Snel in die 4 minuten water tappen dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef Snuf. het volgende:
Shit, het water gaat eraf van 12:00 tot 14:00
Oh zo. Nee, mijn toetsweek is over 2 dagen afgelopen, daarna ben ik vriiiiiiiiiiij!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja, niet helemaal, ik heb nog een toetsweekje enzo
Ik wilde eigenlijk mijn bed uit en douchen, maar dat is geen optie nuquote:Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snel in die 4 minuten water tappen dan.
Volgende keer eerder opstaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mijn bed uit en douchen, maar dat is geen optie nu
Kon je binnen die 4 minuten dan niet zoveel water tappen dat je toch een soort van douche zou hebben?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mijn bed uit en douchen, maar dat is geen optie nu
Ik kan baden. In zonlicht.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als ik nu naar buiten ga kan ik ook douchen.
Zwanger..quote:Op maandag 18 juni 2012 12:00 schreef arachide. het volgende:
En nu ik toch aan het aftellen ben!
Nog 2 dagen..
Nog 12 dagen..
Nog 25 dagen..
Nog 38 dagen..
Nog 49 dagen..
!!!
Ja, van 5 kinderen die er allemaal op een andere dag uit gaan komen. Heb jij een gaatje in je hoofd of is je humor gewoon bedroevend?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, van 5 kinderen die er allemaal op een andere dag uit gaan komen. Heb jij een gaatje in je hoofd of is je humor gewoon bedroevend?
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, van 5 kinderen die er allemaal op een andere dag uit gaan komen. Heb jij een gaatje in je hoofd of is je humor gewoon bedroevend?
quote:
Dat was eigenlijk de enige juiste reactie op jouw post.quote:
En ditquote:Op maandag 18 juni 2012 12:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Soms is het beter om je post heel even na te lezen, zodat het tot je door kan dringen hoe achterlijk de post is. Dan kun je besluiten hem toch maar niet te plaatsen.
Dat was zeker mijn doel, maar ik had geen zin om op te staanquote:
Dus je gaat gewoon 3 keer op vakantie?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Einde school, Oberhausen, verjaardag, backpacken, sziget.
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Einde school, Oberhausen, verjaardag, backpacken, sziget.
Nee, sziget is tijdens het backpacken en oberhausen is maar een dagje, maar ik heb er wel superveel zin inquote:Op maandag 18 juni 2012 12:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je gaat gewoon 3 keer op vakantie?
Shoppen op kosten van mijn oomquote:Op maandag 18 juni 2012 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Wat ga je in oberhausen doen?
Sarcasm I hope?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Soms is het beter om je post heel even na te lezen, zodat het tot je door kan dringen hoe achterlijk de post is. Dan kun je besluiten hem toch maar niet te plaatsen.
Maar je ziet toch zelf wel dat het echt kant noch wal raakte of grappig was? Toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:07 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Sarcasm I hope?
Je zag toch zelf wel dat het een ''grapje'' was?
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar je ziet toch zelf wel dat het echt kant noch wal raakte of grappig was? Toch?
Niet geschoten is altijd mis! Telt het hoogste cijfer?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb 'm om 13;30 maar ik heb er geen zin inheb niet eens geleerd
Ja dat wel, ik hoop nu op makkelijke vragen zodat ik iig een 6+ kan halen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis! Telt het hoogste cijfer?
Ik kan wel in jouw plaats gaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik hoop nu op makkelijke vragen zodat ik iig een 6+ kan halen.
Wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef Geester het volgende:
Ja wat een kut dingen zijn dat.. ze knellen heel erg en het zit niet fijn.. Ik heb er ooit op eentje gekauwd ( een nieuwe gewoon )... om te proeven .. gewoon.. t smaakt KUT..
Ook de kleurtjes enzo allemaal overdrevenKUT zooi
Aldus mijn banaan waar ik op heb geoefend deel ik dit aan u mee:
Condooms zijn KUT en gebruik ze zo min mogelijk!
Ik had ook AK.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan ga ik wel, ik heb tenminste AK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeej.
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef Snuf. het volgende:
Hoe kan je met een 5 voor wiskunde a economie gaan studeren?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeej.
#TeamMiley
De enige eis is Wiskunde A hebben. Verder niets.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe kan je met een 5 voor wiskunde a economie gaan studeren?!
Klopt, maar het lijkt me best prettig als je er iets van bakt zegmaarquote:Op maandag 18 juni 2012 12:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De enige eis is Wiskunde A hebben. Verder niets.
Aan al die jaren economie heb je de eerste 3 weken wat, daarna is het wiskunde, wiskunde, wiskunde.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die economie studeren maar niet zonder enige moeite een 8 op economie hebben gehaald
Ik bak er best wat van, maar dan had ik op de middelbare school mijn huiswerk moeten maken.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt me best prettig als je er iets van bakt zegmaar
Neequote:Op maandag 18 juni 2012 12:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Aan al die jaren economie heb je de eerste 3 weken wat, daarna is het wiskunde, wiskunde, wiskunde.
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef Snuf. het volgende:
Goede lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeej.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik heb bij 2 vakken wat gehad aan Economie. Ik heb 2 wiskundige vakken gehad, maar dat is dus maar 2 van de 10 vakken.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh. Dat is zegmaar wel wat ik overal hoor.
Ik studeer Fiscale Economie. Lijst is van vorig jaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat ga je precies studeren Snuf? Het heet toch niet letterlijk economie?
Zit amper wiskunde in, hoogstens dat je wat statistiek krijgtquote:Op maandag 18 juni 2012 12:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik studeer Fiscale Economie. Lijst is van vorig jaar.
Het eerste jaar is gelijk aan Economie en Bedrijfseconomie dus daar krijg je wat wiskunde, maar niet veel inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zit amper wiskunde in, hoogstens dat je wat statistiek krijgt
Te ver om te oordelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat appingedam chicks had, maar die brunette rechts midden in het blauwe rokje
Zelfde hier ja. Alleen wat andere studies dan. Economie en Bedrijfseconomie en Fiscale Economie.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Wij hadden met bedrijfseconomie, fiscale economie, financial service management (bank- en verzekeringswezen) en accountancy een gezamelijk deel voor de eerste 1,5 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |