Mooi. Goed voor de ontwikkeling.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)ort_deelen_excelsior
Huigevoort en van Deelen naar Excelsior.
Dat jij er nooit wat van hebt gehoord zegt helemaal niks natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:27 schreef Guidetti het volgende:
Nooit van gehoord. Wat is het voor een speler?
Ja. CL-plaatjesquote:
Fucking baas gekquote:
Ik moet dan wel weer zeggen dat als ik naar het gepruts van Heitinga heb gekeken ik me zowaar afvraag of het wel slechter had kunnen gaan.quote:
Hmm, Feyenoord had hem verboden daar te spelen ivm CL.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:27 schreef zoekeenleven het volgende:
El Ahmadi in de voorselectie van de olympische spelen
Ja zal ook wel niet doorgaanquote:Op maandag 18 juni 2012 12:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hmm, Feyenoord had hem verboden daar te spelen ivm CL.
Fuck marrokko op de olympische spelenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:44 schreef Steven184 het volgende:
Tsja, ik sta hier altijd beetje dubbel in. Enerzijds staat het clubbelang altijd voorop, anderzijds is de OS een uniek toernooi.
Dat boeit me ook geen klote, maar voor El Ahmadi zelf wel. Zo'n kans krijgt een speler vaak maar 1x. Maar dit jaar is het met de CL heel makkelijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Fuck marrokko op de olympische spelen
Zoveel waarheidquote:Op maandag 18 juni 2012 13:28 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Opflikkeren, KNVB zoekt zelf maar een trainer. Ipv de 2de bondscoach achter elkaar van Feyenoord te halen. Hij zit daar eindelijk op een goede plek.
Haal F. de Boer maar...
Niks. De vergoeding staat gewoon vast of hij nou wel of niet speelt.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
Hoeveel geld krijgen we trouwens voor het twee keer in de basis staan van Vlaar?
Ik meen gelezen te hebben dat de vergoeding opliep bij het daadwerkelijk spelen van Vlaartje.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks. De vergoeding staat gewoon vast of hij nou wel of niet speelt.
Ergens tussen de 2 en 3 ton gaat Feyenoord ontvangen.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat de vergoeding opliep bij het daadwerkelijk spelen van Vlaartje.
Maar ik begreep iets van 50.000 per dag ofzo? Weet jij er meer van? Komt vér uit mijn achterhoofd vandaan
Wat is dat uit het oog uit het hart?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:53 schreef Happel het volgende:
Mijn afbeeldingen kunnen weer. Bandbreedte gezeur is opgeheven.
[ afbeelding ]
Netjes. Nog een miljoentje voor Cabral en 5 miljoen voor Leerdam naar PSV, en we kunnen Drenthe op linksbuiten knallenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens tussen de 2 en 3 ton gaat Feyenoord ontvangen.
De UEFA strooit tijdens het Europees kampioenen met flinke vergoedingen voor de clubs. Per speler die naar het EK gaat in Polen en Oekraïne ontvangen werkgevers maar liefst een bedrag van minimaal twee ton van de Europese voetbalorganisatie.<br /><br />Afhankelijk van de duur van het EK voor de speler kan dit bedrag nog oplopen. Als de finale gehaald wordt zal de club 333.000 euro ontvangen als vergoeding. Voor spelers die geblesseerd raken heeft de UEFA zelfs een speciale verzekering afgesloten.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat de vergoeding opliep bij het daadwerkelijk spelen van Vlaartje.
Maar ik begreep iets van 50.000 per dag ofzo? Weet jij er meer van? Komt vér uit mijn achterhoofd vandaan
Weg is weg, hè. Jij moest zo nodig naar dat andere forum.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat is dat uit het oog uit het hart?
Mijn naam staat niet meer bij vak T
50k per speeldag danquote:Op maandag 18 juni 2012 13:44 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
De UEFA strooit tijdens het Europees kampioenen met flinke vergoedingen voor de clubs. Per speler die naar het EK gaat in Polen en Oekraïne ontvangen werkgevers maar liefst een bedrag van minimaal twee ton van de Europese voetbalorganisatie.<br /><br />Afhankelijk van de duur van het EK voor de speler kan dit bedrag nog oplopen. Als de finale gehaald wordt zal de club 333.000 euro ontvangen als vergoeding. Voor spelers die geblesseerd raken heeft de UEFA zelfs een speciale verzekering afgesloten.
http://oranje.nl/nieuwsit(...)ngen-voor-ek-spelers
Je hebt dus wel ergens gelijk. Alleen geen 50.000 per dag...
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:46 schreef Muto het volgende:
Dat andere forum. Daar gaan de topics zo hard dat het mij niks zou verbazen als ze daar nog een topic hebben waar we net voorronde CL hebben gehaald.
Ben nooit weg geweest hè, zat hier alleen niet meer in voetbalquote:Op maandag 18 juni 2012 13:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Weg is weg, hè. Jij moest zo nodig naar dat andere forum.
Toch zonde van Castelen, aangezien hij ondanks al zijn beperkingen zeer effectief was.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:22 schreef OProg het volgende:
Ik zie trouwens dat Romeo Castelen bij Red Bull Salzburg op stage is. Ze zoeken een “Een snelle, vindingrijke en sterke buitenspeler”. Ik vraag me af of dat ooit nog wat gaat worden na slechts 22 wedstrijden in 5 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |