatregelen met zich meebrengen. 1 op 1-fouillering, extra afscheidingen, uitbreiding video-bewaking en een toename van het aantal stewards worden geëist door de KNVB bij realisatie van dergelijke plaatsen in het stadion.
Rijkaard met als assistenten Ten Cate, Kluivert en Bogarde. Bogarde voor als Robben weer eens aan het zeiken is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter idee, Jan Wouters ruimt alle rotzooi op die de supporters gooien. Richard Roelofsen als assistent
Hoe kan zoiets zo duur zijn ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:58 schreef Happel het volgende:
De verbouwing zou ongeveer 300.000 euro kosten en dit zou via de extra inkomsten uit het het onderste vak binnen 2 jaar terugverdiend worden, zo bericht feijenoordcasuals.nl.
Ik denk dat het te maken heeft met een constructie die nodig is voor Europese wedstrijden, waarbij staanplaatsen verboden zijn.quote:
En officieel meer plaatsen beschikbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Vak X zal dan een staanvak worden. Ergo: er verandert geen kut alleen is er wel strengere beveiliging.
in ieder geval geen stoelnummeringquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Vak X zal dan een staanvak worden. Ergo: er verandert geen kut alleen is er wel strengere beveiliging.
Dat gaat er toch nooit doorheen komen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
in ieder geval geen stoelnummering
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 13:27:01Otman Bakkal gaat niet in op een voorstel van Mersin Idman Yurdu. Bakkal hoopt op een club uit Duitsland of Engeland. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 13:28:04Naar verluidt heeft Swansea City serieuze interesse in de middenvelder die vorig seizoen op huurbasis voor #Feyenoord uitkwam. reageer retweet
En al komt het er doorheen, hoe willen ze dat gaan bekrachtigenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat er toch nooit doorheen komen.
YTLquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
BakkalWaarom gaan mensen uberhaupt in Turkije spelen
Lijkt me stug dat die hem echt willen, ze spelen wel Europees maar er wordt toch nog veel gelopen en dat doet Bakkal niet graagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef Dekatria het volgende:
Swansea is wellicht wel een leuke club voor Bakkal, ja.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
Jij altijd met die positieve schattingen van je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
Staanplaatsen zou wel erg slim zijn. Blijkbaar levert het een capaciteitsverdubbeling PER VAK op. 3maal X + S + G
= 5 vAkken met 1200 plekken extra
=6000 Keer 25¤ als alles losse verkoop wordt * 17 (ALLEEN EREDIVISIE)
== 2 miljoen per jaar ongeveer.
Lekker hoor.
Of alles seizoenskaarten @250¤ == 1,5 miljoen.
Haha, nooit. Bakkal kon nog heel veel vergoeden met zijn slimheid in de eredivisie. In de PL moet je wel wat meer meters kunnen maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef Dekatria het volgende:
Swansea is wellicht wel een leuke club voor Bakkal, ja.
Die Italianen hebben nu al twee geplande gesprekken afgezegd. Zullen wel een beetje tijd aan het rekken zijn voor het geval er in een keer een bod binnen komt.quote:
Dus dat gesprek van vandaag gaat ook niet door?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Italianen hebben nu al twee geplande gesprekken afgezegd. Zullen wel een beetje tijd aan het rekken zijn voor het geval er in een keer een bod binnen komt.
Moneeeyyyyyyyyyyy, waarom gaan mensen in Rusland spelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
Het schijnt dat west Ham hem wil kopen, als dat zo is heeft dat prioriteit boven verhuren,West Ham wil ook Elia volgens dezelfde bronquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dat gesprek van vandaag gaat ook niet door?
Afgelopen vrijdag en de vrijdag ervoor zou een gesprek plaatsvinden. Voor de rest weet ik alleen dat er deze week een gesprek gepland is, of dat vandaag is weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dat gesprek van vandaag gaat ook niet door?
Hoe komt West Ham aan geld? Die waren toch praktisch failliet vorig jaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het schijnt dat west Ham hem wil kopen, als dat zo is heeft dat prioriteit boven verhuren,West Ham wil ook Elia volgens dezelfde bron
http://www.gianlucadimarz(...)r-elia-e-castaignos/
Met promoveren krijg je echt ontzettend veel geld daar in Engeland. Ik meen me iets van 100 miljoen euro te herinneren, maar geen idee waar dat vandaan komt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe komt West Ham aan geld? Die waren toch praktisch failliet vorig jaar?
Zoiets is het inderdaad komt uit de tv gelden potquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met promoveren krijg je echt ontzettend veel geld daar in Engeland. Ik meen me iets van 100 miljoen euro te herinneren, maar geen idee waar dat vandaan komt.
De tering.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met promoveren krijg je echt ontzettend veel geld daar in Engeland. Ik meen me iets van 100 miljoen euro te herinneren, maar geen idee waar dat vandaan komt.
Beiden, een club die promoveert krijgt een pot geld en die degradeert krijgt een (kleinere) pot geld maar inderdaad vaak groot genoeg om snel weer terug te kerenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij was het juist als je degradeerde. Was parachute achtige naam voor. Dan word je nog een aantal jaar gecompenseerd voor de tv gelden die je mis gaat lopen op dat lagere niveau.
Vandaag ook dat veel clubs na een jaartje championship vrijwel direct weer terugkomen.
20 miljoen per jaar maar ok al degradeer je dan krijg je het nog 4 jaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk dat het wat hoger ligt West Ham kreeg in 2010-2011 al 40 miljoenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
20 miljoen per jaar maar ok al degradeer je dan krijg je het nog 4 jaar.
dus 5x20 miljoen = 100 miljoen in 5 jaar.
Football Manager?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Plan C was Junker (heb ik van een zéér betrouwbare bron). D dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
Castaignos gaat definitief niet verhuurd worden.
Kan Van Geel over naar plan C/D dus.
Dat is balen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
Castaignos gaat definitief niet verhuurd worden.
Kan Van Geel over naar plan C/D dus.
De_Kromme is geen betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Plan C was Junker (heb ik van een zéér betrouwbare bron). D dus.
Joh ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De_Kromme is geen betrouwbare bron.
En lijkt me logisch; Te Vrede gaat er gewoon 40 in leggen dit seizoen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De_Kromme is geen betrouwbare bron.
En lijkt me logisch; Te Vrede gaat er gewoon 40 in leggen dit seizoen.
Nee man. Heb vertrouwen in Mr. Yellow, die komt sowieso met een of andere baas aanzettenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
Ik opteer voor El Hamdaoui (niet te betalen) of Bulykin.
Omar vriendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:09 schreef Typisch het volgende:
Dan maar een rimboesprinter voorhoede. Cissé-Fernandez-Schaken.
The fuck? PSV? Moffen?twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 16:08:39Er zijn meerdere clubs in de race voor Castaignos, waaronder Nederlandse clubs. Hier komen we later op terug. #Feyenoord reageer retweet
Ja het zal wat hoger liggen al ja. Een normale Championship team krijgt maar een schijntje, 2 miljoen ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat het wat hoger ligt West Ham kreeg in 2010-2011 al 40 miljoen
Ja stel dat hij op beide posities even goed uit de voeten kan, Schaken of Cissé eruit? (Als ie fit is)quote:
Breaking newstwitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 16:10:59Volgens VI's #Feyenoord watchter Martijn Krabbendam zal ook John Guidetti definitief niet terugkeren bij #Feyenoord. reageer retweet
Die gaat gewoon naar West Ham.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:
The fuck? PSV? Moffen?twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 16:08:39Er zijn meerdere clubs in de race voor Castaignos, waaronder Nederlandse clubs. Hier komen we later op terug. #Feyenoord reageer retweet
Wow.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 16:10:59Volgens VI's #Feyenoord watchter Martijn Krabbendam zal ook Dirk Kuijt definitief niet terugkeren bij #Feyenoord. reageer retweet
Daar zei je laatst ook al iets over. Had die gast toevallig laatst in mijn PES Master League (quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef Caland het volgende:
Zolang het maar geen Bulykin wordt vind ik het best.
Vertrouw Van Geel wel. Misschien die Kleber?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
Wow.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 16:10:59Volgens VI's #Feyenoord watchter Martijn Krabbendam zal ook Dirk Kuijt definitief niet terugkeren bij #Feyenoord. reageer retweet
Laat hem lekker in 020 blijvenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles beter dan wat we zelf in huis hebben
Is ook een spits die weinig flankaanvoer nodig heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn weinig spitsen die het beter doen in de eredivisie
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is ook een spits die weinig flankaanvoer nodig heeft.
Castaignos ook en dan ligt iedereen gelijk te soppen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is ook een spits die weinig flankaanvoer nodig heeft.
Eigen jeugd vs. aftandse jood maybe?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Castaignos ook en dan ligt iedereen gelijk te soppen.
Ja, dat is inderdaad het enige argument. Liever een paar falers als Fernandez en Te Vrede dan een afgedankte joodquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eigen jeugd vs. aftandse jood maybe?
Nieuwe Ritmo is geborenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad het enige argument. Liever een paar falers als Fernandez en Te Vrede dan een afgedankte joodWeer lekker terug vechten om plaats 10
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Nee met die dikke rus worden we kampioen
Met Castaignos, Kuyt, Guidetti etc ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Nee met die dikke rus worden we kampioen
Ritmo kraakt juist alles af, jullie zijn de ritmo's in dezequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nieuwe Ritmo is geboren. Luister, Bulykin is een leuke optie 10 dagen voor de eerste CL-wedstrijd wanneer je als TD in t-o-t-al-e paniek bent (Hoi halers van Charisteas
). Daarvoor moet je ALLES BEHALVE die te dikke rus overwegen.
Zijn alle drie wel beterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met Castaignos, Kuyt, Guidetti etc ook niet.
[..]
Ritmo kraakt juist alles af, jullie zijn de ritmo's in deze
Bulykin is optie Zquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dus dat waren optie A, B en C en die stadia zijn we nu gepasseerd.
Niks mis mee. Die gasten pakken in een jaar gewoon een miljoentje of 5 winst op een speler die misschien 40 minuten heeft gespeeld.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:20 schreef sjipsjap het volgende:
hey 010 , gefeliciteerd met cl , beetje laat maar toch
groetjes een echte ajacied
Slechte binnenkomer vriend. Wij gaan altijd respectvol om met Feijenoorders. Geen 010 geblaat. En dat 'echte ajacied'. Het klinkt een beetje om aandacht vragen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:20 schreef sjipsjap het volgende:
hey 010 , gefeliciteerd met cl , beetje laat maar toch
groetjes een echte ajacied
PSV zal wel interesse in hem hebben.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Schaken chillt hem in zijn Range Rover.
Ik mag toch hopen dat de scouts de laatste 4 jaar niet stil hebben gezeten ondanks onze financiële malaise.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:41 schreef Muto het volgende:
Maar de spitspositie wordt echt een groot probleem. Ik weet niet wie we daar nog voor kennen halen.
DIrkie dirkie dirkie, je weet toch dat onze scouts GEEN ENE KLOTE gepresteerd hebben de afgelopen +- 10 jaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de scouts de laatste 4 jaar niet stil hebben gezeten ondanks onze financiële malaise.
twitter:BPLTransferNews twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 18:00:36West Ham have agreed deals for Luc Castaignos and Eljero Elia according to @Moose_talkSPORT #WHUFC reageer retweet
Ik sta elke fucking dag in de spits, 2 keer zelfs...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:41 schreef Muto het volgende:
Maar de spitspositie wordt echt een groot probleem. Ik weet niet wie we daar nog voor kennen halen.
Hoeft helemaal niet aan hem te liggen, hij kan wel willen maar Inter waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
Castaignos lelijke dikke hoerStik er maar in met je geloop over de Witte de With
Idd. Gebeurt wel vaker dat topclubs hun spelers niet aan (Europese) concurrenten uitlenen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet aan hem te liggen, hij kan wel willen maar Inter waarschijnlijk niet
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Gebeurt wel vaker dat topclubs hun spelers niet aan (Europese) concurrenten uitlenen.
Nou ja concurrent (nog niet), cashen is in dit geval ook wel belangrijk denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Gebeurt wel vaker dat topclubs hun spelers niet aan (Europese) concurrenten uitlenen.
Alsof Luc wat te zeggen had, een beetje hetzelfde als met Guidetti.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
Castaignos lelijke dikke hoerStik er maar in met je geloop over de Witte de With
Denk je? Hij was transfervrij toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:34 schreef Guidetti het volgende:
Ben benieuwd wat Inter nu voor hem vangt. Volgens mij hebben wij aardig wat procenten bedongen bij de transfer.
Is echt een schijntje. En zolang heeft hij niet bij ons gespeeld volgens mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:47 schreef Maastoren het volgende:
Volgens mij krijgt Feyenoord sowieso een percentage omdat hij hier de jeugd heeft doorlopen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
Miljoen of 7quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:34 schreef Guidetti het volgende:
Ben benieuwd wat Inter nu voor hem vangt. Volgens mij hebben wij aardig wat procenten bedongen bij de transfer.
En kijk wat ze alledrie vorig jaar hebben gepresteerd. Geen een is er beter uitgekomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Typisch het volgende:
Ik weet zeker dat als Mario Been geen trainer was geweest we nog steeds Wijnaldum, Fer en Luc in de selectie hadden gehad.
Tof idee, ik doe meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef Muto het volgende:
Trouwens, is er behoefte aan een Feyenoordseizoenstoto? Dus dat jullie voor 1 augustus van alle wedstrijden van ons de uitslagen voorspellen en naar mij sturen en dat ik kijk wie de beste voorspeller is? (Ik denk dat Helpmefok wel wat te bewijzen heeft.) Ik ben best bereid dit te organiseren.
Tof idee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:40 schreef Muto het volgende:
Ik zal dit weekend even gaan kijken hoe ik het precies aanpak. Dan zal ik het gelijk laten weten, zodat iedereen ruim de tijd heeft om de voorspellingen door te geven.
Elke wedstrijd is niet te doen, maar ik zou het wel opdelen. Voor een heel seizoen is simpelweg niet te voorspellen, zeker als je het al voor 1 augustus moet invullen, tijdens de transferperiode.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef Muto het volgende:
Trouwens, is er behoefte aan een Feyenoordseizoenstoto? Dus dat jullie voor 1 augustus van alle wedstrijden van ons de uitslagen voorspellen en naar mij sturen en dat ik kijk wie de beste voorspeller is? (Ik denk dat Helpmefok wel wat te bewijzen heeft.) Ik ben best bereid dit te organiseren.
Ja, ik zat al te denken aan 3 of 4 delen ervan te maken. Ik wil er ook niet teveel maken, aangezien mensen dan sneller vergeten/stoppen met invullen. Ik kom van de week wel met een voorstel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is niet te doen, maar ik zou het wel opdelen. Voor een heel seizoen is simpelweg niet te voorspellen, zeker als je het al voor 1 augustus moet invullen, tijdens de transferperiode.
HMF, wat krijg ik van je als ik hoger eindig?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, ik zat al te denken aan 3 of 4 delen ervan te maken. Ik wil er ook niet teveel maken, aangezien mensen dan sneller vergeten/stoppen met invullen. Ik kom van de week wel met een voorstel.
quote:Overbodige Castaignos mag niet naar Feyenoord
Luc Castaignos wordt niet de nieuwe spits van Feyenoord. Internazionale heeft een verhuur aan de Rotterdamse club geweigerd.
Castaignos baalt van de beslissing van Inter, zegt hij tegen Sky Sports: "Ik was graag op huurbasis naar Feyenoord gegaan. Het is jammer dat ik de club niet kan helpen." Inter wil de jeugdinternational alleen aan een club uit Italië verhuren of verkopen.
"Maar in Italië wil ik alleen voor Inter spelen. Nu moet ik dus vertrekken. Inter zal me helpen bij een transfer", gaat de spits verder. "Ik kan niet ontkennen dat ik verdrietig ben, maar zo zit de voetballerij in elkaar. Ik wil de fans graag bedanken die mij gesteund hebben in het moeilijke jaar dat ik heb gehad. Het spijt me dat ik mijzelf niet heb kunnen bewijzen", gaat Castaignos verder.
Feyenoord wilde Castaignos graag huren als opvolger van de naar Manchester City teruggekeerde John Guidetti. Castaignos staat sinds vorige zomer onder contract bij Inter, maar kwam er slechts tot zes duels.
http://www.voetbalprimeur(...)-niet-naar-feyenoord
Leuk leuk, ik doe meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef Muto het volgende:
quote:Van Geel kijkt niet op van Castaignos-nieuws en noemt Elia-roddel 'fabel'
Feyenoord zal het nieuwe seizoen niet ingaan met Luc Castaignos als spits. De Rotterdammers hadden hun ex-speler graag gehuurd van Internazionale, maar Castaignos zelf liet eerder op de avond al teleurgesteld weten dat het er niet van zal komen. Martin van Geel, die de laatste weken herhaaldelijk aangaf dat Castaignos van harte welkom was, is niet verbaasd dat Inter niet akkoord gaat met een tijdelijk vertrek van haar aanvaller naar Nederland.
Van Geel zegt dat Feyenoord er al wel op rekende dat het niet meer ging gebeuren; Inter nam volgens hem erg lang de tijd met het nemen van een beslissing. “Ze willen Luc liever verkopen dan verhuren. Inter heeft zelfs een prijskaartje voor hem in gedachte dat hoger ligt dan het bedrag waar wij hem voor verkochten. Dat is voor Feyenoord absoluut onhaalbaar. Castaignos wilde zelf heel graag. Het is een jongen die de club goed kent. Hij was absoluut welkom geweest”, geeft Van Geel te kennen aan RTV Rijnmond.
Het mislukken van Castaignos' komst betekent dat Van Geel namens Feyenoord verder moet zoeken. Wel benadrukt de technisch directeur dat de nieuwe spits van zijn club echt van toegevoegde waarde moet zijn; wordt die persoon niet gevonden, dan komt er dus geen spits. Een ander gerucht ontkrachtte Van Geel dinsdag ook nadrukkelijk. In de buitenlandse media werd gesuggereerd dat Feyenoord wel wat zou voelen voor de komst van Eljero Elia. “Dat kan ik direct naar het rijk der fabelen verwijzen”, aldus de td. De Juventus-aanvaller is volgens hem een speler met veel kwaliteiten, maar niet haalbaar voor Feyenoord. “Intern is zijn naam bovendien nog nooit gevallen.”
Zo goed als dit jaar wordt het NOOIT meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef Muto het volgende:
Geen afgedankte jood aub.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
Is die Krohn-Dehli anders niets voor ons?
Welke andere optie is er in vredesnaam?!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo goed als dit jaar wordt het NOOIT meer.. Maar topidee!
Ik stel dan wel voor:
- Alleen Eredivisie
- Alleen Feijenoord wint, gelijkspel of tegenstander wint
- Per week invullen om toevalselementen (zoals blessures of kaarten) zoveel mogelijk te kunnen meenemen in je beslissingen voor de week erop.
Op die manier vergeet ik het niet en is het snel invullen.
de uitslag in doelpunten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke andere optie is er in vredesnaam?!
Nou, ik ga wekelijks niet doen. Ten eerste is dat niet voor mij te doen, ten tweede weet ik uit ervaring dat veel mensen in de loop van het seizoen afhaken. Ik was van plan om 4 delen te maken: eerst 3 of 4 wedstrijden (de augustusmaand), 10, 10, 10. Eredivisie was ik ook van plan, ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo goed als dit jaar wordt het NOOIT meer.. Maar topidee!
Ik stel dan wel voor:
- Alleen Eredivisie
- Alleen Feijenoord wint, gelijkspel of tegenstander wint
- Per week invullen om toevalselementen (zoals blessures of kaarten) zoveel mogelijk te kunnen meenemen in je beslissingen voor de week erop.
Op die manier vergeet ik het niet en is het snel invullen.
Die gaat niet samen met Koeman. En past ook niet in het 4-3-3 systeem van Feyenoord. Ik vind het overigens wel een fantastische voetballer.quote:
Waarom zouden hij en Koeman niet samen gaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Die gaat niet samen met Koeman. En past ook niet in het 4-3-3 systeem van Feyenoord. Ik vind het overigens wel een fantastische voetballer.
Op mijn eerste stelling:quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zouden hij en Koeman niet samen gaan?
Dan zou je anders moeten spelen, denk ik. Het is geen speler die er veel voorzetten inschiet, of kopt. Je moet een voetballende nr. 10 hebben, zoals Dembele. Daarin zou misschien Vilhena een goeie rol in kunnen spelen. Of misschien toch Immers??quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:28 schreef Muto het volgende:
En toch, El Hamdaoui zou er bij ons veel maken.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan zou je anders moeten spelen, denk ik. Het is geen speler die er veel voorzetten inschiet, of kopt.
Beide.quote:Je moet een voetballende nr. 10 hebben, zoals Dembele. Daarin zou misschien Vilhena een goeie rol in kunnen spelen. Of misschien toch Immers??
Als het een nummer 10 is die dicht op de spits speelt, is het al prima. Je ziet steeds vaker dat de nummer 10 ver van de spits speelt, wat juist niet zo goed werkt. Bakkal was vorig jaar zo sterk omdat hij dicht op de spits speelde en vaak de zestien inging.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan zou je anders moeten spelen, denk ik. Het is geen speler die er veel voorzetten inschiet, of kopt. Je moet een voetballende nr. 10 hebben, zoals Dembele. Daarin zou misschien Vilhena een goeie rol in kunnen spelen. Of misschien toch Immers??
Het spel van Feyenoord gaat het meest over de flanken. Dat wij van de dramatische buitenspelers hebben die geen knappe voorzet kunnen geven, is een ander verhaal. El Hamdaoui moet het daar echt niet van hebben. Hij heeft ook de snelheid niet om daar in om te schakelen. Hij geeft zelf ook aan dat hij geen diepe spits is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik weet niet of je Feijenoord hebt gezien afgelopen seizoen, maar dat maakt hem JUIST de ideale spits voor Feijenoord.
[..]
Beide.
Je ontkracht eigenlijk je hele verhaal zelf.
Als je het terugkijkt is het inderdaad opvallend hoe vaak we onze buitenspelers vrijgespeeld kregen. Al kan dat ook komen doordat de tegenstanders niet echt onder de indruk waren van onze buitenspelers en ze daarom maar een beetje vrij lieten...quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Het spel van Feyenoord gaat het meest over de flanken. Dat wij van de dramatische buitenspelers hebben die geen knappe voorzet kunnen geven, is een ander verhaal. El Hamdaoui moet het daar echt niet van hebben. Hij heeft ook de snelheid niet om daar in om te schakelen. Hij geeft zelf ook aan dat hij geen diepe spits is.
En over Immers ga ik daar nog niet over oordelen. Ik weet namelijk neit of hij wel een actie kan maken en/of een combinatie aan kan gaan. Zo vaak heb ik hem ook weer niet zien spelen.
Onze buitenspelers kwamen goed vrij te staan door Clasie en Ahmadi die op elk willekeurig moment ineens gevaarlijk naar binnen konden trekken, waardoor de tegenstander mee moest 'knijpen'. Op dat moment krijgt een flankaanvaller een grotere werkruimte. Helemaal als Guidetti dan óók nog eens op het middenveld de boel kwam verstoren (de bal "halen" in potten waar het voetbal niet lekker liep), wisten de tegenstanders vaak niet meer waar ze het moesten zoeken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je het terugkijkt is het inderdaad opvallend hoe vaak we onze buitenspelers vrijgespeeld kregen. Al kan dat ook komen doordat de tegenstanders niet echt onder de indruk waren van onze buitenspelers en ze daarom maar een beetje vrij lieten...
Die nieuwe van City is toch een buitenspeler?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onze buitenspelers kwamen goed vrij te staan door Clasie en Ahmadi die op elk willekeurig moment ineens gevaarlijk naar binnen konden trekken, waardoor de tegenstander mee moest 'knijpen'. Op dat moment krijgt een flankaanvaller een grotere werkruimte. Helemaal als Guidetti dan óók nog eens op het middenveld de boel kwam verstoren (de bal "halen" in potten waar het voetbal niet lekker liep), wisten de tegenstanders vaak niet meer waar ze het moesten zoeken.
Als je op dat moment goede ' buitens ' hebt (Cissé krijgt nog het voordeel van de twijfel), ben je kampioen.
Klopt, en nog een rechtsbuiten ook. Links hebben we Cissé die het best verdienstelijk deed. Als je dus hetzelfde 'knijpende' voetbal naar binnen hebt en de flanken goed blijft bedienen, kunnen die jongens WEL het verschil maken (ALS je ook eens een normale spits krijgt).quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die nieuwe van City is toch een buitenspeler?
Ik ben benieuwd, na het debacle op het EK verlang ik nog meer naar de start van het seizoenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, en nog een rechtsbuiten ook. Links hebben we Cissé die het best verdienstelijk deed. Als je dus hetzelfde 'knijpende' voetbal naar binnen hebt en de flanken goed blijft bedienen, kunnen die jongens WEL het verschil maken (ALS je ook eens een normale spits krijgt).
Wat je dan weer gaat zien is dat de verdediging van de tegenstander misschien MEER bij de flanken blijven, omdat ze die écht niet kunnen laten lopen (risico te groot). Op dat moment krijgen Clasie en Ahmadi (en Immers) dus meer voetballende ruimte, en dit jaar MOETEN zij dan ook het verschil gaan maken als dat het geval is. Het slechte schot van Ahmadi en Clasie die niet goed kan schieten (zowel vrije trap als corner toont dat aan) MOET opgelost worden. Dan gaan we écht de goede kant op.
Beschamend eigenlijk. Ben je een profvoetballer, en kan je niet eens knap van 20/25 meter op doel schietenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, en nog een rechtsbuiten ook. Links hebben we Cissé die het best verdienstelijk deed. Als je dus hetzelfde 'knijpende' voetbal naar binnen hebt en de flanken goed blijft bedienen, kunnen die jongens WEL het verschil maken (ALS je ook eens een normale spits krijgt).
Wat je dan weer gaat zien is dat de verdediging van de tegenstander misschien MEER bij de flanken blijven, omdat ze die écht niet kunnen laten lopen (risico te groot). Op dat moment krijgen Clasie en Ahmadi (en Immers) dus meer voetballende ruimte, en dit jaar MOETEN zij dan ook het verschil gaan maken als dat het geval is. Het slechte schot van Ahmadi en Clasie die niet goed kan schieten (zowel vrije trap als corner toont dat aan) MOET opgelost worden. Dan gaan we écht de goede kant op.
Dit. Hij komt ook steeds vaker in een kansrijke positie, misschien dat het geen veelscorende middenvelder wordt, maar hij zal volgend seizoen een stuk vaker scoren denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef Paul-89 het volgende:
Clasie gaat wel vooruit met zijn trap.
Was duidelijk te zien de 2e seizoenshelft.
Are you kidding me KNJB? KGB weghalen, mooi niet dus.twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 20-06-2012 om 15:59:16Martin van #Geel laat weten dat het bericht over het benaderen van Koeman, Van Gastel en Van Bronckhorst door de KNVB ,,Onzin" is. reageer retweet
Typische Xavi-pass dat zo precies en op goede snelheid.quote:
quote:Guidetti: Omar past perfect bij Feyenoord
Feyenoord staat op het punt Omar Elabdellaoui op huurbasis over te nemen van Manchester City. John Guidetti heeft de Noorse aanvaller aanbevolen in Rotterdam.
Guidetti kent Elabdellaoui van hun tijd samen bij Manchester City. De Zweedse spits, die afgelopen seizoen als huurling in De Kuip uitgroeide tot publiekslieveling, adviseerde Feyenoord de twintigjarige Noor te halen.
'Ik heb tegen de club gezegd dat Omar een speler is die perfect bij Feyenoord past', aldus Guidetti. 'Hij is fysiek sterk, snel en technisch goed. Hij kan spelen als links- of rechtsbuiten, maar ook als aanvallende middenvelder. Ik weet nu al dat hij een speler is van wie de mensen gaan houden.'
Guidetti gaf Elabdellaoui ook een positief advies over de Rotterdamse club. 'Toen Omar mij naar Feyenoord vroeg, heb ik tegen hem gezegd dat het een club is waar spelers zich kunnen ontwikkelen. Kijk naar mij. Ik heb er een jaar gehad om nooit meer te vergeten', zegt Guidetti.
Elabdellaoui tekende op zijn vijftiende een contract met Manchester City. De aanvaller van Marokkaanse afkomst speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor het Noorse Strømgødset waar hij ooit zijn carrière begon.
Is weer lekker politiek antwoord: Het benaderen van alle 3 is onzin, maar het benaderen van 1 of 2...quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Are you kidding me KNJB? KGB weghalen, mooi niet dus.twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 20-06-2012 om 15:59:16Martin van #Geel laat weten dat het bericht over het benaderen van Koeman, Van Gastel en Van Bronckhorst door de KNVB ,,Onzin" is. reageer retweet
quote:Akkoord over komst Elabdellaoui naar Feyenoord
Ronald Koeman kan komend seizoen beschikken over Omar Elabdellaoui. De 20-jarige voetballer wordt voor één jaar gehuurd van Manchester City. Feyenoord, City en de speler zelf zijn vandaag tot een akkoord gekomen en een overgang hoeft enkel nog formeel afgerond worden, zo weet Edward van Cuilenborg. Technisch directeur Martin van Geel gaf eerder al aan dat hij als buitenspeler gebruikt zal worden. Elabdellaoui kan echter ook als aanvallende middenvelder fungeren.
De beoogde samenwerking met City lijkt hierdoor steeds serieuzere vormen aan te nemen. Vorig seizoen huurde Feyenoord namelijk ook al een talent van de Engelse topclub. John Guidetti maakte toen de overstap naar Rotterdam en hij groeide in korte tijd uit tot een ware publiekslieveling. Guidetti zelf is overigens lovend over Elabdellaoui: 'Ik weet nu al dat hij een speler is van wie de mensen gaan houden.'
Alleen geen spits.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:52 schreef CasselerRIP het volgende:
Janmaat, Vormer, Goossens, Te Vrede, Immers, Omar... Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen, met vertrouwen ook.
Met uitkijken bedoel ik naast 'me erop verheugen' ook voornamelijk nieuwsgierigheid. Het zijn weliswaar geen grote sterren, maar met het oog op het verleden en de financiën vind ik het huidige transferbeleid erg positief.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen geen spits.
En Te Vrede en Goossens waren natuurlijk gewoon bankzitters bij NEC en Excelsior.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef Grifte het volgende:
Welkom Omar, dat het maar een succes mag worden
Vergelijkbaar met Guidetti.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:16 schreef Caland het volgende:
Een speler van 21 die eigenlijk nog geen wedstrijd betaald voetbal in de benen heeft. Ik weet het niet.
Oh dat zeker hoor. En als het eenmaal loopt zal het wel blijven lopen, met zo'n brede selectie kun je heel wat klappen opvangen. Ik heb er ook weer zin in, maar er moet toch wel echt een spits bij. En de KNVB moet opbokken, verder heb ik er gewoon heel veel vertrouwen in.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:57 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Met uitkijken bedoel ik naast 'me erop verheugen' ook voornamelijk nieuwsgierigheid. Het zijn weliswaar geen grote sterren, maar met het oog op het verleden en de financiën vind ik het huidige transferbeleid erg positief.
Die stond internationaal op dat moment al een stuk hoger aangeschreven dan deze compleet onbekende speler.quote:
Ja dat wel, maar die had ook amper ervaring op het hoogste niveau en ze verschillen in leeftijd 5 maanden. Maar goed we zullen zien, niemand heeft er echt een beeld van.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stond internationaal op dat moment al een stuk hoger aangeschreven dan deze compleet onbekende speler.
Dit is een grotere sprong in het diepe dan Guidetti inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:16 schreef Caland het volgende:
Een speler van 21 die eigenlijk nog geen wedstrijd betaald voetbal in de benen heeft. Ik weet het niet.
Is dan ook 'maar' een vleugelspeler. Met de helden die wij hadden/hebben kun je zelfs nog 2e worden, zo'n groot risico is het dus ook weer niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit is een grotere sprong in het diepe dan Guidetti inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |